354. forduló, 356. forduló, Csillagpermet összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 18. 14h:28'
EZ A 356. JÁTÉKHETED, 355. FORDULÓD
357. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3879
SZÁMLA : XXXX

CSILLAGPERMET KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [201,15] koordinátán.
Záporeső átutalt a bankszámládra 7000 aranyat a táborozásod 1. napján.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 moa varázsdobozt (14999 arany), 1 pszi kristályt (100 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 bruhatagnyelvet (200 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján meglátogat egy tökéletes szépségű, hófehér galamb, szájában egy mocsári penkét hoz. Amint átveszed tőle az ajándékot, a mágikusan létrehozott állatka szétpukkan, helyén egy pillanatra egy pulzáló vörös szív jelenik meg, majd felrémlik Don Marquez arca is. A látomás ezután szertefoszlik, s csak kezedben a virág, lelkedben a mindent elárasztó szerelmetes érzés marad utána.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+106 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+121 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+171 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 671. hetének nyerőszámai: 3, 18, 15. 3 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 703.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 703.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 703.]

* 2. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 69. varázslatot a 4. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 701.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 699.]
Beizzik a turbómágia. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 697.]

* 3. KP: elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 123. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 695.]
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 693.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 691.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 16. varázslatot a 140. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 689.]
Gyorsvarázsolsz! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 687.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 grifftojás). [0 pontot használtál fel, van még 687.]

* 5. KP: energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] A befejezéshez még 1101 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 647.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 285 3
Előveszel 3 mákrózsavirágot, s halk imádkozás közben istennőd segítségét kéred az előtted álló kalandok átvészeléséhez. Halk lobbanással eltűnik az áldozat, jelezvén, Elenios meghallgatta fohászodat! (a forduló végéig: +3 szerencse, +3 védelem). [0 pontot használtál fel, van még 647.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 604. tárgyat az 1573. tárggyal az 1559. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a mihlanil övet. [0 pontot használtál fel, van még 647.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 647.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 647.]

* 8. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 1023 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 646.]

* 9. KP: használod az 1269. tárgyat az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 2 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 642.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 641.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 640.]

v 1 200 20 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 635.]

p 191 10 2290 használod a 191. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a ragály pszi képességet. Nyárizápor agyában sikeresen létrehoztál 10 poszogó möszét! [-50 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 630.]

hu 207 199 hulladék: 207 199
Hulladékgyűjtés törölve: ovimon-bogyó. Hulladék, ezért nem gyűjtesz karbin plazmát. [0 pontot használtál fel, van még 630.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kiderül, hogy sajnos nincs nálad elég pénz. [0 pontot használtál fel, van még 630.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[200,16] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt.


(Továbbmész...) [199,17] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kultúrmasztodon. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (9 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (11 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 144 életpontot sebeztél. Agyarával a kultúrmasztodon felkarcolja a combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 13 kaját. Jól harcoltál! (+46 varázspont.) 2287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 23, gyógyulás: 64, összesen: +41 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [198,18] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy kultúrmasztodon nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal súrolod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 158 életpontot sebeztél. A kultúrmasztodon meglök agyarával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 10 kaját. Jutalmad nem marad el (+46 varázspont). 2287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 21, gyógyulás: 56, összesen: +35 ÉP}

Felfedeztél egy tűzbokrot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csápos otagi. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csápos otagi vonagló testét. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-47 életpont.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (12 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a csápos otagi vonagló testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony van rajta.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 60 életpontot vesztettél. A csápos otagi csápol, de mindhiába. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 19 életpontot vesztettél. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a csápos otagi bal hátsó lábát. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-22 életpont.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a csápos otagi vonagló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony tette ezt számára lehetővé.) A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 59 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A csápos otagi csápol, de mindhiába.
A csápos otagi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+46 varázspont). 3339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 242, gyógyulás: 145, összesen: -97 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 609.]

ek 7 3 1 t. energia kisütése: 7 3 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 mászás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 609.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[197,17] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő.


(Továbbmész...) [196,16] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Möszehát pajzzsal végigvágod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 71 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+46 varázspont). 1051 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg parafenomén!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Möszehát pajzzsal végigvágod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 130 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+34 varázspont). 1929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 shinai gömböt. [shinai gömb ládikóba-> (183,31)-> 40 arany, -2 ÉP] Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [195,15] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt ősmágus. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pszi ragyogás varázslatot lősz. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 42 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus bal lábát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt ősmágus testét. (7 támadással 443 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {GYD:} Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod az élőholt ősmágus fejét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 67 életpontot sebeztél. Az élőholt ősmágus feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Elhajolsz az élőholt ősmágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 816, sebződés: 121, gyógyulás: 110, összesen: -11 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [56 pontot használtál fel, van még 553.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[195,14] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trikornis herceg. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.


(Továbbmész...) [194,13] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy.


(Továbbmész...) [193,12] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány! A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy átokmurgattyú. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy vakító fény varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az átokmurgattyú testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Kiváló munka volt (+15 varázspont). 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy káoszteknőc. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszteknőc puha lábát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (35 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszteknőc jobb hátsó lábát. (2 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal felnyitod a káoszteknőc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (8 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 79 életpontot sebeztél. A káoszteknőc megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a káoszteknőc a farkával, de elhibázta! A káoszteknőc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 teknőcteknőt. [teknőcteknő ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] 2228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 46, gyógyulás: 41, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megpillantod egy fekete, kontyos hajú, zöld szemű, kecskeszakállas gnóm férfi táborát. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy fattylord derékövet, egy hakamát, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy moa csiptetőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ősplazmát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy teriádbőr karkötőt, egy torz fülkarikát, egy troglodita gyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Rangja: Inkvizíció főmágusa. Felszerelését egy királyi palotaőr trófea, egy rubin sárkány trófea és egy Friedurgonoma trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Érzékeled auráját: sötét, mint az éj. A gonosz követője! (Auralátás: Shadowmage - 5257. kalandozó) Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[21 pontot használtál fel, van még 532.]

be 94 bemész a 94. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Semmi fényt nem látsz odabent. Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 527.]

t 275 támadod a 275. szörnyet
FT 275 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 527.]

lm 20 16 13 mozogsz 20 16 13
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [2. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [15. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [16. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [18. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [19. PONT.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [20. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [2. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [3. PONT.] Mész tovább, előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [5. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [7. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 bunkó [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [9. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [11. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [12. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő drakolder kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [15. PONT.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [16. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [13. PONT.] [105 pontot használtál fel, van még 422.]

v 205 elmormolod a 205. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a Pörhemór köre varázslatot! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 417.]

lm 17 mozogsz 17
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [17. PONT.] Egy triklem drakoldert pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy árnyéktűz varázslatot. Fairlight botja bíbor fénnyel felizzik, erőteret vonva köréd! Hihetetlen, de igaz - nem hatott rád az árnyéktűz! Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 493 életpontot vesztettél. Fairlight botja kékes fénnyel felizzik. Eljött az idő! Rámutatsz a drakolderre. Iszonyatos fájdalom hasít beléd, ahogy a bot elszívja életenergiádat (1 ÉP-re kerültél). Az életenergiát pusztító energiává transzformálva, irtózatos energianyaláb csapódik a drakolder testébe. Fülsiketítő visítás hallatszik, ahogy a drakolder teste szinté kettészakad! A felszabaduló mágikus energiáknak köszönhetően Fairlight botja apró darabokra robban, de még elég energiája van ahhoz, hogy védelmező energiaburkot vonjon köréd: így nem semmisülsz meg az elkövetkezendő percekben tomboló pokolban. Ahogy a füst elül, megpillantod a hatalmas testet magad előtt. Még mindig van benne élet! A szörny felnyöszörög:
- Legyőztél, mert alábecsültelek. A testem ugyan újra manifesztálódhat, de ehhez még sok időnek kell eltelnie. Meghajolok előtted! Te vagy a leghatalmasabb kalandozó, akivel eddig találkoztam. - érzed istened elismerését [ha le akarod imádkozni a triklem drakolderes isteni küldetést, mostantól bármikor megteheted]. A szörny folytatja - Vidd a kincseimet, megérdemled őket! - ezzel kileheli lelkét. Vajon csak képzelted a gúnyt az öblös hangban? Mindegy, amit véghezvittél mindenképpen hihetetlen tett! (+3% halhatatlanság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 drakolder szemet. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált tollaskígyó trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes triklem drakolder trófeát. 103030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 493, gyógyulás: 4, összesen: -489 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drakolder kulcsot. Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő drakolder kulcs nyitja a ládát. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-25 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. [5 pontot használtál fel, van még 412.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+494 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(193,12) a 94. labirintus bejárata, átokmurgattyúk (#225), káoszteknőc (#235), Shadowmage (5257. kalandozó), triklem drakolder (#275)
(195,14) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, trikornis herceg (#261)
(195,15) élőholt ősmágus (#179)
(196,16) quwarg boly (#359), Leah oltár, quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248)
(198,18) kultúrmasztodonok (#227), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), csápos otagi (#395)
(199,17) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, kultúrmasztodonok (#227)
(200,16) oltár

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[185,11] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ananászvirág illatát hozza a szél.


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+471 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 407.]
[0 pontot használtál fel, van még 407.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 407.]

v 96 142 62 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[142,62] Síkság, továbbra is csak síkság.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ravasack. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillezsályát. Találsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy csillagbozótost. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pézsmatököt. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(láthatatlan észlelése:)
Összeakadsz Authoricusszal. Egy angyalok gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy értépő sarkantyút, egy hoarián bőrnadrágot, egy káosz szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku kalózkendőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tolvaj klánjelvényt, egy törpe bakancsot, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is. Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Atrix-szal. Ő McSivaat felesége! Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hakamát, egy haramakit, egy hókeresztet, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy Kabol gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mászó-karperecet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy sárhajító kesztyűt, egy tűzúr csizmáját, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kreiton jótündér trófea, egy triklem drakolder trófea és egy tleikan főbíra trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (+1 életpont gyógyulás.) Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Fekete Köpennyel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy szerencsetalizmánt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy pikkelyes ptog trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy quwarg harcos a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Mentális auráját felismered, ő is jó. Megszólal: " Öklöm keményebb a kőnél, eszem élesebb a pengénél, pénzem kevesebb a kevésnél, de a szívem csakis a n‹ké." A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (-1 poszogó mösze.) Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Alor Moával. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Kabol gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy mászó-karperecet, egy natharion gömböt, egy őselemek köpenyét, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy Thargodan amulettet, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Strissha trófea és egy káoszszellem trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+1 életpont gyógyulás.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Salamonnal. Raia első számú avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnygyűrűt, egy derit sodronynadrágot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy háború gyűrűjét, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy lovagi övcsatot, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni vállvédőt, egy medvebőr övet, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tleikan karkötőt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját és egy Zu'lit koronáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Rettegés Ura trófea és egy Lodarn trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Főnix. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy mahagóni pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy eszement trappoló. Tisztán érzed auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (-1 poszogó mösze.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. [Rahn ékkő:] 1023 tapasztalati pontot kaptál.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 borkonyó bibét. [Rahn ékkő:] 1023 tapasztalati pontot kaptál.
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 377.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +26 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregfelhő II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A Sötétség erőivel folyatott harcunk örök: pusztíts hát el egy Tguarkhant! 2.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! 3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! [30 pontot használtál fel, van még 347.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +26 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve armageddon. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A Sötétség erőivel folyatott harcunk örök: pusztíts hát el egy Tguarkhant! 2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! 3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! [30 pontot használtál fel, van még 317.]

m 2 6 mozogsz keletre, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[185,11] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [184,11] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bűbájlidérc testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Elszántan a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bűbájlidérc testét. (4 támadással 249 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a bűbájlidérc egyik csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csápjaival a bűbájlidérc lecsap a bal karodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). A bűbájlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP] Varázserőd töltődik (+4 varázspont). 3267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 385, sebződés: 32, gyógyulás: 4, összesen: -28 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy FéNYeS NaP orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). [16 pontot használtál fel, van még 301.]

kf 821 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

v 198 163 13 elmormolod a 198. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(184,11) bűbájlidérc (#761), nekrofun (#173), Raia oltár, művészi porolit (#720), 42. jellempróba

[163,13] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Tamarinai Geodrin egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 286.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 266.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

* 2. BP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 266.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

* 4. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 32 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 226.]

* 5. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+17 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 196.]

* 6. BP: használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 194.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 709. tárggyal az 1536. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 194.]
Lecsatolod a mihlanil övet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 194.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 8. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 194.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 13, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. 4 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Egy kaját nyel le az érző szívű dromedár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 0).
Ebben a körben 194 pontod maradt, ebből a következő körre 194 pontot vihetsz át. Kapsz még 496 pontot. A következő körben tehát 690 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRAKOLDER SZEM (478. TÁRGY)
"Leölve egy triklem drakoldert, kinyerheted nagy, guvadt, vizenyős szemét..." - hát ez mégiscsak nevetségesen hangzik! Hogy Ghalla egyik legnagyobb hatalmú, némely vidékeken kisebb istenként uralkodó, mágiától lüktető lényét csak úgy egy kalap alá venni a csontjáért, bőréért és hasonlókért leölt szerencsétlen szörnyekkel! No igen, a drakolder szem ezúttal nem egy átlag komponens, hanem a hihetetlen teljesítményedet (vagy egyszerűen csak szerencsédet) jelképező trófea.

MÉREGFELHŐ II. (193. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ez a mezei méregfelhő erősen továbbfejlesztett, brutálisabb változata. Nemcsak komolyabb a gáz mérgező hatása, de elkerülni is nehezebb. Megidézése 18 VP-t és egy csepp ugh mérget igényel használójától.

ARMAGEDDON (218. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Az Armageddon irdatlan hatalmú varázslat, amely annak idején kiszabadulva Dornodon irányítása alól, felégette a világot. Most azonban már megfelelően nagy a papi hatalmad, hogy kordában tudd ezt a varázslatot tartani, és mivel nem rúnamágiaként, hanem istened ellenőrzése mellett használod, bizonyos lehetsz benne, hogy nem fog elszabadulni. Az Armageddon hatására egy koncentrált tűzoszlop csap le az égből, és szintenként 1D12 sebzést okozva, szinte szénné égeti a célpontot. Ezután a tűzoszlopot gyorsan megszünteted, nehogy tombolva elszabaduljon. Az Armageddon használata persze nem olcsó mulatság: elmondása 100 varázspontot és egy lótuszvirágot igényel. Tűzvarázslat, tehát a különböző, tűzvarázslatokat erősítő hatások ezt is tovább erősítik, viszont tökéletes védelmet nyújt ellene a védelem a tűztől.

KARAKTERLAP

Csillagpermet, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Elenios nagyhatalmú főpapja vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 355. fordulód.

Erő: 50 (54) Szint: 33 Merészség: 10/5 Magasság: 165 cm
IQ: 59 (75) Támadás: 52 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 48 (55) Védekezés: 94 Menekülés: 30 % Életkor: 9/12 év
Egészség: 47 (59) Életpont: 943/927 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 59 (66) Varázspont: 1723/1418 Pénz: 59 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 360/244 Halhatatlanság: 5 % EFejl: 147
Eddig összesen 3592 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 123398 TP-t kaptál. Jelenleg 4897638 TP-d van. A következő szinthez még 102362 TP szükséges. Trófeáid: sötét ölész, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. A 355. fordulódban 9938 arany került a bankszámládra. 9938 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 33 szúrófegyverek: 12
vágófegyverek: 31 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 15
dobófegyverek: 33

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << óriásölő (#528) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia az öklödre van kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 85 3. mászás: 15
4. csapdakészítés: 27 5. csapdaészlelés: 11 (+1) 6. gyógyítás: 7
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 26 9. szörnyidomítás: 13
10. teológia: 67 (+1) 11. taumaturgia: 61 12. versengés: 17
13. harcművészetek: 28 14. zene: 44 (+1) 15. szörnyismeret: 29
16. pszi: 46 17. zárnyitás: 2 18. vadászat: 5
19. vitalitás: 2 20. bányászat: 26 21. úszás: 9
22. főzés: 21

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz a 3485. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 80 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
varkaudar katona (#691) (csak egyszer), uchako (#308) (csak egyszer), mópat gigász (#309) (csak egyszer), halálelementál (#279), Quwaxotix (#961) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), zombi mágus (#389), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) agykorbács (#97) >> pszi elementál (#221)
tisztítótűz (#44) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> 19. szintű lényekre
pszi ragyogás (#166) >> 26. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
pszi ragyogás (#166) >> pszi őselementál (#258) gyóntatás (#56) >> Authoricus (#1671)
élőholt pozdorja (#134) >> taalru (#249) élőholt pozdorja (#134) >> magnetikus praglonc (#200)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
vakító fény (#43) >> őrült varázsló (#255) pszi ragyogás (#166) >> élőholt mágus (#175)
az agy kifacsarása (#197) >> 30. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> 22. szintű lényekre tompítás (#40) >> 20. szintű lényekre
hhaar burka II (#162) >> purifikátor (#157) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Familiárisod egy barátposzáta.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A Sötétség erőivel folyatott harcunk örök: pusztíts hát el egy Tguarkhant!
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 áldott kő (#642) 1 deus ex machina (#1) 1 drakolder kulcs (#524)
1 ezüstdarab (#326) 1 Fairlight botja (#476) 1 madártoll (#112)
3 mákrózsa virág (#56) 1 quwarg tojás (#360) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
59 arany (#50) 1 csalánvirág (#582) 1 drakolder szem (#478)
34 isteni könnycsepp (#260) 17 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(163,13) mínosz-kúp (#178), Leah oltár, művészi porolit (#720), 44. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
A levelezős játékaink árát évek óta nem emeltük, de a szeptember 1-jével bevezetésre kerülő drasztikus adóteher növekedés miatt sajnos kénytelenek vagyunk ezt megtenni.
2006. szeptember 1-től a következő árak érvényesek:
Postai forduló: 40 zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettő együtt: 48 zseton
40 soros UL: +15 zseton (nem változott)
Megértéseteket köszönjük.
2006.08.08. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A mágikus gyorsítás varázslat mostantól megvehető a csatorna nyugati oldalán is.

Üzenet küldése a karakternek