33. forduló, 35. forduló, Ragdain összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. febr. 23. 0h:06'
EZ A 34. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD
35. játékheted kezdete: márc. 1.
A következő fordulódat legkorábban a 35. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5828
SZÁMLA : XXXX

RAGDAIN KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [24,-20] koordinátán.
A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+2 varázspont.)

m 4 mozogsz délre
[24,-19] A dombság átmegy hegységbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felfedeztél egy termikfészket. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy csontlepke. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[10 pontot használtál fel, van még 157.]

ep 156 80 építed a 156. tárgyat 80 pontért
Elkezdesz építeni egy világítótornyot. Köveket hordasz egymásra. Végre megvan, elkészült a világítótorony. 60 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! [80 pontot használtál fel, van még 77.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[24,-18] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadtroll. Itt csata lesz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a vadtroll testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a vadtroll testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-6 életpont). A vadtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak mélységi grittang trófeát, és kiszedsz egy vadtroll trófeát. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [24,-17] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadtroll. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vadtroll testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a vadtroll fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A vadtroll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A vadtroll fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a vadtroll nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-4 életpont). A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy goldugar. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a goldugar testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal alaposan megvágod a goldugar testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a goldugar csáprágójával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a goldugar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [24,-16] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Ezt a masszív, tömör szák-kőből álló vonulatot mindenki csak Rák-hegység néven ismeri, feltehetően alakja miatt. A hegyvonulat ölelő karjai nem engedik az észak felől áramló nedves levegőt a déli völgyekbe, ezért is alakulhatott ott ki a Mór sivatag. Észreveszel egy krómkaktuszt. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a kötelet, és kihúzod a szerencsétlenül járt törpét. A fickó nagyon hálás, de nem tud semmit sem felajánlani cserébe a jótettedért. Megnyugtatod, hogy nem is a várható haszon reményében segítettél rajta. Továbbállsz. (+2 jóság.)
Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy rőtmanó. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [56 pontot használtál fel, van még 21.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[23,-16] Még mindig dombos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy kőevő. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kőevő testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a kőevő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a kőevő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kőevő egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [18 pontot használtál fel, van még 3.]

h 234 5 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

h 243 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (23,27) (22,27) (20,28) (25,28) (20,29) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 168 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ragdain, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Raia híve vagy. Ez a 34. fordulód.

Erő: 16 Szint: 9 Merészség: 3/3 Magasság: 121 cm
IQ: 14 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 4 Menekülés: 40 % Életkor: 63/63 év
Egészség: 18 Életpont: 144/103 Jellem: jó (21) Tul. pont: 2
Szerencse: 13 Varázspont: 21/6 Pénz: 21 arany Kép. pont: 7
Eddig összesen 150 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 719 TP-t kaptál. Jelenleg 8 677 TP-d van. A következő szinthez még 3 323 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, vadtroll, topránypolip.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 4 vágófegyverek: 6 ütőfegyverek: 7
dobófegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << bunkósbot (#9) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -3.); bumeráng (#249) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
23,29 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 34

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 729 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 11
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. zene: 1 11. vadászat: 1 12. bányászat: 9 (+2)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
félelem-járó (#56) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), technokolin (#50), csontlepke (#746)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
éber kakukk (#3)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé!
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.] (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kastély (528): 9. labirintus (22,29). fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): többek közt 36. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 8, 9, 11, 12.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzkard (#2083) 2 bumeráng (#249) 1 bunkósbot (#9)
1 csontszurony (#12) 1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
1 vas dobónyíl (#189)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * nap szimbólum (#141) 1 * obszidián karkötő (#229)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
13 kaja (#2) 2 kötél (#92) 1 + nyílcsapda (#243)
2 rézkulcs (#75) 1 tatu dob (#234)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
2 + vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 bakkura bőr (#95) 2 bordacsont (#16)
17 drótszőr (#37) 1 evaporőr háj (#105) 2 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41) 4 gyöngymangó (#135)
1 királygyík bőr (#44) 24 madártoll (#112) 4 mandibulapenge (#125)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 móri gyümölcs (#116) 7 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 13 rézdarab (#70) 6 sallank karom (#128)
9 smirglilevél (#29) 10 sünmedve tüske (#14) 1 szárnyas hernyó (#69)
1 tigroszlán fog (#63) 10 varányszem (#30) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 40.98 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dözmöng szív (#122) 2 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 fekete gyöngy (#99) 1 óndarab (#85)
2 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

22 23 24 25
-21
-20
-19
-18
-17
-16
-15
(23,-16) olvasztókemence (#86), érclelőhely, kőevő (#62)
(24,-19) oltár, termikfészek (#2685), csontlepke (#746)
(24,-18) vadtroll (#70)
(24,-17) vadtroll (#70), világítótorony (#156), érclelőhely, goldugar (#65)
(24,-16) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 1. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó (#55)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Minden szakértelem maximális szintje 30000. Efelett nem nő semmilyen szakértelem.
* - Termikfészket nem generál a program oda, ahová nem tudja lerakni, pl. mert tele van a mező már tereptárgyakkal és növényekkel.
* - A Sötét Kor eseményben a védekező karakter akkor is védi a monolitot, ha már betelt a találkozási listája, de még nem volt meg a három csatája.

Üzenet küldése a karakternek