34. forduló, 36. forduló, Vicsorgó Eksztázis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 11. 9h:25'
EZ A 59. JÁTÉKHETED, 35. FORDULÓD
60. játékheted kezdete: szept. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1219
SZÁMLA : XXXX

VICSORGÓ EKSZTÁZIS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,13] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+3 varázspont.)

t 30 támadod a 30. szörnyet
FT 30 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy surranó kígyó! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. Csontszablyával kilukasztod a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A surranó kígyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[48,14] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Apró lidércfények táncolnak a lép fölött. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz hibátlan gyémántot. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy mocsári penkét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy umor-pióca. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az umor-pióca bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az umor-pióca még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy félelem-járó. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a félelem-járó bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszablyával megcsapod a félelem-járó bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A félelem-járó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A félelem-járó csápol, de mindhiába. Csontszablyával felnyitod a félelem-járó jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A félelem-járó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A félelem-járó meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A félelem-járó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 110 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [47,13] A terep változik: ismét síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sörényes ubuk. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sörényes ubuk testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-4 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-1 életpont.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,13] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyíkember. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyíkember testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával végigvágod a gyíkember pikkelyes testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyíkember karmai majdnem eltalálnak! A gyíkember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő zombi nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 152.]

m 7 5 7 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[45,12] A terep változik: ismét síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [44,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy kaszabolósáska. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kaszabolósáska testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska mandibuláját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a kaszabolósáska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy rájanyék. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. Félrehajolsz, de a rájanyék karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [43,12] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. [30 pontot használtál fel, van még 122.]

ba 999 998 nem támadod a nőket a férfiakat
BA 999 parancs tárolva. BA 998 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[43,11] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy sérült karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Ez mellément. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel párszor keményen megütöd a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. Messze hajítod a vacak kis északi aurach trófeát, és kinyersz egy alkalmas karmos tankány trófeát. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+35 életerő.) Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [42,10] Épületek tűnnek fel.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Felfedeztél egy sörsátrat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tisztelt Leah hívő! Amennyiben érdekel egy közös tudat, írj! Weasel(2516) " A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Vándor, ha napszimbólumot viselsz, szeretettel várnak a Naplovagok (9108). " [60 pontot használtál fel, van még 62.]

be 539 bemész az 539. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Röviden mesélsz kalandjaidról.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [50 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 12 arany.] Innét délkeletre, a Namíd sivatag mélyén gonosz orkok goldugarok tenyésztésével foglalkoznak. Ha sikerülne felkutatnod a kősivatagban elrejtett központot, és megsemmisíteni a létesítményt, komoly jutalomban részesítünk. Egy kémünk szerencsére megszerezte a sötét bázis hevenyészett vázlatát. Az orkok sokak szerint a goldugarokat a város elleni támadásban akarják bevetni. A bölcsek szerint ez a szörny túl buta állat ahhoz, hogy bármire meg lehetne tanítani, de azért jobb az elővigyázatosság... Tessék, a térképvázlat.

8
9
1
5 6 7
3
2
4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 19. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 33, délre 30 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 57.]

ea 44 10 eladod a 44. tárgyat 10
Eladtál 1 királygyík bőrt. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

ea 47 10 eladod a 47. tárgyat 10
Eladtál 3 surranó kígyó bőrt. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

ea 70 10 eladod a 70. tárgyat 10
Eladtál 1 rézdarabot. 1 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

ea 101 10 eladod a 101. tárgyat 10
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

ea 125 2 eladod a 125. tárgyat 2
Eladtál 2 mandibulapengét. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 54.]

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [20 pontot használtál fel, van még 34.]

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [20 pontot használtál fel, van még 14.]

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön.

[14 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 174 pontot. A következő körben tehát 174 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY)
Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe.
- Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.]
De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes? Egy biztos - semmi pénzért nem leszel hajlandó odaadni senkinek ezt a csodát!

KARAKTERLAP

Vicsorgó Eksztázis, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Fairlight követője vagy. Ez a 35. fordulód.

Erő: 15 Szint: 10 Merészség: 5/3 Magasság: 151 cm
IQ: 13 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 14 (16) Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 17 Életpont: 143/73 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 8
Szerencse: 16 Varázspont: 16/12 Pénz: 43 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 177 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1126 TP-t kaptál. Jelenleg 14316 TP-d van. A következő szinthez még 2684 TP szükséges. Trófeáid: emberevő, mutáns pók, karmos tankány.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 12 vágófegyverek: 2 (+1) lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 10 (+1)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -6.); ubuk dobónyíl (#138) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 12
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. harcművészetek: 9 11. vadászat: 1 12. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 8. fajúaknak
készítesz bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
spagulár (#82) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), nők (#999), férfiak (#998), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Mutass be nekem (nem kell feláldoznod) egy szeksztánst, bizonyítva, hogy elég intelligens vagy a komolyabb varázslatok elsajátítására.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpajzs (#89) 1 + mászókarom (#78)
2 * tankány karom (#237) 1 * vassisak (#160) 1 * vasvért (#164)
Fegyverek és lövedékek
1 bumeráng (#249) 1 csontszablya (#64) 11 * kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) >1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
6 ubuk dobónyíl (#138) 20 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 1 kis vaskulcs (#40) 1 távcső (#42)
1 tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 9 csepp tinta (#101), fér még: 11]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
1 zöld üveg (#82) [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 aurach fog (#657) 8 drótszőr (#37) 3 kaktusztüske (#114)
2 lajhár csont (#236) 8 madártoll (#112) 4 mandibulapenge (#125)
4 pirkit (#153) 2 rókafarok (#124) 5 smirglilevél (#29)
23 sünmedve tüske (#14) 1 tükör (#43)

Összsúly: 31.26 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 királygyík bőr (#44) 1 rézdarab (#70) 2 surranó kígyó bőr (#47)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 1 tankány karom (#237) 5 ubuk tüske (#131)
4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(42,10) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486)
(43,11) karmos tankány (#137), patak, Raia oltár, 23. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve
(43,12) patak, Leah oltár
(44,13) Leah oltár, 12. jellempróba, kaszabolósáskák (#83), rájanyék (#58)
(45,12) gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár
(46,13) gyíkemberek (#51), zombi (#49)
(47,13) sörényes ubuk (#89), Tharr rúnaköve, tavacska, Tharr oltár
(48,14) lápi hajlék (#670), mocsári penke (#148), umor-piócák (#63), félelem-járó (#56)
(49,13) surranó kígyók (#30)

Üzenet küldése a karakternek