Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jún. 30. 9h:05' EZ A 672. JÁTÉKHETED, 351. FORDULÓD 673. játékheted kezdete: júl. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3070 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku csapásvezető támadó karját. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku csapásvezető bal karját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 91, gyógyulás: 19, összesen: -72 ÉP}
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
fog 120 219 | elfogod a 120. szörnyet a 219. tárggyal |
v 84 120 | elmormolod a 84. varázslatot |
id 120 100 | idomítod a 120. szörnyet 100 pontért |
hu 157 | hulladék: 157 |
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb vállát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval csak érinted az élőholt mágus testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mágus bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [21,50] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Továbbmész...) [20,51] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Sheran hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Choler, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával végigvagdosod a ryuku légiós testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Varkaudar szablyával megvágod a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 7 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a szintszívó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 6, gyógyulás: 1, összesen: -5 ÉP}
Tüzet köpsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 16, gyógyulás: 3, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [20,53] Még mindig füves síkságon vagy.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a smaragdgólem bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a smaragdgólem testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 90, gyógyulás: 19, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [20,54] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az élőholt quwarg jobb első lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvagdosod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az élőholt quwarg jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű jobb lábát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dögkeselyű csupasz nyakát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a dögkeselyű testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.)
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [19,56] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot.
(Továbbmész...) [18,57] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sistergő Pumpa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy élőholt quwarg. Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Varkaudar szablyával megvagdalod az élőholt quwarg jobb oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 267.]
a 32 4144 1 | átadod a 32. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot) |
at 5230 10 | TU-t adsz át az 5230. kalandozónak 10 |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 22 pontért |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 73 (75) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 27 (31) | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 24 (30) | Életpont: | 291/254 | Jellem: | semleges (+5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (38) | Varázspont: | 1301/78 | Pénz: | 1132 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 28/3 | Pszi pont: | 15/15 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 26/51 (+1%) | szúrófegyverek: | 4/22 | vágófegyverek: | 15/61 (+16%) |
ütőfegyverek: | 1/96 | lőfegyverek: | 24/34 (+5%) | dobófegyverek: | 6/98 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (100%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) << varkaudar szablya (#516) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 69/80 | 2. nyomkövetés: | 80/47 (+40%) | 3. mászás: | 7/109 |
4. csapdakészítés: | 20/101 (+26%) | 5. csapdaészlelés: | 2/101 | 6. gyógyítás: | 18/49 |
7. titkosírás: | 17/60 | 8. felderítés: | 40/1 (-18%) | 9. szörnyidomítás: | 10/15 (+65%) |
10. teológia: | 44/29 (+27%) | 11. taumaturgia: | 28/0 (-7%) | 12. versengés: | 3/107 (+16%) |
13. harcművészetek: | 14/10 | 14. zene: | 16/105 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 30/48 |
16. pszi: | 1/30 | 17. zárnyitás: | 5/33 | 18. vadászat: | 30/82 (+220%) |
19. bányászat: | 32/42 | 20. csapatmunka: | 1/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | nyuhaj karbin (#110) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | arany (#50) | 5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | varázskő (#305) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 2 | gyöngymangó (#135) | 66 | kaja (#2) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 8 | madártoll (#112) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mutáns csont (#331) | 4 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) |