34. forduló, 36. forduló, Lady Változás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 8. 15h:18'
EZ A 35. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD
36. játékheted kezdete: dec. 15.
A következő fordulódat legkorábbana 36. játékhéten tudjuk betáplálni.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5098
SZÁMLA : XXXX

LADY VÁLTOZÁS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,38] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 3 vashegyű nyíl (eladási ár: 105 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.)

ba 124 nem támadod a 124. szörnyet
BA 124 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

kf 147 3 kézbeveszed/felveszed a 147. tárgyat (őrzöd)
Már nem őrzöd annyira a zárnyitó készletet, de nagyon őrzöd a hebrencs csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+13 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 163.]

kt 94 4 elkészíted a 94. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 bronzhegyű nyilat. [40 pontot használtál fel, van még 123.]

m 1 5 mozogsz északkeletre, délnyugatra
[32,37] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Felfedeztél egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom fenséges dögöllőt. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba).

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát.

(Továbbmész...) [31,38] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [22 pontot használtál fel, van még 101.]

be 3 bemész a 3. titkos labirintusba
Megtaláltad a goblin fészek rejtett bejáratát. Sehol egy őrszem - ez persze nem jelenti azt, hogy nem kell óvatosnak lenned... Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. A goblintanya belsejébe egy szűk, kanyargó folyosó vezet. [5 pontot használtál fel, van még 96.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Egy kisebb szobában találod magadat. Rendetlenség, kosz mindenütt. Egy goblin lakik itt. Fegyvere egy bot. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a goblin testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A goblin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot.
Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Ez egy nagyobb barlangterem. Lakószoba és étkező is lehet - elég büdös van itt mindkettőhöz. Egy goblin lakik itt. Fegyvere egy bot. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a goblin testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát. Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Nyitva van! A nagy terem, amelybe a folyosó torkollott, már elég mélyen lehet a dombok alatt. Itt-ott üszkös maradványait látod a goblinok vacsorafőzésének. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy goblin! Fegyvere egy bot. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a goblin jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A goblin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [25 pontot használtál fel, van még 71.]

lm 903 5 900 mozogsz 903 5 900
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. Megtalálod a beugrót, ahol a goblinok feltehetően a "kincseiket" rejtegetik. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 kaja, 2 fáklya és 1 arany. Gyorsan kiüríted a ládát.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [9 pontot használtál fel, van még 62.]

lm 1 mozogsz 1
A nagy terem, amelybe a folyosó torkollott, már elég mélyen lehet a dombok alatt. Itt-ott üszkös maradványait látod a goblinok vacsorafőzésének.
Elhagyod a sötét és büdös barlangfolyosókat.
[12 pontot használtál fel, van még 50.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[30,37] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [29,36] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. A Hóhér puszta szélénél vagy. Ez a széles, kevés ennivalót termő síkság Warn pusztáinak egy kisebb testvére. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy manifesztátor közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [28,35] A bozótost dombság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot!

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 15.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[27,34] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.

Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy tanya (534. épület.). Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy tüsi aranyhajú, piros szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Elenios követője. Egy cetbőr válltömést, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot, egy szöges páncélt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy proteinfecske trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[9 pontot használtál fel, van még 6.]

be 534 bemész az 534. épületbe
Közelebb mész a fő tanyaépülethez. Egy gazda siet elő. Kezében vasvilla, mutatva a gazda bizalmatlanságát. Aztán, látva, hogy ki is vagy, arca megenyhül, és üdvözöl Téged. Beszélgetni kezdtek. Röviden mesélsz kalandjaidról.
- Gratulálok, amiért ilyen jól teljesítetted a küldetést! Amennyiben van kedved hozzá, esetleg volna egy újabb "megbízás". - bólintásodra több se kell a gazdának. [20 tapasztalati pontot kaptál. (+1 jóság.)]
- Egy nagyobb manó tanyát találtak a fiamék innét nem messze. Ezek a manók égették fel a szomszéd falut néhány hete. Hálásak lennénk, ha bosszút állnál értük - nekünk sem fegyverzetünk, sem harci tapasztalatunk nincs ehhez. Látva elszántságodat, a gazda elővesz egy hevenyészett térképet. [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 2 jóságpont jár.]

1 2
4
3
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 4. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 15, északra 9 mérföldre található.

Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 147 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 174 pontot. A következő körben tehát 172 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lady Változás, egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 35. fordulód.

Erő: 18 Szint: 9 Merészség: 6/5 Magasság: 166 cm
IQ: 15 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 11 Életpont: 131/101 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 125 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 166 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 230 TP-t kaptál. Jelenleg 11824 TP-d van. A következő szinthez még 176 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, proteinfecske, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 10 dobófegyverek: 9

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -2.); bumeráng (#249) (3 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 .); mérg. vas dobónyíl (#190) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 10 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 10
7. vadászat: 7 8. bányászat: 11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
mászol max. 12 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12)
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), mutáns pók (#117) (csak egyszer), kőevő (#62) (csak egyszer), móleon (#68) (csak egyszer), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), acéldarázs (#140), szőrlajhár (#141)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
manifesztátor (#124)

Összsúly: 59.49 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 madártoll (#112) 3 óndarab (#85) 4 rézdarab (#70)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 2 bot (#4) 4 bronzhegyű nyíl (#94)
3 fáklya (#36) 1 kaja (#2) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(27,34) tanya (#534), Sheran oltár, egy alakváltó férfi
(28,35) olvasztókemence (#86), érclelőhely
(29,36) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, manifesztátor (#124)
(30,37) gumifa (#38)
(31,38) a 3. labirintus bejárata, hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, 29. jellempróba, mélységi grittang (#103), goblin (#21)
(32,37) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tűzrakó hely (#1169), 2. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek