344. forduló, 350. forduló, N.C. Brave összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 30. 14h:49'
EZ A 569. JÁTÉKHETED, 349. FORDULÓD
570. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5622
SZÁMLA : XXXX

N.C. BRAVE KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,117] koordinátán.
Gilbo von Gosh átutalt a bankszámládra 5000 aranyat a táborozásod 7. napján. Simaagyú Bocibogár átutalt a bankszámládra 1000 aranyat a táborozásod 7. napján. Simaagyú Bocibogár átutalt a bankszámládra 9000 aranyat a táborozásod 9. napján.
A táborozás 1. napján találkozol McSivaattal. Dornodon személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Fairlight övét, egy hókeresztet, egy Kabol gyűrűjét, egy kotét, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy örökkéval.gyémántját, egy rogalhal csuklópántot, egy sárhajító kesztyűt, egy sodét, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy Friedurgonoma trófea, egy királyi palotaőr trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Mentális auráját felismered, ugyanolyan sötét, mint a Tied. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Odébbállsz.
Az 1. napon látod, hogy valaki közeledik feléd: egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő. A bőre kreolszínű. Raia kisebb papja. Egy cetbőr válltömést, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy moa csiptetőt, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy csataremák trófea és egy vark. kardtáncos trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Rettegve bújtál el.
Az 1. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy vörös, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nő. Bőre bronzként csillog. Tharr kisebb avatárja. Egy che-vállszalagot, egy derit láncvértt, egy Élet gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kristályrendet, egy lidérckoronát, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy mennydörgő titán trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el.
Egy meghökkentő lénnyel találkozol. Alakját tündöklő, a szivárvány minden színében játszó misztikus fény veszi körül. A jelenség bár nem vakít el, képtelen vagy kivenni viselője részleteit. Az ismeretlentől való félelem érzésével állsz tovább. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges a nyomorult. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Villámgyorsan elrejtőztél a másik kalandozó elől. Az 1. napon valaki a táborod közelébe keveredett: felismered, ő Atrix. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy jégisten amulettet, egy Kabol gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy Strissha trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bo'adhun éjhozó trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Gyorsan elrejtőztél a kalandozó félelmetes léptei elől.
Az 1. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű elf nővel. Elenios korlátlan hatalmú főpapja. Egy Bufa páncélját, egy Eldaran ékkövét, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg vállpántot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. zafírját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egy erdei tündér álmos fejecskéje bukkan ki hátizsákjából. Gyorsan megnézed, a tiedben is van-e. Phu, ezt megúsztad... Mentális auráját felismered, ocsmány fehér a nyomorult jónak. Nem tűnik túl barátságosnak. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Továbbmész.
Az 1. napon látod, hogy valaki közeledik feléd: egy barna hajú, kék szemű ember férfi. Fairlight félisten hatalmú személyes tanácsadója. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy Fairlight övét, egy hatalom fülbevalóját, egy mihlanil medált, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Őrült Montrix trófea és egy Thargodan raktfőnök trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el.
Az 1. napon ismét látod, hogy valaki közeledik feléd: egy vörös, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nő. Bőre bronzként csillog. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Gyorsan elrejtőztél a kalandozó félelmetes léptei elől. Az 1. napon unaloműzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: felismered, ő Tompaeszü Nyüzsi. Raia főpap-jelöltje. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy hósárkánybőr csizmát, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy roxati üvegszemet, egy szerencsetalizmánt, egy Urgod kesztyűjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy Quwargamanga trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Jobb kezében egy vámpírtőrt, bal kezében egy agyartőrt tart. Mentális auráját felismered, undorító fehér! Egy jó! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Rettegve bújtál el.
Az 1. napon ismét valaki a táborod közelébe keveredett: egy vörös, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nő. Bőre bronzként csillog. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Gyorsan elrejtőztél a kalandozó félelmetes léptei elől. Rőtszakállú Odin, amikor összefutottatok, adott neked 20 gyógykenőcsöt, egy natharion gömböt (ld. enc.), 4 trikornis szarvat, egy vashegyű nyilat, egy tűzúr csizmáját (ld. enc.), egy mágusköpenyt (ld. enc.), egy zafír fülbevalót (ld. enc.) és 2 ezüsttollú nyilat. Gilbo von Gosh, amikor találkoztál vele, adott neked egy denevér szimbólumot.
A tábor mellett hirtelen megmozdul a föld. Egy elszenesedett kéz tör elő a mélyből. Lassan kiemelkedik az egész alak. Valaha talán ember lehetett, de vonásai már az ismeretlenségig eltorzultak. Valami természetfeletti erő mégis mozgásban tarja. Lassú, de biztos léptekkel közeledik feléd. Menekülni próbálnál, de a félelem megbénítja tagjaidat. Csoszogást hallasz a hátad mögül, minden erőddel végül sikerül hátrafordítanod a fejed. Ez nem lehet igaz, még egy elszenesedett alak lépdel lassan feléd. Körbetekintesz, minden irányból közelítenek feléd. Az első a torkod felé nyúl, te nem bírsz mozdulni a félelemtől, érzed, hogy innen nincs menekvés, a fekete ujjak a nyakad köré fonódnak... Verítékben fürödve ébredsz. Micsoda szerencse, hogy ez csak álom volt! Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+318 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A lottó 635. hetének nyerőszámai: 24, 7, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 611.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 611.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 606.]

tno 5 4 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. Sajnos a Ghallán uralkodó genetikai törvényszerűségek miatt lehetetlen, hogy a TNO paranccsal egy olyan tulajdonságodat növeld meg, amely már 12-vel vagy még többel haladja meg a leggyengébb tulajdonságodat. Testi vagy szellemi nyomorék válna belőled így. Ez persze nem jelenti azt, hogy TF paranccsal vagy egyéb módon nem lépheted át ezt a bűvös határt. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Létrehoztad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 601.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 596.]

kt 313 10 elkészíted a 313. tárgyat (10 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 596.]

a 140 5707 1 átadod a 140. tárgyat az 5707. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 denevér szimbólumot Gilbo von Gosh részére. [5 pontot használtál fel, van még 591.]

kf 533 453 477 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat a 453. tárggyal a 477. tárgyat
Leveszed a varkaudar csizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját.
Felöltöd a mágusköpenyt.
A füledre akasztod a zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

kf 865 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 591.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Utad során felfedezel egy főutcát. Látsz egy fekete lótuszt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 4 fekete gyöngyöt 24 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 581.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 155 aranyat fizetségképp. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 531.]

a 78 5011 1 átadod a 78. tárgyat az 5011. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 mászókarmot Rőtszakállú Odin részére. [5 pontot használtál fel, van még 526.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[202,117] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar íjász támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 16 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Zombilapítóval megcsapod a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 31, gyógyulás: 22, összesen: -9 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mérg. ubuk dobónyíl [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy vashegyű nyíl, egy bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök fejét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Zombilapítóval megütöd a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+3 jóság.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 20, gyógyulás: 41, összesen: +21 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. A harc elkerülhetetlen. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb karját. (6 támadással 106 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar bal lábát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Zombilapítóval megcsapod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 arany és 2 vasérc. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 18, gyógyulás: 25, összesen: +7 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar hadúr védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr testét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr bal oldalát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Zombilapítóval csak érinted a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 40, gyógyulás: 30, összesen: -10 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rövid kard és 3 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP]. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Találsz egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot. [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]
Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Rowena. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy varkaudar hírnök. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hírnök testét. (6 támadással 104 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 jóság.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [201,116] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot. [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]
Találsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy királyi őrsáncot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. Egyszercsak megpillantod egy barna, rövid hajú, barna szemű, rövid bajszú ember férfi táborát. Raia halandók felett uralkodó helyettese. Egy adamantit kesztyűt, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Gorhud gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy Thargodan amulettet, egy torz fülkarikát és egy tűzúr csizmáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Felszerelését egy Friedurgonoma trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Ylgoroth trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy Démonölőt, bal kezében egy adamantit pajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy trikornis! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, ocsmány fehér a nyomorult jónak. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vashegyű nyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [201,115] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy quwarg bolyt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Észreveszel egy Chara-din monolitját.

Észreveszel valamit a földön. Friss árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [162 pontot használtál fel, van még 364.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[200,116] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar iszákos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (37 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Zombilapítóval többször eltalálod a varkaudar iszákos testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával gyengén megütöd a varkaudar iszákos bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod a varkaudar iszákos bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +117 életerő.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [200,117] A terep továbbra is ritka erdő. Megállsz egy gödör mellett. Egyértelmű, hogy ásóval vésték a talajba. Belsejébe pillantva megérted, miért repked ennyi döglégy a környéken. Kisebb mészárlás zajlott le itt, a gödör alján rothadó humanoid tetemek vannak egymásra hányva, a foszladozó bőr alatt látod, hogy a kukacok elkezdték mindent megsemmisítő munkájukat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy borzalmas varkaudar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Zombilapítóval eltalálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +85 életerő.) Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [200,118] Tovább barangolsz a fák között. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Találsz egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Látsz egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zoloboo sámán közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán bal karját. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Zombilapítóval csak érinted a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Utad során felfedezed egy vörös, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nő táborát. Bőre bronzként csillog. Tharr kisebb avatárja. Egy che-vállszalagot, egy derit láncvértt, egy Élet gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kristályrendet, egy lidérckoronát, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy mennydörgő titán trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött. [46 pontot használtál fel, van még 318.]

m 4 4 6 mozogsz délre, délre, nyugatra
[200,119] A terep továbbra is ritka erdő. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Találsz egy korongfát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar iszákos. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a kentaurusz íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (6 támadással 113 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (43 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar iszákos bal lábát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Zombilapítóval párszor keményen megütöd a varkaudar iszákos jobb oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával gyengén megütöd a varkaudar iszákos jobb karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +105 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [200,120] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy Raia szent lovagja. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (6 támadással 116 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Zombilapítóval csak érinted a Raia szent lovagja fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +87 életerő.) Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kihasználva az alkalmat, könnyen az örök vadászmezőkre juttatod a tazunkarókát. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rókafarkat.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy királyi őrsáncot. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [199,120] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy fekete lótuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar hadúr. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr testét. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hadúr jobb lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Zombilapítóval csak érinted a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (5 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 12 arany, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött. [61 pontot használtál fel, van még 257.]

m 8 mozogsz északra
[199,119] A terep továbbra is ritka erdő. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "...a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Utad során felfedezel egy manilla-fát. Felfedeztél egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Zombilapítóval meghorzsolod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 jóság.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy bumeráng, egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy ubuk dobónyíl [ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. Egy varkaudar íjász támad rád.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász fejét. (5 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 15 életpontot sebződsz. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd a varkaudar íjász bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 16 életpontot sebződsz. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász nyakát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megcsapod a varkaudar íjász jobb karját. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy nőstény varkaudar készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. Kritikus ütés! (6 támadással 165 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a nőstény varkaudar bal karját. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Zombilapítóval épp hogy eltalálod a nőstény varkaudar fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy lánckesztyű [lánckesztyű ládikóba-> (186,106)-> 15 arany, -2 ÉP], egy ezüsthegyű nyíl és egy varkaudar pálinka [varkaudar pálinka ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +89 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +94 életerő.)
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csillagbozótost. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pézsmatököt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bíborgörény formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy óriás liánt. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő varkaudar hírnök mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök jobb oldalát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Zombilapítóval megütöd a varkaudar hírnök bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 jóság.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +85 életerő.) Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű troll férfi táborát. Bőre sárga. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy adamantit csizmát, egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Emma kötényét, egy háború gyűrűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy moa munkáskesztyűt, egy Natharion amulettet, egy óriás fülbevalót, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy torz fülkarikát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Folrang trófea és egy rubin góliát trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Hátasa egy idomított spagulár. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemű elf nővel. Bőre gránitszürke. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy császári kesztyűt, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Morgan sipkáját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy szerencsetalizmánt, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Nightwing Manowar. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött. [67 pontot használtál fel, van még 190.]

szk 689 keresed a 689. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy nőstény varkaudart. [0 pontot használtál fel, van még 190.]

ef 21 energia fejlesztése 21
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-19 TU.] A befejezéshez még 238 TU szükséges. [190 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 317 249 92 hulladék: 317 249 92
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bumerángot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 1, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját habzsol be a bölcs szilmill. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 490 pontot. A következő körben tehát 485 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NATHARION GÖMB (865. TÁRGY)
Ez a színarany gömb a hozzá tartozó vékony aranylánccal nyakba akasztható. Az Esthar császárság virágzásának idején ezt az apró ékszert használták jegygyűrű gyanánt, ha egy nő ilyet viselt, mindenki tisztában volt vele, hogy komoly hódolója van. Természetesen készítőik a natharion gömböket is felruházták mágikus tulajdonságokkal, ha ezt viseled egészséged hattal, védettséged kettővel, max. ÉP-d negyvennel nő.

TŰZÚR CSIZMÁJA (533. TÁRGY)
Ezt a puha, de nagyon ellenálló bőrből készült csizmát eredetileg a vezető tűzmágusok számára készítették. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, +8-at ad taumaturgia szakértelmedhez, és tűzvarázslataid szintenként eggyel többet sebeznek, amíg viseled. Vigyázz azonban, ha 25.-nél alacsonyabb szintű vagy, amikor felöltöd a csizmát, nyomban elégsz (ezért inkább ilyenkor fel sem veszed).

MÁGUSKÖPENY (453. TÁRGY)
Minden kezdő varázsló, még Rughar és Morgan is viselte ezt az egyszerű, ámde rendkívül praktikus varázsköpenyt. Ha ezt az ezüst rúnákkal átszőtt, finom szövetköpenyt a KF 453 paranccsal a válladra teríted, védettséged megnő néggyel, és ellenfeleidnek -2 szerencséje lesz mindenféle támadó varázslatoddal szemben. Végezetül, de nem utolsósorban, kör elején +10 varázspontot fogsz regenerálni (ezt nem sokszorozza a nekrofun).

ZAFÍR FÜLBEVALÓ (477. TÁRGY)
A zafír fülbevaló egy mágikus tárgy, amely bizonyos fokú védelmet nyújt viselője számára. A zafír fülbevalót a KF 477 paranccsal öltheted fel, és védettséged megnő néggyel, ha hordod.

KARAKTERLAP

N.C. Brave, egy hófehér hajú, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon felszentelt papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 349. fordulód.

Erő: 37 Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 254 cm
IQ: 35 (41) Támadás: 29 Agresszió: 7 Testsúly: 506 kg
Ügyesség: 28 (30) Védekezés: 78 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 40 (48) Életpont: 434/342 Jellem: gonosz (178) Tul. pont: 2
Szerencse: 40 (44) Varázspont: 591/7 Pénz: 284 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 21/2 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 19
Eddig összesen 2422 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31668 TP-t kaptál. Jelenleg 1754485 TP-d van. A következő szinthez még 245515 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, küklopsz, taalru. A 349. fordulódban 16568 arany került a bankszámládra. 16568 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/4 ökölvívás: 17/16 szúrófegyverek: 1/28
vágófegyverek: 25/46 ütőfegyverek: 31/21 (+21%) lőfegyverek: 28/71 (+9%)
dobófegyverek: 9/40

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); tüske (#22) (15 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/53 2. nyomkövetés: 78/65 (+40%) 3. lopás: 3/71
4. mászás: 7/18 5. csapdakészítés: 24/1 (+5%) 6. csapdaészlelés: 6/50
7. gyógyítás: 76/37 8. titkosírás: 5/55 9. felderítés: 27/69 (+8%)
10. szörnyidomítás: 7/45 11. teológia: 49/29 (+9%) 12. taumaturgia: 59/33 (+811%)
13. versengés: 10/24 14. harcművészetek: 7/20 15. zene: 29/36
16. szörnyismeret: 20/96 17. zárnyitás: 1/6 18. vadászat: 14/32
19. bányászat: 30/71 20. úszás: 8/95 21. főzés: 2/86

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 50 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot )
gonoszkodsz max. 75 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Jo-Lee a Mágus (#4821) (csak egyszer), manaelementál (#290) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
purifikátor császár (#393), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), gnóm (#6), elf (#2)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +14 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
sötét halál (#45) >> woorgard (#231) sötét halál (#45) >> 22. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bölcs szilmill (#343) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Pusztítás és káosz! Rombolj legalább 300 TVP-nyit egy másik isten templomába (egyetlen RM paranccsal). (számláló: 0)
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 denevér szimbólum (#140) 4 fekete gyöngy (#99) 7 gyógykenőcs (#313)
1 madártoll (#112) 1 mászókarom (#78) 2 pirkit (#153)
1 sáfránypor (#211) 18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
60 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 4 csalánvirág (#582)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 fűszertartó (#210) 2 kaja (#2)
5 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 rókafarok (#124)
1 rövid kard (#171) 1 varázskő (#305) 1 vasérc (#152)
2 vashegyű nyíl (#176) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), egy troll férfi, Nightwing Manowar (5986. kalandozó)
(199,120) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, 255. jellempróba, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Chara-din monolitja (#534), varkaudar hadúr (#270)
(200,116) varkaudar iszákos (#688), Dornodon rúnaköve
(200,117) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Dornodon oltár, borzalmas varkaudar (#166)
(200,118) Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, zoloboo sámánok (#230), egy alakváltó nő
(200,119) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), varkaudar iszákos (#688)
(200,120) Raia szent lovagjai (#239), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 27. jellempróba, Dornodon oltár
(201,115) quwarg boly (#359), Tharr oltár, 31. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(201,116) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), tündöklő szobor (#1587), 47. jellempróba, vaskohó (#155), Tharr oltár, egy ember férfi
(202,117) varkaudar íjász (#687), varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), 47. jellempróba, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek