Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jún. 20. 9h:03' EZ A 670. JÁTÉKHETED, 349. FORDULÓD 671. játékheted kezdete: jún. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3070 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-3 TU.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
hu 37 304 33 | hulladék: 37 304 33 |
kb 516 1 | kiveszel a bankból az 516. tárgyat (1 darabot) |
ff 1 87 516 | felt. fegyverváltás: 1 87 516 |
fog 82 274 | elfogod a 82. szörnyet a 274. tárggyal |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír nyakát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az autentikus vámpír karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [122,41] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Továbbmész...) [122,42] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sullár lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a sullár bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A sullár feléd rúg, de nem talál el. A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-12 életpont.) Rövid karddal kicsit megvágod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 36, gyógyulás: 6, összesen: -30 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [121,44] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Felfedeztél egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Már vár itt rád valami. Egy korinthai amőba.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a korinthai amőba testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 15 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a korinthai amőba testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 38, gyógyulás: 6, összesen: -32 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a kérődző etra jobb első lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kérődző etra jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[136,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Felfedeztél egy márványtornyot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy friss csatamező van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
v 96 93 54 | elmormolod a 96. varázslatot |
[93,54] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
h 1228 | használod az 1228. tárgyat |
m 1 2 5 | mozogsz északkeletre, keletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[136,59] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy márványtornyot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy friss csatamező van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku ostromteknős került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős bal oldalát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku ostromteknős bal vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször eltalálod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku ostromteknős farkát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [135,60] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku futárbérenc. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a ryuku futárbérenc bal karját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku futárbérenc jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
v 84 82 | elmormolod a 84. varázslatot |
id 82 100 | idomítod a 82. szörnyet 100 pontért |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,62] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [18 pontot használtál fel, van még 309.]
bb 1 1 | beraksz a bankba az 1. tárgyat (1 darabot) |
fkt 434 1 | felt. készítesz a 434. tárgyat (1 darabot) |
fog 43 274 | elfogod a 43. szörnyet a 274. tárggyal |
a 32 4144 1 | átadod a 32. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot) |
at 4718 10 | TU-t adsz át a 4718. kalandozónak 10 |
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 16 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 16 pontért |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 73 (75) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 27 (31) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 24 (30) | Életpont: | 291/267 | Jellem: | semleges (+5) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (38) | Varázspont: | 1295/21 | Pénz: | 1161 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 28/3 | Pszi pont: | 15/5 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 26/46 (+3%) | szúrófegyverek: | 4/22 (+7%) | vágófegyverek: | 15/24 (+12%) |
ütőfegyverek: | 1/96 | lőfegyverek: | 24/21 (+2%) | dobófegyverek: | 6/98 (+24%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) << varkaudar szablya (#516) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 69/80 | 2. nyomkövetés: | 80/3 (+22%) | 3. mászás: | 7/109 |
4. csapdakészítés: | 20/57 (+19%) | 5. csapdaészlelés: | 2/101 | 6. gyógyítás: | 18/49 |
7. titkosírás: | 17/35 | 8. felderítés: | 39/97 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 9/30 (+20%) |
10. teológia: | 43/92 (+18%) | 11. taumaturgia: | 27/99 (+16%) | 12. versengés: | 3/75 (+16%) |
13. harcművészetek: | 14/10 | 14. zene: | 16/45 (+40%) | 15. szörnyismeret: | 30/48 |
16. pszi: | 1/30 | 17. zárnyitás: | 5/33 | 18. vadászat: | 28/62 (+10%) |
19. bányászat: | 32/39 | 20. csapatmunka: | 1/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | nyuhaj karbin (#110) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr. |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
644 | arany (#50) | 1 | sullár hólyag (#168) | 1 | varkaudar szablya (#516) |