Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. júl. 5. 17h:24' EZ A 81. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD 82. játékheted kezdete: júl. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5242 SZÁMLA : XXXX |
vi 6 3 30 | viselkedésed: 6 3 30 |
v 6 5 5 | elmormolod a 6. varázslatot |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
fu 1599 | udvarolsz az 1599. kalandozónak |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 1 173 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Iszonyatos fájdalomhullám. (17 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a köpködő bruhatag testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a köpködő bruhatag néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A köpködő bruhatag összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriáspók testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod az óriáspók testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az óriáspók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 039 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a kőevő kőtestét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a kőevő testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A kőevő csapása csak a levegőt találja. A kőevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [50,13] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos tetű. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 277 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány jobb vállát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány jobb oldalát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Ököllel megütöd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 1 242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány jobb vállát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel megcsapod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 1 242 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd az óriáspók testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az óriáspók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Összpontosítasz egy kegyetlen Pörölycsapáshoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriáspók testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Csáprágójával az óriáspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre rohansz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a pacaszúnyog testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a pacaszúnyog többször is megmar! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 1 csepp tintát. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 5 2 1 | mozogsz délnyugatra, keletre, északkeletre |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a goldugar jobb középső lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágójával a goldugar megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a goldugar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [51,15] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy spagulár lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a spagulár testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a spagulár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [52,14] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy óriás skorpió. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod az óriás skorpió testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás skorpió bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió melléd csap a farkával! Túlbuzgó szabó módjára az óriás skorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 19 | bemész a 19. titkos labirintusba |
lm 3 4 6 | mozogsz 3 4 6 |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a Duer-ork bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával alaposan megvágod a Duer-ork jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Duer-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 46 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
lm 9 1 | mozogsz 9 1 |
m 2 2 3 | mozogsz a 3. ponthoz |
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
ARGUMÉRC (2632. TÁRGY) Az agrumérc egy nagyon speciális, vöröses színű érc. Ghallán csak nagyon ritkán lehet bányászni, csakis akkor, amikor a Bíborhold teljes fényében tündököl. Ez nem a teliholdat jelenti, hiszen akkor minden hónapban lehetne egyszer, hanem azt, hogy a Bíborholdnak van egy évezredekben mérhető ciklusa is. Egy ideig egyre nagyobb lesz, eleinte csak kis mértékben, de aztán 1-2 évezred múlva hirtelen nagyra nő. 1-2 hónap után újra csökkenni kezd, az elején gyors ütemben, majd egyre lassulva. A tudósok máig keresik a jelenség okát, de vélhetően a Bíborhold mostani tetőzése összefüggésben van azzal, hogy az argum nevű speciális ércet is csak most találták meg a törpe bányászok. Az igen ritka érc a hírek szerint nem csak Ghallán, de a síkokon is fellelhető, és várhatóan csak rövid ideig lehet hozzájutni annak, aki nem fél a kemény munkától, és kitartóan kutat utána. Vajon mi a titka a megmunkálásnak, és mit lehet belőle készíteni? |
PACASZÚNYOG (751. SZÖRNY) Ez a fekete, folyékonytestű rovar előszeretettel támad meg (és ezáltal ken össze) alacsony szintű kalandozókat. Csupán egy apró kellemetlenség az állatka, nem olyan nehéz leütni. Ahhoz azonban, hogy szúrófegyverrel eltalálhasd, nagyon ügyesnek kell lenned. Ha tintára van szükséged, és van is mibe raknod, érdemes vérét venned. |
ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY) Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
ÓRIÁS SKORPIÓ (72. SZÖRNY) Igen, többek között ez Ghalla előnye: méteres skorpiókkal nemcsak a rémálmodban, hanem a valóságban, pl. a sivatagban sétálva is találkozhatsz. Hát nem egy egzotikus élmény? Méregtől csöpögő farok, egy woor-antilopot is kettéroppantani képes ollók! Na ja, a dolgot túl lehet persze élni, de ahhoz több kell, mint egy tapasztalatlan zöldfülű. És ha valahogy le is győzöd az óriás skorpiót, mit csinálsz a közben a szervezetedbe juttatott méreggel? |
DUER-ORK (45. SZÖRNY) Az alattomos Duer-orkok terrorizálják, uralják az alsóbbrendű Baar-orkokat, de alázatosak, szófogadóak a Tugt-orkokkal szemben. Persze, ha azok hátat fordítanak, nem restek azonnal egy tőrt a lapockáik közé nyomni. Persze nagyon kevés ork fordít hátat a másiknak, és az sem hosszú életű. A Duer-orkok kedvenc szórakozásai emberi és más települések fosztogatása, háziállatok, csecsemők elcsenése. Sötét, fekete aurájuk messziről érezhető. Fegyverként általában csontszablyát használnak. |
Erő: | 20 (27) | Szint: | 13 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 131 cm |
IQ: | 16 (21) | Támadás: | 23 (25) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 15 (20) | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/30 év |
Egészség: | 15 (20) | Életpont: | 271/183 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 16 (22) | Varázspont: | 172/60 | Pénz: | 6 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 13/0 | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 12/95 (+28%) | szúrófegyverek: | 5/48 (+21%) | vágófegyverek: | 3/37 (+27%) |
lőfegyverek: | 7/89 (+24%) | dobófegyverek: | 7/35 (+51%) |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -4.); dárda (#10) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
53,38 mezőn táborozol, a 19. labirintusban, 1. szinten, 2. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 343 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1/55 | 2. nyomkövetés: | 5/6 | 3. mászás: | 2/91 |
4. csapdakészítés: | 5/25 (+51%) | 5. csapdaészlelés: | 1/26 (+6%) | 6. gyógyítás: | 12/45 (+132%) |
7. titkosírás: | 1/94 | 8. felderítés: | 2/75 (+7%) | 9. teológia: | 1/43 (+18%) |
10. harcművészetek: | 10/10 | 11. zene: | 1/58 (+4%) | 12. zárnyitás: | 1/61 |
13. vadászat: | 1/47 | 14. bányászat: | 2/77 (+54%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 | |||
2. támadás bónusz: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak az 1599. karakternek |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse I (#13) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): 19. labirintus (53,38). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 15. Szerzett pont: 1549. Beállított erő: 0 Összpont: 1549 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3683 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrsisak (#57) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | szöges páncél (#65) | |
2 | * | tankány karom (#237) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | csontszablya (#64) | 1 | csontszurony (#12) | |||
2 | dárda (#10) | 1 | fúvócső (#20) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
8 | kerek kő (#19) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
2 | kőkés (#6) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | parittya (#18) | |||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | obszidián függő (#195) | |
1 | * | örökkévaló napköve (#2089) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | 1 | csontkulcs (#74) | ||
5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | furulya (#233) | ||
18 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | rézkulcs (#75) | 2 | sáfránykő (#979) | |||
12 | titanitdukát (#1480) | 1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
8 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 9 csepp tinta (#101), fér még: 71] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 2 | antilopbőr (#48) | 1 | argumérc (#2632) | |||
6 | aurach fog (#657) | 1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | |||
2 | bruhatagnyelv (#1230) | 2 | dözmöng szív (#122) | 7 | drótszőr (#37) | |||
3 | evaporőr háj (#105) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fémrúd (#104) | |||
4 | főnixtoll (#563) | 1 | grifftojás (#179) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
26 | madártoll (#112) | 4 | magszim bél (#103) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
10 | mandibulapenge (#125) | 1 | moa gyémánt (#385) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 10 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | |||
5 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
3 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | tükör (#43) | 10 | varányszem (#30) | 6 | vasérc (#152) |
Összsúly: 61.61 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
26 | arany (#50) | 2 | bot (#4) | 1 | dárda (#10) | |||
1 | fáklya (#36) | 2 | kaja (#2) | 2 | kerek kő (#19) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | argumérc (#2632) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | |||
1 | csontszablya (#64) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | tinta (#101) |
47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | |
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|