Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 3. 9h:21' EZ A 655. JÁTÉKHETED, 347. FORDULÓD 656. játékheted kezdete: márc. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3070 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
ef 11 | energia fejlesztése 11 |
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
im 1 | imádkozol |
m 2 | mozogsz keletre |
jlk 1016 | jelszó kimondása 1016 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 6: 1. térkép 7. pont 7: 1. térkép 6. pont 12: 1. térkép 13. pont 13: 1. térkép 12. pont 31: kijárat 32: kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 247.]
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb középső lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [122,31] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy móleon került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A móleon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fémrudat. 74 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [121,31] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manilla-fát. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy burástya királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Iszonyatos fájdalomhullám. (34 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a burástya királynő testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a burástya királynő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a burástya királynő. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Valami golyószerű a testedbe csusszant! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 48, gyógyulás: 3, összesen: -45 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a lajhárlord testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a lajhárlord szőrcsomós testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a lajhárlord bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A lajhárlord meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [119,31] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ryuku ostromteknős közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ököllel többször eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [118,31] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg harcos nyakát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a massza nedves nyúlványát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a massza testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-7 életpont.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal kicsit megvágod a massza testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ököllel párszor keményen megütöd a massza úszóhártyáját. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-5 életpont.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal kicsit megvágod a massza úszóhártyáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Sajnos nem sikerült a massza minden csapását hárítanod. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 72, gyógyulás: 13, összesen: -59 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
im 1 | imádkozol |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 5.]
a 32 3796 1 | átadod a 32. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot) |
av 10 | alakváltás 10 |
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet |
LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY) Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő. |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 73 (75) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 26 (30) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 24 (30) | Életpont: | 291/163 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (39) | Varázspont: | 1295/246 | Pénz: | 516 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 15/15 | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 26/38 (+8%) | szúrófegyverek: | 4/8 (+7%) | vágófegyverek: | 15/9 (+1%) |
ütőfegyverek: | 1/96 | lőfegyverek: | 24/19 (+2%) | dobófegyverek: | 6/50 (+30%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << rövid kard (#171) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 69/80 | 2. nyomkövetés: | 79/77 (+12%) | 3. mászás: | 7/109 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 20/33 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/101 | 6. gyógyítás: | 18/49 |
7. titkosírás: | 17/35 (+30%) | 8. felderítés: | 39/95 (+12%) | 9. szörnyidomítás: | 9/10 |
10. teológia: | 43/50 (+9%) | 11. taumaturgia: | 27/77 (+10%) | 12. versengés: | 3/59 (+16%) |
13. harcművészetek: | 14/10 | 14. zene: | 15/85 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 30/30 |
16. pszi: | 1/30 | 17. zárnyitás: | 5/33 | 18. vadászat: | 28/52 |
19. bányászat: | 32/39 (+3%) | 20. csapatmunka: | 1/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | nyuhaj karbin (#110) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
sünmedve (#33) (őrzi a holmidat: +7 lopás ellen) státusz: OK |
karmos tankány (#137) státusz: OK |
bibircsók-óriás (#120) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | fémrúd (#104) | 7 | kaja (#2) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 3 | rézdarab (#70) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
1 | zöld üveg (#82) |