Karakterszám: |
6970 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
35 |
Játékhét: |
54 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
11 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2003. feb. 28. 9h:17' |
A következõ
fordulód táplálható: 2003. már. 3. |
|
Számládon a zsetonok száma 70 alá esett!
E-mail!
TES TOS TERON KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
7. NAP ** Furaarcú Galetkó kiadott egy tk 52 6970 0 0 0 0 parancsot.
**
7. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás,
törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának
polgár rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a tudós kõamulettje, khaldoran
öv, bronzmedál, a harcmûvész csepp fülbevalója, a tökéletesség bõr mellvértje,
az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a sün csonttõre, a füvész köpenye,
kék gömb, a kalmár nyaklánca, a gólem könnyû íja, az Örökkévalóság Rubinja,
az elfek maszkja. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû:
a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál
ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön
ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Bika Ida,
a dúvadot, aki dühösen rázza fejét.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 10345.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*feb. 20.* Lady Emese felköltözött a következõ szintre.
*feb. 20.* Anastasia
és Celina Cirill megküzdöttek egymással, és Anastasia gyõzött.
*feb. 20.*
Kósala elsajátította a pszi szakértelmet.
*feb. 21.* Rax Dzakar csatában
legyõzte Mézga Aladárt.
*feb. 24.* Rax Dzakar egy tolvaj! Szerencsére
lebukott.
*feb. 24.* Rax Dzakar egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
*feb.
25.* Kósala csatában legyõzte Malior az Éjben Kacagót.
*feb. 26.* Thor
a Káosz Papja és Besenyõantibácsi megküzdöttek egymással, és Thor a Káosz
Papja gyõzött.
*feb. 26.* Thor a Káosz Papja gyõzelmet aratott Jégvirág
felett.
*feb. 27.* Tintilla, a Derûs teljesítette a 3. küldetést, amit
a mágustoronyban kapott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*feb. 14.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Vadmacskát.
*feb. 14.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Raistlint.
*feb. 14.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ambassadar
felett.
*feb. 14.* Lord Khalel és Baltazár, a behemót pszi párbajt vívtak.
Lord Khalel került ki gyõztesen.
*feb. 17.* Örök Lázadó és Mia pszi párbajt
vívtak. Örök Lázadó került ki gyõztesen.
*feb. 18.* Akadil Tel Kator pszionikus
párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart.
*feb. 18.* Csendes Don
pszionikus párviadalban legyõzte Roxánát.
*feb. 20.* Köpködõ Méregzsák
és Ambassadar pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
*feb. 20.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gennygóc
Aladár felett.
*feb. 20.* Örök Lázadó és Ghalletki Jónás pszi párbajt
vívtak. Örök Lázadó került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]
h 14 1 20 26 28 |
14. tárgy használata |
Porrá töröd, felvagdalod az anyagokat, majd az üvegcsébe belerakod õket
egy kis vízzel, és tûz fölött lassan kevergeted az egészet. Tökéletes!
Az ital lassan fekete színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 1 db savlehelet
itala. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]
l 20 20 14 1 |
lopás preferencia: |
Minimum 20 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged,
elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: mitulen fû, üvegcse,
arany. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]
kno 53 6 |
53. képességre 6 képességpont |
Elköltesz 6 képességpontot az ékszerészet szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, az ékszerészet szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]
be 1 |
meglátogatod az 1. épületet |
Lebattyogsz a boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény
bõrpáncél (#3) 40 ap, törpe pikkelyvért (#4) 50 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott
tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 20 ap, parittya (#10) 12 ap, kerek kõ (#11)
2 ap, harci fejsze (#12) 20 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14)
4 ap, bolhedor szárny (#15) 10 ap, kõbalta (#18) 6 ap, mandolin (#19) 80
ap, mátekel gomba (#21) 40 ap, winropu moha (#22) 40 ap, sötét mák (#23)
40 ap, csótányláb (#25) 40 ap, gyilkos boróka (#27) 40 ap, kötél (#128)
20 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, díszes fejék (#135) 20 ap, khaldoran
öv (#137) 60 ap, szivárvány karkötõ (#139) 160 ap, nordkristály (#146)
12 ap, pirgamit (#152) 16 ap, mandibula (#157) 8 ap, yeti csont (#160)
22 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, Xantin bõröve (#169) 80 ap, a Tél ezüstlánca
(#170) 80 ap, fekete nadrág (#171) 80 ap, villámöv (#172) 80 ap, pókcsatos
öv (#173) 80 ap, lelakatolt ládikó (#310) 600 ap, lemezpáncél (#1000) 100
ap, vas lemezpáncél (#1001) 172 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 256 ap,
pikkelyvért (#1015) 40 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 76 ap, díszes pikkelyvért
(#1017) 136 ap, láncing (#1030) 80 ap, könnyû láncing (#1031) 141 ap, bíbor
láncing (#1032) 216 ap, ezüst láncing (#1033) 321 ap, mellvért (#1045)
70 ap, bõr mellvért (#1046) 124 ap, bronz mellvért (#1047) 196 ap, vas
mellvért (#1048) 297 ap, pajzs (#1060) 20 ap, kerek pajzs (#1061) 45 ap,
nagy pajzs (#1062) 96 ap, vaspajzs (#1063) 177 ap, sisak (#1075) 20 ap,
vassisak (#1076) 45 ap, szárnyas sisak (#1077) 96 ap, szarvas sisak (#1078)
177 ap, maszk (#1090) 10 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092)
76 ap, szürke maszk (#1093) 153 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, díszes fejpánt
(#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 76 ap, csillogó fejpánt (#1108) 153
ap, csizma (#1120) 10 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122)
76 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 24 ap, kék köpeny (#1137)
69 ap, díszes köpeny (#1138) 144 ap, köntös (#1150) 10 ap, zöld köntös
(#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 76 ap, díszes köntös (#1153) 153
ap, íj (#1270) 20 ap, könnyû íj (#1271) 45 ap, hosszú íj (#1272) 96 ap,
nyílpuska (#1285) 40 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 76 ap, nehéz nyílpuska
(#1287) 136 ap, harci nyílpuska (#1288) 225 ap, tõr (#1300) 10 ap, csonttõr
(#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 76 ap, vívótõr (#1303) 153 ap, kard (#1315)
20 ap, görbekard (#1316) 45 ap, hosszúkard (#1317) 96 ap, fogazott kard
(#1318) 177 ap, lándzsa (#1330) 20 ap, barbár lándzsa (#1331) 45 ap, gyalogos
lándzsa (#1332) 96 ap, hosszú lándzsa (#1333) 177 ap, a méreg csatos öve
(#24116) 153 ap, a teknõs gyûrûje (#25525) 60 ap, az elektromosság vas
lemezpáncélja (#27101) 302 ap, a légzés halotti maszkja (#27641) 158 ap,
a légzés zöld köntöse (#27701) 158 ap, az angyalok köntöse (#28150) 60
ap, az angyalok íja (#28270) 70 ap. [5 TVP-t használtál fel, maradt még
226.]
Eladsz 30 drágakövet 535 aranyért. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
pv 3 4 5 8 |
portyázás viselkedés |
Hazamész a boltból. Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod
ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak
ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 226.]
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Nincs más dolgod, mint végigsétálni
a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni.
Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
elonotichlant.
[ld. enc.] Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik
Beldaron, egy fekete, rövid hajú, zöld szemû férfi.
A Tolvajok klánjának falazó rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik.
Végignézed a felszerelését: fekete nadrág, ezüst nyaklánc, vándorcsizma,
kristályamulett, ezüst fejpánt, ezüstmedál, az egyensúly gyûrûje, a sebesség
csatos öve, zöld köntös. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos
versenyben méritek össze lopakodás szakértelemben való jártasságotokat.
Csontokkal, bõrdarabokkal és egyéb zizegõ tárgyakkal szórjátok fel a barlang
elõtti teret. A feladat: ki tud hangtalanabbul átjutni ezen a mesterséges
terepen? Elég egy rossz lépés, és máris olyan zajt csapsz, mintha harangszó
jelezné a közeledtedet, úgyhogy óvatosnak kell lenned. Beldaron zajos mozgásával
hamar felhívja magára a figyelmet. Te gyõztél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
gy 80 0 10 50 |
felt. gyógyítás 80%-ra |
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. (De csak
akkor, ha legalább 10 TVP-d marad a gyógyítás után.) Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat
fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás. [0
TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+3% védekezés.) (-6
vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
k 19 11 14 |
kaland elvállalása |
(19. kaland:) - Örülök, hogy elszántad magad! Nos, elõször is: kérem a 200
aranyat!
[Tárgyhasználat: 200 arany] Morogva leszurkolod a pénzt. A boltos mosolyogva
tapsol egyet.
- Most pedig lássuk a kard õrizõjét!
Megdöbbensz. Errõl
nem volt szó! Ellenfeled egy kõtroll fatty (#113).
*** 1. KÖR *** Megiszol 1 savlehelet italát. A kõtroll fatty közelebb jön,
hogy támadhasson. A kõtroll fatty rád támad. Lecsap rád jobb mancsával.
(21 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés!
*** 2. KÖR *** A kõtroll fattyat próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(34 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(1 sebzés). A kõtroll fatty
rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával.
(21 ép-t sebzõdtél). A kõtroll
fatty regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A kõtroll fatty téged támad. Feléd üt jobb mancsával.
(20
ép-t sebzõdtél). Támadod a kõtroll fattyat. Savat lehelsz ellenfeledre.
(37 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(2 sebzés). A kõtroll fatty
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+55%). Viszed,
ami mozdítható: 30 arany. Ideje enni! Gyorsan enni kezdesz. (+26% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+58 életpont.) Egy mérges
oldalpillantást vetsz a most faarccal várakozó boltos felé, majd odalépsz
a kardhoz, és megragadod a markolatát. A markolatból lángnyelvek csapnak
ki! [40 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+35 életpont.) Ugyan alaposan
összeégtél, de azért a dolog nem annyira veszélyes. Dühödten fordulsz a
kereskedõ felé.
- EZ MEG MI VOLT??
- Sajnálom - vonja meg a vállát.
- Valamiféle mágikus csapda. A próba része! Ha nem érzed magad jól, most
visszaléphetsz! - Dühösen megrázod a fejed, és most óvatosabban ugyan,
de ismét megfogod a markolatot. Szerencsére, ezúttal nem ér újabb meglepetés.
Megpróbálod kihúzni a kardot.
[Erõ próba 15-ös küszöbre: 6 hõsiesség
pont árán sikeres] Kidagadnak a nyakadon az erek, ahogy minden erõdet megfeszíted.
Egyszercsak megmozdul a kard, és a következõ pillanatban sutty, kicsusszan
a kõbõl! A boltos tapsol mögötted.
- Brávó, brávisszimó! Most kérem a
kardot, hogy visszarakhassam a következõ próbázónak. Itt van, visszakapod
a 200 aranyat, és kapsz még mellé három drágakövet is! - fölhördülve, megfordulsz,
és a kard hegyét a boltos torkához illeszted. Suttogva, lassan szólalsz
meg, a kereskedõ mégis jól láthatóan érti minden szavadat.
- Hogy is szólt
az ajánlat, boltos?
- Ööö... izé, jól van, persze vidd a kardot, úgyis
csak egy életlen játékfegyver! Máshol pár aranyat sem fogsz érte kapni,
nemhogy ennyit!
Te azonban csak kacagsz a nyomorúságos próbálkozáson,
és távozol. Mert amit a kezedben tartasz, az bizony nem egy játékfegyver,
hanem az Enyészmester!
[ld. enc.] (+1 hõsiesség pont.)
(11. kaland:) Elátogatsz a gombaültetvényre, remélve, hogy még ott találod
a szõrös telmokot. Igyekszel csendben, észrevétlenül felderíteni a környéket.
[Lopakodás próba 7-es küszöbre: sikeres] Ahogy hangtalanul lopakodsz,
csámcsogásra leszel figyelmes. És nocsak, egy apró, szõrös alak rágja a
gombákat! Igen, ez lesz a szõrös telmok! Elõreugrasz. Az apró teremtmény
azonban nagyon gyors, úgyhogy üldöznöd kell!
[Gyorsaság próba 9-es küszöbre:
sikeres] Rohansz a lény után! Végül sikerül beszorítanod egy zsákutcába.
A szõrös telmok morogva fordul meg: védi magát! Ellenfeled egy szõrös
telmok (#111).
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A szõrös telmok
16 ép-t
sebzõdik. 9 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A szõrös telmok kileheli lelkét.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+36%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Diadalmasan térsz vissza az elöljáróhoz a trófeával. Vizevil Rogan rettenetesen
örül. Átnyújtja az ajándékot, a mágikus karkötõt, és sok szerencsét kíván
a további kalandozásaidhoz.
[ld. enc.] (+3 hõsiesség pont.) (+3 képességpont.)
(14. kaland:) Itt az ideje a rovarirtásnak! A papok megmutatják a lejáratot
a templom pincéjébe. Megindulsz lefelé. Hú, itt tényleg büdös van! A lépcsõn
valami megmozdul. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
Az óriáscsótány
sebzõdik 16 ép-t. (-5 vp.) Az óriáscsótány halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+12%). Odébbrúgod a széttaposott dögöt, és lejjebb merészkedsz. A milgand
fényénél körülnézel, és azonnal surrogó hangra leszel figyelmes. A fenébe!
Ellenfeleid 3 óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Az 1. óriáscsótány
sebzõdik
16 ép-t. (-5 vp.) Az 1. óriáscsótány kileheli lelkét. A 2. óriáscsótány
feléd mozog. A 3. óriáscsótány közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. óriáscsótány
rád veti magát. Marni próbál. Mellétrafált a balfácán. A 3. óriáscsótány
téged támad. Ocsmány csáprágójával harap. Mellé!
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A 2. óriáscsótány
16 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A 2. óriáscsótány holtan terül
el. A 3. óriáscsótány rád támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni.
(7 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A 3. óriáscsótány
16 sebzést kap. Gyógyulsz 7 életpontot. (-5 vp.) A 3. óriáscsótány hörögve
elterül.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%). No, ez tényleg
elég piszkos munka. Undorodva haladsz tovább a szûk pincefolyosón. A következõ
teremben is nyüzsögnek a csótányok. Ideje rendet vágni! Ellenfeleid 4 óriáscsótány
(#7).
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Az 1. óriáscsótány
16 sebzést kap. (-5 vp.) Az 1. óriáscsótány halálos sebet kapva a földre
zuhan. A 4. óriáscsótány feléd rohan. A 3. óriáscsótány odajön hozzád.
A 2. óriáscsótány feléd rohan. A 4. óriáscsótány rád támad. Megpróbálja
beléd mélyeszteni csáprágóját.
(3 ép-t sebzõdtél). A 3. óriáscsótány téged
támad. Harapni próbál.
(6 ép-t sebzõdtél). A 2. óriáscsótány rád veti magát.
Marni próbál.
(7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A 2. óriáscsótány
16 sebzést kap. 16 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A 2. óriáscsótány halálos
sebet kapva a földre zuhan. A 4. óriáscsótány rád veti magát. Harapni próbál.
Félrehajoltál. A 3. óriáscsótány téged támad. Elõrehajolva marni próbál.
Ez mellément.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást.
A 3. óriáscsótány
sebzõdik 16 ép-t. (-5 vp.) A 3. óriáscsótány holtan terül
el. A 4. óriáscsótány rád veti magát. Ocsmány csáprágójával harap. Félrehajoltál.
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy életszívást. A 4. óriáscsótány
16 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A 4. óriáscsótány
halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+48%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Pfû! Ez fárasztónak fárasztó volt, ha nem is érezted veszélyesnek. Úgy
tûnik, végeztél! Vagy mégsem? A barlang végében látsz egy korhadt faajtót,
mögüle kaparászást hallasz. Abból nem lehet bajod, ha megnézed! Kitárod
az ajtót, és egy óriási, fekete csótány ugrik feléd! Ellenfeleid egy csótánykirálynõ
(#128) és egy óriáscsótány (#7).
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A csótánykirálynõ
sebzõdik
16 ép-t. (-5 vp.) A csótánykirálynõ máris elõtted terem! Az óriáscsótány
feléd rohan. A csótánykirálynõ téged támad. Harapni próbál.
(10 ép-t sebzõdtél).
Az óriáscsótány rád veti magát. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni.
(4 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A csótánykirálynõ
sebzõdik 16 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t.
(-5 vp.) A csótánykirálynõ rád veti magát. Csáprágójával agresszívan harap.
Elkerülted. Az óriáscsótány rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni
csáprágóját.
(4 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A csótánykirálynõ
16
sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 4 ép-t. (-5 vp.) A csótánykirálynõ
kileheli lelkét. Az óriáscsótány téged támad. Ocsmány csáprágójával harap.
Elkerülted.
*** 4. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Az óriáscsótány
sebzõdik
16 ép-t. (-5 vp.) Az óriáscsótány hörögve elterül.
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+55%).
Micsoda förtelmes borzalom! No, ebbõl tényleg ki lehet nézni, hogy megevett
egypár papot. Miután meggyõzõdsz róla, hogy nincs több csótány a környéken,
kimész a pincébõl, és jelented a papoknak, hogy teljesítetted a megbízást.
Óvatosan lemerészkednek a pincébe, de amikor látják a sok dögöt, örvendezni
kezdenek. Hivatják a Takarítókat, hogy rendet csináljanak, te pedig megkapod
a jutalmadat - teljesen meggyógyítanak, és még kapsz is útravalóul két
fehér gyógyitalt. (+2 hõsiesség pont.) (+1 képességpont.) [125 TVP-t használtál
fel, maradt még 98.]
kf 213 1630 |
bekészíted a 213. tárgyat |
Leveszed a mágus márványgyûrûjét. Felveszed az egyensúly gyûrûjét. Felveszed
az erõ nyakláncát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]
tk 52 2368 |
52. többszemélyes kaland |
Elérkezett az idõ az 52. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a
megbeszélt helyen. Üdvözöl téged Furaarcú Galetkó.
A remete beköti a szemeteket, és hosszadalmasan vezet benneteket úttalan
utakon. Próbálod az utat megjegyezni, de képtelen vagy rá. A remete útközben
megjegyzi, hogy igyekezzetek, mert csak a gyõzelemért jár fizetség. Végül
megérkeztek, és a kötést leoldják. Egy sunyi tekintetû, hegekkel borított,
sárga bõrû galetki áll elõttetek, aki bizalmatlanul méreget benneteket.
- Õk azok, arénamester! - mondja a remete. Az arénamester megtapogatja
az izmaitokat.
[Erõ-összeg próba 25-ös küszöbre: 7 hõsiesség pont árán
sikeres]
- Hát, nem egy macsó társaság, de azért elmennek. Most pedig lássuk, a reflexeik
is rendben vannak e! - minden figyelmeztetés nélkül, az eddig lomhának
tûnõ arénamester villámgyors ütések sorozatát indítja meg felétek.
[Ügyesség-összeg
próba 25-ös küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Szerencsére mindannyiótoknak sikerül ügyesen elhajolni az ütések elõl. Az
arénamester biccent.
- Rendben van! Itt a fizetséged. - ezzel néhány
aranyat számol a remete kezébe. Érdekes, hogy a remete nem fekete dukátban
kérte a fizetségét. Azonban nincs idõtök töprengeni, az arénamester int,
hogy kövessétek. Egy, a szint arénájánál jóval kisebb, kör alakú barlangcsarnokba
vezet benneteket. Körbe, a falakon faragott lépcsõk vezetnek fel a dupla
üléssorba, amely tele van díszesen öltözött galetkikkel. De nincs idõtök
a bámészkodásra: a szemközti falon felemelkedik egy rács, és máris egy
bömbölõ lény ront be rajta.
Ellenfeletek egy kõtroll fatty (#113).
*** 1. KÖR *** A kõtroll fatty Furaarcú Galetkó felé mozog. A kõtroll fatty
irányába mozogsz. Furaarcú Galetkó a kõtroll fatty felé mozog. A kõtroll
fatty és Furaarcú Galetkó egymással harcolnak. Megtámadod a kõtroll fattyat.
Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(14 ép-t sebeztél).
Bûzöd zavarja
(1 sebzés). A kõtroll fatty regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A kõtroll fatty és Furaarcú Galetkó egymással harcolnak.
A kõtroll fattyat próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat
köpsz rá!
(15 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat
(2 sebzés). A kõtroll
fatty kileheli lelkét.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Furaarcú Galetkó: 57/46.]
Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+27%). A küzdelemben megéheztél. Hozzálátsz az ételhez. (+26% jóllakottság.)
Furaarcú Galetkó feltételes gyógyítást használ.
A közönség õrjöng, és ti büszkén hajolgattok. Tömött erszények cserélnek
gazdát. Már indulnátok kifelé, amikor egy kisebb oldalajtó nyílik ki, és
újabb szörny nyomul a porondra!
Ellenfeletek egy orgling disznó (#84).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az orgling disznó
sebzõdik
16 ép-t. (-5 vp.) Furaarcú Galetkó az orgling disznó irányába megy. Az
orgling disznó Furaarcú Galetkó irányába megy. Furaarcú Galetkó és az orgling
disznó egymással harcolnak. Furaarcú Galetkó megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
Az orgling disznó
sebzõdik 16 ép-t. (-5 vp.) Az orgling disznó és Furaarcú
Galetkó egymással harcolnak. Az orgling disznó kileheli lelkét.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Furaarcú Galetkó: 59/37.]
Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+29%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
A taps elég szórványos, az arénamester a fejét csóválja. Túl hamar végeztetek
a lénnyel! Az arénamester int, hogy kövessétek. Kimentek a porondról, és
átveszitek a fizetséget, fejenként három fekete dukátot. A remete már vár
rátok, kötést helyez a szemetekre, és visszavezet a barlangjához.
[ld.
enc.]
(+3 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
A következõ fejlõdést tapasztalod:
+1 savlehelet; [30 TVP-t használtál fel,
maradt még 68.]
le 1630 213 |
elrakod az 1630. tárgyat |
Leveszed az erõ nyakláncát. Leveszed az egyensúly gyûrûjét. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 68.]
kf 142 3025 |
bekészíted a 142. tárgyat |
Felveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed az egészség gyûrûjét. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 68.]
k 285 449 492 |
kaland elvállalása |
(285. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun.
Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott
be mögötted! Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod
ezt a kalandot! Ellenfeled egy barlangi troll (#67).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a barlangi trollt. A barlangi troll feléd rohan.
Támadod a barlangi trollt. Savat lehelsz ellenfeledre.
(14 ép-t sebeztél).
A barlangi troll rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(9 ép-t
sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. Feléd üt bal karmával.
(10 ép-t sebzõdtél).
A barlangi troll regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A barlangi trollt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel,
és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(15 ép-t sebeztél). A barlangi troll
téged támad. Feléd üt jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Gyorsan feléd
lendít bal karmával. Mellétrafált a balfácán. A barlangi troll regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a barlangi trollt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas
savcsóvát köpsz felé.
(16 ép-t sebeztél). A barlangi troll téged támad.
Feléd döf jobb karmával.
(12 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal karmával.
(14 ép-t sebzõdtél). A barlangi troll regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Támadod a barlangi trollt. Kitátod a szádat, és fekete savat
köpsz rá!
(15 ép-t sebeztél). A barlangi troll rád támad. Rád vág jobb
karmával. Elkerülted. Feléd suhint bal karmával. El sem talált, haha. A
barlangi troll regenerálódik.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Huh, nem
bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál
(próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás:) fehér gyógyitalt
használsz gyógyításra. 40 ép-t gyógyított rajtad.
(449. kaland:) Némi kutatást igényel, amíg újra megtalálod a barlangtermet,
ahol a kõhíd átvezet. Huh, itt akarsz lemászni? No, most már nincs visszaút!
Körültekintetõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 5-ös küszöbre:
sikeres] A végén egy nagyot ugrasz, így érkezel le a barlangterem padlójára.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy agglomerátor
(#41).
*** 1. KÖR *** Az agglomerátor irányába mozogsz. Az agglomerátor feléd rohan.
Megtámadod az agglomerátort. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(14 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(8 sebzés).
Az agglomerátor téged támad. Kitátja száját, harapni próbál. Hátraugrasz
a támadás elõl. Elõrehajolva harapni próbál.
(4 ép-t sebzõdtél). Megpróbál
megmarni. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(11 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(7 sebzés). Az agglomerátor
rád támad. Fogait próbálja belédmélyeszteni.
(1 ép-t sebzõdtél). Harapni
próbál.
(1 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál. Félrehajoltál.
*** 3. KÖR *** Az agglomerátort próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és
fekete savat köpsz rá!
(14 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(6
sebzés). Az agglomerátor rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap.
(2
ép-t sebzõdtél). Kitátja száját, harapni próbál.
(1 ép-t sebzõdtél). Fogait
próbálja belédmélyeszteni.
(3 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod az agglomerátort. Savat lehelsz ellenfeledre.
(13 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(6 sebzés). Az agglomerátor
hörögve elterül.
[A csatában összesen 79 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+32%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 19 arany.
(Feltételes
gyógyítás:) fehér gyógyitallal kezeled magad. Gyógyulsz 17 életpontot.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 20 arany és egy csatos öv.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50%
lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy
képességpontot.
(492. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang
mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges
ellenfeled? Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2
kõzúzó (#49).
*** 1. KÖR *** Az 1. kõzúzó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. kõzúzó
odajön hozzád. A 2. kõzúzó máris elõtted terem! Támadod az 1. kõzúzót.
Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(15 ép-t sebeztél).
Az 1. kõzúzó téged támad. Lecsap rád nyelvével.
(3 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz,
ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). A 2. kõzúzó
rád támad. Lesújt rád nyelvével.
(2 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy
bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-11% támadás).
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. kõzúzót. Savat lehelsz ellenfeledre.
(15 ép-t
sebeztél). A 2. kõzúzó téged támad. Meglóbálva zúz nyelvével. Ez mellément.
Az 1. kõzúzó rád támad. Meglóbálva zúz nyelvével. Mellé!
*** 3. KÖR *** Támadod az 1. kõzúzót. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(18 ép-t sebeztél). Az 1. kõzúzó hörögve elterül. A 2. kõzúzó
rád támad. Villámgyorsan elõrevág nyelvével.
(4 ép-t sebzõdtél). Bénító
méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. kõzúzót. Savat lehelsz ellenfeledre.
(17
ép-t sebeztél). A 2. kõzúzó rád veti magát. Lecsap rád nyelvével.
(4 ép-t
sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-11% támadás).
[A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Egyikõtök
sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz
vele késõbb újra). [46 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]
mak 5 |
5. makró definiálása/hívása |
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A délkeleti tornyokban
kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek
lakóhelyét. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize
csordogál. Egy mesterségesen épített kõkupacot veszel észre. Megkerülve,
meglátod, hogy a földbe ásott építménynek bejárata is van, egy bõrrel letakarva!
Alighanem valaki lakik (legalábbis lakott) itt. Talán körül lehetne nézni
bent, a torzszülöttek tanyáit úgysem védi semmiféle törvény.
(220. kaland,
összköltsége 10 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Hosszú
ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra.
Ellenfeled egy renegát mágustanonc (#47).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a renegát mágustanonc elmormol
egy tûzfalat. Megrohamozod a renegát mágustanoncot.
18 életpontnyit sebzõdsz
a tûzfaltól. A renegát mágustanoncot próbálod megsebezni. Nagy levegõt
veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(16 ép-t sebeztél). Szagodtól
fuldoklik
(11 sebzés).
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a renegát mágustanonc létrehoz
egy agyroppantás varázslatot. (-12 minden tulajdonságodra) Támadod a renegát
mágustanoncot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé.
(13
ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(12 sebzés). A renegát
mágustanonc hörögve elterül.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 12.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Hosszú kutatásba
kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még
nem voltál. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
tejfonál ! Leszedsz
1 adagot. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e
csapda. Semmit sem találsz. Irány befelé!
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos,
Nemesis,
a Bosszú Istene, egy ike a három Isten szövetségnek. Frost és Csuhi társa.
Gyilkos tekintetû férfi. A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. Végignézed
a felszerelését: bronzmedál, díszes fejék, gyalogos lándzsa, khaldoran
öv, suhanó csizma, az ügyesség nyaklánca, a mágia gyûrûje, az erõ ezüst
nyaklánca. Elpakolsz 3 üvegcsét, aztán már távozol is a zsákmánnyal. És
még némi ennivalót is loptál! (+10% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál
fel, maradt még 7.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
pv 5 3 2 4 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni
egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha
vendéglátódnak ehhez nincs kedve, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha
ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 7.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki
erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 602 sebzést okoztál,
és 231 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
5
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
200 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Tes Tos Teron, egy fekete bõrû, szürke szemû, fegyvereivel
bíbelõdõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod:
kõevõ. Ez a 35. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 (6) / 1.45 |
[2] IQ: |
9 / 3.45 |
[3] ügyesség: |
5 / 1.30 |
[4] egészség: |
7 (10) / 1.13 |
[5] mágia: |
8 / 1.70 |
[6] gyorsaság: |
11 (12) / 1.22 |
[9] Méret/ép: |
68 / 37 |
Min. méret: |
62 |
Barlangméret: |
69 |
|
|
Varázspont: |
70 / 3 |
Képességpont: |
17 / 52% |
Hõsi pont: |
35 (10) |
Tám.bónusz: |
7% |
Véd.bónusz: |
36% |
Galetki erõ: |
221 / 158 |
Hírnév : |
433 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
33 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
12 (0) |
Torzsz. csaták: |
152 (12) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
125 (10) |
Leölt torzszülött: |
178 (17) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
31 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: tanítvány (6)
Speciális
képességeid:
+6 max. varázspont, +1 minden varázslat szintedre.
Aktív
Klánküldetéseid:
1.) Egy varázslat elmondása után maradjon pontosan 1
varázspontod. 2.) Sajátíts el legalább 8 különbözõ varázslatot! 3.) Ölj
meg egy tehemótot csak varázslattal. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
10 / 0.25 |
[17] vastag bõr: |
4 / 0 |
[25] bûz: |
9 / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.05 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 2.88 |
[47] zárnyitás: |
5 / 2.58 |
[48] mászás: |
5 / 0.80 |
[50] meggyõzõkészség: |
2 / 0.30 |
[52] auraészlelés: |
1 / 0.20 |
[53] ékszerészet: |
4 / 0.30 |
[54] kereskedelem: |
3 (6) / 0.38 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.40 |
[57] gyógynövények: |
3 (5) / 2.50 |
[58] nyomkeresés: |
2 / 0.15 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0.05 |
[62] lopás: |
5 / 1.22 |
[64] átokszórás: |
5 (7) / 0.25 |
[65] álcázás: |
2 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
3 (5) / 2.81 |
[68] zene: |
2 / 0.05 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb mancs |
[100] méret: |
1 / 0 |
[101] szakért.: |
4 / 0.16 |
|
|
csonttõr |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[149] dimenziókapu: |
3 (4) / 0.06 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 (2) / 0 |
[10] energiatüske: |
5 (6) / 0.78 |
[29] életszívás: |
11 (12) / 1.80 |
[15] jégpajzs: |
4 (5) / 0.12 |
[163] kineport: |
1 (2) / 0 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 (2) / 0.88 |
|
|
|
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 3 4 5 8 |
p |
gy 80 0 10 50 |
v 154 |
|
4. Makró |
vd |
vd |
pv 5 3 2 4 |
|
5. Makró |
gy |
vd |
pv 6 |
ism 5 |
p |
pv 5 3 2 4 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 10 v. kevesebb. Prioritás:
100. |
2: savlehelet itala v.var. ha ellenfeled #113. Prioritás: 110. |
3: savlehelet használata ha ellenfeled #113. Prioritás: 105. |
FELTÉTELES PARANCSAID VI erõ:200% ép:20%;
PV 5 3 2 4;
PSZ 47 66;
L
20 20 14 1;
HE 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 7332 192 1; VG 7332 193 1; VG 7332 15 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #5 (3. épület), #285 (31. forduló), #220 (35.
forduló), #492 (28. forduló), #331 (29. forduló), #475 (30. forduló),
#491 (30. forduló), #343 (33. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 fekete nadrág (#171) |
* |
1 khaldoran öv (#137)
|
* |
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 csatos öv (#1166) |
* |
1 a füvész köpenye
(#193) |
* |
1 vas mellvért (#1048) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a kígyó
vassisakja (#19076) |
Ékszerek, kincsek |
|
447 arany (#1) |
|
5 drágakõ (#2) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 kék gömb (#143) |
* |
1 bronzmedál (#207)
|
|
1 az enyészet malachit karkötõje (#23291) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213)
|
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
1 a sólyom sárgaréz nyaklánca (#29531) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 a mágus márványgyûrûje (#10226) |
* |
1 a kobra csepp fülbevalója (#7556) |
|
1 az erõ nyaklánca (#1630) |
*
|
1 az egészség gyûrûje (#3025) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
Felszerelés |
|
1 kötél (#128) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
3 fekete dukát (#218) |
Fegyverek |
* |
1 csonttõr (#1301) |
|
3 sziklarepesz (#13) |
|
1 Enyészmester (#217)
|
Varázsitalok és füvek |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
7 ragálygomba (#26) |
|
1 mátekel gomba (#21)
|
|
5 tejfonál (#28) |
|
1 hónakkupók (#30) |
|
15 winropu moha (#22) |
|
1 elonotichlan (#31) |
|
6 üvegcse (#14) |
|
2 liánvirág (#24) |
Egyéb kacatok |
|
5 nordkristály (#146) |
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
1 molad púp (#16)
|
|
1 pirgamit (#152) |
|
4 mandibula (#157) |
|
4 yeti csont (#160) |
|
2 elektronit (#141) |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
2 lemúr hártya (#161)
|
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ELONOTICHLAN (31. TÁRGY) Errõl az õsi, kérges törzsû futónövényrõl nagyon
keveset tudnak, mivel különlegesen ritka. Annyi bizonyos, hogy kérgébõl
egy különleges anyag nyerhetõ ki, amely többféle varázsital fõzéséhez is
elengedhetetlen. [Szükséges varázsital fõzés szint: 5.]
ENYÉSZMESTER (217. TÁRGY) A legendák szerint egy õsi Enyészúr lelkét börtönözték
bele ebbe a tökéletesen fénytelen, fekete pengébe. Tény, hogy hatalmas
mágikus potenciállal bír ez a 2D8 sebzésû fegyver, amelynek használatakor
+10% támadást kapsz. Ocsmány, fertõzõ auráját használójának kívül, (aki
+1 egészséget kap) kevesen bírják ki: bûz szakértelmedet kettõvel növeli
meg! Az Enyészmester bizonyos értelembe véve átkozott tárgy: nem adhatod
el.
SZÕRÖS TELMOK (111. LÉNY) A szõrös telmok egy különlegesen ritka torzszülött.
Persze nem azért ennyire ritka, mert a kipusztulás fenyegeti: inkább azért,
mert kiválóan el tud rejtõzni. A szõrös telmok apró, fürgén mozgó fekete
teremtmény, vastag szõrzete megvédi az infralátással való észleléstõl.
Ha nagy szükség van rá, leheletével tud védekezni.
ROGAN KARKÖTÕJE (145. TÁRGY) Ezt a bõrbõl készült, aranyozott mintájú
karkötõt elõször Vizevil Rogan, a féregszint elöljárója adományozta valakinek,
és amikor egyre több lett ebbõl a tárgyból, akkor is rajtamaradt az elnevezés:
Rogan karkötõje. Ha viseled Rogan karkötõjét a KF 145 paranccsal, akkor
elsõdleges (100-as) végtagod mérete, ill. harci szakértelmed is megnõ eggyel.
ORGLING DISZNÓ (84. LÉNY) A valaha az értelem szikráját mutató orglingok
közül sokban ez az utolsó szikra is kihúny, és állati szintre süllyednek.
A nagydarab, hájas orglingok disznóként túrják a csatornaszint mocskát,
hogy élelemhez jussanak, és röfögve, agresszívan védelmezik területüket
más torzszülöttekkel szemben. Az orgling disznók nagyra és erõsre nõttek
az idõnként furcsa dolgokat tartalmazó mocskot zabálva, kivégzésük igazi
élvezet egy micinista galetki számára.
FEKETE DUKÁT (218. TÁRGY) Ez egy igen különös pénzdarab, amely feketén
csillogó fémbõl készült. Bár a szint publikus boltjaiban nem vásárolhatsz
érte, van egy titkos üzlet, amelyben különlegesnél különlegesebb varázstárgyakból
áll a választék, és ott bizony aranyat nem fogadnak el, csak fekete dukátot.
Persze ebbe az üzletbe nem sétálhatsz csak úgy be! Néha (véletlenszerû
idõközönként és szinteken) egy ügynök fog néha megkeresni téged, és felajánl
egy vagy több árut megvételre. Az ajánlat csakis a következõ fordulódig
ér, tehát ha abban a fordulóban nem veszel semmit az ügynöktõl, akkor meg
kell várnod, amíg legközelebb megkeres. Az ügynöktõl való vásárláshoz a
VE 218 parancsot add ki, és 2., 3. stb. paramétereknek add meg azokat a
tárgyakat, amelyeket meg akarsz venni. Az ügynöktõl való vásárlás 5 TVP-be
kerül.
Természetesen a fekete dukátot nem lehet eladni, és mivel úgy
vigyázol rá, mint a szemed fényére, ellopni sem.