Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jan. 21. 9h:23' EZ A 649. JÁTÉKHETED, 346. FORDULÓD 650. játékheted kezdete: jan. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3070 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
ef 19 | energia fejlesztése 19 |
hu 45 73 71 | hulladék: 45 73 71 |
hu 51 98 66 | hulladék: 51 98 66 |
hu 65 126 9 | hulladék: 65 126 9 |
hu 225 308 150 | hulladék: 225 308 150 |
hu 267 15 | hulladék: 267 15 |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
jlk 1610 | jelszó kimondása 1610 |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a purifikátor testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a purifikátor testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 28, gyógyulás: 4, összesen: -24 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz egy borzalmas Pörölycsapásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem nyakát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a smaragdgólem jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 77 életpontot vesztettél. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 99, gyógyulás: 5, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) [126,29] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Továbbmész...) [127,29] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Essék eső, süssön a nap, mindig ernyő alatt marad.
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza jobb szárnyát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Elszántan a másikra rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza szőrös potrohát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Beléd öklel a massza! jobb karodat és kezedet találja el. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a massza bal szárnyát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Beléd öklel a massza! jobb karodat és kezedet találja el. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 38, gyógyulás: 5, összesen: -33 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [127,31] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Alcoy Calgary vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy alpesi tehén nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 1d10+1.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával megdöföd az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az alpesi tehén bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [127,32] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [125,32] Az erdőt síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy mínosz-kúp van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku légiós. {max. életpontja: 101-110.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [124,32] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy mínosz-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
av 10 | alakváltás 10 |
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 73 (75) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 26 (30) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 24 (30) | Életpont: | 291/272 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (39) | Varázspont: | 1295/272 | Pénz: | 536 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 15/9 | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 26/30 (+7%) | szúrófegyverek: | 4/1 (+8%) | vágófegyverek: | 15/8 (+2%) |
ütőfegyverek: | 1/96 | lőfegyverek: | 24/17 (+2%) | dobófegyverek: | 6/20 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << rövid kard (#171) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 69/80 | 2. nyomkövetés: | 79/65 | 3. mászás: | 7/107 |
4. csapdakészítés: | 20/28 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/101 | 6. gyógyítás: | 18/49 |
7. titkosírás: | 16/105 (+25%) | 8. felderítés: | 39/83 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 9/10 |
10. teológia: | 43/41 (+11%) | 11. taumaturgia: | 27/67 (+7%) | 12. versengés: | 3/43 (+16%) |
13. harcművészetek: | 14/10 | 14. zene: | 15/55 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 30/30 |
16. pszi: | 1/30 (+6%) | 17. zárnyitás: | 5/33 | 18. vadászat: | 28/52 |
19. bányászat: | 32/36 (+3%) | 20. csapatmunka: | 1/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
tulajdonságpajzs (#26) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | nyuhaj karbin (#110) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
sünmedve (#33) (őrzi a holmidat: +7 lopás ellen) státusz: éhes |
karmos tankány (#137) státusz: éhes |
bibircsók-óriás (#120) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
29 | arany (#50) | 3 | gyöngymangó (#135) | 7 | kaja (#2) | |||
7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | borostyán függő (#162) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
7 | fekete gyöngy (#99) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | rézdarab (#70) |