347. forduló, 349. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. júl. 28. 12h:09'
EZ A 690. JÁTÉKHETED, 348. FORDULÓD
691. játékheted kezdete: júl. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


25 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [142,75] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 kalózcsizmát (66 arany).
Chini, amikor összefutottatok, adott neked 8 pirkitet. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+80 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+18 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 623.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

v 181 185 59 elmormolod a 181. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[185,59] Lakott területre érkeztél. Felfedeztél egy templomot. Sheran híveié. Egyszercsak egy mutáns nő rohan ki a szörnypiac kapuján, kétségbeesetten üvöltözik, és valami majmokat emleget. A szörnykert gondozóinak ruházatát viseli, oldalán korbács, öve mögé dugva vasalt bőrkesztyű. Bár te nem látsz semmilyen majmot a közelben, azért odamész, hátha tudsz neki segíteni. Kapkodva szedi a levegőt, szegény alig tudja elmondani, mi is történt.
- A ketrecek... pedig én úgy vigyáztam... nyolc veszett gorilla... megszökött! - lihegi neked. Aztán lassanként kiszeded belőle, hogy mi történt. Egy egész rakomány gorilla érkezett két napja a távoli Esthar Császárságból, és már mindet lefoglalózta Russlan, a cirkuszigazgató. Erre valahogy kinyitották a ketrecüket, és megszöktek. Miközben a gondozó beszél, lézengő kalandozók csoportosulnak körétek.
- Ha visszahozza őket valaki, esküszöm, bőkezűen megjutalmazom! Segítsetek! - fogja könyörgőre.
Egyszercsak egy hájas, troll fickó érkezik futva. Hentesköpenyben van, és bárdjával hadonászik. Elmondja, hogy egy hatalmas gorillát látott az imént a Csodák Kútjánál. Összenéztek a többi kalandorral. No ez a pont nektek való feladat! Csupán szólni kéne egy-két belevaló ismerősnek, és szervezni egy jó kis hajtóvadászatot! A Csodák Kútja remek kiindulópont lenne! A részleteken morfondírozva hagyod ott a nőt, aki újra és újra elmondja a történetet az újonnan érkezőknek. (12. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen délre 9 mérföldre teljesítheted.) nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Épületeket látsz: egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (657. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 613.]

be 648 bemész a 648. épületbe
Belépsz a kapun. Azonnal elősiet egy délceg elf kalandozó.
- Üdvözöllek, én vagyok Quilshela, e piac tulajdonosa. Rengeteg munkámba és kalandomba került, amíg sikerült egy olyan, biztonságos létesítményt építenem, amelyben mindenféle szörnyet képes vagyok tárolni. Esetleg valamilyen hátasra van szükséged? Vagy teherhordóra? Talán túl sokat zabál az élőholt ősmágusod vagy az ongóliantod, és meg akarsz tőle szabadulni? Itt mindent lehet adni-venni! - Az elf megmutatja, hogy jelenleg milyen eladó állatai vannak, és megnézi, hogy neked van-e valamilyen jó állapotban levő szörnyed. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések a vásárlásra is vonatkoznak.]
A következő eladó szörnyeket látod (zárójelben a szörny sorszáma):
bazaltelementál (#204) 205 ap /db, sivatagi doareg (#240) 376 ap /db.
A következő szörnyeidet hajlandó a kalandozó megvásárolni:
Nincs ilyen szörny. [5 pontot használtál fel, van még 608.]

m 3 mozogsz délkeletre
[186,60] Folytatod sétádat a házak közt.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " az élet, de számodra a halál... Vértestvérek.@ Igyál tejet! A tej élet, erő, e " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Raia hívői építették. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy királyi emlékművet. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Vlagyimir szobrát. Az Alanori palota felé vezető úton egy ifjú szólít le. A mágusiskola öltözetét viseli, és be is mutatkozik, hogy ő bizony tanonc, méghozzá a királyi mágusiskolában. Az egyik tanáruk küldte szét az ifjoncokat a városban, hogy hívjanak kalandozókat a palotába. No, ez érdekesen hangzik, hát közlöd a fiúval, hogy máris mész a palotába. Ott már több kalandozót is látsz, akik mind hasonló okokból jöhettek ide. A kisebbfajta gyülekezet hangosan tárgyalja kalandjait, egészen addig, míg a palota egyik erkélyén meg nem jelenik néhány udvari személy. A nagy csendben te is felnézel. Kíséretétől körülvéve maga a főmágus, Fellixus lép ki az erkélyre. Köszönt titeket, majd így szól:
- Kalandozók! A tudati teret megzavaró lény most nem jelent közvetlen veszélyt számotokra, főleg az után, hogy számtalan kisebb megtestesülését már elpusztítottátok. De a győzelem ezzel még nem teljes, és félő hogy nem is lehet az, de a lehetőség adott. Az entitás darabjaiból kinyert esszenciákat felhasználva megidézhető, és idézett formájában már le is győzhető. Az a közös tudat, amely késznek érzi magát a harcra, nálam jelentkezhet. Egy Alanorhoz közeli helyen megfelelő helyet alakítottunk ki az idézéshez. A közös tudatnak legalább öt tagja jelenjen ott meg, és hozzon magával félszázat az entitás esszenciájából. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Itt található a legendás királyi palota. A hat méter magas, díszes vaskerítés mögött meseszép kertet pillantasz meg. A változatos állat formájúra vágott bokrok, csodálatos virágoskertek között szigorú tekintetű palotaőrök járkálnak. A palota három emeletes, szikrázóan fehér márványlapok borítják, tizenkét tornya tör az ég felé. Az erkélyeket különböző faragott szörnyfigurák tartják, az ablakok rajzolatát kiváló mesterek rakták ki mormeudi színes üvegből. Meseszép az egész, méltó Boraxhoz, a birodalom uralkodójához! A fényűzés netovábbja, hogy a királyság mindhárom nagyvárosában megtalálható egy ugyanilyen palota, hogy a király bármelyikből irányíthassa az országot szükség esetén. (651. épület.)
[12 pontot használtál fel, van még 596.]

be 651 bemész a 651. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Ahogy közelebb érsz, utadat állja egy díszes páncélzatba öltözött elit palotaőr.
- Miben segíthetek? - biccent feléd. Megilletődve a hihetetlen megtiszteltetéstől, hogy egy igazi királyi palotaőr kegyeskedett megszólítani, csak hebegsz-habogsz.
- Á, egy kalandozó! A palotát "csak úgy megnézegetni" nem lehet, ha valamilyen munkát akarsz vállalni, az írnoki iroda jobbra az első ajtó. - hadarja a palotaőr. Lám, lám, nem te vagy az első bamba bámész aki csak úgy becsámpázott a palotakertbe. Úgy látszik, olyan opció nincs, hogy "kihallgatás a királynál", vagy "kincseskamra látogatás" meg hasonlók.
- Munkát akarok vállalni. - nyögöd ki végül, mire az őr felkísér a lépcsőn, és betessékel az írnoki irodába. Az írnok iroda várakozóterme hatalmas, bársonnyal-bélelt terem. Húsz cimboráddal együtt is kiválóan el tudnátok itt lakni! Bársonyos fotelban várakozol, amíg végre sorra kerülsz. Az írnoki iroda még pompázatosabb a váróteremnél. Díszes tölgyasztal mögül, oklevelek és kitüntetések alól bámul rád okuláréján keresztül az ügyeletes írnok. Elmondod, hogy munkát szeretnél.
- Gigantikus Királyi Emlékmű épül őszentsége, Borax tiszteletére! Jelentkezz a munkafelügyelőnél, és dolgozz ott egy teljes napot. Megfelelő fizetséget fogsz a kincstártól kapni.
Kicsit kiábrándító a feladat, de bánatosan biccentesz, majd kimész a hivatalból. Több, a váróteremben csüggedten társalgó kalandozó fején látod, hogy ők is hasonló munkát kaptak. [A munka elvégzéséhez egy ÉP parancsot kell kiadnod 150 TVP-ért (ez az "egy napi munka", függetlenül attól, hogy van-e az építést segítő állatod vagy képességed. Ha nincs 150 TVP-d, a munkához hozzá sem fogsz, ezért javasolt, hogy a forduló elején add ki a parancsot.] Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 591.]

m 3 mozogsz délkeletre
[187,61] Folytatod sétádat a házak közt. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Itt csata lesz.

Dzsumbujharcos bólát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dzsumbujharcos bóla. Becsapódva, megdöfi a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 263 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Nicsak, mit fedezel fel! A király intézményrendszerének új bizonyítéka: Invázióügyi Minisztérium. Ezt a három méter magas, kovácsoltvas kapura lógatott réztábláról tudhattad meg - a kapu persze egy csodaszép két emeletes épület bejárata is egyben. (688. épület.)
Van itt még egy jósda (645. épület.).
Összefutsz Trollinával. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy gyémántsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy natharion gömböt, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy bűbájlidérc trófea, egy varkaudar vajákos trófea és egy Blounther apó trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[12 pontot használtál fel, van még 579.]

be 688 bemész a 688. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. - Ah, egy újabb kalandozó, aki felkeres bennünket. Ugye te is a hirdetésre jöttél? - kérdi. Fogalmad sincs, milyen hirdetésről lehet szó, de unottan bólintasz. A palotaőr erre elmagyarázza, hogy a folyosó végén balra, az utolsó ajtónál van az információ. Végigsétálsz a pompásan díszített folyosón. A világítást valami mágikus forrásból táplálják, így nem hagy csúnya koromnyomokat a falon, mint amikor fáklyák égnek a fali tartókban. Mondjuk kár is lenne a falakon sorakozó mesteri festményekért, amik a kopár, kiégett Sötét Föld témájával foglalkoznak. Elérve a folyosó végét, bátran benyitsz a rézzel kivert tölgyfaajtón. Benn egy írnok kapja fel a fejét az irataiból, és megszólít.
- A hirdetésre jöttél, hmmm? - bár továbbra sem tudod miről is lehet szó, de azért bólintasz. - A térkapuk megnyitásával, annak teljes felügyelete ellenére is rengeteg változás történt mostanában a városban. Ezek felderítésére kerestünk rátermett kalandozókat. - legalább megoldódott a hirdetés rejtélye, gondolod.
- Pontosan e célból jöttem. - mondod magabiztosan. Az írnok arca boldogságtól sugárzik.
- Első feladatod: mágusainknak kell egy pár komponenst összeszedned, hogy lokalizálni tudják az anomáliák forrásait. Hozz nekünk két praglonc hártyát, hét Thargodan eszenciát és egy pszi követ. Persze, tetteidért megjutalmazunk. - Mosolyogva elfogadod a kérést, hisz ezen nevetséges komponenseket beszerzése számodra nem jelenthet nehézséget. Biccentesz. Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 574.]

m 6 mozogsz nyugatra
[186,61] Még mindig a városban vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Fairlight hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Füledbe jut, hogy valaki titokban kalandozókat keres. Kíváncsiságodnak engedve utánajársz a dolognak. Egy igencsak titokzatoskodó férfi egy sötét estén, egy fekete batárban vár rád egy kihalt utcában. A zárt kocsi bakján egy látszólag közömbös hajtó ül, de szakavatott szemeid a sötétség ellenére is kiszúrják, hogy tapasztalt fegyverforgató lehet őkelme. Ahogy megközelíted a batárt, még két trollt is észreveszel, akik az árnyékokba húzódva figyelik minden mozdulatodat. Nyilván testőrök. Beszállsz a kocsiba, ahol egy javakorabeli ember férfi vár rád, sűrű dohányfüstöt eregetve. Röviden vázoja, hogy ő a kancelláriának dolgozik, és olyan feladatot kell most megoldania, amelyet nem bízhat a saját embereire, mert jelenleg mindenki gyanús az udvarnál. De szívesen alkalmazna egy kisebb létszámú szabadúszó csapatot, maximum négy főt. Ha érdekel a dolog, több információt is ad, holnap ilyenkor a város mellett. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy Blounther apó. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 55 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Blounther apó jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a Blounther apó testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A Blounther apó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 25 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Blounther apó bal karját. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a Blounther apó bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A Blounther apó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke és 2 sallank karom. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). Eldobod az értéktelenné vált kultúrmasztodon trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Blounther apó trófeát. 2976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 195, gyógyulás: 12, összesen: -183 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+71 életerő.) Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Eladsz 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért.
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, izzóan vörös szemű elf férfival. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Otthagyod a másik kalandozót. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[77 pontot használtál fel, van még 497.]

pbe 2000 4300 beraksz a bankba 2000 aranyat
A csatornán át a bank sajnos nem teljesít átutalást. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

pbe 1200 beraksz a bankba 1200 aranyat
Az elf bankár jóváírja a törlesztést, és háláját fejezi ki, hogy minden tartozásodat megadtad. Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 1171 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

bb 457 453 422 beraksz a bankba a 457. tárgyat (453 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 mithril láncinget. Beraksz a bank széfjébe 1 mágusköpenyt. Beraksz a bank széfjébe 2 mágusölőt. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

bb 425 351 1068 beraksz a bankba a 425. tárgyat (351 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 pengepajzsot. Beraksz a bank széfjébe 7 tolmokov-koktélt. Beraksz a bank széfjébe 1 bundás kabátot. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

bb 1113 8 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (8 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

m 4 mozogsz délre
[186,62] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy csapat őrjáratozó katona. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Van itt egy Toborzóiroda (763. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 487.]

be 763 bemész a 763. épületbe
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve. - Tudtam én, hogy sikerrel jársz! - köszönt a tiszt. - Örömmel látunk a királyi seregben.
- Minek jöttél vissza, mi? Ha nem vagy képes végrehajtani egy egyszerű próbát, semmi keresnivalód itt. Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 482.]

be 763 bemész a 763. épületbe
Az ajtó előtt nem strázsál őr, így könnyedén bejutsz. De odabent máris szembetalálkozol egy jól megtermett ember férfival, aki tetőtől talpig láncvértbe van öltözve. - Tudtam én, hogy sikerrel jársz! - köszönt a tiszt. - Örömmel látunk a királyi seregben.
- Minek jöttél vissza, mi? Ha nem vagy képes végrehajtani egy egyszerű próbát, semmi keresnivalód itt. Búcsút intesz a tisztnek és elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 477.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[185,61] Még mindig a városban vagy. Úgy hallottad, hogy a Szende Ongólianthoz címzett fogadó tulajdonosa alkalmi szakácsokat keres. Mivel épp erre visz az utad, elhatározod, hogy utánajársz a hírnek. Hamar kiderül, hogy a pletyka igaz, miután Hétujjú Oszkár, a fogadós készségesen felvilágosít:
- Bizony! Maga a méltóságos Alechandro Diwax érkezik a városba néhány nap múlva! - mondja, és te bólogatsz bőszen, holott fogalmad sincs, ki lehet az illető. - Egész háza népe kíséri majd, és itt szállnak meg az Ongóliantban! Elvégre a mi fogadónk a legkitűnőbb egész Alanorban! - állítja, és hangjából csak úgy süt a büszkeség.
- Valóban. De miért kerestek alkalmi szakácsokat? - érdeklődsz udvariasan.
- Diwax nagyúr legendás ínyenc, és maga is mesterszakács! Ő egyáltalán nem tartja alantas, pórias hóbortnak a főzést, mint más főurak, és igen nagyra értékeli a valódi szakácsművészetet. Ha a városba tér, végiglátogatja a jó nevű fogadókat, és ismeretlen, új ízek után kutat. Még Őfelsége főszakácsát, Rodgert is kritizálta, és Királyunk ad a szavára! De ezt a történetet biztosan ismered. Ezért hagyta el az udvart Rodger. A baj csupán az, hogy a fogadósok versengenek a kegyeiért, és valamelyikük tegnap odáig vetemedett, hogy megmérgezte a szakácsainkat! Bizony! Így aztán félő, hogy nem tudunk illő étekkel előállni majd. Hát ezért.
- Megmérgezték a szakácsaitokat? - hüledezel, és a fogadós szomorúan bólogat. Aztán megkér, hogy vidd hírét mindennek, és ha ismersz főzésben jártas, ügyes kezű kalandozókat, jelentkezzetek nála legalább hárman, mihamarabb. Hozzáteszi, hogy bőséggel megjutalmaz titeket, ha kisegítitek szorult helyzetéből. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz nyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy részeg kalandozó. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel eltalálod a részeg kalandozó bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elhajolsz a részeg kalandozó ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű és egy igazgy. fülbevaló. Szereztél 1 szöges bunkót. 1381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.).

(Továbbmész...) [185,60] Továbbmész a város utcáján. A kövezett utcán hangos kopogásra leszel figyelmes, hátrafordulva egy közeledő csatamént veszel észre, amely csillogó vértezetű férfit visz a hátán. Melléd érve hirtelen megtorpan. Felcsapja a sisakrostélyát, megpillantod hetyke bajuszát és szúrós tekintetét, mellyel végigmér. Nem méreget sokáig, meg is szólal:
- Látom jó kiállású harcos vagy és nyilván láttál, megéltél már ezt azt.
- Aztán mi köze ahhoz? - kérdezel vissza kihívóan és gyanakodva.
Az idegen leugrik a hátasról, páncélzata nagyot csörren rajta. Közel hajol hozzád és halkabban folytatja:
- Beszélgessünk valahol.
Felkeltette az érdeklődésedet, így aztán félrevonulsz vele egy diszkrét alanori kocsma csendes asztalához.
- Igen kényes ügyről van szó - mondja, láthatóan nehezére esik suttogni, inkább parancsszavak kiabálásához van szokva. - A nevem Orkanev, a királyi palota testőrségének kapitánya vagyok. Tisztem a király biztonságának védelme. Szükségem lenne négy új testőrre, egyetlen éjszaka erejéig. Megtermett, szálas fickók kellenek, akik kinéznek is valahogy, meg persze nem árt ha a fegyvert is jól forgatják, de ugyanakkor társaságban sem hoznak szégyent a védett személyre, szóval ne valami tuskók legyenek.
Beszélgettek még egy darabig, elmondja hogy a királyi palotában lesz az estély, és oda kellene menni a négy, egyenruhába öltözött testőrnek. Megadja az egyenruha leírását - zangrozi csizma, rejtőköpeny, elit csatavért, vas fejpánt, díszes rézpajzs, rövid kard - ezeket mindenképpen viselnetek kell. Felkér, hogy szedj össze egy alkalmas csapatot, lehetőleg olyanokat, akik megbízhatóak. A fizetséget pedig majd a kincstár állja, biztosít róla, hogy nem szűkmarkúan. Egyelőre nem ígérsz neki semmit, csak azt, hogy körülnézel az ismerőseid között. Kifizeti az italodat, majd elköszöntök egymástól. (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd az őrült varázsló testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 14 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az őrült varázsló törékeny testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív és egy téfea-agy. 2040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 30, gyógyulás: 4, összesen: -26 ÉP}

Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 bumerángot 4 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 2 ezüstdarabot 8 aranyért, 1 ezüstshurikent 8 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 2 jégszivet 30 aranyért, 7 kaját 7 aranyért, 1 kőszemet 5 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 1 kvazár sisakot 70 aranyért, 1 mérg. ubuk tüskét 2 aranyért, 1 moa üveggömböt 5 aranyért, 2 óndarabot 4 aranyért, 12 polip szívókát 24 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért, 3 ragasztót 3 aranyért, 8 rájabőrt 24 aranyért, 5 rézdarabot 5 aranyért, 1 sallank nyilat 3 aranyért, 2 szigonyt 28 aranyért, 1 ubuk dobónyílat 5 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért, 1 xirnox szivet 10 aranyért, 2 sallank karmot 4 aranyért, 2 mocsári penkét 2 aranyért.
[22 pontot használtál fel, van még 455.]

ea 94 10 eladod a 94. tárgyat 10
Eladtál 10 bronzhegyű nyilat. 50 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

m 1 mozogsz északkeletre
[186,59] Továbbmész a város utcáján.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy olimpiai aréna (634. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 445.]

be 634 50 bemész a 634. épületbe
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki bemehet. Bemész az arénába, válladra fehér tollat tűzöl, jelezve, hogy szívesen megküzdesz bárkivel. [5 pontot használtál fel, van még 440.]

be 634 50 bemész a 634. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+17 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 400.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 390.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 390.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 385.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 345.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 305.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 265.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 182 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 225.]

tf 2 25 fejleszted a 2. tulajdonságodat 25 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 157 TVP-t kell elköltened.] [25 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 24 arany adóhátralékod van. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 24 aranyat, és lepengeted. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 7, 4.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 489 pontot. A következő körben tehát 689 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KALÓZ BŐRCSIZMA (1483. TÁRGY)
A tenger útonállói nem csak kivagyiságból válogatják gondosan a ruhadarabjaikat. A lábbelinek bírnia kell a sós vizet, kényelmes, és könnyű viseletnek kell lennie, ezen kívül nem árt, ha ad némi segítséget a harcban is. Ez a térdhajlatig érő, ismeretlen jószág bőréből szabott csizma jól megfelel ezeknek az elvárásoknak. Elegáns viselet, akár egy nemesi bálban is megjelenhetsz benne. Ad 10 védettséget. Persze a kapitányon, és legjobb tisztjein kívül nem sok kalóz hordhat ilyet, mivel komoly tettekkel kell kiérdemelni. Így aztán te sem veheted fel, csak, ha már elérted a 25. tapasztalati szintet.

KIRÁLYI EMLÉKMŰ (411. TÁRGY)
Ez a gigantikus emlékmű VI. Borax király örök dicsőségére épül. Egy húsz méter magas kőpiramis, amely önmagában is igen tekintélyes: de mintha ez nem lenne elég, óriási Borax-szobrot építenek köré, amely a lapos tetejű piramison ül. A hihetetlen méretű építmény elkészülte minden kétséget kizáróan több évtizedbe kerül. A munkálatoknál főként jobbágyokat, fizetett dolgozókat és varkaudar rabszolgákat alkalmaznak. A piramis belső termei fognak az uralkodó és családja végső nyughelyéül szolgálni.
Az emlékmű építése egész embert kíván: csak akkor alkalmaznak, ha legalább egy teljes napot eltöltesz az építkezéssel. A munkát a palota írnoki hivatalában lehet elvállalni. Ez a munka 150 TVP-nyi építkezést igényel, egyben! Tehát mindenképp EP 411 150 parancsot adj ki, ha nincs elég TVP-d, a parancs egyáltalán nem hajtódik végre. Arra, hogy az építkezés összesen hány TVP-t igényel, igen merész becslések vannak.

BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL)
Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon!

BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY)
Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük).

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 348. fordulód.

Erő: 38 (37) Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 37 (39) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 38 (59) Védekezés: 79 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 35 Életpont: 319/271 Jellem: jó (376) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (39) Varázspont: 324/11 Pénz: 2117 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/14 Pszi pont: 29/6 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2086 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6397 TP-t kaptál. Jelenleg 1076438 TP-d van. A következő szinthez még 123562 TP szükséges. Trófeáid: hordóagyú mameluk, Blounther apó, Ek'Hor. A 348. fordulódban 1171 arany került a bankszámládra. 1171 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/25 ökölvívás: *21/100 szúrófegyverek: 23/80 (+3%)
vágófegyverek: 8/11 ütőfegyverek: 23/80 (+2%) lőfegyverek: *24/100
dobófegyverek: 10/38 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dzsumbujharcos bóla (#1458) (1 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/59 (+10%) 2. nyomkövetés: 60/54 3. lopás: 6/31
4. mászás: 15/19 5. csapdakészítés: 22/18 (+5%) 6. csapdaészlelés: 26/70
7. gyógyítás: 85/87 (+20%) 8. titkosírás: 4/50 9. felderítés: 24/20
10. szörnyidomítás: 8/95 11. teológia: 11/2 (+12%) 12. taumaturgia: 28/52 (+4%)
13. szerencsejáték: 7/0 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/40
16. zene: 43/63 (+40%) 17. szörnyismeret: 8/2 18. pszi: 3/90 (+3%)
19. zárnyitás: 7/39 20. vadászat: 18/95 21. bányászat: 32/45
22. úszás: 24/77 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 4300. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
864 arany (#50) 8 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249)
1 bundás kabát (#1068) 1 csontpálca (#329) 1 ezüst nyaklánc (#117)
2 ezüstdarab (#326) 1 ezüstshuriken (#327) 1 gromak bőr (#268)
2 jégszív (#282) 8 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
1 kristálygömb (#265) 1 kvazár sisak (#266) 1 mágusköpeny (#453)
2 mágusölő (#422) 1 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mithril láncing (#457)
1 moa üveggömb (#383) 2 óndarab (#85) 2 pengepajzs (#425)
12 polip szívóka (#391) 1 pular kristály (#239) 3 ragasztó (#83)
8 rájabőr (#404) 5 rézdarab (#70) 1 sallank nyíl (#129)
2 szigony (#389) 7 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
3 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 balkezes gyűrű (#1549) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 szöges bunkó (#8)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,59) szörnypiac (#648), tanácsadó bölcselő (#657), Sheran oltár, 12. többszemélyes kaland
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)
(185,61) fogadó # (#622), 33. többszemélyes kaland, részeg kalandozók (#187)
(186,59) olimpiai aréna (#634)
(186,60) királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), 46. többszemélyes kaland
(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, nekrofun (#173), 36. többszemélyes kaland, Blounther apó (#972), egy elf férfi
(186,62) Toborzóiroda (#763), őrjáratozó katona (#274)
(187,61) jósda (#645), Invázióügyi Minisztérium (#688), manaelementál (#290), Trollina (2455. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Rodger profi üstjének mentődobásai jelentősen megnőttek.

Üzenet küldése a karakternek