361. forduló, 363. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. szept. 30. 9h:06'
EZ A 755. JÁTÉKHETED, 362. FORDULÓD
756. játékheted kezdete: okt. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [164,55] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+16 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+70 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+270 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+87 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 783. hetének nyerőszámai: 13, 2, 3. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy erőpajzs I varázs hatalmát. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 727.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 706.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 705.]

* 2. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 70. varázslatot
285 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 705.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 703.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 702.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 383. varázslatot a 164. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 700.]
Beizzik a turbómágia. Megidéztél egy vízelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 690.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (3 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 690.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 688.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 688.]
Fürgén varázsolsz! [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 686.]

* 5. KP: beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 686.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 676.]

* 7. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot a 28. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 674.]
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 672.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 670.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 670.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 670.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 668.]

* 9. KP: használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+12 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 676.]
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel jól megszúrod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Vízelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 496 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 714, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg ősmágus!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 22 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg ősmágus bal oldalát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Vízelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 39 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és 2 fekete gyöngy. 3288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 4 quwarg tojást. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 635.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 632.]

ek 273 26 403 t. energia kisütése: 273 26 403
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 26 VP-nél kevesebb, plusz 3 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

kb 2 20 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 632.]

le 1550 leveszed/lerakod az 1550. tárgyat
Leveszed a Huddens alkarvédőjét. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

kf 816 533 kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat az 533. tárggyal
A csuklódra húzod a halálhozó karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 632.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 632.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+120 életerő.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy pordémon.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a pordémon testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (63 életpontot sebezve.) A pordémon mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A pordémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 602.]

h 697 1000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+279 varázspont, -558 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 602.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+884 életerő). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 597.]

v 198 190 65 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(164,55) quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302), pordémon (#253)

[190,65] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Maitreya Mahagatta vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (53 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Vízelementálod támad. (73 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2184 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg parafenomén!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 204 életpontot sebeztél. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 ezüstshurikent. [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását.

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 19 madártoll. Elteszed őket.
[-100 varázspont.] [45 pontot használtál fel, van még 552.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[190,64] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kultúrmasztodon. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 182 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (79 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a szuperkötelet, amibe a kövér nő belekapaszkodik. Nagy nehezen sikerül kihúznod, még szerencse, hogy szuperkötelet használtál, egy sima kötél bizonyosan elszakadt volna. A kövér nő nem győz hálálkodni, de te csak szerényen mosolyogsz. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Marokra fogva a Végítéletet a másikra ugrasz. {GYD:} Végítélettel jól megszúrod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (53 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg ősmágus!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus bal oldalát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Vízelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Meglengetve a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vízelementálod nedvességet szív ki ellenfeled testéből. (35 életpontot sebezve.) Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. 3288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 ezüstshurikent. [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [190,63] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Khossus del Maul irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ilkin érc) van!

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [190,62] Még mindig dombos terepen vagy.

Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [70 pontot használtál fel, van még 482.]

m 7 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre
[189,61] Még mindig dombos terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 nehezék[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [190,60] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ripityára tört barátság szent tüzét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ripityára tört régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy bávatag golombár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő zoloboo sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 168 életpontot sebeztél. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fekete testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vízelementálod az ellenfeled sejtjeiből táplálkozik. (28 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 464.]

v 22 431 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő gránátcsapdát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 kaktuszbogyó, 4 manifeszt.nyúlvány. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 459.]

v 22 431 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő gránátcsapdát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 kaktuszbogyó, 4 manifeszt.nyúlvány. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 454.]

v 22 431 elmormolod a 22. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő gránátcsapdát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 kaktuszbogyó, 4 manifeszt.nyúlvány. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 449.]

a 535 4842 1 átadod az 535. tárgyat a 4842. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 sötét tekercset McNewast részére. [5 pontot használtál fel, van még 444.]

tk 46 3042 többszemélyes kaland 46 3042
Gyorsan körülnézel, ki van már itt: Jaelithe a "Más", McNewast, Jockey Ewing, Magiszter. Amint ideér Twang to Whit, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku csapásvezetőt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

kt 526 40 elkészíted az 526. tárgyat (40 darabot)
Sajnos csak 32 gránátlövedék készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 32 gránátlövedéket. Erőd TF-elődött. [64 pontot használtál fel, van még 380.]

im 0 5 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 380.]

kf 413 526 kézbeveszed/felveszed a 413. tárgyat az 526. tárggyal
Elrakod a hosszú íjat, majd előkészíted a moa stukit.
Lövedékként gránátlövedéket fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

* 1. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 380.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 379.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 2. BP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 374.]

* 3. BP: használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 369.]

* 4. BP: beraksz a bankba az 500. tárgyat (100 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-45 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 369.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-45 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 369.]
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-45 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 369.]

* 6. BP: használod a 697. tárgyat
Ezt a képességet egy körben csak egyszer használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

* 7. BP: elmormolod a 133. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Sebeid gyógyulnak (+64 életerő). [-50 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 367.]
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-45 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 367.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-45 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 367.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
17 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 45 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 367.]
17 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 45 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 367.]
17 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 45 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

* 9. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
17 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 45 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 367.]
17 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 45 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 367.]
17 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 45 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

* 10. BP: kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (500 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 327.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 287.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 247.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 207.]

tf 1 7 fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [7 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 1, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a bunthar. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Izmozol kicsit a malomkővel. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Vízelementálod elhagy. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 503 pontot. A következő körben tehát 703 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 362. fordulód.

Erő: 37 (57) Szint: 32 Merészség: 5/5 Magasság: 184 cm
IQ: 38 (55) Támadás: 39 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 32 (37) Védekezés: 95 Menekülés: 30 % Életkor: 41/42 év
Egészség: 33 (38) Életpont: 894/894 Jellem: jó (731) Tul. pont: 7
Szerencse: 46 (75) Varázspont: 1056/17 Pénz: 24471 arany Kép. pont: 30
Tudatpont: 35/8 Pszi pont: 246/249 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3363 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20003 TP-t kaptál. Jelenleg 4077209 TP-d van. A következő szinthez még 422791 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, entitás manifesztum, kisebb quwarg isten. A 329. fordulódban 5979 arany került a bankszámládra. 6965 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/96 ökölvívás: 25/67 szúrófegyverek: 30/48 (+7%)
vágófegyverek: 25/28 ütőfegyverek: 6/35 lőfegyverek: 28/71
dobófegyverek: 28/58 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: Végítélet (#636) (150%) << ököl (#28) (150%) << Raia pallosa (#426) (150%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/71 2. nyomkövetés: 88/8 (+27%) 3. mászás: 17/10 (+12%)
4. csapdakészítés: 22/64 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/65 6. gyógyítás: 66/65
7. titkosírás: 7/37 8. felderítés: 24/44 9. szörnyidomítás: 14/40
10. teológia: 85/54 (+37%) 11. taumaturgia: 70/48 (+822%) 12. szerencsejáték: 4/68
13. versengés: 20/34 14. harcművészetek: 23/4 15. zene: 11/77
16. szörnyismeret: 50/87 17. pszi: *23/100 18. zárnyitás: 15/96
19. vadászat: 14/53 20. vitalitás: 1/20 21. bányászat: 33/45 (+3%)
22. úszás: 7/36 23. főzés: 9/93 24. csapatmunka: 2/13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), bunthar (#396), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
varkaudar vajákos (#690), adamantit gólem (#750), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +44 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 26 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tűzmágia (#157) tulajdonságpajzs (#26)
varázsszem (#184) hadiszerencse III (#59) tolvajvér (#364) csupasz izom (#28)
erőpajzs II (#63) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255) villámcsapás (#50) >> varkaudar hírnök (#686)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) villámcsapás (#50) >> varkaudar hadúr (#270)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111) varázsvédelem (#34) >> pókkirálynő (#7079)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
bunthar (#396) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A Thargodan csatamezők a Sötét Létsíkból érkezett gonosz kór legtöményebb fertőgócai. Oltsd ki itt egy Orkhan Thai lángját!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28408. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1380.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 gránátcsapda (#431) 35 pirkit (#153)
32 ramit kő (#226) 1 rókafarok (#124) 1 sötét tekercs (#535)
3 tinta (#101) 1 tükör (#43) 1 varányszem (#30)
1 varázskő (#305) 58 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
54 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 3 fekete gyöngy (#99)
1 fokhagyma (#403) 32 gránátlövedék (#526) 21 isteni könnycsepp (#260)
27 kaja (#2) 11 kaktuszbogyó (#429) 19 madártoll (#112)
12 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 quwarg tojás (#360) 7 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(189,61) Tharr rúnaköve, vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(190,60) Chara-din monolitja (#534), oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), bávatag golombár (#165), zoloboo sámán (#230)
(190,62) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Raia oltár, tündöklő szobor (#1587), érclelőhely
(190,63) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), érclelőhely
(190,64) kultúrmasztodon (#227), quwarg boly (#359), Dornodon oltár, 42. jellempróba, quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302)
(190,65) quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248)

Üzenet küldése a karakternek