35. forduló, 37. forduló, Thylosi Cardelius összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. márc. 8. 16h:17'
EZ A 123. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD
124. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5095
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

THYLOSI CARDELIUS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [25,-35] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.)

d 45 1 eldobod a 45. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz bronz fejpántot. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 194.]

f 104 kísérletezel a 104. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Telik múlik az idő... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 184.]

d 105 1 eldobod a 105. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 evaporőr hájat. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

m 1 mozogsz északkeletre
[26,-36] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tazunkaróka. Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a tazunkaróka testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a tazunkaróka rőt testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tazunkaróka fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tazunkaróka még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rókafarkat. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kastély (528. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 176.]

kt 72 1 elkészíted a 72. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 rézsisakot. [18 pontot használtál fel, van még 158.]

le 57 leveszed/lerakod az 57. tárgyat
Leveszed a bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

kf 72 kézbeveszed/felveszed a 72. tárgyat
A fejedre teszed a rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

d 57 1 eldobod az 57. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

kno 7 2 képesség-növelés 7
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
[0 pontot használtál fel, van még 158.]

m 3 mozogsz délkeletre
[27,-35] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy acéldarázs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az acéldarázs torát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 9 életpontot vesztettél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 150.]

kt 22 20 elkészíted a 22. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 tüskét. [20 pontot használtál fel, van még 130.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+6 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 128.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[28,-35] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaffogó hebrencs közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Meglengetve a bunkósbotot a másikra támadsz. Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északkeletről folyik (Eldobott tárgyak:. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [29,-35] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alpesi tehén. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [30,-35] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manifesztátor. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 104.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+5 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 102.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[31,-35] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy húsevő magszim közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a húsevő magszim testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal eltalálod a húsevő magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. (ld. enc.) 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [32,-35] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos sallank. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a gyilkos sallank jobb vállát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sallank karmot. (ld. enc.) 156 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [33,-35] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 78.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+7 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 76.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[34,-35] A sík vidéket bozótos váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.


(Továbbmész...) [35,-35] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 60.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 59.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 29 fejleszted az 1. tulajdonságodat 29 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 45 TVP-t kell elköltened.] A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy acéldarázs. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Nem találtad el. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[29 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Mostantól képes vagy a táborozás alatt konkrét szörnyek után kutatni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szörnyismeret: 1. szint). (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 175 pontot. A következő körben tehát 205 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZ FEJPÁNT (407. TÁRGY)
A bronz fejpánt a réz fejpánt fejlettebb változata, a réz fejpánthoz hasonlóan, fő célja az, hogy legyen valamilyen alternatíva a fejrevalók viseletében. Elkészítéséhez egy kígyóbőr, két rézdarab, két óndarab, egy kőkalapács és egy olvasztókemence szükséges, valamint 25 TVP. Védettségedet kettővel növeli, ha viseled.

ALPESI TEHÉN (91. SZÖRNY)
Az alpesi tehén egy nagy, lilafoltos kérődző, oldalán gyakran látható MILKA felirathoz hasonló minta. A legtöbb bölcs azt állítja, hogy a bőrelszíneződés ilyetén pigmentációja aligha lehet véletlen, de eddig még egyikük sem tudta a különös rúnasor jelentését megfejteni. Tény, hogy a vérszomjas szörny húsa igen ízletes. Sajnos ennek megszerzése komoly harci tapasztalatot igényel, ugyanis az amúgy békés szörny bőszen védi magát, ha megtámadják. Főként síkságon és alacsonyhegységben fordul elő.
[Kaptunk néhány levelet, amelyek a játék "bugyuta" humorával kapcsolatban fejezik ki elégedetlenségüket (a szörnyön nincs sapka, lemész bétába, stb.). Ezért úgy döntöttük, hogy kell egy igazi, klasszikus fantasy szörny, így legalább valami komoly dolog is szerepel a játékban.]

MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY)
A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az?

MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY)
Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását!

SALLANK KAROM (128. TÁRGY)
Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd.

SZÖRNYISMERET
Már közel egy évet töltöttél a Túlélők Földjén. Megismerted a szörnyek szokásait, harcmodorát, előfordulási helyét. Most már vállalkozni mersz arra, hogy a két forduló közötti pihenés ideje alatt megpróbálj egy-egy adott lényt felkutatni. Ehhez a fordulód végén (nem feltétlenül utolsó parancsként, de az utolsó mozgás parancs után) ki kell adnod a Szörnykeresés: SZK <szörnyszám> parancsot. Ez a kiadáskor nem kerül TVP-be. Ezután, a táborozás alatt a pihenés helyett időd egy részét azzal fogod tölteni, hogy nyomok után kutatva, megpróbálsz egy példányt felkutatni az általad megadott szörnyfajból. Ennek eredményességéről a következő forduló elején tájékoztat a számítógép. Ha megtaláltad a keresett szörnyet, azonnal meg is támadod (ill. ha elfogás parancs van kiadva rá, akkor megpróbálod elfogni), kivéve, ha életerőd a menekülés% alatt van. Az SZK parancs hátránya, hogy a forduló elején levonjuk tőled a parancs pontköltségét (ez alacsony szörnyismeret szakértelemnél 10 TVP, magasnál kevesebb) és kevesebbet fogsz a táborozás alatt gyógyulni, akkor is, ha a parancs nem volt sikeres. A parancsot csak olyan szörnyre adhatod ki, amelyet már ismersz, és olyan tereptípuson előfordul, ahol tábort vertél. A siker valószínűsége annál nagyobb, minél magasabb a szörnyismeret szakértelmed, de kis mértékben a nyomkövetésed és a felderítésed is beleszámít az eredménybe. A siker esélye kezdetben csekély, de magas szinten sem fogja a 30-35 százalékot meghaladni. Példa: SZK 10 hatására a két forduló között vadász tatu után fogsz kutatni.

KARAKTERLAP

Thylosi Cardelius, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran híve vagy. Ez a 36. fordulód.

Erő: 16 Szint: 9 Merészség: 6/6 Magasság: 185 cm
IQ: 16 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 128/72 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 37/1 Pénz: 65 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 185 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 367 TP-t kaptál. Jelenleg 8 632 TP-d van. A következő szinthez még 3 368 TP szükséges. Trófeáid: alattomos manó, púpos burástya, mélységi grittang. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 7
lőfegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << bunkósbot (#9) << csontszurony (#12)
Óvatosság (labirintusokban): 0
35,24 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 39

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 6
7. teológia: 3 (+2) 8. szörnyismeret: 1 (+1) 9. vadászat: 4
10. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
mászol max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! (teljesítve)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * mászókarom (#78)
1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bunkósbot (#9)
1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64) 1 * csontszurony (#12)
1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
15 mérgezett tüske (#23) 1 szögletes kő (#17) 8 * tüske (#22)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 11 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92) 1 rézkulcs (#75)
1 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 2 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8]
5 vizestömlő (#3) [bennük 98 korty víz (#27), fér még: 2]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 bakkura bőr (#95) 1 dözmöng szív (#122) 32 drótszőr (#37)
1 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104) 3 kaktusztüske (#114)
4 királygyík bőr (#44) 1 lajhár csont (#236) 15 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 2 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125)
2 móri gyümölcs (#116) 1 óndarab (#85) 5 rézdarab (#70)
5 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128) 18 smirglilevél (#29)
11 sünmedve tüske (#14) 18 varányszem (#30)

Összsúly: 49.79 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 1 evaporőr háj (#105) 3 kaja (#2)
1 kis bőrpajzs (#45) 3 rézdarab (#70) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 magszim bél (#103) 1 rézsisak (#72) 1 rókafarok (#124)
6 sallank karom (#128) 4 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
-37
-36
-35
-34
(26,-36) kastély (#528), olvasztókemence (#86), tazunkaróka (#81)
(27,-35) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 18. jellempróba, acéldarázs (#140)
(28,-35) kaffogó hebrencs (#88), patak, 30. jellempróba
(29,-35) alpesi tehén (#91)
(30,-35) manifesztátor (#124), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 21. jellempróba
(31,-35) húsevő magszim (#67)
(32,-35) 2. jellempróba, gyilkos sallank (#85)
(33,-35) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska
(35,-35) acéldarázs (#140)

Üzenet küldése a karakternek