351. forduló, 353. forduló, Dante összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 27. 9h:06'
EZ A 450. JÁTÉKHETED, 352. FORDULÓD
451. játékheted kezdete: jan. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2626
SZÁMLA : XXXX

DANTE KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,43] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 csontkulcsot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+6 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A lottó 1213. hetének nyerőszámai: 17, 27, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 670.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 670.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 665.]

im 2 0 0 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+26 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 635.]

v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 630.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 630.]

v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 630.]

av 10 0 0 alakváltás 10
Ezen a tereptípuson sajnos nem használhatod ezt a képességet. [10 pontot használtál fel, van még 620.]

* 2. KP: h 233 40 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 580.]

* 3. KP: tps 50 0 0 TVP spórolása: 50 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [50 pontot használtál fel, van még 530.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 525.]

* 5. KP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 485.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 485.]

* 7. KP: gyk 389 20 0 gyakorolsz a 389. tárggyal 20 pontért
A szárazon gyakorolni a vízifegyver szakértelmet nehéz, de nem lehetetlen: te most éppen ezzel foglalkozol. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [20 pontot használtál fel, van még 465.]

* 8. KP: v 11 0 0 elmormolod a 11. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az esőidézés varázslatot! [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 460.]

h 522 2 használod az 522. tárgyat
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Izmaid megduzzadnak! (+1 erő.) Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [0 pontot használtál fel, van még 460.]

h 248 2 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-65 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-69 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [10 pontot használtál fel, van még 450.]

h 1228 2 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 2 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +4 támadás a forduló végéig. [4 pontot használtál fel, van még 446.]

h 1540 535 10 használod az 1540. tárgyat
Hirtelen indulattól vezérelve behajítasz 1 sötét tekercset a megsemmisítőbe. Hangos kattanás, és a ryuku szerkezet sincs többé. [2 pontot használtál fel, van még 444.]

h 1540 563 10 használod az 1540. tárgyat
Használod a megsemmisítőt, hogy eltüntess 6 főnixtollat. A megsemmisítő szintúgy eltűnik. [2 pontot használtál fel, van még 442.]

hu 310 231 268 hulladék: 310 231 268
Hulladék, ezért nem gyűjtesz galachmitot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz acélpengőkét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

hu 47 198 hulladék: 47 198
Hulladék, ezért nem gyűjtesz surranó kígyó bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz trikornis szarvat. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

v 453 56 20 elmormolod a 453. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a Trinigan rúnája varázslatot! Apró rúnát helyezel el a mákrózsa virág felületén, a közepébe írod a számot: 20. [-10 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 439.]

d 56 60 eldobod az 56. tárgyat (60 darabot)
Elhajítasz 60 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

bb 360 165 beraksz a bankba a 360. tárgyat (165 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

hu 21 669 328 hulladék: 21 669 328
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ormánygőte csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rakolits port. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 439.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[103,42] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A Kegyetlen Sivatag mélyén vagy. A távolból az itt oly gyakori homokférgek dübörgését hallod. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy homokféreg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 123 életpontot sebeztél. A homokféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. Jól harcoltál! (+28 varázspont.) 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

(Továbbmész...) [103,41] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy érző szívű dromedár. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy dűnekukac közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 2d6+3.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 125 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a dűnekukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. Jól harcoltál! (+10 varázspont.) 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [103,40] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy vörös rakolits. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Tüzet köpsz ellenfeledre. 107 életpontot sebeztél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. [rakolits por ládikóba-> (94,53)-> 7 arany, -2 ÉP] Jutalmad nem marad el (+12 varázspont). 1 031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 409.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[102,41] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tormikus egér közeledik. {max. életpontja: 59-64.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Tüzet köpsz. 105 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. Varázserőd töltődik (+10 varázspont). 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [102,42] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Csillag orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vörös rakolits közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 1d7+4.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 94 életpontot sebeztél. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. [rakolits por ládikóba-> (94,53)-> 7 arany, -2 ÉP] Jól harcoltál! (+12 varázspont.) 1 031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}


(Továbbmész...) [102,43] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dehidrátor. {egyik sebzési módja: 4x 1d8+2.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Kitátod a szádat, és lehelsz. 93 életpontot sebeztél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dehidrátor egyik csápját. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) A dehidrátor elhibázza az ütést csápjával. A dehidrátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A dehidrátor melléd csap a farkával! A dehidrátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. Kiváló munka volt (+10 varázspont). 1 486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 379.]

m 4 4 7 mozogsz délre, délre, északnyugatra
[102,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Csak egy óriás skorpió. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 10 szúró, 14 vágó, 8 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (94,53)-> 6 arany, -2 ÉP] Jutalmad nem marad el (+10 varázspont). 258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [102,45] A terep változik, dombok közt vagy. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy félig kész vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 64 pontot kell rákölteni.) Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (94,53)-> 6 arany, -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 112 életpontot sebeztél. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. Kiváló munka volt (+10 varázspont). 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő dombi yeti nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 53-58.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+10 varázspont). 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [101,44] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel.

A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 341.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[101,43] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [101,42] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. A feléd közeledő érző szívű dromedár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 16.} Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

[20 pontot használtál fel, van még 321.]

ef 10 544 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 251.]

* 1. BP: tpf 50 0 0 TVP elővétele: 50 pontért
Felszabadítottunk neked 50 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

* 2. BP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 108 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos nyakát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+10 varázspont). 1 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 4 quwarg tojást. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 261.]

* 3. BP: h 147 2 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 258.]

* 4. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 258.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 27 TVP-t kell elköltened.] Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy Shandul. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) {max. életpontja: 91.} Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. A Shandul most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. Jól harcoltál! (+16 varázspont.) 923 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 218.]

tf 4 18 fejleszted a 4. tulajdonságodat 18 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 9 TVP-t kell elköltened.]

[18 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 13, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 493 pontot. A következő körben tehát 693 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY)
Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne.

SHANDUL (959. SZÖRNY)
A homokférgek szánalmas másolatai egykori, hatalmas őseiknek. Nem véletlenül - a nagyobb példányokat a dicsőségre vágyó kalandozók már hobbiból is irtják, hogy a hatalmas trófeát mutogathassák. Ezért csak az apróbb, könnyebben elrejtőző homokférgek maradtak életben. Persze, nagy ritkán még ma is felbukkan egy-egy hatalmasabb példány. Ezek oly ritkák, hogy a köznyelv általában saját nevet ad nekik, a legismertebb óriás példányt neve Shandul. Persze, lehet, hogy mindig más férget látnak, akit Shandulnak hívnak, mindenesetre az óriási ősféregre már ráragadt ez a név. Ha elég bátor vagy, hogy szembenézz az ősi idők megelevenedett rémével, tedd, de tudnod kell: már egész sivatagi nomád törzsek tűntek el nyom nélkül eme iszonyatos rém állkapcsai között!

KARAKTERLAP

Dante, egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran sekrestyése vagy. Papi hited: 481. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 352. fordulód.

Erő: 45 (57) Szint: 35 Merészség: 7/6 Magasság: 180 cm
IQ: 33 (43) Támadás: 48 Agresszió: 1 Testsúly: 86 kg
Ügyesség: 36 (44) Védekezés: 83 Menekülés: 30 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 36 (46) Életpont: 721/721 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (60) Varázspont: 1128/1128 Pénz: 20248 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 81/1 Pszi pont: 215/334 EFejl: 30
Eddig összesen 3603 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 293 TP-t kaptál. Jelenleg 5 571 224 TP-d van. A következő szinthez még 428 776 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, varkaudar iszákos, ongóliant. A 256. fordulódban 3978 arany került a bankszámládra. 5529 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/75 (+3%) ökölvívás: 34/44 (+1%) szúrófegyverek: 27/64
vágófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 2/96 lőfegyverek: 34/45
dobófegyverek: 1/43

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vashegyű nyíl (#176) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
101,42 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 116,63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/75 2. nyomkövetés: 73/8 3. mászás: 12/47
4. csapdakészítés: 22/57 (+6%) 5. csapdaészlelés: 16/44 6. gyógyítás: 50/28
7. titkosírás: 2/18 8. felderítés: 19/16 9. szörnyidomítás: 7/61
10. teológia: 35/42 (+5%) 11. taumaturgia: 56/6 12. szerencsejáték: 13/56
13. versengés: 12/34 14. harcművészetek: 15/74 15. zene: 101/85 (+46%)
16. szörnyismeret: 7/57 17. pszi: 20/84 (+38%) 18. vadászat: 22/60
19. bányászat: 33/63 (+3%) 20. úszás: 15/30 21. főzés: 11/41
22. csapatmunka: 2/40

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)
2.) A természetnek nincs szüksége királyokra. Áldozz fel egy királyi koronát!
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három tormikus egér! (számláló: 1)

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1614, pontszámod: 23 427.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 26, im 2, v 12, h 1100, v 88 10, av 10.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Sheran óvó keze (298)
druida áldás (300)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
közös ima (509) OK
a hit ereje (516) OK
hitbéli mentor (523) OK
isteni védelem (530) OK
a hit ereje II (537) OK
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 101 TU. szükséges még: 69 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 485 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * biami kvazárlándzsa (#568)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
3 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lőfegyverek
2 hosszú íj (#111) 1 * parittya (#18)
Lövedékek
14 ezüsttollú nyíl (#363) 10 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
5 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * arany pikkelyvért (#456) 1 Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * bozontfonat (#1563) 1 * lidérckorona (#531) 1 ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 ryuku kesztyű (#690) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 3 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 aranylánc (#191) 4 gólem talizmán (#811) 1 korinthai talizmán (#814)
1 * nekrofun medál (#253) 1 q. pusztító medál (#2300) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143) 3 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * halálhozó karkötője (#816)
1 Huddens alkarvédője (#1550) 2 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1≥1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1≥1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1≥1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
5 fűszertartó (#210) [bennük 19 csepp sáfránypor (#211), fér még: 6]
13 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 130]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 164 csepp spiritusz (#170), fér még: 16]
6 szent kehely (#257) [bennük 60 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
13 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 156]
1 vizestömlő (#3) [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytermő ládikó (#504)
23 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
17 csontkulcs (#74) 1 deus ex machina (#1) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 ezüst kulcs (#184) 2 Fairlight szütyője (#2108) 3 fenőkő (#1618)
1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233) 17 gyógykenőcs (#313)
2 + hebrencs csapda (#147) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
3 kötél (#92) 1 Kragoru iszákja (#2058) 25 krónika (#1725)
4 légiós hátizsák (#1560) 10 leviatán hólyag (#2182) 2 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
3 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 10 ork csodaszer (#1228) 2≥2 ¤ quwarg teleportgömb (#1534)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 7 roxati zárfaló (#314)
1 ryuku tájoló (#1224) 1 sáfránykő (#979) 12 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
1 teremtés zsákja (#818) 1 + térhajlító kavics (#1539) 29 varázskő (#305)
2 vaskulcs (#183) 4 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$15 acélpengőke ($231) 121 álompor (#396) 1 arx formázó minta (#298)
1 bordacsont (#16) 15 csillezsályalevél (#1253) 1 dözmöng szív (#122)
6 evaporőr háj (#105) 200 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
$19 galachmit ($310) 1 grákóbőr (#41) 30 grifftojás (#179)
$2 gromak bőr ($268) 197 gyíkfű (#201) 178 gyöngymangó (#135)
16 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282) 111 kaktusztüske (#114)
11 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 15 kék orchidea (#68)
10 kőszem (#304) 1 kvazár (#244) 1 liumbe hajtás (#655)
107 madártoll (#112) 20≥17 mákrózsa virág (#56) 3 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 24 móri gyümölcs (#116) $1 ormánygőte csont ($21)
13 polip szívóka (#391) 35 púderkő (#119) 15 pular kristály (#239)
50 quwarg kristály (#2238) 169 quwarg tojás (#360) $2 rakolits por ($669)
20 ramit kő (#226) 8 remák szív (#264) 39 smirglilevél (#29)
$1 surranó kígyó bőr ($47) 4 szuperkötél (#209) $4 Thargodan esszencia ($328)
$2 trikornis szarv ($198) 74 vasérc (#152)

Összsúly: 195.82 kg Megterheltség: 60%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 62 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (1 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
$72 ugh méreg ($166)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 főnixtoll (#563) 60 mákrózsa virág (#56) 2 megsemmisítő (#1540)
2 ork csodaszer (#1228) 2 pszi kő (#248) 1 sötét tekercs (#535)
2 tudás gyöngye (#522) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
72 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 csontkulcs (#74)
4 quwarg tojás (#360) 5 sáfránypor (#211) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

100 101 102 103 104
39
40
41
42
43
44
45
46
(101,42) érző szívű dromedár (#753), quwarg harcos (#201), Shandul (#959)
(102,41) tormikus egér (#218)
(102,42) művészi porolit (#720), vörös rakolits (#356)
(102,43) dehidrátor (#151), Chara-din rúnaköve
(102,44) óriás skorpiók (#72)
(102,45) Tharr oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), 44. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), dombi yeti (#366)
(103,40) vörös rakolits (#356)
(103,41) érző szívű dromedár (#753), dűnekukac (#357)
(103,42) homokféreg (#121)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Korona elleni ismeretlen lázadók lerombolták Borax és Vlagyimir szobrát Alanorban, Zangrozban és Roxatban.
* - A papi rangok elnevezései megváltoztak. Az új elnevezéseket játékos javaslatok alapján állítottuk össze, és hosszab ideig lefedik a papi rangokat, mint korábban.
* - Az alábbi tárgyak enciklopédiájába és/vagy mini leírásába bekerült, hogy hány darab adódik össze belőlük:
Morgan szilánkja 40
* Mágikus pulzáns 30
* zyel katalizátor 144
* kockagyémánt 150
* draklen buborék 30
* rúnakristály 20
* kronokristály 25
* trix mágiafókusz 5
* Bartuac kristálya 3
* dimenziórekesz 20
* ében mágiafókusz 20

Üzenet küldése a karakternek