352. forduló, 354. forduló, Csillagpermet összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 1. 15h:13'
EZ A 354. JÁTÉKHETED, 353. FORDULÓD
355. játékheted kezdete: aug. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3879
SZÁMLA : XXXX

CSILLAGPERMET KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [147,44] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+210 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+429 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+174 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 656.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 656.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 656.]

* 2. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 69. varázslatot a 4. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 654.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 652.]
Beizzik a turbómágia. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 650.]

* 3. KP: elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 123. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 648.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 646.]
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 644.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 16. varázslatot a 140. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 642.]
Gyorsvarázsolsz! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 640.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 grifftojás). [0 pontot használtál fel, van még 640.]

* 5. KP: energia fejlesztése 4
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] A befejezéshez még 1207 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 600.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 285 3
Előveszel 3 mákrózsavirágot, s halk imádkozás közben istennőd segítségét kéred az előtted álló kalandok átvészeléséhez. Halk lobbanással eltűnik az áldozat, jelezvén, Elenios meghallgatta fohászodat! (a forduló végéig: +3 szerencse, +3 védelem). [0 pontot használtál fel, van még 600.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 604. tárgyat az 1573. tárggyal az 1559. tárgyat
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a mihlanil övet. [0 pontot használtál fel, van még 600.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 600.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 600.]

* 8. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1023 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 599.]

* 9. KP: használod az 1269. tárgyat az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+8 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 603.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 602.]
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 601.]

p 191 3 3113 használod a 191. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a ragály pszi képességet. Jókorjött Eső agyában sikeresen létrehoztál 3 poszogó möszét! [-15 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 596.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske bal lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske jobb lábát. (5 támadással 325 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod az aranyfecske bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (8 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 129 életpontot sebeztél. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 58 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 94 aranyat. Jól harcoltál! (+46 varázspont.) (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 75, gyógyulás: 4, összesen: -71 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 586.]

ek 7 3 1 t. energia kisütése: 7 3 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 mászás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 586.]

m 7 4 3 mozogsz északnyugatra, délre, délkeletre
[146,43] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [146,44] Továbbra is síkságon vagy. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Utad során felfedezel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy karmos tankány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megvágod a karmos tankány testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 179 életpontot sebeztél. A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] Kiváló munka volt (+46 varázspont). 698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [147,45] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő fejét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 150 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] Jól harcoltál! (+46 varázspont.) 1198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg parafenomén!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy vakító fény varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal végigvágod a quwarg parafenomén nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 119 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+46 varázspont). 1929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 csontpálcát. [csontpálca ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP] Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy pszi őselementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Kiváló munka volt (+46 varázspont). 2087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [56 pontot használtál fel, van még 530.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
[147,46] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontakt. II pszi támadást. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bűbájlidérc szellemtestét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bűbájlidérc egyik csápját. (3 támadással 181 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a bűbájlidérc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. [lidércesszencia ládikóba-> (143,61)-> 7 arany, -2 ÉP] Varázserőd töltődik (+3 varázspont). 3267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 44, gyógyulás: 4, összesen: -40 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívői építették.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 189 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg szabotőr!

Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr fekete torát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 4 quwarg tojást. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [146,47] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [145,47] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba?

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy vakító fény. Ellenfeled vakon tántorog! A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő bal hátsó lábát. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal felnyitod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 148 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg ősmágus!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 23 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] és 2 sáfránypor. 2781 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 79, gyógyulás: 4, összesen: -75 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 4 quwarg tojást. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [91 pontot használtál fel, van még 439.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske bal szárnyát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske aranyszárnyát. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod az aranyfecske testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 149 életpontot sebeztél. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 60 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 73, gyógyulás: 4, összesen: -69 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 429.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[144,47] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság.

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [143,46] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vapár cserjét. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.


(Továbbmész...) [142,46] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Látsz egy mákrózsa bokrot.

[21 pontot használtál fel, van még 408.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[142,47] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).


(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.

AZ EDDIGI TÉRKÉPED


(142,46) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(142,47) oltár, Chara-din monolitja (#534), 43. jellempróba
(143,46) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(144,47) 43. jellempróba
(145,47) quwarg boly (#359), Dornodon oltár, quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302), aranyfecske (#283)
(146,43) gumifa (#38), Fairlight oltár
(146,44) 21. jellempróba, oltár, karmos tankányok (#137)
(146,47) olvasztókemence (#86), Tharr oltár, vaskohó (#155), 49. jellempróba, érclelőhely
(147,44) aranyfecske (#283)
(147,45) quwarg boly (#359), 47. jellempróba, oltár, quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248), pszi őselementál (#258)
(147,46) bűbájlidérc (#761), quwarg boly (#359), Leah oltár, quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301)

[142,48] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Huncut Karwendel. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg harcos. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos jobb első lábát. (2 támadással 133 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal megvágod a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 144 életpontot sebeztél. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1051 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Gyógyulsz (+4 életpont). Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 133 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}


Összefutsz Nyárizápor. Ő Jókorjött Eső felesége! Elenios püspöke. Egy bakkura csizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista övet, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy quwarg ősmágus trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy vörösbegy repked körülötte. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. (Csábmosoly.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[14 pontot használtál fel, van még 394.]

a 350 2290 1 átadod a 350. tárgyat a 2290. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 esszenciakristályt Nyárizápor részére. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

a 1572 2290 1 átadod az 1572. tárgyat a 2290. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 életköves gyűrűt Nyárizápor részére. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

a 1088 2290 1 átadod az 1088. tárgyat a 2290. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 hósárkánybőr csizmát Nyárizápor részére. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

a 1156 2290 1 átadod az 1156. tárgyat a 2290. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku ökölgyolcsot Nyárizápor részére. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

a 649 2290 1 átadod a 649. tárgyat a 2290. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Huddens kesztyűjét Nyárizápor részére. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

a 472 2290 1 átadod a 472. tárgyat a 2290. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 dizen kulcsot Nyárizápor részére. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

a 504 2290 1 átadod az 504. tárgyat a 2290. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót Nyárizápor részére. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

aa 420 458 531 átadod a 420. tárgyat a 458. tárgyat az 531. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 3 agyartőrt Nyárizápor részére. Ok, sikeresen átadtál 1 Rhatt páncélját Nyárizápor részére. Ok, sikeresen átadtál 1 lidérckoronát Nyárizápor részére. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

aa 1345 366 518 átadod az 1345. tárgyat a 366. tárgyat az 518. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 hoarián bőrnadrágot Nyárizápor részére. Ok, sikeresen átadtál 1 szerencsetalizmánt Nyárizápor részére. Ok, sikeresen átadtál 1 Rughar gyűrűjét Nyárizápor részére. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
A visszateleportáláshoz a labirintusban ill. annak mezőjén kell lenned. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

lm 905 17 900 mozogsz 905 17 900
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 394.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 394.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 2. BP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 4. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 112 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 354.]

* 5. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+17 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 324.]

* 6. BP: használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 322.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 709. tárggyal az 1536. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 322.]
Lecsatolod a mihlanil övet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 322.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

* 8. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 322.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 106 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 282.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 242.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 26 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 202.]

tf 1 2 fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 23, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába az érző szívű dromedár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 494 pontot. A következő körben tehát 694 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Csillagpermet, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Elenios főpapja vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 353. fordulód.

Erő: 49 (53) Szint: 33 Merészség: 10/5 Magasság: 165 cm
IQ: 59 (75) Támadás: 52 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 48 (55) Védekezés: 94 Menekülés: 30 % Életkor: 9/13 év
Egészség: 47 (59) Életpont: 942/670 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 59 (68) Varázspont: 1671/1467 Pénz: 12778 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 360/80 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 139
Eddig összesen 3574 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18531 TP-t kaptál. Jelenleg 4755996 TP-d van. A következő szinthez még 244004 TP szükséges. Trófeáid: sötét ölész, tollaskígyó, kisebb quwarg isten. A 338. fordulódban 5248 arany került a bankszámládra. 5405 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10 ökölvívás: 33 szúrófegyverek: 12
vágófegyverek: 31 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 15
dobófegyverek: 33

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << óriásölő (#528) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia az öklödre van kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 85 3. mászás: 15
4. csapdakészítés: 27 5. csapdaészlelés: 10 6. gyógyítás: 7
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 26 9. szörnyidomítás: 13
10. teológia: 66 11. taumaturgia: 61 12. versengés: 17
13. harcművészetek: 28 14. zene: 43 15. szörnyismeret: 29
16. pszi: 46 17. zárnyitás: 2 18. vadászat: 5
19. vitalitás: 2 20. bányászat: 26 21. úszás: 9
22. főzés: 21

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz a 3485. karakternek
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 80 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
varkaudar katona (#691) (csak egyszer), uchako (#308) (csak egyszer), mópat gigász (#309) (csak egyszer), halálelementál (#279), Quwaxotix (#961) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), zombi mágus (#389), aranyfecske (#283), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (94,13,3)
szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182) kí koncentráció (#69) szemmelverés (#137)
az elme hatalma (#123) tulajdonságpajzs (#26) csábmosoly (#16) hadiszerencse II (#24)
tárgyvédelem (#178)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) agykorbács (#97) >> pszi elementál (#221)
tisztítótűz (#44) >> ryuku csapásvezető (#778) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> 19. szintű lényekre
pszi ragyogás (#166) >> 26. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> varkaudar katona (#691)
pszi ragyogás (#166) >> pszi őselementál (#258) gyóntatás (#56) >> Authoricus (#1671)
élőholt pozdorja (#134) >> taalru (#249) élőholt pozdorja (#134) >> magnetikus praglonc (#200)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
vakító fény (#43) >> őrült varázsló (#255) pszi ragyogás (#166) >> élőholt mágus (#175)
az agy kifacsarása (#197) >> 30. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> 22. szintű lényekre tompítás (#40) >> 20. szintű lényekre
hhaar burka II (#162) >> purifikátor (#157) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhes
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Familiárisod egy barátposzáta.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert!
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 agyartőr (#420) 1 aranytermő ládikó (#504) 1 dizen kulcs (#472)
1 életköves gyűrű (#1572) 1 esszenciakristály (#350) 1 hoarián bőrnadrág (#1345)
1 hósárkánybőr csizma (#1088) 1 Huddens kesztyűje (#649) 2 isteni könnycsepp (#260)
1 kaja (#2) 1 lidérckorona (#531) 1 madártoll (#112)
3 mákrózsa virág (#56) 1 Rhatt páncélja (#458) 1 Rughar gyűrűje (#518)
1 ryuku ökölgyolcs (#1156) 1 szerencsetalizmán (#366) 1 ubuk dobónyíl (#138)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
248 arany (#50) 7 quwarg tojás (#360) 2 sáfránypor (#211)
3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(142,48) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, művészi porolit (#720), quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202), Nyárizápor (2290. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Elenios tündöklő szobra akkor is kifejtette hatását, ha lerombolták azt, ezt javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek