35. forduló, 37. forduló, Vicsorgó Eksztázis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 17. 9h:06'
EZ A 60. JÁTÉKHETED, 36. FORDULÓD
61. játékheted kezdete: szept. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1219
SZÁMLA : XXXX

VICSORGÓ EKSZTÁZIS KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,10] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 aranyló ugarhéjat (1000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 aranyló ugarhéj (eladási ár: 1614 arany, ebből a kezelési költség: 161 arany) ellenértékét.
Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+3 varázspont.)

ve 21 4 megveszed a 21. tárgyat 4
Vásároltál 4 ormánygőte csontot. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

ve 30 4 megveszed a 30. tárgyat 4
Vásároltál 4 varányszemet. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

ve 36 10 megveszed a 36. tárgyat 10
Vásároltál 10 fáklyát. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

ve 41 2 megveszed a 41. tárgyat 2
Vásároltál 2 grákóbőrt. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

ve 92 1 megveszed a 92. tárgyat 1
Vásároltál 1 kötelet. 2 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 174.]

ve 94 60 megveszed a 94. tárgyat 60
Mindössze 5 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 5 bronzhegyű nyilat. 50 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 174.]

ve 112 40 megveszed a 112. tárgyat 40
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 madártollat. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

ve 128 40 megveszed a 128. tárgyat 40
Vásároltál 40 sallank karmot. 160 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 174.]

ve 205 1 megveszed a 205. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

ve 236 20 megveszed a 236. tárgyat 20
Mindössze 7 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 7 lajhár csontot. 42 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[41,11] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy proteinfecske. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske jobb lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 162.]

ba 999 998 nem támadod a nőket a férfiakat
BA 999 parancs törölve. BA 998 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 3 5 3 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délkeletre
[42,12] A sík vidéket bozótos váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy púpos burástya. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a púpos burástya testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya jobb lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Ököllel megütöd a púpos burástya farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették.

(Továbbmész...) [41,13] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyre éhesebb vagy.

(Továbbmész...) [42,14] Továbbra is síkságon vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Shaddar városa innét északra fekszik. " Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy mély kút van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy evaporőr. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bumerángot. [48 pontot használtál fel, van még 114.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[43,15] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy óriás patkány. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás patkány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával megvágod az óriás patkány fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az óriás patkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod.

(Továbbmész...) [44,16] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy gumifát. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy süvítő rája közeledik feléd! A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.


(Továbbmész...) [45,17] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vízionár. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vízionár bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vízionár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 vízionár szemet. (ld. enc.) 63 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sünmedve közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sünmedve bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszablyával kicsit megvágod a sünmedve testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csontszablyával megkarcolod a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 78.]

m 3 mozogsz délkeletre
[46,18] Még mindig bozótos.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 66.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 46.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 43.]

szk 147
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

kt 42 elkészíted a 42. tárgyat
Legyártottál 1 távcsövet. [20 pontot használtál fel, van még 23.]

kt 138 2 elkészíted a 138. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 ubuk dobónyílat. [20 pontot használtál fel, van még 3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Mostantól képes vagy a táborozás alatt konkrét szörnyek után kutatni. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szörnyismeret: 1. szint). (ld. enc.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 175 pontot. A következő körben tehát 178 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANILLA-FA (91. NÖVÉNY)
A sűrű erdőkben gyakran találkozhatsz olyan részekkel, ahol a továbbjutást manilla-fák lelógó indái teszik még nehezebbé. Ezek az indák nagyon erősek, szívósak és rugalmasak, és emellett könnyűek! Igen, kitaláltad: vágni akarsz egyet kötélnek. Ehhez nem kell más a manilla-fán kívül, csak egy kőkés, no meg a KT 92 parancs, 6 pontért. Mire jó a kötél? Igen, nagyon sok dologra jó. Ha egy adott helyzetben kötelet használhatsz, erről mindig tájékoztatni fog az ENCYCLOPEDIA FANTASIA.

BRONZHEGYŰ NYÍL (94. TÁRGY)
Amíg nincs íjad, nem sokat ér ez a korszakalkotó találmány. A bronzhegyű nyíl 2d6+4 sebzésű hegyes lövedék, amelyet a hosszú íjakhoz használhatsz (első használatnál a KF <hosszú íj sorszáma> 94 parancsot kell kiadnod). Készíteni ugyanúgy lehet, mint a többi bronztárgyat: egy olvasztókemence és egy kőkalapács kell hozzá, ezenkívül egy ón és egy rézdarab. Ezenkívül szükség van még hozzá egy madártollra. Készítése KT 94 paranccsal, 10 pontért.

VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY)
Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik.

SZÖRNYISMERET
Már közel egy évet töltöttél a Túlélők Földjén. Megismerted a szörnyek szokásait, harcmodorát, előfordulási helyét. Most már vállalkozni mersz arra, hogy a két forduló közötti pihenés ideje alatt megpróbálj egy-egy adott lényt felkutatni. Ehhez a fordulód végén (nem feltétlenül utolsó parancsként, de az utolsó mozgás parancs után) ki kell adnod a Szörnykeresés: SZK <szörnyszám> parancsot. Ez a kiadáskor nem kerül TVP-be. Ezután, a táborozás alatt a pihenés helyett időd egy részét azzal fogod tölteni, hogy nyomok után kutatva, megpróbálsz egy példányt felkutatni az általad megadott szörnyfajból. Ennek eredményességéről a következő forduló elején tájékoztat a számítógép. Ha megtaláltad a keresett szörnyet, azonnal meg is támadod (ill. ha elfogás parancs van kiadva rá, akkor megpróbálod elfogni), kivéve, ha életerőd a menekülés% alatt van. Az SZK parancs hátránya, hogy a forduló elején levonjuk tőled a parancs pontköltségét (ez alacsony szörnyismeret szakértelemnél 10 TVP, magasnál kevesebb) és kevesebbet fogsz a táborozás alatt gyógyulni, akkor is, ha a parancs nem volt sikeres. A parancsot csak olyan szörnyre adhatod ki, amelyet már ismersz, és olyan tereptípuson előfordul, ahol tábort vertél. A siker valószínűsége annál nagyobb, minél magasabb a szörnyismeret szakértelmed, de kis mértékben a nyomkövetésed és a felderítésed is beleszámít az eredménybe. A siker esélye kezdetben csekély, de magas szinten sem fogja a 30-35 százalékot meghaladni. Példa: SZK 10 hatására a két forduló között vadász tatu után fogsz kutatni.

KARAKTERLAP

Vicsorgó Eksztázis, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight követője vagy. Ez a 36. fordulód.

Erő: 15 Szint: 10 Merészség: 5/3 Magasság: 151 cm
IQ: 13 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 14 (16) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 17 Életpont: 144/77 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 8
Szerencse: 16 Varázspont: 16/15 Pénz: 1169 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 182 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 765 TP-t kaptál. Jelenleg 15081 TP-d van. A következő szinthez még 1919 TP szükséges. Trófeáid: emberevő, mutáns pók, karmos tankány.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 12 vágófegyverek: 2 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 10

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 12
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. harcművészetek: 9 11. szörnyismeret: 1 (+1) 12. vadászat: 1
13. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
készítesz bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
spagulár (#82) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpajzs (#89) 1 + mászókarom (#78)
2 * tankány karom (#237) 1 * vassisak (#160) 1 * vasvért (#164)
Fegyverek és lövedékek
5 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249) 1 csontszablya (#64)
11 * kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13) >1 kőkés (#6)
1 * parittya (#18) 8 ubuk dobónyíl (#138) 18 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 13 fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
2 távcső (#42) 1 tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 aurach fog (#657) 8 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105)
1 grákóbőr (#41) 3 kaktusztüske (#114) 8 lajhár csont (#236)
12 madártoll (#112) 4 mandibulapenge (#125) 2 ormánygőte csont (#21)
4 pirkit (#153) 2 rókafarok (#124) 40 sallank karom (#128)
2 smirglilevél (#29) 21 sünmedve tüske (#14) 1 tükör (#43)
2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 44.74 kg Megterheltség: 111%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 105 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
312 arany (#50) 3 smirglilevél (#29) 2 sünmedve tüske (#14)
9 tinta (#101) 2 ubuk tüske (#131) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 bronzhegyű nyíl (#94) 1 evaporőr háj (#105) 10 fáklya (#36)
1 grákóbőr (#41) 1 kötél (#92) 6 lajhár csont (#236)
4 madártoll (#112) 2 ormánygőte csont (#21) 40 sallank karom (#128)
1 távcső (#42) 2 ubuk dobónyíl (#138) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(41,11) gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), proteinfecske (#139)
(41,13) Elenios oltár
(42,10) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607)
(42,12) púpos burástya (#92), Leah rúnaköve, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Elenios oltár
(42,14) 4. jellempróba, Leah oltár, evaporőr (#69)
(43,15) óriás patkány (#42), Elenios rúnaköve, 30. jellempróba
(44,16) gumifa (#38), 1. jellempróba, süvítő rája (#113)
(45,17) Raia oltár, 16. jellempróba, vízionár (#66), sünmedve (#33)
(46,18) mínosz-kúp (#178)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A "Látogasd meg az istenek csarnokát!" küldetést lecseréltük egy olyan küldetésre minden istennél, amit az új fejlesztésben lehet teljesíteni.

Üzenet küldése a karakternek