344. forduló, 346. forduló, Nantosvelta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. dec. 27. 11h:49'
EZ A 645. JÁTÉKHETED, 345. FORDULÓD
646. játékheted kezdete: dec. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3070
SZÁMLA : XXXX

NANTOSVELTA KALANDJAI


31 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,38] koordinátán.
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 800 tapasztalati pontot. Desertus Anima átadott neked a 31. napon 5 TU-t. [25 TVP-t használtál fel.]
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az elemi rin (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) mihlanil nyilat (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+149 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 740. hetének nyerőszámai: 24, 1, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy sünmedve nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 466.]

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 426.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 426.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 421.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+7 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 391.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 391.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 361.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

jlk 1511 jelszó kimondása 1511
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza egyik karját. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a massza pöttyös oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A massza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kemény ollójával a massza végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. Pengéjét vadul forgatva, a massza újra meg újra lecsap. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy bronzkulcs felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A massza pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1596 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 92, gyógyulás: 16, összesen: -76 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Igen, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar, egy ezüst papi karkötő és egy bumeráng. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 331.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Elejtettél egy kövér zebrát. Finom sült lesz belőle! (+7 kaja.) Nem volt esélye a zsiráfkeselyűnek: úgy lőtted le, mint Tell Vilmos az almát a fáról (ugye, onnét?). (+5 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 291.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-11 TU.] A befejezéshez még 1895 TU szükséges. [110 pontot használtál fel, van még 181.]

hu 45 73 71 hulladék: 45 73 71
Hulladékgyűjtés törölve: kis bőrpajzs. Hulladékgyűjtés törölve: rézpajzs. Hulladékgyűjtés törölve: rézpáncél. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

hu 65 294 195 hulladék: 65 294 195
Hulladékgyűjtés törölve: szöges páncél. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar páncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz obszidián függőt. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-55 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Aztán rádöbbensz, hogy megismerted testednek egy új erőforrását. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (pszi: 1. szint). (ld. enc.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+15 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 176.]

hu 713 133 331 hulladék: 713 133 331
Hulladék, ezért nem gyűjtesz berzerker tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csuklyavirágot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

bb 310 1 beraksz a bankba a 310. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 galachmitot. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

kb 2 10 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[121,37] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! A következő kincseket találtad: egy bronzpenge. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Ez mellément. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az élőholt mágus testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 34, gyógyulás: 3, összesen: -31 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 mérg. ubuk tüske, egy bronzsisak és egy sallank nyíl. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+86 életerő). [-15 varázspont.]
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Chara-din hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Scipio egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)
Összefutsz egy fekete, göndör hajú, barna szemű kobudera nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy optiri agysisakot, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy bunthar trófea és egy Poomr Ko trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Összeismerkedtek. Az ő neve Ebonita Negra. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,36] Dombos terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vashegyű nyilat. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [123,35] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy törpemammut. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a törpemammut ormányát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Kolompár Elvira egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő erszényes elkarog mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog jobb lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

[87 pontot használtál fel, van még 89.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[123,34] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [123,33] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebzett vérfürdető magszim. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel megcsapod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 619 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Felfedeztél egy smirglibokrot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mutáns pók. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával eltalálod a mutáns pók testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a mutáns pók bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [123,32] Még mindig bozótos. Felfedeztél egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 53.]

m 1 mozogsz északkeletre
[124,31] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Észreveszel egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Észreveszel egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Aiby 'eem Yxté, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet.

[32 pontot használtál fel, van még 21.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 1.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

tim 60 titkosírás megfejtése 1 pontért
Bár nem vagy írásszakértő, azért megpróbálkozol a kúp titkosírásának megfejtésével. A kudarc teljes - az ilyesmihez több idő kell. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

av 10 alakváltás 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sünmedvét. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 12, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a karmos tankány. Egy kaját habzsol be a sünmedve. 2 kaját habzsol be a spagulár. 4 kaját nyel le a bibircsók-óriás. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 486 pontot. A következő körben tehát 483 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELEMI RIN (786. SZÖRNY)
Az elemi rin egy fehér fényű energiateremtmény, melyet fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Anyagi megjelenése lenyűgöző, leginkább egy rinocéroszra hasonlít, melyet nem lábak, hanem könnyen hajló csápok hajtanak előre. Mozgás közben mintha a levegőben úszna, briliáns látványt nyújt. Persze vigyázni kell, mert az elemi rin mindenen átgázol, ami az útjába kerül, legyen az szerves vagy szervetlen anyag. Érintése borzasztó, teljesen összezavarodsz, ha elszenveded. Állítólag van egy napszak, amikor az elemi rinek békések, és csupán egyetlen vágy vezérli őket, hogy töpszli orrukkal a Sötét Föld különös felszínét túrják - talán valami olyasmit keresnek ott, mint számunkra a levegő, ami az életben maradásukhoz kell. Vagy ez csupán legenda, mellyel az alanori tudósok a lényt illető tudatlanságukat takargatják?

MIHLANIL NYÍL (597. TÁRGY)
Kézenfekvő az ötlet, hogy a mihlanil segítségével mihlanil nyílhegyeket kovácsolj. Persze, a mihlanil megformálásához mindenképp szükséges, hogy felkeress egy lávatavat, és legyen egy darab mihlanilod! A nyílvessző elkészítésekor egy madártollat tűzöl a végébe, hogy megfelelően egyensúlyozhasd. A mihlanil nyíl elkészítése 7 TVP-be kerül, és minimum 10-es bányászatot igényel. Az eredmény pedig egy 5D6 sebzésű, igen ritkán elvesző nyílvessző. A mihlanil természetesen alkalmas mágikus lények megsebzésére, és mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. Kilövéséhez hosszú íj szükséges.

PSZI
A pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak.

PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása a következő táborozásod végéig tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.]

KARAKTERLAP

Nantosvelta, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 345. fordulód.

Erő: 24 (26) Szint: 20 Merészség: 7/6 Magasság: 161 cm
IQ: 73 (75) Támadás: 19 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 27 Menekülés: 40 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 24 (30) Életpont: 291/158 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (39) Varázspont: 1295/140 Pénz: 565 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 15/15 EFejl: 11
Eddig összesen 1169 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6403 TP-t kaptál. Jelenleg 505179 TP-d van. A következő szinthez még 94821 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, quwarg nagymester, jégtroll. A 320. fordulódban 5054 arany került a bankszámládra. 5685 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 26/23 (+4%) szúrófegyverek: 3/93 (+8%) vágófegyverek: 15/6 (+2%)
ütőfegyverek: 1/96 lőfegyverek: 24/15 dobófegyverek: 6/2 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << rövid kard (#171) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 69/80 2. nyomkövetés: 79/65 3. mászás: 7/107
4. csapdakészítés: 20/23 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/101 6. gyógyítás: 18/49
7. titkosírás: 16/80 (+10%) 8. felderítés: 39/81 (+23%) 9. szörnyidomítás: 9/10
10. teológia: 43/30 (+11%) 11. taumaturgia: 27/60 (+10%) 12. versengés: 3/27
13. harcművészetek: 14/10 14. zene: 15/25 (+20%) 15. szörnyismeret: 30/30 (+18%)
16. pszi: 1/24 (+124%) 17. zárnyitás: 5/33 18. vadászat: 28/52 (+40%)
19. bányászat: 32/33 (+3%) 20. csapatmunka: 1/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> nyuhaj karbin (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
sünmedve (#33) (őrzi a holmidat: +7 lopás ellen) státusz: éhes
karmos tankány (#137) státusz: éhes
bibircsók-óriás (#120) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 galachmit (#310) 1 madártoll (#112) 1 nagy bronzkulcs (#185)
2 pirkit (#153) 1 pszi kő (#248) 1 vasérc (#152)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 bronzpenge (#126) 1 bronzsisak (#88)
1 bumeráng (#249) 1 elkarog szőr (#665) 1 ezüst papi karkötő (#308)
5 gyöngymangó (#135) 11 kaja (#2) 1 magszim bél (#103)
5 mérg. ubuk tüske (#137) 1 rézdarab (#70) 1 sallank nyíl (#129)
1 szent jogar (#150) 4 ugh méreg (#166) 1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(120,38) massza (#217)
(121,37) sírlidérc (#172), csontváz (#48), óriás csontváz (#176), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), Chara-din oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), Ebonita Negra (4518. kalandozó)
(122,36) Dornodon rúnaköve, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(123,32) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár
(123,33) vérfürdető magszim (#148), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), mutáns pók (#117)
(123,34) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(123,35) törpemammutok (#115), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720), erszényes elkarog (#354)
(124,31) mínosz-kúp (#178), Raia oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek