Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. márc. 14. 15h:02' EZ A 456. JÁTÉKHETED, 345. FORDULÓD 457. játékheted kezdete: márc. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 22 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | makró 1 |
vv 71 120 70 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 70. varázslatot |
vv 224 188 28 | elmormolod a 224. varázslatot a 188. varázslatot a 28. varázslatot |
vv 53 26 88 | elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot |
vv 243 182 209 | elmormolod a 243. varázslatot a 182. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 9999 220 127 | elmormolod a 9999. varázslatot a 220. varázslatot a 127. varázslatot |
v 1 999 44 | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
hh 1760 1269 1629 | használod az 1760. tárgyat az 1269. tárgyat az 1629. tárgyat |
ek 116 80 313 | t. energia kisütése: 116 80 313 |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | használod az 1133. tárgyat a 841. tárgyat az 1894. tárgyat |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1658. tárgyat |
hu 215 665 1345 | hulladék: 215 665 1345 |
tno 4 4 | növeled a 4. tulajdonságodat |
vv 109 64 123 | elmormolod a 109. varázslatot a 64. varázslatot a 123. varázslatot |
v 198 364 67 | elmormolod a 198. varázslatot |
408 | 409 | 410 | |
64 | |
|
|
65 | |
|
|
66 | |
|
|
[364,67] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog.
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
66 | |
|
|
67 | |
|
|
68 | |
|
|
[191,105] Sűrű erdőbe érkeztél. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Találsz egy térkaput. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a grákó krokettet, miközben a gyomrodba tuszkolod.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy vortexmágus. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 132 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus testét. (6 támadással 749 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Transzformálsz! (+74 varázspont.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 132 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével néhányszor megcsapod a vortexmágus jobb lábát. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 16 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 vortex talizmán és 1 fiatalság itala. 16615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1385, sebződés: 29, gyógyulás: 223, összesen: +194 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 182 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronotapír testét. (3 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével gyengén megütöd a kronotapír testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. A kronotapír feléd harap, de sikertelenül. Nyelvét a kronotapír feléd löki, de eredménytelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 4532 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 807, sebződés: 16, gyógyulás: 92, összesen: +76 ÉP}
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
v 275 627 | elmormolod a 275. varázslatot |
h 2167 | használod a 2167. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
190 | 191 | 192 | |
104 | |
|
|
105 | |
|
|
106 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 24 aranyat.
be 702 4 | bemész a 702. épületbe |
le 2064 | leveszed/lerakod a 2064. tárgyat |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
kf 2064 1088 | kézbeveszed/felveszed a 2064. tárgyat az 1088. tárggyal |
m 2 | mozogsz keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 125 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó törékeny testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Törpe szekercével egy irtózatos ütéssel felvágod a Blounther apó testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a Blounther apó testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A Blounther apó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP]. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 200 arany, -2 ÉP]. 4620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 74, gyógyulás: 10, összesen: -64 ÉP}
be 497 8 1 | bemész a 497. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske csillogó testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével megpöccinted az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 59 életpontot sebeztél. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. 8795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 959, sebződés: 11, gyógyulás: 146, összesen: +135 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. {GYD:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a borzalmas varkaudar jobb karját. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 50 életpontot sebeztél. A borzalmas varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 arany. 2635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. {GYD:} Törpe szekercével kilukasztod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 2 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 126 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az áldott okerón testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áldott okerón jobb oldalát. (5 támadással 617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével megpöccinted az áldott okerón testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Az áldott okerón ollója centiméterekre tőled záródik össze. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1021, sebződés: 0, gyógyulás: 148, összesen: +148 ÉP}
vtn 67 | varázslat tanulás: a 67. varázslatot |
m 4 4 1 | mozogsz délre, délre, északkeletre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo törzsfő jobb vállát. (3 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod a zoloboo törzsfő testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 49 életpontot sebeztél. A zoloboo törzsfő karma a fejed mellett suhan el! A zoloboo törzsfő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 9 mérg. ubuk dobónyilat. [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 63 arany, -2 ÉP] 2550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 2, gyógyulás: 70, összesen: +68 ÉP}
(Továbbmész...) [191,106] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy kputtyintó csalán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 341-390.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 134 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 3698 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 0, gyógyulás: 76, összesen: +76 ÉP}
(Továbbmész...) [192,105] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Találsz egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyanús mozgást látsz a fák között. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bűbájlidérc. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 127 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra támadsz. {GYD:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár jobb oldalát. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 48 életpontot sebeztél. A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. {GYD:} Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. [purifikátor háj ládikóba-> (186,106)-> 54 arany, -2 ÉP] 5411 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 790, sebződés: 2, gyógyulás: 111, összesen: +109 ÉP}
(Továbbmész...) [193,103] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő magger mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 130 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a magger bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Törpe szekercével egy hatalmas csapással felmetszed a magger testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a magger bal vállát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. A magger ollója centiméterekre tőled záródik össze. A magger ollója a levegőben csattan. A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 3028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [193,102] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő ősdentor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor testét. (5 támadással 639 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével eltalálod az ősdentor testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 52 életpontot sebeztél. Karmaival az ősdentor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 5332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 883, sebződés: 2, gyógyulás: 152, összesen: +150 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
szk 368 286 | keresed a 368. szörnyet a 286. szörnyet |
ef 10 520 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 137 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. {GYD:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 58 életpontot sebeztél. A tyrannoszaurusz rex feléd harap, de sikertelenül. A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 4025 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 700, sebződés: 2, gyógyulás: 60, összesen: +58 ÉP}
tf 3 6 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 6 pontért |
TLEIKAN RÉMEB (626. SZÖRNY) A tleikan udvarházak védelmének feladatát általában a tleikan házőrzők látták el. Ez bőven elégnek is bizonyult az Esthar Császárság, vagy a Bo'adhun Birodalom területén, ahol a frissen letelepült ifjú fajok nem jelentettek komoly fenyegetést az ősi nép tagjaira és építményeire nézve. Az árnytündérek viszont túlontúl is érdeklődőnek és elszántnak mutatkoztak ahhoz, hogy a tleikanok ősi kultúráját megismerjék, megtörjék és megszüntessék. Hamar megszületett a megoldás, amivel a tleikanok megszilárdították az árnybirodalom területén is a hatalmukat: a tleikan házőrzőket lecserélték a mágiával feltuningolt tleikan rémebekre. Ezeket az új generációs, acsargó, csupacsáp szörnyetegeket szinte képtelenség legyőzni, az általuk őrzött folyosók így nem véletlenül maradtak mindmáig feltáratlanul. |
VTOEKEN DÖNTŐBÍRA (627. SZÖRNY) Atyavilág! Az alanorban eddig megfejtett kreiton tekercsek találgatásai alapján létezik egy minden tleikant és minden kreitont irányító hatalmasság, aki a történelem legsodróbb időszakaiban is képes volt arra, amire a legtöbb vezető sajnos nem, hogy összefogottan és precízen a háttérből irányítsa a tleikanok fennmaradást célzó hadműveleteit. A vtoeken döntőbíra! Ezek szerint az ősi pergamenek nem hazudtak, amikor délceg alakját, gigantikus méreteit, elképesztő tekintélyét hosszasan ecsetelték. És a ruházata! A bíbor palást, mely lazán lengedezik kolosszális termete körül, hogy sok-sok évének tapasztalatát az erre megfelelő köntösbe bújtassa. És mi kandikál ki a zsebéből? A tleikanok legfőbb törvénykönyve! Már a látványa puszta rettegést idéz elő minden halandó lelkében (ez alól természetesen te sem vagy kivétel), mert egy ilyen hatalmasság kedvezőtlen ítélete könnyen az azonnali halálodat okozhatja. Gondold meg kétszer, tényleg szembe akarsz-e szegülni vele: a vtoeken döntőbírát csak FT paranccsal fogod megtámadni. A vámpirizációra immúnis. |
PLAZMACSILLAG (321. TÁRGY) Összegyúrva öt árnyéksarat és öt kregon zúzmót, a ködcsillagénál sokkal nagyobb energiaszintű tárgyat kaphatsz, a plazmacsillagot. A plazmacsillagot a H 321 paranccsal használhatod, 15 TVP-ért, egy olyan mezőn, ahol van ködkapu. A plazmacsillaggal olyan lelkek is visszajuthatnak a valós világba, amelyek már ködcsillaggal nem lennének képesek. A plazmacsillag elkészítéséhez a KT 321 parancsot kell kiadnod, 50 TVP-ért. |
KINCS (344. TÁRGY) Kevesek részesülnek abban a hatalmas szerencsében, hogy elmondhatják, személyesen bukkantak rá egy-egy régi, elrejtett kincsre. Térképek nélkül még a legelszántabb kincsvadászoknak sincs sok esélye, de azokra se biztos, hogy rámosolyog Fortuna, akiknek esetleg sikerült megszerezniük egy régi vázlatot. Te most már azonban elmondhatod magadról, hogy igazi KINCSre bukkantál. De, hogy megtudd, mit is rejt a láda, ahhoz előbb még ki kell nyitnod. [A KINCS önmagában használhatatlan tárgy. Hogy hozzájuss a valódi tárgyakhoz, az UL hátoldalán üzenj a játékvezetőnek, s ő majd eljuttatja részedre a nyereményt.] |
MÉRGEZETT MIHLANIL DOBÓTŐR (600. TÁRGY) 2 TVP és egy csepp toxyl méreg árán a mihlanil dobótőrödből igazán halálos fegyver lesz, amely 4D6+13-as sebzésével, ha pontosan dobod, még Thargodanokkal is végezni tud. A mérgezett mihlanil dobótőr egyetlen hibája, hogy miután használtad, ismét be kell mérgezni. |
VARÁZSLAT OLVASÁSA (67. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ha egy varázstekercsre bukkansz, az általában számodra érthetetlen ákombákomokkal, mágikus rúnákkal van tele. A varázslat olvasása azonban lehetőséget nyújt arra, hogy ezt az írást megfejtsd. Ha kiadod a V 67 parancsot, 30 varázspontért, 20 TVP-ért, akkor megfejtesz egy nálad levő varázstekercset. Ha szerencséd van, a varázstekercs egy általad eddig nem ismert varázslatot tartalmaz! Ezt a varázslatot rögvest megtanulhatod, és a továbbiakban használhatod is. |
Erő: | 59 (110) | Szint: | 49 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 64 (110) | Támadás: | 100 (107) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 54 (81) | Védekezés: | 151 (160) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 73/78 év |
Egészség: | 63 (113) | Életpont: | 1836/2756 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 64 (127) | Varázspont: | 3764/1062 | Pénz: | 45538 arany | Kép. pont: | 99 |
Tudatpont: | 54/12 | Pszi pont: | 637/901 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/12 | ökölvívás: | 29/0 | szúrófegyverek: | 14/97 |
vágófegyverek: | 27/38 (+10%) | ütőfegyverek: | 44/2 (+2%) | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | 38/23 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (500%) << Daramoula pálcája (#950) (500%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -21.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (22 -35.); vas dobónyíl (#189) (36 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
194,102 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 361,64 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 11. hónapban. |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/79 (+228%) | 2. nyomkövetés: | 64/95 (+35%) | 3. mászás: | 24/28 |
4. csapdakészítés: | 36/6 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 21/77 | 6. gyógyítás: | 15/33 |
7. titkosírás: | 10/34 | 8. felderítés: | 25/7 | 9. szörnyidomítás: | 17/51 |
10. teológia: | 148/0 (+47%) | 11. taumaturgia: | 161/79 (+70%) | 12. szerencsejáték: | 19/43 |
13. versengés: | 27/70 (+5%) | 14. harcművészetek: | 30/81 (+120%) | 15. zene: | 9/85 |
16. szörnyismeret: | 57/59 | 17. pszi: | 51/64 (+6%) | 18. zárnyitás: | 28/28 |
19. vadászat: | 11/75 | 20. vitalitás: | 3/43 | 21. bányászat: | 38/40 |
22. úszás: | 12/22 | 23. főzés: | 23/29 (+11%) | 24. csapatmunka: | 6/7 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 48 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), erőserkentőt (#1405) (max. 99 darabot ), agyértágítót (#1406) (max. 99 darabot ), reflexélesítőt (#1407) (max. 99 darabot ), sejtfiatalítót (#1408) (max. 99 darabot ), esélynövelőt (#1409) (max. 99 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
halált okozó lények (#9098), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), triklem drakolder (#275), aranyfecske (#283), armageddont lövő lények (#9099), vércápa sámán (#281), Ylgoroth (#332), talriai behemót (#312) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +50 vp 40 költség alatt; taumaturgia: +50 vp 40 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (176,1,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) | vámpirizáció (#1) | hadiszerencse III (#59) |
pszi-ernyő (#64) | az elme hatalma (#123) | planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | >> | autentikus vámpír (#154) | élőholt pozdorja (#134) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
háló (#186) | >> | lidércúr (#252) | háló (#186) | >> | lélekorzó (#390) | |
háló (#186) | >> | Thargodan mágus (#318) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | Ylgoroth (#332) | agytaposás (#180) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
agytaposás (#180) | >> | varkaudar varázsló (#271) | agytaposás (#180) | >> | őrült varázsló (#255) | |
agytaposás (#180) | >> | kísértetvarázsló (#424) | agytaposás (#180) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
csillagapród (#7215) (málhás: +64 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +19 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 251 (limit: 265), a megölt vezérek száma: 4, a pontszámod: 34 245. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
A II. toronyháborúban összesen 5 győzelmet arattál, ezzel 200 pontot szereztél. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 120 70, vv 224 188 28, vv 53 26 88, vv 243 182 209, vv 120 220 127, v 1 999 44, ek 116, h 697 9999, hh 1760 1269 1629, ek 116 80 313. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 130 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1180 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | adamantit (#627) | 29 | elkarog szőr (#665) | 1 | hoarián bőrnadrág (#1345) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 13 | rozmárfog (#1069) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 40 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | víz (#27) | |||
2 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
658 | arany (#50) | 1 | agyértágító (#1406) | 1 | áldott kő (#642) | |||
2 | aranypikkely (#415) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
4 | gyenge méreg (#26) | 1 | halcsont (#390) | 12 | mákrózsa virág (#56) | |||
8 | ragasztó (#83) | 3 | sáfránypor (#211) | 7 | spiritusz (#170) | |||
1 | vasérc (#152) |
190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | |
101 | |
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|