Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 16. 9h:02' EZ A 674. JÁTÉKHETED, 354. FORDULÓD 675. játékheted kezdete: júl. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3070 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a kérődző etra bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
kf 820 | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
ek 500 30 | t. energia kisütése: 500 30 |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
m 5 5 7 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ekharion bébi testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az ekharion bébi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ököllel párszor keményen megütöd az ekharion bébi nyakát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az ekharion bébi testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Az ekharion bébi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 78, gyógyulás: 16, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [123,85] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya nyakát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a ragyás burástya bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varkaudar szablyával megvágod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 27, gyógyulás: 7, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [122,84] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az ősi nép vad haragja szálla a Mesterek Bandájára... Kvazársziklák Népe " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. Közelebbről megvizsgálva, látod, hogy a fal egyik részére apró jelek vannak vésve. Valamilyen titkosírás lenne?
Odakint is körülnézel.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Morran MacMoran formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebesített manifesztátor. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval megütöd a manifesztátor jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A manifesztátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
jlk 3243 | jelszó kimondása 3243 |
v 84 218 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [124,82] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Sheran templomot. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sérült élőholt quwarg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával megvagdalod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő bal első lábát. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [125,83] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Észreveszel egy templomot. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa.
be 256 | bemész a templomba |
im 0 3 | imádkozol |
hu 194 193 | hulladék: 194 193 |
a 235 4144 1 | átadod a 235. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot) |
a 147 4144 1 | átadod a 147. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot) |
a 92 4144 1 | átadod a 92. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot) |
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 36 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 36 pontért |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 73 (77) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 29 (33) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 24 (30) | Életpont: | 291/289 | Jellem: | semleges (+5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 35 (39) | Varázspont: | 1301/84 | Pénz: | 1099 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 15/15 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 26/57 (+3%) | szúrófegyverek: | 4/22 | vágófegyverek: | 15/81 (+11%) |
ütőfegyverek: | 2/38 (+10%) | lőfegyverek: | 24/38 | dobófegyverek: | 6/98 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (100%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) << varkaudar szablya (#516) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 67/80 (-200%) | 2. nyomkövetés: | 80/103 (+24%) | 3. mászás: | 8/14 (+11%) |
4. csapdakészítés: | 21/6 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/101 | 6. gyógyítás: | 18/59 |
7. titkosírás: | 17/90 | 8. felderítés: | 40/23 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 10/15 |
10. teológia: | 46/57 (+216%) | 11. taumaturgia: | 28/3 (+1%) | 12. versengés: | 4/13 |
13. harcművészetek: | 14/10 | 14. zene: | 17/95 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 30/66 |
16. pszi: | 1/30 | 17. zárnyitás: | 5/33 | 18. vadászat: | 30/93 |
19. bányászat: | 32/45 (+3%) | 20. csapatmunka: | 1/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | nyuhaj karbin (#110) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 3374. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 130. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
23 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | dorony duda (#235) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs csapda (#147) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kötél (#92) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 3 | fabontó (#106) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | rézdarab (#70) | 14 | ugh méreg (#166) |