352. forduló, 354. forduló, Nantosvelta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 15. 9h:15'
EZ A 674. JÁTÉKHETED, 353. FORDULÓD
675. játékheted kezdete: júl. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3070
SZÁMLA : XXXX

NANTOSVELTA KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [125,83] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfival. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy arany masszariasztót, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Rangja: inkvizítori szolga. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy Mély Grum trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! A harc elkerülhetetlen, ezt mindketten tudjátok. Akkor essünk túl rajta minél hamarabb!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 11 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod az alakváltó testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Bumerángot markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 4 bumeráng. Alaposan megsorozza a testedet. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 62, gyógyulás: 11, összesen: -51 ÉP}


Az 1. napon összeakadsz egy barna, hosszú hajú, szürke szemű mutáns nővel. Fekete a bőre. Sheran hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó talizmánt, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy lánghordozó gyűrűt, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Két izmos kar által kettétört varázspálca. Bal kezében egy méregfogat tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Botmen. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon összefutsz Lauranával. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy Ayagira Tanaka trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy vadász quwarg trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon ismét összeakadsz Botmennel. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon ismét összefutsz Botmennel. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon ismét találkozol Botmennel. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon találkozol Eskarina ával . Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy velociraptor trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy sullár a hátasa. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon újból találkozol Botmennel. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon összefutsz Llanfariaddal. Ő Lien Shu férje! Egy bátorság medálját, egy Eldaran karkötőjét, egy fejvadász medált, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy jegygyűrűt, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy magh-goth párduc trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd homokféreg. Mentális auráját felismered, ő is semleges.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A két forduló között sor került istened templomának felszentelésére. Együtt léptél be hittársaiddal a templom ajtaján. Az épület tökéletes szépsége elveszi a szavadat, sokáig csak némán bámulsz. Lassan haladsz tovább a belső szentély felé, ahol - ha lehet - a csend még drámaibb. Egyik társad gyümölcsöt és húst helyez az oltárra, majd szent szimbólumát magasra emelve, megkezdi a szertartást. Sokáig nem történik semmi, de aztán lassan, nagyon lassan kezd a levegő felmelegedni. Az áldozat egy hirtelen villanással eltűnik, és az egész szentély fala a padlótól a plafonig kékes színben kezd vibrálni. A csendet fokozatosan felváltja szentséges, szívedet melengető muzsika. Buzgón imádkozol, miközben érzed, hogy istened jelenléte lassan formát ölt a pulzáló oltár fölött. A következő pillanatban hihetetlenül jóleső érzés árasztja el testedet, ahogy megszólal istened. (Minden sebed begyógyult.)
- Jól van, hűséges papom! Fanatikus odaadásod, mérhetetlen bölcsességed és mindenekfeletti önfeláldozásod, amellyel hitednek adózol, méltán érdemel jutalmat. Ha legközelebb imádkozol, megkapod a Szent Kelyhet! - Jelentősen előremozdultál a papi ranglétrán. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
- Használjátok e templomot hittársaiddal mindenki megelégedésére! Más isten hívei ide be nem tehetik a lábukat. - ezzel az istened jelenlétét jelző homályos alak lassan eltűnik, bár a templomot körüllengő mágikus aura megmarad. Könnyekig meghatódva távozol a belső szentélyből, és még sokáig imádkozol a külső kőpadokon.
Syd, amikor összefutottatok, adott neked 3 spirituszt, 3 sullár hólyagot, egy dorony dudát és egy hebrencs csapdát.
Laurana, amikor találkoztál vele, adott neked egy szeksztánst és egy bordacsontot. Varázserőd regenerálódik. (+300 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 771. hetének nyerőszámai: 6, 20, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.)

[40 pontot használtál fel, van még 450.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 450.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 445.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+8 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 415.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 415.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 410.]

hu 6 33 14 hulladék: 6 33 14
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőkést. El is dobod a birtokodban levő 1 darabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapockacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sünmedve tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

hu 269 hulladék: 269
Hulladék, ezért nem gyűjtesz purifikátor hájat. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

a 176 3796 6 átadod a 176. tárgyat a 3796. kalandozónak (6 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 vashegyű nyilat Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

a 140 3796 1 átadod a 140. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 denevér szimbólumot Desertus Anima részére. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

a 2 4144 10 átadod a 2. tárgyat a 4144. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 kaját Syd részére. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

a 210 4144 1 átadod a 210. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 fűszertartót Syd részére. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

a 25 4144 1 átadod a 25. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kavadu iszákot Syd részére. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

a 168 4144 1 átadod a 168. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 sullár hólyagot Syd részére. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

a 169 4144 1 átadod a 169. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 uzbány csőrt Syd részére. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

a 3 4144 1 átadod a 3. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vizestömlőt Syd részére. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

a 665 4144 10 átadod a 665. tárgyat a 4144. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 elkarog szőrt Syd részére. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

ek 500 30 t. energia kisütése: 500 30
A tudati entitás manifesztálására költesz 23 TU-t A tudati térben már 2854 tudatpontot raktároztatok el. [5 pontot használtál fel, van még 405.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[124,84] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kardszárnyú pocok közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval csak érinted a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a kardszárnyú pocok jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a kardszárnyú pocok ollója. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 934 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+3 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 vashegyű nyilat. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 mérgezett vasnyilat. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [123,84] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 135 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 184, gyógyulás: 10, összesen: -174 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Korgó gyomrod alapvető szükségleteid egyikére figyelmeztet. Keresgélni kezdesz, a folyosók azonban üresek, te pedig egyre éhesebbé válsz. Végső elkeseredésedben letérdelsz, és a földet kezded túrni. Tetszetős kis gödröd ásol, mire sikerül megcsípned az első gilisztát. Tenyeredben morzsolgatva eltávolítod róla a kevésbé zamatos földdarabkákat, majd belakmározod. Még egy tucat hasonló állatkát találsz. Hirtelen énekszóra leszel figyelmes. Úgy találod, a dal forrása a folyosó végéről érkezhet. Arra indulsz, de nem látsz semmit, ami a kellemes hang tulajdonosára utalna. Ez csakis a szirén lehet! Megpróbálsz tudomást sem venni az énekről, de ekkor az hirtelen magától elhallgat. Már éppen kezded elunni magad, amikor egy sikolyt hallasz. Sietős léptekkel haladsz tovább, hogy a következő fordulónál megpillanthasd a sebesült nőt, akit egy csapda ejtett foglyul. Lassan lefejted a lábáról a szerkezetet, majd ruhád egy darabját óvatosan a sebe köré tekered.
- Az utolsó feladat az építészethez való hozzáértésedet teszteli - mondja neked a szirén, majd egy másik terembe vezet, ahol egy félig kész oltár áll. Az oszlopok már nagyjából a helyükön állnak, viszont még rengeteg szögletesre csiszolt kő hever a földön szanaszét. Lelkesen látsz hozzá a falak felhúzásának, és hamar végzel. 440 tapasztalati pontot kaptál.
- Bátor kalandozó - köszönt a gyönyörűséges szirén. - Segítségedért cserébe fogadd e csekély ajándékot! - A szirén köpenyét magadénak tudva hagyod el a sátrat. (ld. enc.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [122,84] A sík vidéket bozótos váltja fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az ősi nép vad haragja szálla a Mesterek Bandájára... Kvazársziklák Népe " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel.
Látsz egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Morran MacMoran hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy manifesztátor. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval megcsapod a manifesztátor egyik karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku futárbérenc közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku futárbérenc fejét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 1107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Lauranával. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy Ayagira Tanaka trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy vadász quwarg trófea díszíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol egy emberrel, akinek hosszú kacskaringós szakálla szinte a földig ér. Egy különös botot tart jobb kezében. Hűvös aurájából látod, hogy egy jégmágushoz van szerencséd. Ő Kid Cloudkicker, a jégmágusok ügyeletes bajkeverője, minden probléma okozója. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kid Cloudkicker. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Mélyen a szemébe nézel, és lassan végighúzod a nyelvedet a felső ajkadon. A srác nem látszik izgatottnak.
[102 pontot használtál fel, van még 303.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Öreg kriptográfus módjára látsz hozzá a kúp belsejében rejtőző titkos szöveg megfejtéséhez. Ez a munka a rutin és a hozzáértés szép példája volt!

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ?
[60 pontot használtál fel, van még 243.]

m 5 8 8 mozogsz délnyugatra, északra, északra
[121,85] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ezt a monumentális oltársort Metamorph Böffenet emelte Raia nagyobb dicsőségére! " Látsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy tetemember intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Még semmi! Azért nem adod fel. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc jobb oldalát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sírlidérc testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy autentikus vámpír támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc, egy arany karperec (ld. enc.) és egy aranygyűrű. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.]
Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északra látsz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku légiós testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [121,84] Síkság, továbbra is csak síkság.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Látsz egy quwarg bolyt. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [121,83] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Felfedeztél egy márványtornyot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy álomvirágot. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [52 pontot használtál fel, van még 191.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[122,83] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [123,83] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval eltalálod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyarával a légirozmár kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 dözmöng szivet. Miután lemásztál, továbbindulsz. Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [124,83] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [43 pontot használtál fel, van még 148.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[125,83] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Látsz egy templomot. Sheran híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Desertus Animával. Sheran kisebb papja. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy szürke bőrkesztyűt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg királynő trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Syddel. Sheran főpapja. Egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy ekharion bébi trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 139.]

* 1. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+84 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 134.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 134.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 131.]

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy sünmedvét. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 131.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torokkal kívánkozol egy kis Sepsi Varázskóla után. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 18, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a bibircsók-óriás. 2 kaját fal föl a spagulár. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 131 pontod maradt, ebből a következő körre 131 pontot vihetsz át. Kapsz még 494 pontot. A következő körben tehát 625 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A SZIRÉN KÖPENYE (820. TÁRGY)
Ez az átlátszó, halványkék színben úszó, bokáig érő köpeny nem csupán a kinézete miatt vált a szirének kedvenc ruhadarabjává. A méltóságteljesség és szépségérzet mellett, ami viselőjét övezi, a következő előnyökkel jár magadra ölteni: +5 védettséget, +2 teológiát (de csak ha már legalább 1), +2 intelligenciát ad. Ezenkívül lesz +2% esélyed, hogy egy ritka tárgyat találj egy szörnyben. A tárgy nem átadható.

ARANYOZOTT KARPEREC (194. TÁRGY)
Egy újabb csecsebecse, amelynek áráért bár nem vehetsz deus ex machinát, kedvesed minden bizonnyal örülne neki. Egyszerre két különböző fajta karperecet viselhetsz.

KARAKTERLAP

Nantosvelta, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 353. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 20 Merészség: 7/6 Magasság: 161 cm
IQ: 73 (75) Támadás: 19 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 29 (33) Védekezés: 20 Menekülés: 40 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 24 (30) Életpont: 291/249 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (38) Varázspont: 1301/162 Pénz: 1122 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 15/15 EFejl: 30
Eddig összesen 1224 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7532 TP-t kaptál. Jelenleg 551586 TP-d van. A következő szinthez még 48414 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, quwarg nagymester, jégtroll. A 320. fordulódban 5054 arany került a bankszámládra. 5887 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 26/54 (+2%) szúrófegyverek: 4/22 vágófegyverek: 15/70 (+9%)
ütőfegyverek: 2/28 (+32%) lőfegyverek: 24/38 (+2%) dobófegyverek: 6/98

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (100%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) << varkaudar szablya (#516) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 69/80 2. nyomkövetés: 80/79 (+28%) 3. mászás: 8/3 (-6%)
4. csapdakészítés: 21/1 (-5%) 5. csapdaészlelés: 2/101 6. gyógyítás: 18/59 (+10%)
7. titkosírás: 17/90 (+30%) 8. felderítés: 40/13 (+12%) 9. szörnyidomítás: 10/15
10. teológia: 44/41 (+5%) 11. taumaturgia: 28/2 (+1%) 12. versengés: 4/13 (+6%)
13. harcművészetek: 14/10 14. zene: 17/65 (+40%) 15. szörnyismeret: 30/66
16. pszi: 1/30 17. zárnyitás: 5/33 18. vadászat: 30/93 (+10%)
19. bányászat: 32/42 20. csapatmunka: 1/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> nyuhaj karbin (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 2854. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 62.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 denevér szimbólum (#140)
2 elkarog szőr (#665) 3 gyöngymangó (#135) 12 kaja (#2)
1 kavadu iszák (#25) 1 kőkés (#6) 3 madártoll (#112)
6 pirkit (#153) 1 sullár hólyag (#168) 3 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169) 1 vasérc (#152) 6 vashegyű nyíl (#176)
1 vizestömlő (#3)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany karperec (#194) 1 aranygyűrű (#193) 1 dözmöng szív (#122)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 mérgezett vasnyíl (#187) 1 szirén köpenye (#820)
1 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(121,83) márványtorony (#175), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 30. jellempróba
(121,84) Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 33. jellempróba, quwarg boly (#359)
(121,85) tetemember (#123), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 47. jellempróba, ryuku légiós (#361)
(122,83) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(122,84) mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 30. jellempróba, manifesztátorok (#124), ryuku futárbérenc (#765), Laurana (4102. kalandozó), Kid Cloudkicker (4420. kalandozó)
(123,83) grok-képződmény (#149), Sheran oltár, 44. jellempróba, légirozmár (#94)
(123,84) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), smaragdgólem (#417), erszényes elkarog (#354)
(124,83) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, 37. jellempróba
(124,84) kardszárnyú pocok (#152), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155)
(125,83) Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 37. jellempróba, Desertus Anima (3796. kalandozó), Syd (4144. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 13 kifejlesztett képességgel rendelkező KT-k jelenleg nem tudják használni az EF parancsot a tudati teret blokkoló entitás kártékony jelenléte miatt. Ők az EK 500 <TU> paranccsal tudnak tudati energiát gyűjteni az entitás manifesztálásához.

Üzenet küldése a karakternek