Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. febr. 13. 8h:57' EZ A 704. JÁTÉKHETED, 361. FORDULÓD 705. játékheted kezdete: febr. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3070 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
at 4683 10 | TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 10 |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
a 160 4144 1 | átadod a 160. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot) |
hu 307 | hulladék: 307 |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [133,74] Síkság, továbbra is csak síkság.
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Elszántan a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza bal hátsó lábát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a massza testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A massza mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a massza. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ököllel néhányszor megcsapod a massza farkát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a massza páncélos vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Mellkasodba bök a massza néhányszor agyarával! (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc, 6 arany és egy ezüst kulcs. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 jégszivet. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 107, gyógyulás: 24, összesen: -83 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a proteinfecske jobb lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a proteinfecske bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A proteinfecske karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [131,74] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontváz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az óriás csontváz bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mágus bal vállát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mágus testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 40, gyógyulás: 2, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [130,74] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
im 0 3 | imádkozol |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [128,74] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy Sheran templomot. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
be 66 | bemész a 66. titkos labirintusba |
lm 2 3 10 | mozogsz 2 3 10 |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sírlidérc testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával kilukasztod a sírlidérc fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sírlidérc testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
lm 14 14 14 | mozogsz 14 14 14 |
lm 17 19 905 | mozogsz 17 19 905 |
a 32 4144 1 | átadod a 32. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot) |
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 3 pontért |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet |
Erő: | 25 (27) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 73 (77) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 30 (34) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 24 (30) | Életpont: | 291/172 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 35 (39) | Varázspont: | 1301/201 | Pénz: | 1033 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 93/83 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 26/71 (+3%) | szúrófegyverek: | 4/36 | vágófegyverek: | 16/73 (+11%) |
ütőfegyverek: | 2/38 | lőfegyverek: | 24/38 | dobófegyverek: | 7/22 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (100%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) << varkaudar szablya (#516) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 67/100 | 2. nyomkövetés: | 81/57 (+12%) | 3. mászás: | 8/33 |
4. csapdakészítés: | 21/56 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/97 (+5%) | 6. gyógyítás: | 18/59 |
7. titkosírás: | 18/97 (+25%) | 8. felderítés: | 41/16 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 10/15 |
10. teológia: | 47/16 (+9%) | 11. taumaturgia: | 28/10 (+1%) | 12. versengés: | 4/37 |
13. harcművészetek: | 14/10 | 14. zene: | 19/85 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 31/46 |
16. pszi: | 6/54 (+6%) | 17. zárnyitás: | 5/33 | 18. vadászat: | 31/93 |
19. bányászat: | 32/57 (+3%) | 20. csapatmunka: | 1/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | nyuhaj karbin (#110) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
rőtmanó (#55) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 516 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 505 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 1 | vassisak (#160) | 5 | víz (#27) | |||
1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
18 | arany (#50) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 1 | gyöngysor (#192) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
1 | jégszív (#282) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 4 | madártoll (#112) | |||
2 | rézdarab (#70) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
5 | ugh méreg (#166) |