Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2014. márc. 13. 9h:20' EZ A 456. JÁTÉKHETED, 343. FORDULÓD 457. játékheted kezdete: márc. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 30 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3950 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | makró 1 |
vv 71 120 70 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 70. varázslatot |
vv 224 188 28 | elmormolod a 224. varázslatot a 188. varázslatot a 28. varázslatot |
vv 53 26 88 | elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot |
vv 243 182 209 | elmormolod a 243. varázslatot a 182. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 9999 220 127 | elmormolod a 9999. varázslatot a 220. varázslatot a 127. varázslatot |
v 1 999 44 | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 116 0 0 | t. energia kisütése: 116 |
h 697 9999 0 | használod a 697. tárgyat |
hh 1760 1269 1629 | használod az 1760. tárgyat az 1269. tárgyat az 1629. tárgyat |
ek 116 80 313 | t. energia kisütése: 116 80 313 |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | használod az 1133. tárgyat a 841. tárgyat az 1894. tárgyat |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1658. tárgyat |
h 1168 14 | használod az 1168. tárgyat |
vps 150 | VP spórolása: 150 |
vv 64 123 161 | elmormolod a 64. varázslatot a 123. varázslatot a 161. varázslatot |
bb 627 617 292 | beraksz a bankba a 627. tárgyat (617 darabot) |
bb 500 1137 1103 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (1137 darabot) |
bb 606 | beraksz a bankba a 606. tárgyat |
h 2167 | használod a 2167. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 128 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 102 életpontot vesztettél. (-17 védekezés.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a Ylgoroth jobb lábát. (6 támadással 713 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Transzformálsz! (+71 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével néhányszor megcsapod a Ylgoroth sötét alakját. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A Ylgoroth karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 82 életpontot vesztettél. A Ylgoroth karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 76 életpontot vesztettél. {GYD:} Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Ylgoroth jobb lábát. (6 támadással 739 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Transzformálsz! (+73 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével párszor keményen megütöd a Ylgoroth sötét alakját. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Ylgoroth karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 82 életpontot vesztettél. A Ylgoroth karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 87 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2073, sebződés: 984, gyógyulás: 493, összesen: -491 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske jobb lábát. (6 támadással 722 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Transzformálsz! (+72 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével csak érinted az aranyfecske nyakát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 967, sebződés: 5, gyógyulás: 166, összesen: +161 ÉP}
ba 9089 | nem támadod a 9089. kalandozót |
m 4 1 8 | mozogsz délre, északkeletre, északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 123 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 89 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány sárkány bal oldalát. (7 támadással 300 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (85 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a márvány sárkány testét. (6 támadással 722 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Transzformálsz! (+72 varázspont.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével épp hogy eltalálod a márvány sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A márvány sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar, egy rejtőköpeny és egy pszi kő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 23856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1380, sebződés: 360, gyógyulás: 196, összesen: -164 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 51 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (16 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. {GYD:} Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében hadúr jobb vállát. (5 támadással 623 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Transzformálsz! (+62 varázspont.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével meghorzsolod az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 57 életpontot sebeztél. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10113 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 988, sebződés: 67, gyógyulás: 150, összesen: +83 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír drakón pikkelyes testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (37 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a zafír drakón csontos pofáját. (5 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével épp hogy eltalálod a zafír drakón pikkelyes testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 56 életpontot sebeztél. A zafír drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 9598 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 937, sebződés: 105, gyógyulás: 127, összesen: +22 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 124 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró testét. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi báró bal karját. (5 támadással 592 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével megpöccinted a Notermanthi báró testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP]. 17255 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1272, sebződés: 120, gyógyulás: 151, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [361,70] Tovább mászol a magashegységben. Egy pillanatra megállsz pihenni, és bizarr látvány tárul eléd: mindenfelé kiégett pusztaság, sivatagok, gyilkos és halott világ képe tárul eléd. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy márvány sárkány került az utadba. {max. életpontja: 1101-1180.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 126 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi eredménye! Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 71 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány bal vállát. (7 támadással 304 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (81 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. {GYD:} Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány sárkány farkát. (6 támadással 737 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy rovarfelhő II varázslatot. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével meghorzsolod a márvány sárkány bal első lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A márvány sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 70 arany, 3 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 23856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1434, sebződés: 365, gyógyulás: 204, összesen: -161 ÉP}
(Továbbmész...) [361,69] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő zafír sárkány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 62 szúró, 62 vágó, 62 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 132 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány óriási karmát. (7 támadással 313 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 748 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a zafír sárkány óriási karmát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 61 életpontot sebeztél. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pszi kő, egy szent jogar, 5 arany, egy rejtőköpeny és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 23856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1448, sebződés: 207, gyógyulás: 209, összesen: +2 ÉP}
kb 578 20 | kiveszel a bankból az 578. tárgyat (20 darabot) |
kb 633 4 | kiveszel a bankból a 633. tárgyat (4 darabot) |
h 578 20 | használod az 578. tárgyat |
im 0 2 | imádkozol |
v 275 352 | elmormolod a 275. varázslatot |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a lidércúr testét. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a lidércúr testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A lidércúr karma a fejed mellett suhan el! A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
h 1575 | használod az 1575. tárgyat |
vpf 150 | VP elővétele: 150 |
v 96 309 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
359 | 360 | 361 | 362 | |
68 | |
|
|
|
69 | |
|
|
|
70 | |
|
|
|
71 | |
|
|
|
72 | |
|
|
|
[309,64] Lakott területre érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 26 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
be 672 | bemész a 672. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 32: 2. térkép 1. pont |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 32. pont |
Reszketve, leizzadva távozol. Micsoda merészség volt ide bejönni, hihetetlen csoda, hogy túlélted! [5 pontot használtál fel, van még 327. Kapsz 5 VP-t.]
m 2 | mozogsz keletre |
ve 627 30 | megveszed a 627. tárgyat 30 |
ve 333 12 | megveszed a 333. tárgyat 12 |
ve 1369 1 | megveszed az 1369. tárgyat 1 |
ve 1066 4 | megveszed az 1066. tárgyat 4 |
ve 1069 11 | megveszed az 1069. tárgyat 11 |
kf 1088 1369 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat az 1369. tárggyal |
m 8 | mozogsz északra |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 130 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány óriási karmát. (7 támadással 311 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. {GYD:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 737 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével néhányszor súrolod a zafír sárkány fejét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 10 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy vasérc, 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 23856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1380, sebződés: 203, gyógyulás: 195, összesen: -8 ÉP}
h 1755 300 | használod az 1755. tárgyat |
v 198 313 92 | elmormolod a 198. varázslatot |
360 | 361 | 362 | |
68 | |
|
|
69 | |
|
|
70 | |
|
|
[313,92] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rejtett kolostort. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz oldalzsákot. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Találsz egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze délkeletre látsz egy ében sziklatornyot. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy gyilkos csalán van. Nyugatra egy sárkánybarlang van. Északra egy Fairlight oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
be 493 | bemész a 493. épületbe |
kt 1172 1 | elkészíted az 1172. tárgyat (1 darabot) |
v 453 328 1 | elmormolod a 453. varázslatot |
ef 10 508 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
MÉRGEZETT MIHLANIL NYÍL (598. TÁRGY) A mihlanil azon kevés anyagok közé tartozik, amelyeket nemcsak hogy bekenhetsz toxyl méreggel, anélkül, hogy a mihlanil tönkremenne, de még a méreg is sokáig megmarad. Nem csoda, hogy a Thargodan kovácsok között közkedvelt ez az 5D6+10 sebzésű, egy mihlanil nyílból és egy csepp toxyl méregből 2 TVP árán elkészíthető lövedék. Sajnos, a mérgezett mihlanil nyilat használat után újra be kell mérgezni. |
MÁRVÁNY SÁRKÁNY (328. SZÖRNY) A havas hegycsúcsok között megbúvó, óriási sziklának tűnő márvány sárkányok mozdulatlanul lesnek áldozatukra, egy-egy arra járó óvatlan viharóriásra. Mozdulatlanságuk ellenére hihetetlenül gyorsak tudnak lenni: egyetlen csapás farkával vagy hatalmas állkapcsával, és az áldozat máris magatehetetlenül hever a földön. Hatalmasabb ellenfeleikkel szemben képesek bevetni lehelet fegyverüket, ha kitátják a pofájukat, olyan irtózatos fagyot képesek lehelni, amely minden élő szervezetet elpusztít. Egy sárkánnyal legfeljebb egy mágus képes szembeszállni, de persze a sárkánynak is megvannak a maga mágikus képességei. |
PÁRDUCBŐR (1066. TÁRGY) A hópárduc hófehér bőre még a legdrágább selyemruhákénál is puhább. Egy igazi kalandozó mégsem használná fel ruhadarabként, hiszen színe (hófehér) túlságosan feltűnő, amikor nem esik, és nem borítja a tájat hó. Márpedig a Ghallán uralkodó időjárás nem éppen a hóesésről híres. |
REJTETT KOLOSTOR (493. ÉPÍTMÉNY) A füstölgő sziklák és bugyborékoló kátránytavak között egyszercsak megpillantasz valami furcsát. Először azt hiszed, hogy csak a szemed káprázik, de azért közelebb mész. Hirtelen egy rejtett szurdok tárul fel előtted! A szurdok belsejében pedig - alig hiszel a szemednek! - egy szerzetesi kolostort látsz! Legalábbis annak kell lennie, kinézete alapján. A sziklába vájt épület úgy lapul meg a Sötét Föld fenyegető környezetében, mint valami ősi rom. Azonban láthatóan élet van benne. Hogyan volt képes átvészelni a Thargodanok pusztító haragját, elképzelésed sincs - hacsaknem valami nagyhatalmú illúziómágia által. Akkor viszont te hogy voltál képes észrevenni? Mindegy, kár ezen töprengeni. Közelebb merészkedsz, de persze csak óvatosan, hiszen ez könnyen lehet valami sötét Thargodan csapda is! Amikor egész közel érsz a bejárati nyíláshoz, egy kobudera szerzetes bukkan fel előtted. Bizalmatlanul méreget, de aztán meghajol. Üdvözlésképp te is meghajolsz. - Bámulatos ez a kolostor! Hogyan voltatok képesek megépíteni, túlélni... - A hit és az eltökéltség számos csodára képes. - válaszol a szerzetes. - De kerülj beljebb, vándor! - A kolostor belseje alig több mint darabosan kivájt sziklabarlang. Azonban látod, hogy a nagy teremben számos szerzetes gyakorol, meditál vagy dolgozik. A szerzetes közben egy idős paphoz vezet. Illendően meghajolsz előtte, majd amikor int, helyet foglalsz a kemény földön. - Üdvözlet, vándor! Örömmel látjuk, hogy egyre többen érkeztek a Sötét Földre. Imádkozunk, hogy a világunkra leselkedő fenyegetés elháruljon általatok. - nem tudod pontosan, hogy az éjfattyakra vagy a Thargodanokra gondolt az öreg, de bölcsebbnek látod, ha hallgatsz. - Szívesen látunk itt, ha pihenni vágysz, és ha járatos vagy a harcművészetekben, akár oktatásodra is vállalkozunk. Maradj, amíg kedved tartja, és jelentkezz nálam, ha készen állsz a tanításra! [A tanuláshoz a BE 493 parancsot kell kiadnod, 300 TVP árán. Csak akkor fognak tanítani, ha harcművészeted legalább 38-as. Ekkor - első lépésként - elsajátíthatsz egy új technikát, amelynek segítségével tested minden porcikáját alkalmazhatod a harcban. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy ezentúl ha bal kezedben nincs sem fegyver, sem pajzs, akkor azzal is támadhatsz, a balkezes harc szabályai szerint. Harcművész technikát a balkezes támadásnál nem alkalmazol. Az oktatás jellemtől független.] |
OLDALZSÁK (1172. TÁRGY) A kolostor szerzetesénél megpillantasz egy tárgyat, ami leginkább egy vászon hátizsákra hasonlít. Ő azonban nem a hátán, hanem az oldalán hordja, hosszú, széles övön keresztül a vállára akasztva. - Tetszik ez a csecsebecse - jegyzed meg. - Mennyit kér érte? - Ilyet csak rendünk tagjai hordanak, de persze semmi akadálya, hogy kiterjesszük ezt a kört további személyekre. Nem kérünk érte nagy árat, elvégre mi szerényen élő lelkek vagyunk, úgyhogy inkább csak a rátermettségedről szeretnénk megbizonyosodni, s rögtön tied is lehet a tárgy. Hozz 30 Thargodan esszenciát, hogy lássuk, egyetértesz a Sötét Föld megtisztítására irányuló terveinkkel! Az oldalzsákot a szerzetesek enyhe meditációs mágiával védték le, így még ha hozzádkerülése után el is akarnád ajándékozni, ez nem fog sikerülni. Amíg magadnál hordod +50 típusú tárgynak lesz hely a hátizsákodban. [A küldetést a KT (Küldetés Teljesítése) 1172 paranccsal adhatod le, bármelyik rejtett kolostorban.] |
Erő: | 59 (110) | Szint: | 48 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 64 (110) | Támadás: | 99 (106) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 53 (80) | Védekezés: | 151 (160) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 73/78 év |
Egészség: | 59 (109) | Életpont: | 1817/1634 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 60 (123) | Varázspont: | 3697/3562 | Pénz: | 42778 arany | Kép. pont: | 95 |
Tudatpont: | 54/16 | Pszi pont: | 637/420 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/12 | ökölvívás: | 29/0 | szúrófegyverek: | 14/97 |
vágófegyverek: | 27/25 (+1%) | ütőfegyverek: | 43/71 (+9%) | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | 38/11 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (500%) << Daramoula pálcája (#950) (500%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -21.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (22 -35.); vas dobónyíl (#189) (36 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
313,92 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 361,64 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 11. hónapban. |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/27 (+96%) | 2. nyomkövetés: | 64/55 (+25%) | 3. mászás: | 24/28 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 35/94 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 21/53 | 6. gyógyítás: | 15/33 |
7. titkosírás: | 10/34 | 8. felderítés: | 25/1 (+4%) | 9. szörnyidomítás: | 17/51 |
10. teológia: | 146/75 (+53%) | 11. taumaturgia: | 159/40 (+60%) | 12. szerencsejáték: | 19/43 |
13. versengés: | 27/65 | 14. harcművészetek: | 29/61 | 15. zene: | 9/85 |
16. szörnyismeret: | 57/59 | 17. pszi: | 51/42 (+17%) | 18. zárnyitás: | 27/21 |
19. vadászat: | 11/75 | 20. vitalitás: | 3/43 | 21. bányászat: | 38/40 (+14%) |
22. úszás: | 12/22 | 23. főzés: | 23/7 (+11%) | 24. csapatmunka: | 6/7 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 48 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), erőserkentőt (#1405) (max. 99 darabot ), agyértágítót (#1406) (max. 99 darabot ), reflexélesítőt (#1407) (max. 99 darabot ), sejtfiatalítót (#1408) (max. 99 darabot ), esélynövelőt (#1409) (max. 99 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
halált okozó lények (#9098), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), triklem drakolder (#275), aranyfecske (#283), armageddont lövő lények (#9099), vércápa sámán (#281), Ylgoroth (#332) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +50 vp 40 költség alatt; taumaturgia: +50 vp 40 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (176,1,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | hatalomvarázs (#220) | vámpirizáció (#1) | hadiszerencse III (#59) |
pszi-ernyő (#64) | az elme hatalma (#123) | varázsenergia (#161) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
élőholt pozdorja (#134) | >> | autentikus vámpír (#154) | élőholt pozdorja (#134) | >> | szubreális vámpír (#223) | |
tűzeső (#61) | >> | kronotapír (#286) | háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
háló (#186) | >> | lidércúr (#252) | háló (#186) | >> | lélekorzó (#390) | |
háló (#186) | >> | Thargodan mágus (#318) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | Ylgoroth (#332) | agytaposás (#180) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | agytaposás (#180) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
agytaposás (#180) | >> | varkaudar varázsló (#271) | agytaposás (#180) | >> | őrült varázsló (#255) | |
agytaposás (#180) | >> | kísértetvarázsló (#424) | agytaposás (#180) | >> | quwarg ősmágus (#302) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
csillagapród (#7215) (málhás: +64 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +19 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 251 (limit: 260), a megölt vezérek száma: 3, a pontszámod: 33 745. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián. |
A II. toronyháborúban összesen 5 győzelmet arattál, ezzel 200 pontot szereztél. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 120 70, vv 224 188 28, vv 53 26 88, vv 243 182 209, vv 120 220 127, v 1 999 44, ek 116, h 697 9999, hh 1760 1269 1629, ek 116 80 313. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 10 TU. |
közös ima (509) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 120 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1245 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2402 | arany (#50) | 2 | aranypikkely (#415) | 1 | gyémántkoponya (#644) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 2 | iknegurin (#541) | 3 | kaja (#2) | |||
2 | mákrózsa virág (#56) | 3 | manakristály (#500) | 2 | mithril (#352) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | rézdarab (#70) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 30 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | üllő (#1103) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vörös zyel (#606) | |||
15 | adamantit (#627) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyenge méreg (#26) | 1 | hakama (#1369) | |||
9 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | jégkristály (#593) | 8 | madártoll (#112) | |||
1 | oldalzsák (#1172) | 4 | párducbőr (#1066) | 2 | pszi kő (#248) | |||
3 | rejtőköpeny (#277) | 11 | rozmárfog (#1069) | 17 | sárkánypikkely (#292) | |||
2 | szent jogar (#150) | 1 | törpe őskő (#633) | 1 | vámpírfog (#1221) | |||
1 | vasérc (#152) | 5 | víz (#27) |
312 | 313 | 314 | |
91 | |
|
|
92 | |
|
|
93 | |
|
|