349. forduló, 351. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. aug. 17. 11h:19'
EZ A 693. JÁTÉKHETED, 350. FORDULÓD
694. játékheted kezdete: aug. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,75] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 roxati üvegszemet (11 arany).
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+17 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) A lottó 829. hetének nyerőszámai: 30, 19, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 686.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 686.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 686.]

ef 14 energia fejlesztése 14
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-14 TU.] A befejezéshez még 1115 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [140 pontot használtál fel, van még 546.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 546.]

v 181 187 107 elmormolod a 181. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[187,107] Épületek tűnnek fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Fairlight híveié. Van itt egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 4 ezüst gyűrűt 24 aranyért, 2 igazgy. fülbevalót 40 aranyért.
Összefutsz egy hosszú ősz hajú, piros szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Fairlight főpap-jelöltje. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bíbor erőövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy mithril láncinget, egy nehéz harci kesztyűt, egy optiri agysisakot, egy Ovgun nyakláncát, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy vark. kardtáncos trófea, egy varkaudar katona trófea és egy csataremák trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Crysania. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 536.]

m 2 mozogsz keletre
[188,107] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sajnálattal közöljük az ügyfelekkel, hogy a roxati jósda haláleset miatt bizonytalan ideig zárva tart. "

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Invázióügyi Minisztérium (689. épület.).
Találkozol egy fekete, tüsi hajú, kék szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy gyémántsisakot, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy két kard szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy muzsikus fülest, egy nodonrod kitűzőt, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku vadászinget, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar katona trófea, egy varkaudar vajákos trófea és egy ősdentor trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Ayrin Wargas. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[10 pontot használtál fel, van még 526.]

kld 11 küldetés végrehajtása 11
A jósda úgy bújik meg a szürke házak árnyékában, mint a pöfeteg az óriásgargantulya tövében. Egyenest az aprócska sátor felé veszed az irányt. Nincs ajtaja, a bejáratot színes gyöngyökből font függönyön választja el a külvilágtól. A környék csendes, senki sem figyel fel rád, mikor gyorsan eltűnsz a függöny mögött. Hatalmas felfordulás van a kunyhóban, minden a feje tetején hever. Úgy tűnik, senki sem akarja beleártani magát a dologba, vagy csak a Csodaművesektől félnek? Az biztos, hogy mostanában itt nem lesz takarítás! Addig legalábbis nem, amíg a jól menő jósdát valaki újra ki nem nyitja. Nos lássuk csak. Aha! A falra vérrel írt fel valaki egy sor különös jelet. Ez egy nyilvánvaló üzenet, már csak meg kellene fejteni. Hosszú perceket töltesz a jelek silabizálásával, de egyszerűen nem találsz bennük rendszert. Túl rövid a sor, túl kevés benne a betű. Így nincs miből kiindulni. Kissé csalódott vagy, de nem adod fel. Ha már úgyis itt vagy, feltúrsz mindent, hátha nyomra bukkansz. Egy hosszú félóra telik el így, de újra, és újra ugyanoda térsz vissza: az üzenet megfejtése nélkül sosem találsz itt semmi érdemlegeset! Talán alaposabb tudással többre mennél. [20 pontot használtál fel, van még 506.]

id 240 200 idomítod a 240. szörnyet 200 pontért
Megkezdődik a sivatagi doareg tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 40 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 212 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+2 szörnyidomítás). [160 pontot használtál fel, van még 346.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[143,75] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [144,75] Síkság, továbbra is csak síkság. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy roguena. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a roguena jobb hátsó lábát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a roguena malacfejét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd a roguena jobb hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A roguena karma a fejed mellett suhan el! A roguena összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [145,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy magger. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 50.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a magger bal lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a magger bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 80, gyógyulás: 18, összesen: -62 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+104 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy patakot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 mákrózsa virág[*], 1 varkaudar csizma. Magadhoz veszed őket. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [70 pontot használtál fel, van még 276.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Hideg szél borzolja a hátadat. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Dzsumbujharcos bólát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dzsumbujharcos bóla. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre ugrasz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod a sírlidérc fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A fenébe, még mindig nem találtál semmit! Tovább, tovább. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét. Rettegve, sikoltozva menekülsz. [30 pontot használtál fel, van még 246.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Kezedben a hatékony kampós acélszigonyt markolod, harcra készen. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy mélység fattya!
Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [50 pontot használtál fel, van még 196.]

m 8 mozogsz északra
[145,75] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg parafenomén került az utadba. {támadása: 30.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén bal oldalát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd a quwarg parafenomén bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény huhog! 39 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1891 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 49, gyógyulás: 3, összesen: -46 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg ősmágus! (ld. enc.)

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. Semmi eredménye! Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. 37 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus rücskös torát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. 37 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel!
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 223, gyógyulás: 0, összesen: -223 ÉP}

Velőtrázó sikoltással menekülsz ki. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását.
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+169 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+109 életerő.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.) [125 pontot használtál fel, van még 71.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

m 1 mozogsz északkeletre
[146,74] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.

Találsz egy friss csatamezőt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy friss csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 61.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Dzsumbujharcos bólát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dzsumbujharcos bóla. Lövedéked átfúrja a zombi fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: A következő kincseket találtad: egy sallank nyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megbököd a dögkeselyű bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A dögkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Hosszadalmasan nézelődsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. [20 pontot használtál fel, van még 41.]

m 8 mozogsz északra
[146,73] Továbbra is síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy csodabazárt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 31.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Dzsumbujharcos bólát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dzsumbujharcos bóla. Lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vadászkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel teljesen átdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: A következő kincseket találtad: egy bumeráng. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dögkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a dögkeselyű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A dögkeselyű belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy nómenklatúra támad rád.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra bal oldalát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (16 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra jobb oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a nómenklatúra fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 20, gyógyulás: 1, összesen: -19 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mutáns csont, 7 nyílvessző és egy bronzsisak. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol. [20 pontot használtál fel, van még 11.]

m 8 mozogsz északra
[146,72] Síkság, továbbra is csak síkság.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy csodabazárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még -10.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még -10.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -15.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 24, 9.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -15 pontod maradt, ebből a következő körre -15 pontot vihetsz át. Kapsz még 491 pontot. A következő körben tehát 476 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ROXATI ÜVEGSZEM (443. TÁRGY)
Roxatot nem véletlenül nevezték a tolvajok városának, rengeteg olyan apró "segédeszköz" is e városnak köszönheti eredetét, mint például a roxati üvegszem. Az üvegszem tolvajok számára igen hasznos kiegészítő: aki viseli, az mindig látja, hogy akivel találkozik, annak mi lapul hátizsákjában, pontosan úgy, mint a tolvajszem varázslat esetében. Az üvegszemet a KF 443 paranccsal akaszthatod a füledre (fülbevalóként kell KF-elni), és ha találkozol valakivel, automatikusan a szemedhez emeled.

QUWARG ŐSMÁGUS (302. SZÖRNY)
A quwarg ősmágus a mágiára szinte teljesen immúnis, de nagy mágikus potenciállal rendelkező lény - minden bizonnyal egy másik létsíkra valahogy átkeveredett quwarg lárvából jött létre. Apró mérete ellenére hihetetlenül nehéz elpusztítani, ez nyilván mágikus képességeinek tudható be.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 350. fordulód.

Erő: 38 (37) Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 38 (40) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 38 (59) Védekezés: 79 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 35 Életpont: 320/294 Jellem: jó (374) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (39) Varázspont: 324/1 Pénz: 2413 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 29/17 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 14
Eddig összesen 2101 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8367 TP-t kaptál. Jelenleg 1093243 TP-d van. A következő szinthez még 106757 TP szükséges. Trófeáid: hordóagyú mameluk, Blounther apó, Ek'Hor. A 348. fordulódban 1171 arany került a bankszámládra. 1194 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/25 ökölvívás: 22/18 (+12%) szúrófegyverek: 23/89 (+3%)
vágófegyverek: 8/21 (+10%) ütőfegyverek: 23/84 (+4%) lőfegyverek: 25/12 (+8%)
dobófegyverek: 10/53 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dzsumbujharcos bóla (#1458) (1 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/69 2. nyomkövetés: 60/54 3. lopás: 6/31
4. mászás: 15/25 (+6%) 5. csapdakészítés: 22/28 (+5%) 6. csapdaészlelés: 26/70
7. gyógyítás: 86/47 (+60%) 8. titkosírás: 4/53 (+3%) 9. felderítés: 24/23 (+3%)
10. szörnyidomítás: 10/55 (+160%) 11. teológia: 11/14 12. taumaturgia: 28/56 (+4%)
13. szerencsejáték: 7/0 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/40
16. zene: 44/4 (+1%) 17. szörnyismeret: 8/2 18. pszi: 3/96 (+3%)
19. zárnyitás: 7/39 20. vadászat: 18/95 21. bányászat: 32/45
22. úszás: 24/89 (+12%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 4300. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bronzhegyű nyíl (#94) 4 ezüst gyűrű (#180) 2 igazgy. fülbevaló (#197)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
64 arany (#50) 1 bronzsisak (#88) 1 bumeráng (#249)
14 madártoll (#112) 2 mutáns csont (#331) 7 nyílvessző (#108)
1 sallank nyíl (#129) 1 varkaudar csizma (#317)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(143,75) gumifa (#38), 45. jellempróba
(144,75) roguena (#779)
(145,75) quwarg parafenomén (#248), quwarg boly (#359), kihívás tornya (#502), oltár, quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302)
(145,76) magger (#747), ősi csatamező (#263), tavacska, 48. jellempróba, sírlidérc (#172)
(146,73) friss csatamező (#262), sírlidérc (#172), dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158)
(146,74) friss csatamező (#262), zombi (#49), dögkeselyű (#174)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Kalhid 350. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46)
harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) bakkura (#52)
százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62)
umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67)
móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72)
garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77)
színes dözmöng (#78) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95)
szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105)
griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110)
ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120)
homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) miksziszi húsgólem (#126)
varkaudar mágus (#128) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133)
palotaőr (#134) élőholt mirg (#135) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143)
arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148)
szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154)
nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159)
tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) jégtroll (#164)
bávatag golombár (#165) borzalmas varkaudar (#166) halálosztó kain (#168) orgoró (#170) óriásféreg (#171)
sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176)
csontváz lord (#177) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191)
trosnyogó szakóca (#192) vércápa (#193) hínárevő piranha (#194) opati polip (#195) elektromos angolna (#196)
moszatrája (#198) mélység fattya (#199) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) drónkeselyű (#208)
kneopatikus mollusk (#209) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) massza (#217) tormikus egér (#218)
pszi elementál (#221) aurapollátor (#222) norpadolótika (#226) kultúrmasztodon (#227) orbitális mackósajt (#229)
adószedő (#234) Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237) Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240)
vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) nagyobb vércápa (#246) kputtyintó csalán (#247)
quwarg parafenomén (#248) noth szellem (#250) hordóagyú mameluk (#254) őrült varázsló (#255) tüskés gigaféreg (#256)
pszi őselementál (#258) zsoldoskatona (#262) páncélos lovag (#264) quwarg anyakirálynő (#269) varkaudar varázsló (#271)
őrjáratozó katona (#274) aranyfecske (#283) kronokukac (#285) manaelementál (#290) quwarg felderítő (#299)
quwarg szabotőr (#301) quwarg ősmágus (#302) óriáspók (#303) aranygriff (#304) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
láplidérc (#352) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356)
dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361)
ryuku ostromteknős (#362) fekete amőba (#364) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368)
rőtmanó berzerker (#369) bunthar (#396) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419)
korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) sarki róka (#636) jegesmedve (#637) fagyféreg (#640)
ulkor jéglény (#641) hópárduc (#642) rozmárember (#643) fagyelementál (#644) lábascet (#647)
eszkimó óriás (#648) varkaudar kölyök (#685) varkaudar íjász (#687) varkaudar iszákos (#688) magger (#747)
pacaszúnyog (#751) lajhárlord (#757) bandita (#758) burástya királynő (#759) drakolich (#760)
ryuku futárbérenc (#765) élőholt tigris (#766) ekharion bébi (#768) ryuku csapásvezető (#778) roguena (#779)
hidra (#780) ork bérgyilász (#781) Shandul (#959) Mallon (#960) Quwargamanga (#963)
Ayagira Tanaka (#965) Blounther apó (#972) Quirov (#975) Ek'Hor (#977) Ciang Csí (#978)
Métely (#7000) Öregsámán Krough (#7008) Földrengető (#7011) Zuramagor (#7012) máguskobold (#7044)
óriás szőröspók (#7076) szőröspók testőr (#7078) pókkirálynő (#7079) bányarém (#7083) hegymélyi lidérc (#7084)
renegát törpe (#7085) Mély Grum (#7122) Vérmes Amazon (#7123)

Tárgyak

deus ex machina (#1) $kaja (#2) vizestömlő (#3) $bot (#4) $bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
$csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) $sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) $fúvócső (#20)
$ormánygőte csont (#21) tüske (#22) $kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) $varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) $kis vaskulcs (#40) grákóbőr (#41)
távcső (#42) tükör (#43) $királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
$surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) $bőrpáncél (#51)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) $tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64)
$szöges páncél (#65) $szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) $kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
$rézdarab (#70) $rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) $csontkulcs (#74)
$rézkulcs (#75) $bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79)
$lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) $ragasztó (#83) $óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95)
$bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) $tinta (#101)
$vízionár szem (#102) $magszim bél (#103) fémrúd (#104) $evaporőr háj (#105) $fabontó (#106)
$rövid íj (#107) $nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111)
madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
$ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) $púderkő (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122)
$göcsörtös bunkó (#123) $rókafarok (#124) $mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127)
$sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130) $ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132)
$csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137)
$ubuk dobónyíl (#138) $denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) $villám szimbólum (#145) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) $mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) $szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
$nyu-shuriken (#157) $ezüst karkötő (#158) $kis vaspajzs (#159) $vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
$borostyán függő (#162) karócsapda (#163) $vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) $rövid kard (#171)
$téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176)
$szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) $grifftojás (#179) $ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181)
vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) $ezüst kulcs (#184) $nagy bronzkulcs (#185) $nagy vaskulcs (#186)
mérgezett vasnyíl (#187) $mérg. ubuk dobónyíl (#188) $vas dobónyíl (#189) $mérg. vas dobónyíl (#190) $aranylánc (#191)
$gyöngysor (#192) $aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függő (#195) $trófea nyaklánc (#196)
$igazgy. fülbevaló (#197) $trikornis szarv (#198) $karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) $gyíkfű (#201)
amniosz-fa (#202) $amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206)
ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) $dorony tüdő (#212)
$xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219)
háló-csapda (#220) $dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) $varkaudar lándzsa (#224)
$orgyilkos tőr (#225) $ramit kő (#226) helytartói jogar (#228) $obszidián karkötő (#229) $lánckesztyű (#230)
$acélpengőke (#231) $ilkin érc (#232) $furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235)
$lajhár csont (#236) $tankány karom (#237) lant (#238) $pular kristály (#239) $kis aranykulcs (#240)
smaragd kulcs (#241) $nyílcsapda (#243) $márványkulcs (#245) $nagy aranykulcs (#246) $fekete bőrcsizma (#247)
pszi kő (#248) $bumeráng (#249) kvazár páncél (#251) $tatu ködmön (#255) templom (#256)
$nehezék (#258) szopókő (#259) bájital (#261) friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263)
$kristálygömb (#265) $kvazár sisak (#266) $fülemüle agyar (#267) $gromak bőr (#268) $purifikátor háj (#269)
$gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271) $aranytű (#272) szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274)
$ametiszt medál (#275) sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277) umbatari karkötő (#278) $raptor karom (#281)
$jégszív (#282) zan indukátor (#288) bíbor erőöv (#291) $varkaudar páncél (#294) $elit csatavért (#295)
kvazár kard (#297) $kőszem (#304) varázskő (#305) $réz papi karkötő (#307) galachmit (#310)
borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313) roxati zárfaló (#314) varkaudar csizma (#317)
$ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) $ezüsthegyű lándzsa (#324) $ezüstdarab (#326) $ezüstshuriken (#327)
Thargodan esszencia (#328) $csontpálca (#329) $mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333)
acéltű (#334) olló (#335) piranha zsákvédő (#337) $rézgolyó (#343) súlyzó (#347)
shinai gömb (#348) tolmokov-koktél (#351) quwarg boly (#359) $quwarg tojás (#360) ezüsttollú nyíl (#363)
Trákin csákánya (#367) kinemfogyó tegez (#368) phua-kúp (#372) Eldaran karkötője (#373) fény szentélye (#376)
moa gyöngy (#378) moa jádekő (#382) $moa üveggömb (#383) natali kő (#388) $szigony (#389)
halcsont (#390) $polip szívóka (#391) mászó-karperec (#392) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
$álompor (#396) városépítkezés (#398) főutca (#399) ház (#400) kristálypalota (#401)
morgud hagymatő (#402) fokhagyma (#403) $rájabőr (#404) réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407)
vas fejpánt (#408) kígyóbőr öv (#410) királyi emlékmű (#411) $vérvörös köpeny (#412) $aranypikkely (#415)
$agyartőr (#420) mágusölő (#422) pengepajzs (#425) gránátkaktusz (#428) kaktuszbogyó (#429)
Thargodan csatamező (#432) Vlagyimir szobra (#433) $bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) szent liget (#439)
Muezli aranykeze (#442) roxati üvegszem (#443) fekete lótusz (#446) lótuszvirág (#447) mágusköpeny (#453)
krapixlon fürdőruha (#454) kampós acélszigony (#455) mithril láncing (#457) Rhatt páncélja (#458) mithril sisak (#465)
raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489)
sárkánytanya (#492) Arénagödör (#497) kihívás tornya (#502) ostromlétra (#510) $zafír medallion (#514)
$varkaudar szablya (#516) Mjölborg kalapácsa (#523) Chara-din monolitja (#534) $sötét tekercs (#535) nyílpuska lövedék (#547)
csatabárd (#555) $jing-jang fejpánt (#556) $főnixtoll (#563) aranytoll (#572) fekete kaktusz (#577)
ében toboz (#578) gyilkos csalán (#581) csalánvirág (#582) viharamulett (#611) Fortuna szentélye (#645)
kulcskarika (#648) sámán erszény (#650) $rinóbőr (#651) $darázsszárny (#652) $darázsfarok (#654)
liumbe hajtás (#655) $aurach fog (#657) aurach bőr (#658) $Morgan kristálya (#659) alligátorbőr (#661)
$elf csont (#664) $elkarog szőr (#665) $nektoraf faggyú (#667) rakolits por (#669) lápi hajlék (#670)
nyomkereső talizmán (#671) $szulfagor agyar (#677) smaragdkő (#678) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682)
elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684) $rinóbőr öv (#685) tűzfény (#686) ryuku nadrág (#691)
ryuku buzogány (#696) $teknősesszencia (#702) $troll csont (#704) smaragd karkötő (#707) ritualista amulett (#708)
$etra hályog (#712) $berzerker tüske (#713) $rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) császári kesztyű (#723)
$rubin fejék (#729) bunthar bőr (#733) mágikus hátizsák (#735) szirén köpenye (#820) nitmák kard (#856)
csillagbozótos (#928) csillagbot (#929) pézsmatök (#933) pézsmatökmag (#934) párducbőr (#1066)
$jegesmedve bunda (#1067) bundás kabát (#1068) $rozmárfog (#1069) $féregbél (#1071) párducszem (#1073)
bíborarany tőr (#1095) csodák kútja (#1096) varkaudar látógömb (#1107) varkaudar falu (#1109) varkaudar csont (#1113)
$párducbőr övtáska (#1117) párducbőr pénztárca (#1118) varkaudar pálinka (#1137) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141)
ryuku ökölgyolcs (#1156) korallföveny (#1160) azúrharmat (#1161) Rodger kezdő üstje (#1167) Rodger profi üstje (#1168)
tűzrakó hely (#1169) vark. pecsétgyűrű (#1171) malom (#1204) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215)
megbűvölt utazóláda (#1218) fejsze (#1240) vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
Ramirez feszítővasa (#1261) vadászkés (#1264) emberiség ékköve (#1267) teriád háló-csapda (#1280) teriád dobóháló (#1281)
hoarián bőröv (#1341) hoarián bőrnadrág (#1345) hoarián saru (#1346) $pókláb (#1378) csodabazár (#1404)
agyértágító (#1406) reflexélesítő (#1407) sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409) dzsumbujharcos bóla (#1458)
kalózcsizma (#1483) nodonrod kitűző (#1533) megsemmisítő (#1540) balkezes gyűrű (#1549) méregfog (#1553)
Ek'Hor pajzsa (#1556) Métely páncélja (#1562) monstrum vállvédő (#1577) griff nyakék (#1579) tündöklő szobor (#1587)
Kalmárok Kémgömbje (#1589) $vérvörös rózsa (#1622) $vérpettyes gyűrű (#1659) ork kunyhó (#1683) elhagyott bánya (#1685)
szerencsekocka (#1693) boszorkánykendő (#1697) ork sör (#1701) krónika (#1725) koponya gyűrű (#1733)
olimpiaivasmedál (#1786) varkaudar dragnit (#1822) Khór szobra (#1824)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FELV KT/szövetség                     -  szövetségi felvétel
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FOK  tágy      tárgy                 10  fókuszkristály behelyezése
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KLD  [1. par.]                        -  küldetés teljesítése
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LIC  sorszám   összeg                 -  licitálás az árverésen
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TAN  tippszám  [tárgy]               10  tanulás bölcstől
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TKB  beállítás beállítás              -  többszemélyes kaland beállítása
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
USZ  TVP                            TVP  úszás
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek