33. forduló, 35. forduló, Thylosi Cardelius összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. márc. 8. 15h:11'
EZ A 123. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD
124. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5095
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

THYLOSI CARDELIUS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [23,-31] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.)

d 16 2 eldobod a 16. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

d 33 2 eldobod a 33. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 lapockacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bronzpáncélt. (ld. enc.) 177 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. [10 pontot használtál fel, van még 163.]

f 85 kísérletezel a 85. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz bronzpengét. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 153.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[24,-32] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kőszáli disznó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kőszáli disznó bal hátsó lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a kőszáli disznó testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Agyarával a kőszáli disznó kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [25,-33] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Ezt a masszív, tömör szák-kőből álló vonulatot mindenki csak Rák-hegység néven ismeri, feltehetően alakja miatt. A hegyvonulat ölelő karjai nem engedik az észak felől áramló nedves levegőt a déli völgyekbe, ezért is alakulhatott ott ki a Mór sivatag. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy kőszáli disznó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a kőszáli disznó jobb hátsó lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőszáli disznó testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó megtaszít agyarával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [26,-34] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gonyolék. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a gonyolék testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A gonyolék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 128.]

kt 22 15 elkészíted a 22. tárgyat (15 darabot)
Begyűjtöttél 15 tüskét. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 113.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[27,-35] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy gonyolék. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a gonyolék testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba).

(Továbbmész...) [26,-36] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy rőtmanó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a rőtmanó jobb lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rőtmanó fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A rőtmanó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Észreveszel egy olvasztókemencét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Van itt egy kastély (528. épület.). Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 95.]

be 528 bemész az 528. épületbe
Odamész a kapuhoz, és bezörgetsz. Kinyílik egy ablak, mögötte sötét szempár jelenik meg.
Valószínűleg a múltkori pasas lehet, mert azonnal megismer. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Sikerült tehát a küldetés! - kiált fel, és azonnal beenged. [40 tapasztalati pontot kaptál.] A vár ura gratulál a sikeredhez. Aztán elmondja, hogy nemrégiben egy alattomos Tugt-ork elrabolta a családi ereklyéjüket, egy díszes rézpajzsot. Ha ezt vissza tudnád szerezni, nagyon hálás lenne. Érdeklődést mutatsz, hát elmagyarázza, hogy egy közelben, a magányos dombon van egy várrom, annak a pincéjében lakik az ork, és átnyújt egy hevenyészett térképvázlatot is.

4
3 2 5
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 10. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 18, északra 3 mérföldre található.

Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 90.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+4 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 88.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[27,-37] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy démontetű. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a démontetű kitinpáncélját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A démontetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [28,-37] Továbbra is síkságon vagy.

Észreveszel egy rát-fát. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vizet. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [29,-37] Még mindig füves síkságon vagy.

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 61.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[30,-37] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy drótszőrű pincsi. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a drótszőrű pincsi bal oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát a másikra támadsz. Csontszablyával alaposan megvágod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Látsz egy rát-fát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [31,-37] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 43.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 42.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól vakmerő kalandor helyett életképes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 203 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BRONZPÁNCÉL (90. TÁRGY)
Olyan védett és sebezhetetlen akarsz lenni, mint egy acélkolosszus? Bizony, jó úton jársz! A bronzpáncél az egyik legjobb minőségű páncél, amelyet aránylag egyszerű eszközökkel elő lehet állítani. Először is, egy olvasztókemencében 6 ón- és 6 rézdarabból elegendő bronzot kell öntened. Ezután kőkalapácsokkal kialakítod a megfelelő lemezeket, amelyeket egy bőrpáncélra felerősítesz. És már készen is van ez a 7-es védettséget adó tárgy (masszív 70 tevékenység-pontért).

BRONZPENGE (126. TÁRGY)
A bronzzal való munka egy új mérföldkő a páncélzatod és a fegyverzeted fejlesztésében. Természetesen elkészítheted a megfelelő bronz vágófegyvert is, a bronzpengét. Ez egy 2d6+2 sebzésű vágófegyver. Ahhoz, hogy meg tudd csinálni, szükség van egy olvasztókemencére, 2 ón és 2 rézdarabra, egy kőkalapácsra, amellyel a pengét megmunkálod, és egy vadász tatu bőrre. A munkálat végrehajtása a KT 126 paranccsal történik, 60 TVP-ért.

TIGROSZLÁN KARMOK (8. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy rá, hogy kezeidet átalakítva, hatalmas tigriskarmokat növessz, amelyeket mászásra ugyan nem, de harcban igen jól tudsz használni. Ha nincs rajtad kesztyű, akkor mostantól, amikor csatában ökölvívást használsz, az alapsebzésed nem d3, hanem 2d6+2.

KARAKTERLAP

Thylosi Cardelius, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran híve vagy. Ez a 34. fordulód.

Erő: 16 Szint: 9 Merészség: 6/6 Magasság: 185 cm
IQ: 16 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 126/126 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 2
Szerencse: 12 Varázspont: 37/13 Pénz: 65 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 173 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 495 TP-t kaptál. Jelenleg 7 442 TP-d van. A következő szinthez még 4 558 TP szükséges. Trófeáid: alattomos manó, tintacsiga. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 7
lőfegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << bunkósbot (#9) << csontszurony (#12)
Óvatosság (labirintusokban): 0
31,22 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 39

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 6
7. teológia: 1 8. vadászat: 4 9. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
mászol max. 60 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * bőrsisak (#57) 1 * kis bőrpajzs (#45)
1 * mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bunkósbot (#9)
1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64) 1 * csontszurony (#12)
1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
15 mérgezett tüske (#23) 1 szögletes kő (#17) 19 * tüske (#22)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
11 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
1 rézkulcs (#75) 1 + tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 kavadu iszák (#25) [benne 2 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8]
5 vizestömlő (#3) [bennük 72 korty víz (#27), fér még: 28]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 bakkura bőr (#95) 1 dözmöng szív (#122) 32 drótszőr (#37)
1 fekete gyöngy (#99) 3 fémrúd (#104) 3 kaktusztüske (#114)
4 királygyík bőr (#44) 1 lajhár csont (#236) 15 madártoll (#112)
2 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125) 2 móri gyümölcs (#116)
1 óndarab (#85) 6 rézdarab (#70) 4 rókafarok (#124)
18 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14) 2 vadász tatu bőr (#15)
18 varányszem (#30)

Összsúly: 52.98 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bordacsont (#16) 2 lapockacsont (#33) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 drótszőr (#37) 4 kaja (#2) 1 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
-38
-37
-36
-35
-34
-33
-32
-31
-30
(24,-32) kőszáli disznó (#34)
(25,-33) kőszáli disznó (#34)
(26,-36) rőtmanó (#55), kastély (#528), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(26,-34) gonyolék (#13)
(27,-37) démontetű (#15)
(27,-35) gonyolék (#13), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 18. jellempróba
(28,-37) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 20. jellempróba, víz (#27)
(30,-37) drótszőrű pincsi (#22), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 28. jellempróba
(31,-37) phua-kúp (#372)

Üzenet küldése a karakternek