Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. júl. 5. 1h:02' EZ A 81. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD 82. játékheted kezdete: júl. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5242 SZÁMLA : XXXX |
f 221 | kísérletezel a 221. tárggyal |
vi 6 5 5 | viselkedésed: 6 5 5 |
a 56 1599 2 | átadod az 56. tárgyat az 1599. kalandozónak (2 darabot) |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
kt 66 | elkészíted a 66. tárgyat |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trollfa vastag törzsét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A trollfa feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a trollfa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A trollfa egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-13 életpont). A trollfa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 330 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel iszonyatosan megcsapod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mutáns pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 443 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [48,5] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északkeletről folyik délnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bolhakutya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a bolhakutya jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bolhakutya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 13 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [48,6] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. (ld. enc.) Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woor-antilop. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woor-antilop testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a woor-antilop szarva. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A woor-antilop most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát ellenfeledre rontasz. Csontszablyával kilukasztod az umor-pióca testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az umor-pióca feléd harap, de sikertelenül. Csontszablyával kilukasztod az umor-pióca gumiszerű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az umor-pióca fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
be 670 | bemész a 670. épületbe |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 270 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [49,9] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Felfedeztél egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy garokk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a garokk testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a garokk varacskos hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [49,10] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözői elől állítólag az itteni barlangokban rejtőzött el a menekülő Nimeron herceg. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Látsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A rőtmanó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rőtmanó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az északi aurach jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 6 életpontot vesztettél. Csontszuronnyal jól megszúrod az északi aurach testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
im | imádkozol |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 543 | bemész az 543. épületbe |
be 543 | bemész az 543. épületbe |
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bronzhegyű lándzsa felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer bal középső lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bronzhegyű lándzsa felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány jobb első lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 1 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer jobb középső lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer bal vállát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst karkötő felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
XANTUSZ-KAKTUSZ (113. NÖVÉNY) A sok helyen megtalálható törpekaktuszt Xantuszról, a nagy gondolkodóról nevezték el, aki azáltal fedezte fel, hogy egyszer meditálás közben beleült. A xantusz-kaktusz tüskéjét óvatosan letörheted a KT 114 paranccsal, 3 pontért, de ennek úgy első pillantásra elég kevés értelme van. Fúvócső-lövedéknek, fegyver és páncél-tüskésítésnek túl apró, nem is mérgező... Talán valamilyen varázslatkomponensnek azért használható lesz. |
LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY) Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik. - Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében? Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi. - Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged. Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének. [Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY) A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet! |
MOCSÁRI PENKE (148. TÁRGY) Ha alaposan keresgélsz a mocsár zsombékjai, nádasai között, rátalálhatsz erre a vékony szárú, apró kék virágra. Üde illata egy percnyi kellemes érzést ad a végtelen mocsár bűzében. Keresett cikk a városok parfümkészítőinek, alkimistáinak körében. Könnyen lehet, hogy ez nemcsak illatának, hanem kevéske mágikus erejének is köszönhető. |
RŐTMANÓ (55. SZÖRNY) Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver. |
HADISZERENCSE I. (13. VARÁZSLAT) Hiába a nagy erő, a tiszta, logikusan gondolkodó agy, még a legnagyobb harcost is odaveszhet, ha nem ugrik időben félre egy szörny mérges köpetétől vagy nem kerüli el a halált hozó pillantást. Ezzel a varázslattal némiképp megjavíthatod az esélyeidet az ilyen kellemetlenségekkel szemben: elmondva, a következő táborozás végéig fog tartani, amelyben végig a szerencséd eggyel magasabb lesz. Bár sokan megvetik e varázslat jelentőségét, nem árt nem megfeledkezni arról, hogy néha ilyen apróságokon múlhat egy csata kimenetele. Megidézése 4 VP-be kerül. |
ÓNDARAB (85. TÁRGY) Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelő helyen, a megfelelő anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz... |
Erő: | 20 (27) | Szint: | 12 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 131 cm |
IQ: | 16 (21) | Támadás: | 22 (24) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 15 (20) | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/29 év |
Egészség: | 15 (20) | Életpont: | 264/140 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (21) | Varázspont: | 165/76 | Pénz: | 32 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 13/0 | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 12/67 (+20%) | szúrófegyverek: | 5/27 (+37%) | vágófegyverek: | 3/10 (+22%) |
lőfegyverek: | 7/65 | dobófegyverek: | 6/84 (+28%) |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -4.); dárda (#10) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
48,36 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 49 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 343 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1/55 | 2. nyomkövetés: | 5/6 (+13%) | 3. mászás: | 2/91 |
4. csapdakészítés: | 4/74 (+51%) | 5. csapdaészlelés: | 1/20 | 6. gyógyítás: | 11/13 |
7. titkosírás: | 1/94 | 8. felderítés: | 2/68 (+28%) | 9. teológia: | 1/25 (+4%) |
10. harcművészetek: | 10/10 (+110%) | 11. zene: | 1/54 (+33%) | 12. zárnyitás: | 1/61 |
13. vadászat: | 1/47 | 14. bányászat: | 2/23 (+17%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 20 | |||
2. támadás bónusz: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), acélpengőkét (#231) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): 19. labirintus (53,38). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25, 27. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 10. Szerzett pont: 1020. Beállított erő: 0 Összpont: 1020 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3683 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrsisak (#57) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | szöges páncél (#65) | |
1 | * | tankány karom (#237) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontszablya (#64) | |||
1 | csontszurony (#12) | 3 | dárda (#10) | 1 | fúvócső (#20) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 10 | kerek kő (#19) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | parittya (#18) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | * | obszidián függő (#195) | |
1 | * | örökkévaló napköve (#2089) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | 1 | csontkulcs (#74) | ||
5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | fáklya (#36) | ||
1 | furulya (#233) | 20 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | rézkulcs (#75) | |||
3 | sáfránykő (#979) | 12 | titanitdukát (#1480) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 8 csepp tinta (#101), fér még: 2] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 2 | antilopbőr (#48) | 6 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | |||
2 | dözmöng szív (#122) | 7 | drótszőr (#37) | 3 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fémrúd (#104) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
1 | grifftojás (#179) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 26 | madártoll (#112) | |||
4 | magszim bél (#103) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 10 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | moa gyémánt (#385) | 1 | óndarab (#85) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
6 | pirkit (#153) | 1 | rézdarab (#70) | 5 | sallank karom (#128) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 1 | sünmedve tüske (#14) | 3 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | |||
10 | varányszem (#30) | 6 | vasérc (#152) |
Összsúly: 67.56 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
137 | arany (#50) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 2 | mákrózsa virág (#56) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
10 | sünmedve tüske (#14) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 3 | aurach fog (#657) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 10 | kerek kő (#19) | 1 | óndarab (#85) | |||
2 | pirkit (#153) | 4 | vasérc (#152) | 4 | víz (#27) |
46 | 47 | 48 | 49 | 50 | |
2 | |
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|