350. forduló, 352. forduló, N.C. Brave összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 14. 15h:06'
EZ A 571. JÁTÉKHETED, 351. FORDULÓD
572. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5622
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

N.C. BRAVE KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,30] koordinátán.
Simaagyú Bocibogár átadott neked a 4. napon 10 TU-t. [50 TVP-t használtál fel.]
A táborozás 3. napján összefutsz Rőtszakállú Odinnal. Kissé áttetsző a teste. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd karkötőt, egy törpe bakancsot, egy törpe védőgyűrűt, egy tükörpáncélt és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy mópat gigász trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy tollaskígyó trófea ékesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult. Arcán nemrég szerzett forradás éktelenkedik. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 4. napon összeakadsz egy copfos ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy balkezes gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy császári kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy Natharion karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy kentaurusz trófea és egy quwarg anyakirálynő trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 5. napon összeakadsz egy kopasz, csillogó szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Elenios főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy cápabőr csizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy szem szimbólumot, egy Urgod kesztyűjét, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy alanori csatamén! Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Nem látszik valami barátságosnak. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Továbbmész.
Rőtszakállú Odin, amikor összefutottatok, adott neked egy sötét tekercset. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vannak a tábor közelében. Arra is rájössz, hogy férfi volt az illető. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földről egy copfos kék-zöld csíkos hajszálat.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+334 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 637. hetének nyerőszámai: 8, 12, 20. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy őrült varázsló nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 66 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló testét. Kritikus ütés! (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Zombilapítóval megpöccinted az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő [púderkő ->eldobod] és 7 spiritusz. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 73, gyógyulás: 43, összesen: -30 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 439.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 434.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 429.]

tno 3 2 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 424.]

h 1540 415 4 használod az 1540. tárgyat
Megsemmisítesz 4 aranypikkelyt a ryuku eszköz segítségével. Utóbbi szintúgy eltűnik a művelet során. [2 pontot használtál fel, van még 422.]

kf 535 3 kézbeveszed/felveszed az 535. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a sötét tekercset. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

id 470 107 idomítod a 470. szörnyet 107 pontért
Megkezded a pikkelyes ptog idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 10 lépést tehetsz meg körönként, 6 TVP-be kerül egy lépés, 6 ponttal jobb a védettséged a szabadban vívott harcokban. 340 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [97 pontot használtál fel, van még 325.]

ef 11 energia fejlesztése 11
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-11 TU.] A befejezéshez még 52 TU szükséges. [110 pontot használtál fel, van még 215.]

h 1150 használod az 1150. tárgyat
Nekiveselkedsz, hogy hozzáférj a fétis titkához. Segítségül hívod a Közös Tudatodba ölt energiát - 30 Tudatpontot, amelyet a képességetekbe fejlesztettél. Hirtelen az isteni fétis vibrálni kezd, átváltozik! A tárgy, amit a kezedben tartasz, inkább a tudati, mint az isteni fétis nevet érdemli meg. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 210.]

ve 240 megveszed a 240. tárgyat
Vásároltál 1 sivatagi doareget. 376 aranyat fizettél. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. (ld. enc.) A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 210.]

hu 280 294 171 hulladék: 280 294 171
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tyrex csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar páncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

m 4 mozogsz délre
[183,31] Még mindig a városban vagy.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
Eladsz 1 rövid kardot 16 aranyért, 1 tyrex csontot 30 aranyért, 1 varkaudar páncélt 10 aranyért.
[7 pontot használtál fel, van még 203.]

ve 2 30 megveszed a 2. tárgyat 30
Vásároltál 30 kaját. 60 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ve 176 10 megveszed a 176. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

bb 2 25 beraksz a bankba a 2. tárgyat (25 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 25 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 4 5 7 mozogsz délre, délnyugatra, északnyugatra
[183,32] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal karját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Zombilapítóval eltalálod az őrült varázsló bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy xirnox szív és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 31, gyógyulás: 51, összesen: +20 ÉP}

Van itt egy fogadó a Mulya Epokitféreghez. (621. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,112] A síkságot ritka erdő váltja fel. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy vark. kardtáncos. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Észreveszel egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász bal lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 18 életpontot sebződsz. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Zombilapítóval megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmait felemelve, a varkaudar íjász meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 38, gyógyulás: 32, összesen: -6 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüsthegyű nyíl és egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP]. Egy borzalmas varkaudar támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Zombilapítóval eltalálod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 17, gyógyulás: 41, összesen: +24 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. A harc elkerülhetetlen. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Zombilapítóval megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 9 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 20, gyógyulás: 44, összesen: +24 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar hadúr támad rád.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hadúr testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Zombilapítóval megpöccinted a varkaudar hadúr jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 45, gyógyulás: 50, összesen: +5 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy zangrozi csizma és egy varkaudar pálinka [varkaudar pálinka ládikóba-> (186,106)-> 22 arany, -2 ÉP]. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Syrac Hold, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Eszel valamit. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol egy barna, copfos hajú, barna szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia főpap-jelöltje. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: szakaszvezető. Ruházatát egy varkaudar katona trófea, egy viharóriás trófea és egy őrjáratozó katona trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Ellenséges szándéka egyértelmű: a harc elkerülhetetlen.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat. (+13 jóság.) Mielőtt összecsapnátok, ellenfeled tünde íjjal Rád lő. Feléd repül 6 tünde nyíl. A lövedékek perforálják a fejedet. (6 támadástól 115 életpontot vesztesz.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az elf jobb vállát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor megpöccinted az elf bal oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Raia pallosával az elf irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágja a jobb lábadat. (4 támadástól 234 életpontot vesztesz.) Nitmák pengével az elf megvagdalja a bal oldaladat. (3 támadástól 95 életpontot vesztesz.) 52 pontot sebződsz a fényaurától. {Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 496, gyógyulás: 0, összesen: -496 ÉP}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [57 pontot használtál fel, van még 146.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+254 életerő.)
[20 pontot használtál fel, van még 126.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +82 életerő.)

(Továbbmész...) [198,111] A terep továbbra is ritka erdő. Látsz egy királyi őrsáncot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport.

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [6 pontot használtál fel, van még 120.]

kt 313 10 elkészíted a 313. tárgyat (10 darabot)
Nincs annyi varázspontod, amennyi a tárgy elkészítéséhez szükséges varázslathoz kellene. [0 pontot használtál fel, van még 120.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[197,110] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor keményen megütöd a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 10 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (10 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütöd a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A 4 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +107 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a kölyköt, és mosolyogva átnyújtod a lihegő trollnak. Az valami köszönésfélét mormol, majd megragadja a kölyök grabancát. Hátat fordítasz, és befogod a füled, hogy minél kevésbé halld, amint a troll alaposan elveri a sipítozó gyereket. Vajon képzelted csak a csontok recsegését? (+2 gonoszság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [196,109] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ekharion közeledik. Itt csata lesz.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion testét. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az ekharion nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az ekharion belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [195,109] Továbbra is alacsonyhegység. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy umbatari bromag. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (35 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod az umbatari bromag testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütögeted az umbatari bromag bal hátsó lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Az umbatari bromag kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod az umbatari bromag jobb első lábát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor súrolva eltalálod az umbatari bromag jobb első lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 219, gyógyulás: 0, összesen: -219 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +93 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +101 életerő.) [33 pontot használtál fel, van még 87.]

m 6 8 6 mozogsz nyugatra, északra, nyugatra
[194,109] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [194,108] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy woorgard. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütögeted a woorgard jobb oldalát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a woorgard testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütögeted a woorgard testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kihasználva az alkalmat, könnyen az örök vadászmezőkre juttatod a tazunkarókát. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rókafarkat.
Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Krogan, a pusztító. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Eláraszt a tűz. (48 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 2 aranyló ugarhéj, kazmár gyökér, polip szívóka, nagy aranykulcs, molluszk ház. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Krogan, a pusztító testét. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor megpöccinted a Krogan, a pusztító testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A Krogan, a pusztító kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Krogan, a pusztító testét. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Zombilapítóval gyengén megütögeted a Krogan, a pusztító jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A Krogan, a pusztító pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) A Krogan, a pusztító összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP], egy vasérc és egy shinai gömb, ezenkívül 1 Krogan buzogánya (ld. enc.). Eldobod az értéktelenné vált küklopsz trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Krogan, a pusztító trófeát. 3584 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 721, sebződés: 260, gyógyulás: 0, összesen: -260 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +117 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +91 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +112 életerő.)

(Továbbmész...) [193,108] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Vad szamóca illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Alba Locsy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet.

[48 pontot használtál fel, van még 39.]

a 897 5011 1 átadod a 897. tárgyat az 5011. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 törp sisakot Rőtszakállú Odin részére. [5 pontot használtál fel, van még 34.]

aa 582 578 189 átadod az 582. tárgyat az 578. tárgyat a 189. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 8 csalánvirágot Rőtszakállú Odin részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 15 ében tobozt Rőtszakállú Odin részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 3 vas dobónyilat Rőtszakállú Odin részére. [15 pontot használtál fel, van még 19.]

szk 239 keresed a 239. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy Raia szent lovagját. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 14.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 8, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Egy kaját nyel le a bölcs szilmill. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 14 pontod maradt, ebből a következő körre 14 pontot vihetsz át. Kapsz még 492 pontot. A következő körben tehát 506 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI FÉTIS (1151. TÁRGY)
Nagy mennyiségű tudati energia elhasználásával sikerült átalakítanod az isteni fétist tudati fétissé! [A 30 TU-nyi EF-elés, amit felhasználtál, elveszett a TNO/KNO szempontjából.] Szinte vibrál az energiától a fétis! KF-elned sem kell, elég, ha nálad van, ahhoz, hogy működjön. Mostantól, amíg olyan KT tagja vagy, amelynek már megvan a 13. képessége, használhatod az őrzők ébersége nevű képességet. Ez azt jelenti, hogy ha az IM parancsot használod, meg kell küzdened egy véletlenszerű szörnnyel. Ez mocsár, magashegység, sivatag és tengerpart tereptípusok kivételével miden tereptípuson működik, ahol amúgy találkozhatnál szörnnyel. Ha vereséget szenvedsz, akkor annyi TP-t vesztesz, amennyit kaptál volna. Vigyázz, ha sokszor imádkozol egy körben, és hatalmad túl nagy a szintedhez képest, akkor lehet, hogy felkelted egy félelmetes agyfröccsentő figyelmét! Az egyszeri T parancs az IM parancsnál nem törlődik. Ha nem szeretnéd, hogy az IMádkozásra szörny jöjjön, egyszerűen dobd el a fétis. Persze, ha ezután ismét meggondolod magad, akkor megint venned kell egy istenit, és 30 EF-elés árán átalakítani...
Természetesen, a tudati fétis nem átadható, sőt, a bankba se rakhatod be.

SIVATAGI DOAREG (240. SZÖRNY)
A sivatagokban elterjedt teherhordó a békés kérődző, a sivatagi doareg: irdatlan nagy súlyt képes a hátán hordani, és vízigénye minimális. Óriási, szőrös teremtmény, első pillantásra igen ijesztő ugyan, de nem vadabb, mint egy legelésző mammut. A vadon élő sivatagi doareget igen nehéz elfogni, egyszerűbb, ha a városi szörnytenyésztőktől vásárolsz egyet, ha szükséged van rá.

UMBATARI BROMAG (770. SZÖRNY)
Az umbatari bromag nagyra nőtt, nyúlánk szörny, mely leginkább egy gyík és egy krokodil kereszteződésének tűnik. Már toxikus lehelete elég ahhoz, hogy elkábítsa ellenfeleit vagy áldozatait, attól függően, hogy épp élelmet szerezni indult, vagy csak a betolakodóktól próbálja megvédeni élőterületét. E szörnyek eredetileg Umbatarból származnak, ahol ugyan jódarabig házikedvencek voltak (a paloták őrzésére használták őket), de a megszaporodott belső balesetek, és a bromagok túlságos agresszivitása miatt a helyi mágusok végül elűzték őket. Egész idáig menekültek, és azóta a környező hegységek számítanak új élőhelyükül.

KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY)
Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál.

KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY)
El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni.

KARAKTERLAP

N.C. Brave, egy hófehér hajú, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon felszentelt papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 351. fordulód.

Erő: 37 (38) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 254 cm
IQ: 35 (40) Támadás: 37 Agresszió: 7 Testsúly: 506 kg
Ügyesség: 30 (33) Védekezés: 82 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 40 (51) Életpont: 454/363 Jellem: gonosz (172) Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (45) Varázspont: 591/7 Pénz: 471 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 21/7 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2441 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19296 TP-t kaptál. Jelenleg 1796525 TP-d van. A következő szinthez még 203475 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, Krogan, a pusztító, taalru. A 350. fordulódban 7402 arany került a bankszámládra. 7439 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/4 ökölvívás: 17/16 szúrófegyverek: 1/28
vágófegyverek: 25/46 ütőfegyverek: 31/49 (+18%) lőfegyverek: 28/80 (+2%)
dobófegyverek: 9/40

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); tüske (#22) (15 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/73 (+10%) 2. nyomkövetés: 79/13 (+20%) 3. lopás: 3/71
4. mászás: 7/18 5. csapdakészítés: 24/11 (+5%) 6. csapdaészlelés: 6/50
7. gyógyítás: 76/37 8. titkosírás: 5/55 9. felderítés: 27/77 (+4%)
10. szörnyidomítás: 10/60 (+97%) 11. teológia: 49/62 (+11%) 12. taumaturgia: 59/66 (+10%)
13. versengés: 10/38 14. harcművészetek: 7/20 15. zene: 29/36
16. szörnyismeret: 21/56 (+30%) 17. zárnyitás: 1/6 18. vadászat: 14/42
19. bányászat: 30/75 (+4%) 20. úszás: 8/95 21. főzés: 2/86

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 50 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Jo-Lee a Mágus (#4821) (csak egyszer), manaelementál (#290) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
purifikátor császár (#393), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), gnóm (#6), elf (#2)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 9 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
sötét halál (#45) >> woorgard (#231) sötét halál (#45) >> 22. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bölcs szilmill (#343) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
183 arany (#50) 2 aranyló ugarhéj (#100) 4 aranypikkely (#415)
8 csalánvirág (#582) 2 deus ex machina (#1) 15 ében toboz (#578)
7 gyógykenőcs (#313) 1 isteni fétis (#1150) 2 kaja (#2)
1 kazmár gyökér (#205) 1 megsemmisítő (#1540) 1 molluszk ház (#353)
1 nagy aranykulcs (#246) 1 polip szívóka (#391) 1 rövid kard (#171)
1 törp sisak (#897) 6 tüske (#22) 1 tyrex csont (#280)
1 varkaudar páncél (#294) 3 vas dobónyíl (#189) 19 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 Krogan buzogánya (#1561) 1 madártoll (#112)
1 rókafarok (#124) 1 shinai gömb (#348) 7 spiritusz (#170)
1 tudati fétis (#1151) 1 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)
1 zangrozi csizma (#451)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(193,108) Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), Chara-din oltár, művészi porolit (#720)
(194,108) woorgard (#231), 27. jellempróba, Leah oltár, érclelőhely, Krogan, a pusztító (#7001)
(194,109) 31. jellempróba, Leah oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(195,109) érclelőhely, umbatari bromag (#770)
(196,109) Raia rúnaköve, Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, ekharion (#232)
(197,110) qwarg rohamosztagos (#242), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, 41. jellempróba
(198,111) királyi őrsánc (#1140), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(199,112) vark. kardtáncos (#693), varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), egy elf férfi

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2005.12.13. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek