350. forduló, 352. forduló, Gkar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 23. 9h:10'
EZ A 522. JÁTÉKHETED, 351. FORDULÓD
523. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX

GKAR KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,62] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+232 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+60 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 1295. hetének nyerőszámai: 27, 20, 4. 3 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 472 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 689.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 684.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 679.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 674.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 669.]

* 6. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 659.]

bb 305 1 beraksz a bankba a 305. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

bb 1074 2 beraksz a bankba az 1074. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 lidércesszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

bb 85 17 beraksz a bankba a 85. tárgyat (17 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 17 óndarabot. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

kb 1531 1 518 kiveszel a bankból az 1531. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 méregtagadót. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

bb 70 2 518 beraksz a bankba a 70. tárgyat (2 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 2 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

kf 1531 2 kézbeveszed/felveszed az 1531. tárgyat a bal kezedbe
Sajnos nincs meg a megfelelő szakképzettséged/szinted ahhoz, hogy ezt a tárgyat használhasd. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

m 2 mozogsz keletre
[104,62] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy epokitféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg bal oldalát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled. {védettsége: 44 szúró, 44 vágó, 16 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz fejét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Thargodan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csontváz lord volt. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 24 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egyszer csak a fák között különös jelenségre leszel figyelmes. Egy alig fél méter magas, ám csupa torony, csupa ablak, nádszálakból, száraz levelekből, meg mindenféle, kemény gyümölcshéjból ácsolt kis kulipintyóra bukkansz. Alig látszik ki a páfránylevelek közül! Egy icipici tündérke könyököl az egyik ablakban. Szemmel láthatóan, látványosan unatkozik. Ez bizony nem lehet más, csakis egy serteperte tündérke palotácskája. (750. épület.)
Összefutsz Bal Dahinnal. Elenios hittérítője. Egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy bőrsisakot, egy boszorkánykendőt, egy bronz végzetmedált, egy dalb.kristálycsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy mind. topázát, egy rothasztó talizmánt, egy saválló fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy tépett lobogót, egy ulkor kötényt, egy varkaudarölő éremet, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy domináns morf trófea, egy mágiamorfáló trófea és egy brutális morf trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy dzsumbujharcos bóla. Hátasa egy idomított sakál. Málhásállata egy vadász tatu. {védettsége: 51 szúró, 51 vágó, 51 ütő ellen.} Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemű, ahogy Te is az vagy.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+4 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Wargpini Rudolffal. Fairlight áldozópapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz végzetmedált, egy csonka fülbevalót, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy kígyóbőr övet, egy mind. topázát, egy nekrofun medált, egy ogre övet, egy olimpiai rézmedált, egy réztornyot, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy tűztagadót, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudarölő éremet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy domináns morf trófea és egy brutális morf trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy dzsumbujharcos bóla. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. {egészsége: 46.} Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+4 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[10 pontot használtál fel, van még 649.]

be 750 bemész a 750. épületbe
Egyenesen a miniatűr épület irányába csörtetsz. A palotácskába ugyan nem férsz be, de erre nincs is szükség, a tündérke máris eléd röppen. Alaposan megszemléled ezt a pirinyó, szárnyas teremtést. Semmi kétség, valóban egy serteperte tündérke az, jól gondoltad! Sokszor hallottál már róla, hogy mindenféle csodára képesek, csak az a baj, hogy nagyon nehéz rávenni őket ezekre a csodákra. Talán neked sikerülhet - fordul meg a fejedben nyomban. Illedelmesen köszöntöd tehát a kíváncsi lényt, és elmondod, hogy fáradt vándor vagy, a vak véletlen sodort gyönyörű palotájának a közelébe, és biztosítod, hogy nem akarsz semmi rosszat. A tündérke csengő-csilingelő kacagással fogadja a kijelentésed. Alig bírja abbahagyni. Miután jól kinevette magát, és kitörölgette a jókedv könnycseppjeit a szeme sarkából, így szól:
- Ez a legeredetibb belépő, amivel valaha is próbálkoztak nálam! Lásd, mivel ilyen alaposan megnevettettél, hajlandó vagyok társalogni veled egy kicsit. Mondd el őszintén, hogy mit szeretnél? Csak mondd el bátran, és mivel jókedvem van, talán segítek neked.
Gyorsan végiggondolod, hogy milyen csodára is vágysz leginkább, aztán nagy nehezen szavakba is öntöd, mire jutottál.
- Segítségre van szükségem. Egy ügyintézőre, aki néhány apróbb feladatot elvégez helyettem, hogy én csak kigondoljam, mit szeretnék, és az máris megtörténjen. Igen, ezt szeretném leginkább!
A tündérke hirtelen, villámgyorsan körülrepül téged, közben hangosan tűnődik.
- Nagyon nehezet kérsz, nagyon nehezet, de talán nem megoldhatatlan... Ha nem unatkoznék ilyen nagyon, rá se hederítenék egy ilyen arcátlan kérésre. és, ha jobban belegondolok ez egy igen komoly szívesség, bizony, igen komoly! Szolgálat, mit szolgálat? Egyenesen elkötelezettség! - torpan meg előtted a tündérke, és neked szegezi ujjacskáját. - Látnom kell, hogy tényleg fontos neked ez a kérés! Ha megbizonyosodom erről, segítek neked.
- És hogyan tudnálak meggyőzni? Bármire hajlandó vagyok! Adok aranyat, ha kell, vagy kérj bármit, én elhozom neked! Nem tudsz olyat kérni, hogy ne teljesítsem! - bizonygatod.
- Először is hordj vizet a tavacskámba! Sajnos teljesen kiszáradt. Amarra van egy forrás - mutat kelet felé -, annak vizével töltsd fel a medret. A tavacska emitt van, a nagy kenyérfa mögött. Vizestömlőd biztosan van. Most menj, és akkor gyere vissza, ha végeztél!
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 18 parancsot kell kiadnod ugyanezen a helyen. A küldetést másik tündérpalotában nem adhatod le, csak ebben.] Nincs már miről tovább beszélgetni. Elköszönsz, és máris a dolgod után nézel. A serteperte tündérke utánad kiált, sok szerencsét kíván. [5 pontot használtál fel, van még 644.]

kld 18 küldetés végrehajtása 18
Megkeresed a serteperte tündérke által mutatott tavat. Alig nagyobb egy fürdődézsánál. Körbenézel, hol is van az a forrás? Nincs messze az sem, néhány lépés csupán a távolság. Kár hogy alig csurran-cseppen a kövek közül felbukkanó erecske, nagyon lassan telik meg a tömlő! Órák telnek el idegőrlő töltögetéssel, aztán szaladsz a tavacskához, és beleengeded a vizet. Ez az! Pont megtelt! Küldetés teljesítve! [300 pontot használtál fel, van még 344.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[105,62] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sóhajtó dorony. {max. életpontja: 64-71.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy élőholt sullár áll veled szemben. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 16 ütő ellen.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tükörpajzs vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár fejét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy szubreális vámpír. {támadása: 50.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [106,62] A sík vidéket bozótos váltja fel. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Falcon Castagir előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hő! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelő időben, a megfelelő módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sullár. {védettsége: 7 szúró, 18 vágó, 14 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sullár farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár hatalmas testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy csontváz lord volt a rémület okozója. {max. életpontja: 151-170.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [107,63] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A napfényes Rin völgyben sétálsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy erszényes elkarog. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 58 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Utad során felfedezel egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [83 pontot használtál fel, van még 261.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[108,62] A sík vidéket bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ragyás burástya. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+2.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya fejét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított smirglibokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [109,62] Még mindig bozótos. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ragyás burástya nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+2.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt sullár. {egyik sebzési módja: 2x 4d4+11.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár hatalmas testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt sullár. {max. életpontja: 156-165.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 sámán gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 106 (limit: 940), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11180.

(Továbbmész...) [110,62] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 9.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy Thargodan csontváz. {védettsége: 44 szúró, 44 vágó, 16 ütő ellen.}

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz jobb vállát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A Thargodan csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

A következő ellenfél egy hegymélyi lidérc. {egyik sebzési módja: 2x 3d10+7.}

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 12 életpontot sebeztél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra ugrasz. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a hegymélyi lidérc fejét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 902 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Találsz nála 3 ragasztót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 108 (limit: 940), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11420.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hő! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelő időben, a megfelelő módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. [55 pontot használtál fel, van még 206.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[111,61] Síkság, továbbra is csak síkság.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy szubreális vámpír volt a rémület okozója. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [112,61] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy mély kút van. Délre egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.


(Továbbmész...) [113,61] Még mindig füves síkságon vagy.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy drakolich. {támadása: 38.}

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (57 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 3 gyenge méreg, márványkulcs, 3 kerek kő, 8 rákfatty váladék, 2 vizestömlő. Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich fejét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Brod buzogányával eltalálod a drakolich testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 205, gyógyulás: 31, összesen: -174 ÉP}

A következő ellenfél egy dermesztő lidérc. {egyik sebzési módja: 4x 3d4+6.}

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 27 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A dermesztő lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 1 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Találsz nála 1 megsemmisítőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 110 (limit: 940), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11660.
Kinyered egy manakristály energiáját. (+458 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [32 pontot használtál fel, van még 174.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
KB 2 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

bpb 6 bef. parancs berakása: 6

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+33 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 134.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 129.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 129.]

* 3. BP: kb 2 8 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (8 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 8 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

* 4. BP: h 233 30 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+12 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 99.]

* 5. BP: ef 8 516 0 energia fejlesztése 8
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 43.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 14, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába az ekharion bébi. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 43 pontod maradt, ebből a következő körre 43 pontot vihetsz át. Kapsz még 492 pontot. A következő körben tehát 535 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGTAGADÓ (1531. TÁRGY)
Ezt a sötétzöld pengéjű szablyát valamikor Yurk, a profi ork bérgyilkos forgatta, míg egyszer rajta nem vesztett, és ott nem hagyta az orvtámadás helyén - a fogaival együtt. Most neked van lehetőséged harcra fogni, ha nem idegenkedsz tőle, hogy egy ilyen orgyilkos fegyvert forgass. Ha ezt teszed, 2D6+3 sebzést leszel képes okozni, valamint immunitást kapsz a szörnyek sebző mérgére (méregleheletre és bénító méregre nem). A méregtagadót balkézbe is foghatod. Használatához legalább 10-es szintű vágófegyver szakértelemre lesz szükséged.

KARAKTERLAP

Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios fanatikusa vagy. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 351. fordulód.

Erő: 56 (67) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 26 (30) Támadás: 28 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 48 (53) Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 14 (17) Életpont: 305/187 Jellem: jó (777) Tul. pont: 9
Szerencse: 26 (32) Varázspont: 502/468 Pénz: 2140 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 53/15 Pszi pont: 140/59 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2319 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 951 TP-t kaptál. Jelenleg 1 452 161 TP-d van. A következő szinthez még 247 839 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, Rodrig, ongóliant. A 341. fordulódban 25533 arany került a bankszámládra. 26043 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 29/35 (+4%)
lőfegyverek: *24/100 dobófegyverek: 23/18

Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << csontpálca (#329) << harci kalapács (#174)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -3.); nyílvessző (#108) (4 .); bumeráng (#249) (5 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -14.); mérg. vas dobónyíl (#190) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
113,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 59, 56, 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 85 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/51 (+48%) 2. nyomkövetés: 45/87 (+15%) 3. mászás: 9/41 (+9%)
4. csapdakészítés: 24/61 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/79 6. gyógyítás: 20/59 (+50%)
7. titkosírás: 5/65 8. felderítés: 34/65 9. szörnyidomítás: 8/85
10. teológia: 27/38 (+5%) 11. taumaturgia: 44/76 (+21%) 12. versengés: 17/48
13. zene: 29/23 (+37%) 14. szörnyismeret: 14/33 15. pszi: *20/100
16. zárnyitás: 1/23 17. vadászat: 21/15 18. bányászat: 36/47
19. főzés: 12/45 (+10%) 20. csapatmunka: 2/57

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 50 TVP-ért
kutatsz max. 30 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ), kis bőrpajzsot (#45) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyu-shurikent (#157) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
mászol max. 35 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)
varázspáncél (#156)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), vakító fény (#43), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), agyroppantás (#91), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> halálosztó kain (#168)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
3.) Csodálatos dolog a gyermeknemzés. Végy részt egy olyan légyotton, melynek gyümölcse egy kedves csemete, és vegyél részt legalább egy alkalommal gyermeked nevelésében!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. bányászház (839): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 9, 20, 21, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 56, 59, 61, 65, 72, 73, 128, 129, 136, 187, 189, 190, 191.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 6, 14, 17, 47.
Kész: 9, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 110 (limit: 940), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 11660.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 41, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 4 920.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
isteni közbeavatk. (205)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 58 TU.
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 37 nap szükséges, hogy használhassátok.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
2 Métely páncélja (#1562) 4 Mallon botja (#1526) 1 téfea-agy (#172)
2 rézdarab (#70) 1 mutáns csont (#331) 1 mentát karkötő (#1551)
2 biami kvazárlándzsa (#568) 1 saválló fülbevaló (#1552) 1 Morgan sipkája (#466)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
503 nyílvessző (#108) 1 szférikus pulzáns (#1848) 760 remák szív (#264)
2011 purifikátor háj (#269) 1290 teriád féreg (#1276) 1229 tüske (#22)
8988 quwarg tojás (#360) 68 tükör (#43) 40 cápazsír (#932)
1698 halcsont (#390) 1950 borkonyó bibe (#312) 594 fülemüle agyar (#267)
400 lidércesszencia (#1074) 16819 isteni könnycsepp (#260) 500 ragasztó (#83)
4989 spiritusz (#170) 2 feneketlen bugyor (#570) 740 vízionár szem (#102)
862 ezüstdarab (#326) 2670 varányszem (#30) 84 fokhagyma (#403)
2500 nerub szemfog (#1871) 9786 madártoll (#112) 1280 kapuőr életnedv (#1996)
8246 tinta (#101) 300 manifeszt.nyúlvány (#214)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 gyenge méreg (#26) 6 kerek kő (#19) 3 kőszem (#304)
1 lidércesszencia (#1074) 1 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
17 óndarab (#85) 3 pirkit (#153) 1 púderkő (#119)
8 rákfatty váladék (#333) 2 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170)
3 tükör (#43) 1 varázskő (#305) 21 víz (#27)
2 vizestömlő (#3)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
33 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212)
1 elkarog szőr (#665) 5 kaja (#2) 1 megsemmisítő (#1540)
1 méregtagadó (#1531) 6 ragasztó (#83) 2 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 sullár hólyag (#168) 7 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114
60
61
62
63
64
(104,62) epokitféreg (#147), Thargodan csontváz (#297), tündérpalota (#750), Dornodon oltár, 255. jellempróba, Bal Dahin (3867. kalandozó), Wargpini Rudolf (5008. kalandozó)
(105,62) sóhajtó dorony (#112), élőholt sullár (#216)
(106,62) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 35. jellempróba, sullárok (#101)
(107,63) erszényes elkarog (#354), márványtorony (#175), Fairlight oltár
(108,62) ragyás burástya (#111), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), phua-kúp (#372), Dornodon oltár
(109,62) Tharr oltár, ragyás burástya (#111), élőholt sullár (#216)
(110,62) uzbányok (#102), Thargodan csontváz (#297), hegymélyi lidérc (#7084), Fairlight rúnaköve, Leah oltár, 35. jellempróba
(111,61) oltár, gumifa (#38)
(112,61) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, 48. jellempróba
(113,61) drakolich (#760), dermesztő lidérc (#645), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek