35. forduló, 37. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. okt. 2. 3h:05'
EZ A 998. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD
999. játékheted kezdete: okt. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

BOTANICA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [1,2] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Játékvezetőőel. Jobb kezében egy kőkést, bal kezében egy vizestömlőt tart. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Köszöntitek egymást, aztán tovább. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+27 pszi pont.) A lottó 1618. hetének nyerőszámai: 7, 4, 5. 4 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy goldugar nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a goldugar testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a goldugar csáprágóját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A goldugar csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A goldugar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 202. Kapsz 8 VP-t.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 197. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 197.]

* 3. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 192. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 187. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 182. Kapsz 5 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 179. Kapsz 3 VP-t.]

id 65 60 idomítod a 65. szörnyet 60 pontért
Megkezdődik a goldugar tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 10 lépést tehetsz meg körönként. 50 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [55 pontot használtál fel, van még 124. Kapsz 55 VP-t.]

tno 2 3 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. Sajnos a Ghallán uralkodó genetikai törvényszerűségek miatt lehetetlen, hogy a TNO paranccsal egy olyan tulajdonságodat növeld meg, amely már 12-vel vagy még többel haladja meg a leggyengébb tulajdonságodat. Testi vagy szellemi nyomorék válna belőled így. Ez persze nem jelenti azt, hogy TF paranccsal vagy egyéb módon nem lépheted át ezt a bűvös határt. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[0,1] Lakott területre érkeztél. Utad során felfedezel egy főutcát. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed az útonálló jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [0,0] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Találsz egy főutcát. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " (Feltételes vásárlás:) 15 db nyílvessző 15 aranyért; 30 db rézdarab 30 aranyért;
Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+10.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 36 életpontot sebeztél. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod az orgyilkos fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az orgyilkos jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 bruhatagnyelvet 7 aranyért, 2 dorony tüdőt 16 aranyért, 3 fekete gyöngyöt 18 aranyért, 1 fémrudat 8 aranyért, 3 óndarabot 6 aranyért, 4 orgyilkos tőrt 32 aranyért, 1 rákpáncélt 4 aranyért, 8 ugh mérget 16 aranyért, 1 vámpírfogat 3 aranyért.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 114. Kapsz 10 VP-t.]

ea 112 50 eladod a 112. tárgyat 50
Eladtál 50 madártollat. 50 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

ve 125 2 megveszed a 125. tárgyat 2
Vásároltál 2 mandibulapengét. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

kt 114 1 elkészíted a 114. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 kaktusztüskét. Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 111. Kapsz 3 VP-t.]

kt 334 1 elkészíted a 334. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 111.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[1,-1] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 2950 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy vadaspark (769. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [2,-2] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy edzőcentrumot. Találsz egy főutcát.
Találkozol Penge Borisszal. Tharr ministránsa. Egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy rubin fülbevalót, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy törpe védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy Poomr Ko trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy Ayagira Tanaka trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Málhásállata egy hegyi szamár. {legmagasabb egyéb szakértelme: vadászat (25).} Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges.
Kellemes meglepetés: kapsz néhány szem szamócát! Mosolyogva megeszed. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Calen Randirral. Erős fény veszi körül a lovas alakot. Ezüstösen csillogó páncél borítja, min egy dombormű izzik: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy griff nyakéket, egy kráken gyűrűt, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy Rughar gyűrűjét, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy Ek'Hor trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: A viharfellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 46 ütő ellen.}
Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 amnioszt. Erőd TF-elődött. [14 pontot használtál fel, van még 97. Kapsz 14 VP-t.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Fekvőtámaszozni tudsz edzőcentrum nélkül is, de itt sokkal trükkösebb és nehezebb módon tudod nyomni őket. Ráadásul, miután jól elfáradtál, le tudsz ülni egy kényelmes székbe, némi frissítőt kortyolgatva. Na, ez kimerítő volt. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy dögkeselyű!

Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a dögkeselyű jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 madártollat. 2 003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 kreiton esszenciát. [4 pontot használtál fel, van még 93. Kapsz 4 VP-t.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Ezúttal "végigeszed az étlapot". nyomópad, húzókorlát, súlyzózás. A végére kitikkadsz mint alpesi tehén a sivatagban. Jól esik után némi frissítő. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy nukleáris cickány! {támadása: 20.}

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 21 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nukleáris cickány jobb oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 pirkitet. 2 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 manifeszt.nyúlványt. [4 pontot használtál fel, van még 89. Kapsz 4 VP-t.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Az erőnléti részlegen kényelmes nyomópadokat látsz, így kipróbálod őket. A mindenit! Itt aztán minőségi edzést tudsz végezni. Meg is van az eredménye. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 15 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy vérfürdető magszim!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 magszim belet. 2 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 7 nyu-shurikent. Éppen kifújod magad, amikor újabb ellenfél érkezik: egy vérfürdető magszim!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 magszim belet. 2 430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Nohát, megszerezted a ritka kincset, ami egy gyakorlómedál! [8 pontot használtál fel, van még 81. Kapsz 8 VP-t.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 79. Kapsz 2 VP-t.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Ezúttal "végigeszed az étlapot". nyomópad, húzókorlát, súlyzózás. A végére kitikkadsz mint alpesi tehén a sivatagban. Jól esik után némi frissítő. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 11 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy kardfogú fülemüle! Ráébredsz, hogy ez már nem puszta sport, az életed a tét. Menekülsz. [4 pontot használtál fel, van még 75. Kapsz 4 VP-t.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Ezúttal az erőnléti részleg húzókorlátait nézed ki magadnak. Csorog rólad az izzadtság a sok húzódzkodástól, de megéri. Meg is látszik az eredménye. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 2 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy vérfürdető magszim! {max. életpontja: 102-113.}

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 3 stukilövedék. Párszor kipécézted a vérfürdető magszim egyik csápját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 magszim belet. 2 472 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 5 nyu-shurikent. Körbe nézel, hogy másokkal mi a helyzet, de úgy látszik, csak téged támadnak. Máris új ellenfél érkezik: egy fémbontó szójer!

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fémbontó szójer nyakát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Varkaudar szablyával megvágod a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bronzhegyű lándzsa felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 rókafarkat. [8 pontot használtál fel, van még 67. Kapsz 8 VP-t.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 65. Kapsz 2 VP-t.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Ezúttal "végigeszed az étlapot". nyomópad, húzókorlát, súlyzózás. A végére kitikkadsz mint alpesi tehén a sivatagban. Jól esik után némi frissítő. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy kardfogú fülemüle! Ez túl sok neked! Menekülsz. [4 pontot használtál fel, van még 61. Kapsz 4 VP-t.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Az erőnléti részlegen kényelmes nyomópadokat látsz, így kipróbálod őket. A mindenit! Itt aztán minőségi edzést tudsz végezni. Meg is van az eredménye. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy vérfürdető magszim! {támadása: 18.}

Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 magszim belet. 2 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 6 nyu-shurikent. [4 pontot használtál fel, van még 57. Kapsz 4 VP-t.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 52. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: tf 3 12 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért
Az akadálypálya mellett van egy kisebb rész, ezúttal ezt nézed meg. Apró, feléd hajított és lőtt tárgyakat kell elkapnod, vagy félreugrani előlük. Nem könnyű feladat, de néhány lila folt árán sokkal ügyesebb lettél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy pattanóböde! {egyik sebzési módja: 1x 4d10+6.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 stukilövedék. Párszor kipécézted a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a pattanóböde kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával felnyitod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 4 kaktusztüskét. 2 296 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. Még nincs vége! Máris újabb ellenfél érkezik: egy nukleáris cickány!

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány farkát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 pirkitet. 2 000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 1 Arsa potrohgyűrűjét. Alig győzted le az előzőt, máris újabb jelentkező akad, hogy a trófeád legyen: egy orgoró!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 stukilövedék. Megsoroztad az orgoró testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az orgoró testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az orgoró testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Megnyirbálja az orgoró ollója a bal karodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megkarcolod az orgoró testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 kőszemet. 2 648 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 2 sáfrányport.
(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+38 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [52 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 52 VP-t.]

* 3. BP: tf 3 12 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-19 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 9, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a goldugar. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 176 pontot. A következő körben tehát 176 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 36. fordulód.

Erő: 18 (34) Szint: 18 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 29 (34) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 17 (26) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 82/82 év
Egészség: 17 (22) Életpont: 298/139 Jellem: semleges Tul. pont: 15
Szerencse: 18 (24) Varázspont: 532/323 Pénz: 123 arany Kép. pont: 6
Pszi pont: 58/33
Eddig összesen 385 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 437 TP-t kaptál. Jelenleg 277 312 TP-d van. A következő szinthez még 62 688 TP szükséges. Trófeáid: vark. nekromanta, orgoró, nómenklatúra. A 34. fordulódban 5858 arany került a bankszámládra. 5889 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 vágófegyverek: 19 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 14 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -17.); stukilövedék (#414) (18 -);
74,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 7 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 15 (+1) 5. gyógyítás: 14 (+1) 6. felderítés: 1
7. szörnyidomítás: 2 (+1) 8. teológia: 6 (+1) 9. taumaturgia: 21
10. szörnyismeret: 8 (+1) 11. pszi: 8 12. vadászat: 4
13. bányászat: 5 14. főzés: 4 (+1)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot )
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (996,18) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 7. szintű lényekre jégcsóva (#41) >> 13. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (685): új.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart)
Megölt szörnyek: 116. Szerzett pont: 14906. Beállított erő: 0 Összpont: 14906

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bruhatagnyelv (#1230) 2 dorony tüdő (#212) 3 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 2 kaja (#2) 45 madártoll (#112)
2 nyílpuska lövedék (#547) 3 óndarab (#85) 3 orgyilkos tőr (#225)
10 púderkő (#119) 1 rákpáncél (#97) 1 sallank karom (#128)
7 stukilövedék (#414) 8 ugh méreg (#166) 1 vámpírfog (#1221)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
60 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541)
1 gyakorlómedál (#2729) 5 kaktusztüske (#114) 1 kőszem (#304)
1 kreiton esszencia (#892) 4 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 15 nyílvessző (#108) 18 nyu-shuriken (#157)
4 pirkit (#153) 30 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
2 sáfránypor (#211) 2 vasérc (#152) 9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-1 0 1 2 3
-3
-2
-1
0
1
2
3
(0,0) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), orgyilkos (#131)
(0,1) főutca (#399), ház (#400), útonálló (#130)
(1,-1) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), ház (#400), főutca (#399), útonálló (#130)
(1,2) goldugar (#65)
(2,-2) útonálló (#130), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, ház (#400), edzőcentrum (#2728), főutca (#399), Penge Borisz (1305. kalandozó), Calen Randir (4655. kalandozó), dögkeselyű (#174), nukleáris cickány (#155), vérfürdető magszim (#148), fémbontó szójer (#150), pattanóböde (#145), orgoró (#170)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2024.10.01 03:22 Változások a számládon! Zseton levonás: 30 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Banki széfhely -> 5)
2024.10.01 03:22 Változások a számládon! Zseton levonás: 30 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Banki széfhely -> 6)
˙

Üzenet küldése a karakternek