Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. szept. 12. 9h:15' EZ A 108. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD 109. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2254 SZÁMLA : XXXX |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
kf 89 2 | kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat a bal kezedbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kt 22 8 | elkészíted a 22. tárgyat (8 darabot) |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sörényes ubuk testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk bal vállát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [-294,-18] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy törpemammut került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a törpemammut fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut jobb hátsó lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a törpemammut jobb első lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a százfogú jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A százfogú belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [-292,-16] Tovább barangolsz a fák között. Ez Hrók erdejének a széle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy kardfogú fülemüle ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [-291,-15] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy Quirov közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a Quirov fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Quirov testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Quirov fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A Quirov megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 méregfog (ld. enc.). Szereztél 67 aranyat. Eldobod az értéktelenné vált északi aurach trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Quirov trófeát. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
be 769 | bemész a 769. épületbe |
ve 7168 | megveszed a 7168. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
be 670 | bemész a 670. épületbe |
be 670 | bemész a 670. épületbe |
energiatüskék (#29) 18 aranyért, | tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért. |
vtn 30 | varázslat tanulás: a 30. varázslatot |
tv 30 | támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot |
fvh 1 | felt. varázslat haszn. 1 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 376 | bemész a szentélybe |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
szk 130 | keresed a 130. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
![]() Már régóta bánt, hogy pszi energiáidat nem csak te hasznosíthatod, hanem időnként mindenféle élősködő és egyéb lény merít belőle. A közös tudatod által kifejlesztett képességnek köszönhetően ezentúl másként lesz. Mostantól a pszi pontjaid száma csak akkor csökken, ha azt te használod valamilyen képesség révén. Megjegyzés: az alábbi képességek hatásától leszel védett: poszogó mösze, direkt kontaktus, szörnyek pszi pont szívó képessége. |
ELNYOMÓK GYŰLÖLETE (190. TUDATI KÉPESSÉG) Mindenkinek megvannak a maga ellenségei, akiket valamilyen oknál fogva nem zár a szívébe. Nekünk is vannak ilyenek. Azok, akik céljaink ellen tesznek. Akik megpróbálják Ghalla megmaradt részét saját céljaikra felhasználni. Ezek ellen a lények ellen még nagyobb energiával, még nagyobb elkeseredéssel, hévvel, erővel harcolsz. Ha ilyen személlyel vagy szörnnyel találkozol, +7 támadást és +4 sebzést kapsz. A "gyűlölt elnyomó" persze nem lehet valami agyatlan csiga, hal vagy hasonló, legalább a gonoszkodáshoz elegendő intelligenciával kell, hogy rendelkezzék (min. 4-es IQ). A KT vezetőnek az EK 190 <ellenfél> parancsot kell kiadnia 1 TU árán, ahol az <ellenfél> lehet egy konkrét kalandozó, szörny, KT vagy vallás. (A vallás paraméterekhez ld. a Feltételes támadás enciklopédiáját.) Egyedi esetekben előfordulhat, hogy egy kalandozó szám lények nagyobb csoportját jelenti (pl. Sistergő Pumpa esetén a varkaudarokat). Ha te is ellenfeledül akarod kijelölni azt, akit a KT vezető megadott, elégséges egy EK 190 parancs. Ez nem kerül TU-ba. Lehetőség van arra is, hogy a KT vezetőtől eltérően, egy csak általad gyűlölt ellenfelet adj meg, az EK 190 <ellenfél> paranccsal, de ez neked is 1 TU lesz. Ezt a képességet nem használhatod egy fordulóban kétszer, és az olimpián nem működik. |
MÉREGFOG (1553. TÁRGY) Quirov, a roxati tolvajcéhtől kapott, külön rendelésre készült pengéjét tartod kezedben. Hosszabb és élesebb egy átlagos orgyilkos tőrnél, valamint jóval veszélyesebb is. A markolat drágakőberakásos, a penge ismeretlen eredetű méregtől csillog. E szúrófegyver forgatásakor a 2D6+3 sebzés mellett +3 támadással is segíti gazdáját. Ha már nagy nehezen megszerezted ezt a gyönyörűen megmunkált fegyvert, biztos hogy nagy becsben őrzöd, és csak jelentősebb összegért cserébe válsz meg tőle. Quirov pengéjének forgatásához legalább 10-es szintű szúrófegyver szakértelem szükséges, s ha erre képes vagy, akár balkézbe is veheted. |
HEGYI SZAMÁR (7168. SZÖRNY) A Grákó-hegység őslakói már emberemlékezet óta egy kis szívós, szürke szamárfélét használnak teherhordásra. A Vadasparknak sikerült beszereznie néhány példányt ezekből a ritka állatokból, amik a gondos törődésnek hála hamarosan szaporodni kezdtek. Az akció annyira sikeresnek bizonyult, hogy némi anyagi támogatásért cserébe már te is hozzájuthatsz egy ilyen békés, nyugodt jószághoz. Ha beidomítod, kitűnő málhásállat válik belőle. |
![]() Ez a védekező varázslat tökéletes immunitást nyújt az energiatüskék varázslat ellen. Ezenkívül a harc időtartamára eggyel megnöveli a védettségedet. Elmondása 4 VP-be kerül, és 0 TVP-be, mint a legtöbb harcban használatos varázslat. A tüskepajzs szabad szemmel láthatatlan, így ellenfeled nem fogja tudni, hogy lőhet-e rád energiatüskét, vagy sem. |
FÉNY SZENTÉLYE - ÚJ SZABÁLYOK A fény szentélyében mostanában kalandozók százai táboroznak, nyugodt pihenést, kikapcsolódást remélve. Sajnos, legtöbbjükkel a nyugodt pihenés helyett az történik, hogy valaki felrugdossa, bűvölni próbál tőle, szkanderozni akar vele vagy más tudati képességet akar rá kisütni. A fény szentélye nem ezzel a céllal jött létre! Mostantól a fény szentélyében sokkal nehezebben lophatsz és bűvölhetsz, és nem használhatsz találkozáskor aktiválódó tudati képességet. |
Erő: | 19 (20) | Szint: | 10 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 246 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 370 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 155/92 | Jellem: | jó (28) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 (20) | Varázspont: | 26/20 | Pénz: | 250 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 12/1 | Pszi pont: | 41/21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/14 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 15/91 (+15%) | lőfegyverek: | 13/72 (+20%) |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
73,59 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/95 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 1/76 | 3. mászás: | 3/94 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 4/78 (+18%) | 5. csapdaészlelés: | 1/15 | 6. gyógyítás: | 5/91 |
7. titkosírás: | 2/10 | 8. felderítés: | 1/97 | 9. szörnyidomítás: | 1/0 |
10. teológia: | 1/11 (+5%) | 11. szerencsejáték: | 1/0 | 12. versengés: | 1/0 |
13. zene: | 1/0 | 14. szörnyismeret: | 4/79 (+22%) | 15. pszi: | 7/19 (+8%) |
16. zárnyitás: | 2/6 | 17. vadászat: | 1/0 | 18. vitalitás: | 1/0 |
19. bányászat: | 4/36 | 20. testépítés: | 1/0 | 21. főzés: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
elnyomók gyűlölete (190) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1100 TU szükséges.) |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrsisak (#57) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | |
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | |
1 | * | sárga erőöv (#276) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 1 | * | fúvócső (#20) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
1 | kőkés (#6) | 1 | méregfog (#1553) | 1 | parittya (#18) | |||
1 | * | szöges bunkó (#8) | 7 | * | tüske (#22) | 11 | ubuk tüske (#131) | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | * | nap szimbólum (#141) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | 3 | fáklya (#36) | |||
2 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 3 | kaja (#2) | ||
1 | kötél (#92) | 1 | mérleg (#81) | 1 | moa katalizátor (#386) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | rézkulcs (#75) | 1 | tatu dob (#234) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 36] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 100] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | acélpengőke (#231) | 2 | álompor (#396) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 2 | bordacsont (#16) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
23 | drótszőr (#37) | 3 | evaporőr háj (#105) | 1 | fabontó (#106) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grifftojás (#179) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | hebrencs állkapocs (#130) | 4 | kaktusztüske (#114) | 8 | lapkorong (#80) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 41 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | |||
6 | mandibulapenge (#125) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
6 | móri gyümölcs (#116) | 3 | ormánygőte csont (#21) | 4 | pirkit (#153) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 2 | sallank karom (#128) | |||
6 | smirglilevél (#29) | 8 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | 15 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | tükör (#43) | 16 | varányszem (#30) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 45.64 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15 | arany (#50) | 5 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | méregfog (#1553) | 2 | rézdarab (#70) | 3 | tüske (#22) | |||
5 | ubuk tüske (#131) | 20 | víz (#27) |
-296 | -295 | -294 | -293 | -292 | -291 | -290 | -289 | |
-22 | |
|
|
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|
|
|
|
-16 | |
|
|
|
|
|
|
|
-15 | |
|
|
|
|
|
|
|
-14 | |
|
|
|
|
|
|
|
-13 | |
|
|
|
|
|
|
|