34. forduló, 36. forduló, Thylosi Cardelius összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. márc. 8. 15h:38'
EZ A 123. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD
124. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5095
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

THYLOSI CARDELIUS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,-37] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.)

tno 4 1 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

d 104 1 eldobod a 104. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 fémrudat. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

d 15 2 eldobod a 15. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 2 mozogsz keletre
[32,-37] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A mélységi grittang beleharap a kezedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kimetszel magadnak egy megfelelő mélységi grittang trófeát. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [8 pontot használtál fel, van még 195.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 193.]

be 10 bemész a 10. titkos labirintusba
A dombokat rengeteg rom tarkítja: nehezen ugyan, de sikerül a térkép alapján a herceg által jelöltet megtalálni. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. A pincében, a kinti forrósággal ellentétben, kellemes hűvös van. [5 pontot használtál fel, van még 188.]

lm 3 4 5 mozogsz 3 4 5
Egy nagyobb terembe érkeztél, ahonnét mind a négy irányba folyosó vezet. Ez valaha talán egy gyakorlóterem lehetett. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Az ajtó mögött egy kisebb, cellaszerű helyiség nyílik. Első pillantásra látszik, hogy ez a hely nem annyira elhagyatott, mint amilyennek az egész pince látszik. [3. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Baar-ork van előtted! Fegyvere egy csontszablya. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a Baar-ork testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a Baar-ork jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A Baar-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 24 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy nagyobb terembe érkeztél, ahonnét mind a négy irányba folyosó vezet. Ez valaha talán egy gyakorlóterem lehetett. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, tudod, hogy jó helyen jársz. Ezt már csak az orrfacsaró orkbűz is igazolja. [4. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Tugt-ork lakik itt. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Tugt-ork bal vállát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a Tugt-ork testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a Tugt-ork jobb karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Tugt-ork újra meg újra lecsap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát, 1 bőrpáncélt és 1 zöld üveget (ld. enc.). A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 díszes rézpajzs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy nagyobb terembe érkeztél, ahonnét mind a négy irányba folyosó vezet. Ez valaha talán egy gyakorlóterem lehetett. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Az út egy kisebb szobában végződik. A helyiség szemmel láthatóan lakott. [5. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Baar-ork. Fegyvere egy csontszablya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a Baar-ork nyakát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a Baar-ork ocsmány pofáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Baar-ork vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Baar-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 158.]

lm 1 mozogsz 1
Egy nagyobb terembe érkeztél, ahonnét mind a négy irányba folyosó vezet. Ez valaha talán egy gyakorlóterem lehetett. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Visszatérsz a felszínre vezető lépcsőhöz, és elhagyod a pincét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[12 pontot használtál fel, van még 146.]

d 64 3 eldobod a 64. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

d 51 1 eldobod az 51. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

kf 84 2 kézbeveszed/felveszed a 84. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kis bőrpajzsot, majd a bal kezedbe veszed a díszes rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 138.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[31,-36] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mákrózsa bokrot. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy púpos burástya. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya bal karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Eldobod az értéktelenné vált tintacsiga trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes púpos burástya trófeát. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [30,-36] Még mindig bozótos. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy sebesült garokk. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot ellenfeledre rohansz. Bunkósbottal megütöd a garokk jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 79 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [29,-36] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy evaporőr. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az evaporőr testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr hengertestét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csontszuronnyal teljesen átdöföd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 114.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[28,-36] Szűnni nem akar a zöld síkság. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Szomjúságodat oltod. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vizet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy gátvakond. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a gátvakond fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gátvakond száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.
Találkozol egy barna hajú, csillogó szemű kobudera nővel. Felszerelését egy csodabogár trófea díszíti. Bal kezében egy vizestömlőt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Taszi. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [27,-36] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy szárnyas gömböc. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [26,-36] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Van itt egy kastély (528. épület.). Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [26 pontot használtál fel, van még 88.]

le 84 leveszed/lerakod a 84. tárgyat
Elrakod a díszes rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

be 528 bemész az 528. épületbe
Odamész a kapuhoz, és bezörgetsz. Kinyílik egy ablak, mögötte sötét szempár jelenik meg.
Valószínűleg a múltkori pasas lehet, mert azonnal megismer. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Sikerült tehát a küldetés! - kiált fel, és azonnal beenged. Elrakja a kért tárgyat. [50 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 bronzpajzs.] Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 83.]

kf 89 2 kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

m 3 6 6 mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra
[27,-35] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Felfedeztél egy móricserjét. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [26,-35] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [25,-35] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő kaffogó hebrencs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a bunkósbotot ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 59.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 58.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 28 fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 74 TVP-t kell elköltened.] [28 pontot használtál fel, van még 30.]
Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 174 pontot. A következő körben tehát 204 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY)
A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver.

TUGT-ORK (46. SZÖRNY)
A háború idején Dornodon, a sötét varázsló számos alattomos és gonosz fajt egyesített a zászlaja alatt. Ezek között voltak a magukat felsőbbrendűnek tartó Tugt-orkok. Ezek a másfél méternél magasabb, izmos orkok képesek voltak az alsóbbrendű ork törzseket engedelmességre kényszeríteni, és a harcmezőkön a mészárszékekre hajtani. A Tugt-orkok talán a leggonoszabbak: önzőek, kapzsiak, nemcsak szükségből, hanem szórakozásból is mindig kaphatóak a gonoszságra. Nem restek akár egymás ellen fordulni sem. A Tugt-orkok jól bánnak a fegyverrel, különösen a csontszablyának mesterei, és általában bőrpáncélt is hordanak.

ZÖLD ÜVEG (82. TÁRGY)
Ma már senki sem tudja, hogy a régiek hogyan készítettek üveget, ezért ez a furcsa, kemény anyag kezd egyre értékesebb lenni. A zöld üveg egy kisebb, zárható edény, amelynek megvan az a sajátossága, hogy nem köt meg benne a Technokolin bogár váladéka. Egy ilyen üvegbe 20 csepp ragasztó fér.

DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY)
Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet.

KARAKTERLAP

Thylosi Cardelius, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran híve vagy. Ez a 35. fordulód.

Erő: 16 Szint: 9 Merészség: 6/6 Magasság: 185 cm
IQ: 16 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 127/94 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 37/13 Pénz: 65 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 182 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 823 TP-t kaptál. Jelenleg 8 265 TP-d van. A következő szinthez még 3 735 TP szükséges. Trófeáid: alattomos manó, púpos burástya, mélységi grittang. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8 (+1) vágófegyverek: 2 (+1) ütőfegyverek: 7
lőfegyverek: 8 (+1)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << bunkósbot (#9) << csontszurony (#12)
Óvatosság (labirintusokban): 0
25,24 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 39

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 12 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 6
7. teológia: 1 8. vadászat: 4 9. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
mászol max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * bőrsisak (#57) 1 * bronzpajzs (#89)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 * mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bunkósbot (#9)
1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64) 1 * csontszurony (#12)
1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
15 mérgezett tüske (#23) 1 szögletes kő (#17) 4 * tüske (#22)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 14 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92) 1 rézkulcs (#75)
1 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 2 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8]
5 vizestömlő (#3) [bennük 100 korty víz (#27), fér még: 0]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 bakkura bőr (#95) 1 dözmöng szív (#122) 32 drótszőr (#37)
1 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104)
3 kaktusztüske (#114) 4 királygyík bőr (#44) 1 lajhár csont (#236)
15 madártoll (#112) 2 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125)
2 móri gyümölcs (#116) 1 óndarab (#85) 8 rézdarab (#70)
4 rókafarok (#124) 18 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14)
18 varányszem (#30)

Összsúly: 51.71 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 fémrúd (#104) 15 tüske (#22)
2 vadász tatu bőr (#15)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzpajzs (#89) 1 evaporőr háj (#105) 3 kaja (#2)
2 rézdarab (#70) 28 víz (#27) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
-38
-37
-36
-35
-34
(25,-35) kaffogó hebrencs (#88), tavacska
(26,-36) kastély (#528), olvasztókemence (#86)
(26,-35) 22. jellempróba
(27,-36) szárnyas gömböc (#12)
(27,-35) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 18. jellempróba
(28,-36) tavacska, 1. jellempróba, víz (#27), gátvakond (#57), Taszi (1282. kalandozó)
(29,-36) evaporőr (#69)
(30,-36) garokkok (#73)
(31,-36) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 2. jellempróba, púpos burástya (#92)
(32,-37) mélységi grittang (#103), a 10. labirintus bejárata, Baar-ork (#44), Tugt-ork (#46)

Üzenet küldése a karakternek