342. forduló, 344. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. máj. 7. 9h:54'
EZ A 678. JÁTÉKHETED, 343. FORDULÓD
679. játékheted kezdete: máj. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

KALHID KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [155,76] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 39 kaja (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+80 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+12 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.)

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 464.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

ek 116 80 1 t. energia kisütése: 116 80 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[154,75] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy Raia szent lovagja. Megvető mosollyal várod a találkozást. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [153,75] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [152,75] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kultúrmasztodon. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon bal első lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a kultúrmasztodon nyakát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 103, gyógyulás: 22, összesen: -81 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 64 életpontot! Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 32 életpontot! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy kristálypalotát. Nyugatra nézve látsz egy tavacskát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [41 pontot használtál fel, van még 423.]

m 6 mozogsz nyugatra
[151,75] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kultúrmasztodon közeledik. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 6 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 101, gyógyulás: 22, összesen: -79 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 55 életpontot! Felfedeztél egy amniosz-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy csodabazárt. Elteszed a látcsövet. [12 pontot használtál fel, van még 411.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Elszántan a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna farkát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy fekete gyöngy! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [50 pontot használtál fel, van még 361.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 31 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 361.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy elektromos angolna!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod az elektromos angolna testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
222 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy ezüst nyaklánc! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [50 pontot használtál fel, van még 311.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Vidáman úszni kezdesz, majd lemerülsz a mélybe. Harcban a bevált kampós acélszigonyt fogod használni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy hínárevő piranha!

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [50 pontot használtál fel, van még 261.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony kampós acélszigonyt markolod, harcra készen. Hiába úszkálsz, többször lemerülve, semmi érdekeset sem találsz. No majd legközelebb! [50 pontot használtál fel, van még 211.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[150,74] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy áeratikus hasnyák. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 8 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod az áeratikus hasnyák jobb csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csápjával megérint az áeratikus hasnyák. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}

Felfedeztél egy quwarg bolyt. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 ezüstshurikent. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [149,75] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Felfedeztél egy grok-képződményt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!

Dzsumbujharcos bólát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dzsumbujharcos bóla. Becsapódva, megdöfi a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 zöld üveget. Miután lemásztál, továbbindulsz. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. [75 pontot használtál fel, van még 136.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenhyll néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat bemelegítő jellegű: derítsd fel a szobát, találj meg minél több elrejtett tárgyat! Tíz percet kapsz. Kihasználod a teljes időt, és a különböző tereptárgyak alatt, mellett, sőt bennük összesen nyolc rejtett tárgyat fedezel fel. A kalandmester elégedettnek látszik. 505 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laenlena. A feladatod a következő. Harcolnod kell, ellenfeled egy jégtroll. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégtroll jobb lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (22 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a jégtroll testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megbököd a jégtroll fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-22 életpont)! A jégtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1487 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 52, gyógyulás: 2, összesen: -50 ÉP}


Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Gralhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy lovagi tabard. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 106.]
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 54 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 106.]

m 6 mozogsz nyugatra
[148,75] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [17 pontot használtál fel, van még 89.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Mindenhol hullahegyek. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 81-90.}

Dzsumbujharcos bólát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dzsumbujharcos bóla. Lövedéked átfúrja a sírlidérc fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést a másikra rohansz. Vadászkéssel kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 561 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: A következő kincseket találtad: egy sallank nyíl. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy tetemember védelmezi a vadászterületét. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [20 pontot használtál fel, van még 69.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[147,74] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Látsz egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!

Dzsumbujharcos bólát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dzsumbujharcos bóla. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a légirozmár testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést ellenfeledre támadsz. Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a légirozmár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dzsumbujharcos bólát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [28 pontot használtál fel, van még 41.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+17 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még -9.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -14.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -14 pontod maradt, ebből a következő körre -14 pontot vihetsz át. Kapsz még 484 pontot. A következő körben tehát 470 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 343. fordulód.

Erő: 38 (37) Szint: 23 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 37 (39) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 38 (59) Védekezés: 79 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 35 Életpont: 321/266 Jellem: jó (377) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (39) Varázspont: 327/107 Pénz: 418 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/4 Pszi pont: 29/17 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2066 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10764 TP-t kaptál. Jelenleg 1045317 TP-d van. A következő szinthez még 154683 TP szükséges. Trófeáid: hordóagyú mameluk, kultúrmasztodon, Ek'Hor. A 323. fordulódban 77 arany került a bankszámládra. 86 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 (+15%) ökölvívás: *21/100 szúrófegyverek: 23/71 (+7%)
vágófegyverek: 8/6 (+11%) ütőfegyverek: 23/72 lőfegyverek: *24/100
dobófegyverek: 10/28 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dzsumbujharcos bóla (#1458) (1 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/29 (+10%) 2. nyomkövetés: 60/42 3. lopás: 6/31
4. mászás: 15/1 (+10%) 5. csapdakészítés: 21/93 (+5%) 6. csapdaészlelés: 26/65
7. gyógyítás: 85/27 8. titkosírás: 4/50 9. felderítés: 24/15 (+5%)
10. szörnyidomítás: 8/95 11. teológia: 10/30 (+2%) 12. taumaturgia: 28/31 (+1%)
13. szerencsejáték: 7/0 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/40
16. zene: 42/39 (+40%) 17. szörnyismeret: 8/2 18. pszi: 3/75 (+3%)
19. zárnyitás: 7/39 20. vadászat: 18/90 21. bányászat: 32/42
22. úszás: 24/64 (+48%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 4300. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüstshuriken (#327) 1 jégszív (#282)
46 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 sallank nyíl (#129)
5 spiritusz (#170) 4 ugh méreg (#166) 1 víz (#27)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(147,74) grok-képződmény (#149), légirozmár (#94)
(148,75) friss csatamező (#262), 41. jellempróba, sírlidérc (#172)
(149,75) élőholt tigris (#766), grok-képződmény (#149), kihívás tornya (#502), bundás csirmáz (#93), jégtroll (#164)
(150,74) áeratikus hasnyákok (#243), quwarg boly (#359), Dornodon oltár, quwarg királynő (#153)
(151,75) kultúrmasztodon (#227), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, elektromos angolna (#196), hínárevő piranha (#194)
(152,75) kultúrmasztodon (#227), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 50. jellempróba
(154,75) Raia szent lovagja (#239), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)

Üzenet küldése a karakternek