| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. máj. 31. 0h:50' EZ A 70. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD 71. játékheted kezdete: jún. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4745 SZÁMLA : XXXX |
| h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
| ef 30 501 | energia fejlesztése 30 |
| v 1 50 | elmormolod az 1. varázslatot |
| p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
| h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
| h 745 | használod a 745. tárgyat |
| kt 4 3 | elkészíted a 4. tárgyat (3 darabot) |
| kt 10 | elkészíted a 10. tárgyat |
| flh 1 10 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 10. tárggyal |
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
| m 3 | mozogsz délkeletre |
| h 147 | használod a 147. tárgyat |
FÖLDELEMENTÁL (7545. SZÖRNY)A nagyobbra nőtt földelementálok erősebbek is, és tökéletes mértékben uralják a földmágiát. A föld síkján ez halálos fegyver, képesek egy lényt kővé változtatni, összeroppantani, összezúzni... Maguktól persze a földelementálok nem gyilkos lények, de nem is állnak le barátságos beszélgetésre egy idegennel. Ha mégis botor módon megtámadod, ütőfegyverrel próbálkozz, bár azzal se lesz semmi esélyed. |
| QUWARG KRISTÁLYVADÁSZ (7546. SZÖRNY) A quwarg kristályboly vadászai, élelemszerzői. Hatalmas csapatokban portyáznak a föld alatti járatokban. Csáprágóik olyan élesek és kemények, hogy a legkeményebb sziklát, vagy kristályt is képesek átvágni vele. Persze nem egy gigászhoz hasonlóan, egyetlen csapással, hanem jó quwarg módjára, szépen, apránként. Ez ne tévesszen meg téged, mert a te húsod nem sziklakeménységű, így ha körülrajzik téged egy csapat kristályvadász, akkor nem nagyon van esélyed, még a menekülésre sem... |
ŐRJÖNGŐ FÖLDICÁPA (7547. SZÖRNY)A föld síkján vannak teremtmények, amelyekre inkább más elemekben számítanánk: például a földben "úszó", halszerű lényekre. Pedig a környezet nem annyira más, csak a kopoltyú helyett más szervre van szükség. Az őrjöngő földicápák tombolva rágják magukat át kövön és sziklán, és bezabálnak mindent, ami él és mozog - és náluk kisebb. Bár ez a kitétel annyira nem korlátozó, hiszen hatalmas méretűek. Óriási állkapcsával olyan kritikus sebzést képes okozni, ami gyakran még a központi szervvel nem rendelkező óriásférgeket is megölni. |
KŐGÓLEM (7548. SZÖRNY)A kőgólemek kétségkívül a legegyszerűbben a föld létsíkján megalkothatóak. A fölelementálokkal ellentétben, örökké engedelmes szolgák, és a fájdalom sem érdekli őket. Azonban jóval kevésbé hatékonyan tudnak mozogni: a kőgólem a már kivájt járatokban képes menni, a tömör földön nem tud átcsusszanni, mint az elementálok. Természetéből adódóan, a kőgólem immúnis a legtöbb támadási formára, különösképp a mágiára. |
| QUWARG KIRSTÁLYMÁGUS (7549. SZÖRNY) A kristálymágusok formázzák a sziklarágók által termelt, kristályszerű anyagot. Egy kristálymágus egyedül gyenge mágiahasználó, aki még egy fadarabot se képes formázni. Mágikus tudása, fizikai ereje, termete a közelében sincs egy szertartásmesternek. Azonban amikor több tíz, vagy több száz működik együtt, akkor félelmetes dolgokra képesek. A kristályvadászoknál fizikailag gyengébbek, a savköpetük sem olyan ers, de eme hátrányokat mágiájukkal pótolják, így amikor körbevesz téged egy csapat kristálymágus, azt sem tudod melyik irányból érkezik a következő pusztító varázslat. |
ROMBOLÓ FÉREG (7550. SZÖRNY)A föld mélyén való hatékony mozgáshoz kétségkívül a leghatékonyabb mód a féregforma. Így aztán a föld síkján nyüzsögnek a nagyobbnál nagyobb férgek, amelyek szüntelenül rágják magukat előre, táplálékot keresve - így keletkezik a legtöbb földalatti járat. A romboló féreg mindent megsemmisít, ami az útjába kerül, megtámadja a még nála nagyobb méretű, ehetőnek tűnő lényeket is. Márpedig ő maga sem egy apró jószág, a mi világunkon háznyi méretű lenne a feje... Hasonlóan a eme sík más lényeihez, fegyverrel nehéz sebet ejteni rajta - főleg ütőfegyverrel -, és a varázslatok sem hatnak rá. |
| SZIKLÁK ATYJA (7551. SZÖRNY) A sziklák atyja elnevezés nem egy konkrét lényt takar, hanem egy különleges óriásfajtát. Nem a sziklaóriások agresszív fajához hasonlót, hanem egy békés népet, akik a kövek kertészei itt, a Föld síkján. Egy sziklák atyja sosem pusztít vagy rombol, mindig csak teremt és épít. Bár a földmágia természetes és igen magas fokú használói, ők sosem pusztítanak a mágiájukkal. Maximum csak kővéváltoztatnak vele. A sík agresszív teremtményei - pl. a sziklaóriások és különböző férgek - már régen kiirtották volna eme békés fajt, ha méretük és fizikai erejük nem lenne éppoly hatalmas, mint a békeszeretetük. Azonban ezek a pusztító lények jól ismerik a sziklák atyjának erejét, és ezért messziről kerülik azon sziklaligeteket, amit egy ilyen atya felügyel. Persze vannak náluk hatalmasabb lények is a síkon, de ők valamiért sosem kötnek bele egy ilyen békés lénybe. A gnóm tudósok szerint ők a Föld sík szülőanyjának, Gonangnak az első gyermekei. Azok akiket még békében és harmóniában teremtett, Nem lehet tudni, hogy ebből mennyi igaz, de egy biztos, jobb, ha te is barátságos leszel egy ilyen hatalmas lénnyel... |
QUWARG HANGYABŰVÖLŐ (7552. SZÖRNY)Saját őshonos síkjukon a quwargok legnagyobb ellenfelei a szintén rovartársadalomban élő őshangyák. Keveset tudunk ezekről az intelligens rovarokról, de annyi bizonyos, hogy a quwargokénál sokkal békésebb filozófiát vallanak magukénak. A hanygabűvölők olyan quwargok, akik az őshangyák leigázására speicalizálódtak. Talán ezért is van az, hogy korábban Ghallán nem láttak még egyetlen hangyabűvölőt sem. Mármint itt nincsenek őshangyák, nincs mit elbűvölniük. Azonban az a quwarg, aki az intelligens őshangyákat képes elbájolni, az nyilván sikerrel jár egy troll ellen is. A trolltól pedig már csak egy lépés a többi humanoid. Szóval, ha egy hangyabűvölővel találkozol, készülj fel a bájolásra, és a mentális támadásokra. Szerencsére a páncélja minden fegyvertípussal egyformán áttörhető. |
QUWARG LIDÉRC (7553. SZÖRNY)Korábbi kudarcaikat felismerve a quwargok ezúttal a halottjaikat is harcba hívják, hogy végre sikerüljön nekik elözönleni Ghalla egészét. A lidércek olyan szellemszerű quwargok, akiket a szertartásmesterek bonyolult rituális mágiával hoztak létre elhullott quwargokból. Egy quwarg lidérc nagyon veszéles ellenfél. Nem csak félelmetes harcos, de a halálmágia avatott szakértője. Testükben csak a mágikus és ezüstfegyverek képesek kárt tenni, és szellemszerű testük miatt néha még azok is ártalmatlanul átsuhannak rajtuk. Jól gondold meg, mielőtt megtámadsz egy lidércet! |
QUWARG ORÁKULUM (7554. SZÖRNY)Pár évvel ezelőtt, a 2. quwarg rajzás előtt a quwarg orákulumok megjósolták az invázió sikerét. Tévedtek, és ezt az inváziót irányító gyarmatúr nem vette jó néven. A rajzás második hullámában harcba küldte a pár évvel ezelőtt hibás jövendölést adó orákulumokat. Nem más ez, mint a biztos haslál számukra. A közelharcban ugyanis nem jeleskednek. És bár elméjüket a titanitnál is keményebb mentális pajzs védi, a harci mágiában sem igazán jártasak. Harci tapasztalatlanságukat mi sem mutatja jobban annál a ténynél, hogy minden csata kezdetekor éktelen ciripelésbe, rikácsolásba kezdenek, abban bízva, hogy ezzel elriasztják ellenfeleiket. Meglepő módon ez gyakrabban sikerül nekik, mint ahogy gondolnánk. Egy, az ősi birodalmakat kutató kezdő romvadásznak azért kihívást jelentenek, de egy gyakorlott romfosztogatónak nem okozhatnak problémát. Ellenben quwarghoz méltóan sokan vannak, ha legyőzöl egyet, majd jön egy másik! |
QUWARG GYÚJTOGATÓ (7555. SZÖRNY)A gyújtogatók a quwarg tűzköpők továbbfejlődött változata. Immár oly mértékben uralják a tüzet, hogy a tűzleheletüktől nem óvnak meg a sima mágikus tűz ellen védő tárgyak. A csatát már messziről egy tűzgolyóval kezdik, és harc közben a csáprágóikat tűz öleli körül, így égetik össze ellenfelüket. Egyetleg félelmük, hgy kioltják a bennük örökké lobogó tüzet, ezért is védekeznek fehér glóbusz varázslattal. Örömüket lelik abban, ha bármit felgyújthatnak, éppen ezért a királynők ritkán engedik, hogy hosszabb időt a bolyban töltsenek. |
QUWARG INSPIRÁTOR (7556. SZÖRNY)Az inspirátorok a Ryuku szigetek rajzásának élharcosai. Nem csak szóval, akarom mondani ciripeléssel bátorítják a rajzó quwargok ezreit, hanem tettel is. Élvezettel vetik bele magukat a harcokba, és nem félnek senkitől. Nem véletlenül, hiszen erős harci képeségeklel rendelkeznek, és a mágia területén sem kezdők. Mentális hatásokkal ne is próbálj hatni rájuk, úgysem leszel képes áttörni a fanatizmusuk falán. Igazából a legjobb tanácsnak azt tudnám adni, hogy ha egy inspirátorral kerülsz szembe, akkor inkább menekülj, de ez se jó megoldás. Az inspirátorok ugyanis képesek kiszagolni a félelmet, így többnyire elmenekülni sem lehet előlük. Ezért inkább csak küdj, és bízva bízzál! |
| GROGOAN BEHEMÓT (7557. SZÖRNY) Az óriások óriása. Nem véletlen, hogy a föld síkját jelenleg uraló Tharr az óriásfélék istene is. A föld síkján, bármely meglepő, több óriásfajtával is találkozhatsz. A legnagyobb és legerősebb ezek közül a grogoan behemót. Bár a mágiához nem értenek, azért akadnak nekik varázslatos képességeik. Kezdjük azzal, hogy már a megjelenésükkel is irtóztató félelmet tudnak kelteni egy náluk kisebb teremtményben. Márpedig még a föld síkján is szinte minden lény kisebb náluk, rólad nem is beszélve. Érintésükkel képesek megváltoztatni az idő szövetét. Szerencsére ezen képességüket ritkán használják, mert a hosszú életük tapasztalata megtanította őket az idő manipulációjának veszélyeire. Ráadásul az elméjüket védő pajzs teljesen áthatolhatatlan, így immúnisak mindenféle pszi képességre. Talán mondanom sem kell, hogy ütni is IGEN nagyot ütnek. Összegezve: semmi esélyed egy grogoan behemót ellen! |
ŐSMINOTAURUSZ (7558. SZÖRNY)A minotauruszokat sokan ostoba, buta, labirintuslakó szörnyekként ismerik. Bár ezek a sztereotípiák többnyire igazak, de az igazán nagy tudású síkkutatókon kívül mások nincsenek tisztában azzal a ténnyel, hogy a minotauruszok eredetileg a föld síkjáról származnak, ahol máig is élnek az ősi faj képviselői. A föld síkjának minotauruszai - avagy az ősminotauruszok - legendái szerint ők Gonang gyermekei, akik a mai napig azért bolyonganak a sík gigászi barlangrendszerében, hogy szülőanyjukat megtalálják. Magányos vándorok ők, és igencsak kevesen léteznek már fajukból. Szerencsére, hiszen több ősminotaurusz együtt képes lenne elpusztítani bármit a föld létsíkján, vagy akár Ghallán. Hatalmas fizikai erejük végtelen vadsággal párosul, ráadásul a mágia is teljesen hatástalan ellenük. Zöldesen világító szemük egyetlen pillantása képes azonnali halált okozni egy halandónál. Mindemellett legendás regenerálódással rendelkeznek, és az ütőfegyverek csapásait kiváló ösztönökkel kerülik el. Szóval inkább fuss! |
KRISTÁLYPRAGLONC (7559. SZÖRNY)A kirstálypargloncnak látszatra semmi köze az általad korábban megismert pragloncokhoz. Rejtély számodra, hogy miért nevezik mégis pragloncnak. Külsőre leginkább egy kristálygólemre hajaz, de a gólemektől eltérően nem immúnis a mágiára, viszont ő maga is komoly mágikus hatalommal rendelkezik. Szúró- vagy vágófegyverrel igen nehéz rajta sebet ejteni, de ütőfegyverrel sem könnyű szétverni a testét alkotó kristályt. Éles pengékben végződő karjai könnyedén lefejeznek. Jó praglonchoz méltóan ítéletet mond rólad. És még sorolhatnám a képességeit, de egy a lényeg: Esélyed sincs ellene! |
| FÖLDELEMENTÁL GIGÁSZ (7560. SZÖRNY) Ilyen óriási földelementált soha mágus nem lesz képes uralma alá vonni, de t alán jobb is, ha ez az élő hegy nem lép át a mi létsíkunkra, mert valószínűleg a léptei nyomán kataklizma születne. Már a lélegzetvétele földrengéssel jár, de ha megindul, azzal átformálja a világ képét. Náluk nagyobb erővel már csak az elemi földurak, a Agyagúr, Bazaltúr és Gránitúr rendelkeznek. Szerencsére, ilyen monstrumokkal még a föld létsíkján se valószínű, hogy találkozni fogsz. Vagy ha mégis, reménykedj a vakszerencsében, hogy valahogy túléled a végzetes találkozást. |
HEGYMÉLYI DRAKÓN (7561. SZÖRNY)Ghalla mágustudósai a mai napig vitatkoznak azon, hogy a hegymélyi drakón néven nevezett sárkányféle, vajon a valódi sárkányfajta-e, vagy valami másféle hüllőszerű teremtmény. Az biztos, hogy ezúttal nem a Sötét Földön drakónnak elnevezett fiatal sárkánykölykökről van szó. Az is biztos, hogy a hegymélyi drakón nem a föld síkjának teremtménye. Sem testi felépítése, sem képességei nem mutatnak semmilyen kapcsolatot a föld síkjával. Szárnyai ugyan nincsenek, így repülni nem tud, de a föld síkján nincs is erre szüksége. A létsík lakóinak többségétől eltérően nem tud ugyan a földben közlekedni, de nincs is rá szüksége. Mint nyilván tapasztaltad, a föld síkján egy végtelen barlangrendszer található. A drakón kiválóan elél ezekben. Pusztító tűzlehelete, gigászi fizikai ereje és nagyhatalmú mágiája okán a sík csúcsragadozói közé számít. Ráadásul a rugalmas pikkelyeiről az ütőfegyverek hatástalanul lepattannak. A helyedben én sem kötözködnék vele... |
TOTENHAT, A FÉREG (7562. SZÖRNY)Óriás az óriások között, lassú, lomha mozdulatokkal zabálja fel a föld síkját, és hízik egyre nagyobbra és nagyobbra. Olyan ősi, olyan végtelenül öreg, hogy senki nem emlékszik arra, amikor még apró romboló féregként a túlélésért küzdött, és elsőként saját testvéreit falta fel. Bár a férgek sosem intelligenciájukról voltak híresek, Totenhat az idő múlásával bölcsebbé vált. Tudatában van saját létezésének, és tudja, hogyan ártson másoknak - sőt azt is, hogyan használja ki a föld síkjában rejtőző természetes mágikus potenciált. Ez már csak azért is felettébb érdekes, mert ő maga teljesen immúnis minden mágiaformára. Nem köntörfalazok tovább: NE HARCOLJ VELE, mert meghalsz! |
KRISTÁLYSÁRKÁNY (7563. SZÖRNY)A kristálysárkányok nem olyanok, mint a kristálypraglonc vagy a szilánktündér. Azaz nem kristályból van a testük, csak a pikkelyeiknek színe és mintázata nagyon hasonlít a föld síkjának azúr kristályaira. Igazi sárkányok ők, mégpedig félelmetes hatalommal. A föld síkjának táplálékláncának csúcsán helyezkednek el, nem érdemtelenül. Izzó gyűlölettel viseltetnek a hegymélyi drakónok iránt, akiket elkorcsosult fajnak tartanak. Ezért a találkozás a két faj között mindig heves csatába torkollik, ahol többnyire a kristálysárkány marad felül. Fizikailag ugyan picit gyengébbek a hasonló korú hegymélyi drakónoknál, de ezt a hiányosságot bőven pótolja nagyobb tudásuk a mágia terén, valamint a savleheletük kreatív használata a csata közben. A savleheletük amúgy jóval hatékonyabb fegyver a föld síkjának teremtményei ellen, mint a drakónok tűzlehelete. Ha a hegymélyi drakónnál azt tanácsoltam, hogy ne szállj vele szembe, akkor ugye itt már mondanom sem kell semmit... |
SILX, AZ IMPERÁTOR (7564. SZÖRNY)Minden kristálysárkányok legöregebbje, a föld síkjának legnagyobb hatalmú lénye... Leszámítva persze Tharrt, és az ő avatárjait. Na meg talán Gonangot, a sík szülőanyját, akiről csak legendák szólnak, de senki sem találkozott vele az utóbbi pártízezer esztendőben. Silx hatalmát mindenki rettegi a Végtelen Barlangokban, ahogy néha a föld síkjának barlangrendszerét nevezik. A hegymélyi drakónok már a neve hallatán is jégsárkány fehérségűre sápadnak. Lerombol quwarg kristálybolyok jelzik az útját. Imperátora ő ennek a helynek, hiszen az egész síkot a saját birodalmának tartja - bár Tharr birtokára ő sem merészkedik -, és úgy viselkedik, mint egy szeszélyes uralkodó: néha adakozik, néha kivégez. Más síkok lényeit többnyire kivégzi, és te más sík lényének számítasz itt... |
| TRITON FIGYELŐ (7565. SZÖRNY) A tritonok halfarkú, humanoid felsőtestű vízilények, kopoltyúval lélegeznek. A Víz Síkjának domináns intelligens teremtményei. Szinte minden triton kiváló harcos, képes náluk többszörte nagyobb vízi ragadozókat is megölni. Ebben persze nemcsak a vízifegyverekkel való jártasságuk, hanem mágikus képességeik is segítik őket. A tritonok alapvetően ellenségesek minden más fejlett fajjal szemben - ami nem csoda, hiszen ilyenek többnyire csak más létsíkokról érkeznek hozzájuk, és ezekre potenciális hódítókként tekintenek. A figyelők tulajdonképpen őrszemek, akik folyamatosan járőröznek a buborékváros erőterénél. Mivel egy triton buborékvárosra csak a gigászi vízi lények jelentenek valós veszélyt, ezért ők is erre figyelnek. Emiatt többnyire meg tudod lepni azt, amelyik azon a tájékon járőrözik, ahol be akarsz hatolni. Érdemes mielőbb likvidálni, mielőtt még riadóztatja az őrséget, és a buborékváros teljes triton hadserege rád veti magát. |
| TRITON CÁPA (7566. SZÖRNY) Nem! Nem cápa alakú tritonról van szó, hanem a bélhasítónak nevezett cápafajnak a tritonok által idomított és háziasított változatáról. Nem olyan vad, mint távoli rokona, hiszen az idomítás során az őrjöngést ki kellett nevelni belőle. A mágiaellenállása megmaradt, és harapásaival hatalmas darabokat képes kitépni szerencsétlen áldozatából, amit aztán gyorsan be is fal. A triton cápák többnyire figyelőkkel együtt járőröznek a buborékváros erőterei mentén. Persze, nem ő a triton buborékvárosok legveszélyesebb őre. |
| TRITON RÁJAVADÁSZ (7567. SZÖRNY) A triton rájavadászok - a cápavadászoktól eltérően - nem az állatok/szörnyek elfogására, hanem megölésére specializálódtak. Ennek megfelelően a "társadalmi" rangjuk is alacsonyabb a tritonok között a cápavadászoknál. Ez jó hír számodra, mivel azt is jelenti egyben, hogy kevésbé képzett harcosok, és főleg a nagy lények elleni harcban jeleskednek. Szerencsére te nem vagy "nagy lény", így talán van esélyed, amikor egy erőtérváros fosztogatása közben egy rájavadász támad rád. Persze egy rájavadászt nem könnyű megölni, van még egy trükk a tarsolyában, ami sokszor megmenti, ha túl nagy ellenfélbe köt bele. |
| TRITON VÍZMÁGUS (7568. SZÖRNY) A tritonok mágikus képességei mindig is egyedülállóak voltak, de közülük is a legjobbak kifejezetten specializálták magukat a mágiára, és gyakorlatilag korlátlan hatalmuk van minden felett, amiben víz van, vagy amihez víz ér. A triton mágusok olyan csodákra képesek, mint a buborékvárosok megépítése és lehorgonyzása, vagy a gigantikus erőtér létrehozása, ami távol tartja e városoktól a ragadozókat - még azokat is, amelyek nagyobbak a városnál... |
| TRITON KRÁKENVADÁSZ (7569. SZÖRNY) A krákenvadászok a triton harcosok elitjei. Csak az kaphatja meg ezt a kitüntető rangot, aki képes volt valami igazán hatalmas vízi lényt elejteni teljesen egyedül. Ilyen igazán hatalmas lénynek számít pl. egy gargantua rája, vagy egy teknős leviathán, vagy az óriáskalmárok leghatalmasabba egyedei. A tritonok legfélelmetesebb ellenfeleit a sárkányteknőst és a hullámsárkányt azonban egy krákenvadász sem tudta még egyedül legyőzni. Ha te már győztél le ilyent, akkor nincs mit félned egy krákenvadásztól - gondolhatnád. Tévedsz, mivel a krákenvadásszal csak a triton buborékváros fosztogatásakor találkozol, és ott ő sosincs egyedül. Amikor tritonok során kell átverekedned magad, sebesült és fáradt vagy, akkor bizony a krákenvadász legyőzhetetlen ellenfél lehet a számodra. |
| DZEODRA-VLA (7570. SZÖRNY) A triton hercegek egyik leghatalmasabbika egyszerre több buborékváros fölött is uralkodik. Trónjához véres út vezetett, számtalan triton herceg holttestén, és egyéb cselszövéseken keresztül. Dzeodra-vla állandóan viseli ébenfekete páncélját, amit állítólag magától a Víz Síkját uraló isteni lénytől, Goanhaud-lu -tól kapott, különleges szolgálataiért fejébe. Dzeodra-vla-t egyik címe a "sárkányteknős lovas". A legendák szerint képes volt meglovagolni és irányítani a tritonok rettegett ellenségeinek egyikét, egy sárkányteknőst. Igaz vagy sem, hatalma és képességei kétségbevonhatatlanok. |
| TRITON HERCEG (7571. SZÖRNY) A triton hercegek irányítják a buborékvárosok egy-egy kerületét. Számottevő mágikus képességük kiváló harci képességekkel kombinált, sportból vadásznak a Mélység leghalálosabb, legirtóztatóbb fenevadjaira is. Ők a Víz Síkjának igazi urai, parancsaikat hatalmas termetű vízelementálok lesik. A triton hercegek képesek még arra is, hogy kaput nyissanak más létsíkokra, és más világokról szerezzenek tudást és kincseket. De ezt ritkán teszik meg, hiszen a felszíni világokon a tritonok gyengék, és vízmágiájuk hatékonysága is töredéke az eredetinek. |
SZIRÉN LÁNYKA (7572. SZÖRNY)A szirének nem csak külsőben hasonlítanak a tritonokhoz, valójában egy fajról van szó. A faj hímnemű egyedei a tritonok, a nőnemű egyedek a sellők. A szirének azok a sellők, akik amazonszerű társadalmában nevelkednek, élnek. Ők a női nem fenségét és hatalmát hirdetik, a tritonokat csak tenyészhímnek tartják. A pompás gyöngypaloták mélyén - ahová neked esélyed sincs bejutni - élnek a rabszolgaságban tartott, bűbájjal megzabolázott tritonok, a szirén gyermekek nemzői. Ha egy szirén tritont szül, azt azonnal feláldozzák Goanhaud-lunak, Minden Mélységek Urának. Ellenben, ha a gyermek lány lesz, akkor felnevelik. A gyereksorból éppen kinőtt szirént nevezik szirén lánykának. Nem túl veszélyes ellenfél, így nem kell tőle tartanod. |
TRÜKKÖS SZIRÉN (7573. SZÖRNY)A trükkös szirén már teljesen felnőtt egyed. Jóval veszélyesebb a lánykánál. Azokat a sziréneket nevezik trükkösnek, akik szeretik gonosz tréfákkal megtréfálni elbájolt áldozataikat, de néha még saját társaikat is. A trükkös szirének repertoárja meglehetősen széles, így te is készülj fel minden meglepetésre! |
VIRGONC SZIRÉN (7574. SZÖRNY)A virgonc szirének sok szempontból hasonlítanak trükkös társaikra. Szeretik a viccet, a mókázást, azonban ők inkább az ártalmatlanabb tréfák kedvelői. Amolyan perpetuum mobile-k ők a szirének között, mindig ügyködnek valamin. Mivel kíváncsi természetük miatt gyakran keverednek halálos helyzetekbe, mindig képesek onnan elmenekülni. Nem kivétel ez alól a veled való harc sem, de állítólag van olyan tárgy, ami semlegesíti ez irányú képességeiket. |
RÖVID ÍJ (107. TÁRGY)Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
| NYU SHURIKEN (157. TÁRGY) A nyu shuriken egy precíz, pontosan dobható dobófegyver. Találati esélye +3 (tehát ha használod, a találat számításakor 3-al nagyobb a támadásod), sebzése pedig 3d4+2. Elkészítéséhez egy lapkorong, három csepp ragasztó és három sallank karom szükséges. Mindehhez a KT 157 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Hátránya az ubuk dobónyíllal szemben, hogy könnyebben tönkremegy. |
| RÉZSISAK (72. TÁRGY) Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bőrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért. |
| RÁJABŐR ÚSZÓGATYA (405. TÁRGY) Hahó! Micsoda felfedezés! Hat rájabőrt a tökéletes precizitású aranytűvel összevarrva, 20 TVP árán divatos és kényelmes úszónadrágot készíthetsz magadnak. A nadrágot a szárazon is viselheted, de így legfeljebb kiröhög a többi kalandozó, más hatása azonban nem lesz. Ha azonban vízbe mész, az úszógatyát automatikusan viseled, és ezáltal a fürdés időtartamára kettővel megnő a védettséged! Micsoda pazar viselet! |
| SALLANK NYÍL (129. TÁRGY) Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erősítesz, fémhegyű sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj. |
TOLMOKOV-KOKTÉL (351. TÁRGY)Ez az igen hatékony dobófegyvert annak idején Ivanek Tolmokov, egy hírneves ember kalandozó találta ki. A recept: önts öt csepp spirituszt egy zöld üvegbe, és zárd le az üveget megfelelő fojtással (ehhez bozótos terepen kell állnod, ugyanis ott találsz megfelelő alapanyagot). Mindehhez a KT 351 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A Tolmokov-koktél brutális sebzésű dobófegyver, a harc előtt meggyújtod, és az ellenfélhez vágódva felrobban. 6D6 pontnyi sebzést okoz, viszont harc után 100% az esélye, hogy nem fogod megtalálni. A Tolmokov-koktél olyan lények ellen is hatásos, amelyeket csak ezüst vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
RAPTOR SZABLYA (482. TÁRGY)Egy kötéllel egy fémrúdra erősítve a borotvaéles raptor karmot, halálos vágófegyverhez juthatsz. Sajnos, a méretes (bár nem túl súlyos) karom forgatása jóval nehézkesebb, mint egy rendes kardé, vagy akár a mandibulakaszáé: minimum 16-os vágófegyver szakértelem szükséges használatához, és még ilyenkor is -5 támadást kapsz. Persze ez jócskán eltörpül a szablya sebzése mellett, ami 6D5+3. A raptor szablyának még két előnye van a mandibulakaszával szemben, egyrészt könnyebb elkészíteni (mindössze 25 TVP-t igényel), másrészt valamivel kisebb a súlya. |
| STUKILÖVEDÉK (414. TÁRGY) A stukilövedék elkészítése hasonló a rézgolyóéhoz: egy kőkalapácsra, egy olvasztókemencére, egy rézdarabra és 2 TVP-re van szükséged. A különbség csak annyi, hogy a stukilövedéket henger alakúra kell formálnod, és a végén kell egy nyílás, amelybe a kovafű reszeléket öntöd. A kovafű reszeléket nem kell külön gyűjtened, feltesszük, hogy mindig van valamennyi nálad, automatikusan. Ezenkívül a stukilövedék elkészítésekor MINDENKOR szükséges, hogy a moa stuki a birtokodban legyen: ha ugyanis a lövedéket nem pont akkorára csinálod, mint a "tartóka", a stukilövedéket nem tudod kilőni. A stukilövedék sebzése 2D6+3. Arra, hogy a harc után ismét lehet használni, nem túl nagy az esély. |
TÜSKECSAPDA (242. TÁRGY)Ez talán a legprimitívebb csapda, amelyet a tolvajok elleni védekezésképp készíthetsz. Nem kell hozzá más, csak egy lapkorong, és öt sünmedve tüske, amelyet a lapkorongba szúrsz. Ehhez a KT 242 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Ettől kezdve a tüskecsapdát minden körben, az utolsó mozgás parancsod után használhatod, a H 242 paranccsal, 1 TVP-ért. Ilyenkor a tüskecsapdát elhelyezed a motyód közelében, és beszórod némi porral. Ha szerencséd van, a közeledbe settenkedő tolvaj pont belelép, és veszít 1d4 életpontot. |
TÁVCSŐ (42. TÁRGY)A zsákodban cipelt kacatokat egymáshoz illesztve egy kézenfekvő, de mégis korszakalkotó felfedezéshez jutottál: rájöttél, hogyan kell távcsövet készíteni. Nos, a dolog nem olyan egyszerű, mint egy csontszurony összedobása. Először is, két ormánygőte csontot simára kell csiszolnod smirglilevéllel. A csövek két-két végébe ezután varányszemeket illesztesz (tehát összesen négyet). Végül az egészet bevonod grákóbőrrel, így adva tartást (és küllemet) az egésznek. A két ormánygőte csonton, a smirglilevélen, a négy varányszemen és a grákóbőrön kívül még 20 pontra van szükséged, hogy a távcsövet a KT 42 paranccsal elkészíthesd. Ez ugyan nem a legfinomabb műszer, de kezdetnek megteszi. Automatikusan használod, nem kell kézbe venni. Ha van távcsöved, jó rálátásod nyílik nemcsak azokra a mezőkre, amelyeken jársz, hanem a velük szomszédosakra is. Olyan tereptípusokon, ahol nem lehet messze ellátni (bozótos, erdő) persze nem sok hasznát veszed. Az így felfedezett dolgokat, épületeket persze még ezután közelebbről is meg kell vizsgálnod ahhoz, hogy az E.F.-ben leírást kapjál róluk. Ezen kívül nem árt, ha tudod, hogy a távcső az egyik legalapvetőbb alkotórésze a szeksztánsnak. |
| VAS DOBÓNYÍL (189. TÁRGY) A vas dobónyilat egy vaskohónál készítheted el, kőkalapáccsal, 2 vasércből, 4 pirkit elégetésével, 10 TVP-ért, ha bányászatod legalább 3. Végébe egy madártollat is tűzöl, az egyensúly miatt. A vas dobónyíl sebzése 2d6+4, és nagyon jól ki van egyensúlyozva, ezért van +2 támadásod, amikor használod. |
| VAS FEJPÁNT (408. TÁRGY) Elegáns fejrevalót kovácsolhatsz vasból, amely ugyan nem véd annyira, mint a vassisak, de sokkal könnyebb és elegánsabb is. A vas fejpánt elkészítéséhez egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 3 vasércből és 6 pirkitből kovácsolj csinos, míves szegecseket és lapokat, és erősítsd őket egy tatubőrre. Mindez 30 TVP-be kerül. A vas fejpánt 3-al növeli a védettségedet. A vas fejpánt elkészítése némi szakértelmet is igényel: legalább 4-es bányászat szakértelmet! (Hölgyek: a pántot készíttessétek el szívetek törpéjével!) |
| VASHEGYŰ LÁNDZSA (182. TÁRGY) A vashegyű lándzsa valamivel jobb fegyver, mint a bronzhegyű: 4d6+1 a sebzése. Az igazi előnyei azonban a bronzhegyű lándzsával szemben: 1.) könnyebb, 2.) pontosabban tudsz vele célozni (+2 támadásod van, amíg ezzel harcolsz), 3.) nem kell hozzá fa, tehát nem tudja elpusztítani a fabontó szójer. Forgatásához azonban legalább 10-es szúrófegyver szakértelem szükséges. Elkészítéséhez szükséges 3 vasérc, amelyből a hegyet kovácsolod egy vaskohónál, egy fémrúd, amelyből a nyél lesz, 6 pirkit, amellyel a kemencét felfűtöd, és egy kőkalapács, amellyel a munkát elvégzed. A KT 182 parancs 30 TVP-be kerül, és 2-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. |
| VASHEGYŰ NYÍL (176. TÁRGY) A vashegyű nyíl a hosszú íjhoz használható lövedék. A KF <hosszú íj> 176 paranccsal készítheted be. Elkészítése egy vaskohónál, egy vasércből, két pirkit felhasználásával történik, a KT 176 paranccsal, 8 TVP-ért történik. Szükséges, hogy legyen nálad egy hosszú íj is, hogy hozzápróbálhasd a nyílvesszőt. A készítés nem igényel semmilyen különös szaktudást, a bányászat szakértelmed elég, ha 2. Szükséges még egy madártoll is, amelyet a nyíl végébe tűzöl. Ez a nyílvessző ugyan csak 3d6+1 sebzésű, de jóval könnyebb, mint a bronzhegyű nyíl, és van valami, amit ennek a hegyére lehet kenni, a bronzhegyűre viszont nem... |
| SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY) Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
| AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG RUBINJA (900. TÁRGY) Ezt a hihetetlenül gyönyörű, a mélybordótól skarlátvörösig terjedő színben ragyogó rubin mágikus erővel rendelkezik: nemcsak hogy lehetetlen összetörni, de ereje folytán kacagva áll ellent akár olyan mértékű csapásoknak is, mint amilyen pl. a tűzvihar. Nem csoda, hogy alkimisták ezrei próbálták már megfejteni az örökkévalóság titkát a rubin segítségével - eredménytelenül. A rubin ugyanis a vizsgálatoknak is ellenáll: nem lehet belőle mintát venni, vele kémiai kísérleteket végezni - bármit is csinálnak vele, mindig megőrzi pompáját. Hogy a rubint ki és mikor alkotta, talán örök titok marad, ahogy az is, mennyi lehet belőle. Legendák szólnak arról, hogy a rubinok valójában Raia vérének cseppjei, melyeket az istenség akkor hullajtott, mikor megsebesült a Dornodonnal való harc során, hogy megakadályozza a világégést. Hogy igaz-e vagy sem, nem lehet tudni, tény azonban, hogy aki egyszer megszerzett egy ilyen felbecsülhetetlen értékű drágakövet, semmi pénzért nem hajlandó megválni tőle. Nála marad - az örökkévalóságig. [Megjegyzés: A rubin ékszerként KF-elhető, és nem foglalja a helyet más kitűzőid elől. Viselésekor kapsz +5 max ép-t és +1 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +1 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.] |
HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY) Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe. - Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.] De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes? |
| ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY) Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután. |
| ELF TEKERCS (683. TÁRGY) Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az. - Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem. - Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni? - Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani! - Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.] |
| RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY) A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg. |
| TŰZFÉNY (686. TÁRGY) Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. |
| AZ EZÜSTMÁGUSOK KÜRTJE (697. TÁRGY) A pillantásod a tímár oldalán fityegő, ezüstözött kürtre téved. - Az micsoda? - kérded mohón. A tímár elmosolyodik pillantásodra. - A legnagyobb hatalmú varázstárgyam - talán még egy teljes ryuku vértezetért sem adnám oda! Az Ezüstmágusok kürtje még apámtól származik, ő szolgálataiért kapta, cserébe az Ezüstmágusok rendjétől. - szomorúan lehajtod a fejed. - Szóval, még egy teljes ryuku vértezetért sem? - a tímár hahotázni kezd. - Hát, ha képes vagy egy teljes páncélzatot összegyűjteni, a ryuku császári testőrség öltözetének mind a hét darabjával, akkor azért persze odaadnám! Hiszen, a teljes vértezet viselete a legendák szerint legalább akkora hatalmat ad, mint ez a kürt. De hamarabb fogsz itt az ajtóm előtt egy hátizsákra való drakolder szemmel megjelenni, mint egy teljes ryuku gyűjteménnyel! Méghogy... - még mindig a fejét rázogatva, hitetlenkedve lép be a kunyhójába. Ott és abban a pillanatban határozod el - a szaván fogod! Igenis, összegyűjtöd a teljes vértezetet. Nos... tegyük fel, hogy megszerzed a hét különböző páncéldarabot (ugyan nem valószínű, de tegyük fel). Ekkor a Küldetés Teljesítése: KT 697 paranccsal adhatod át őket 5 TVP árán a tímárnak, és ha tényleg szavahihető ember, akkor át fogja adni a kürtöt. A kürt használatához a H 697 <életpont> parancsot kell kiadnod, ekkor a 2. paraméterben megadott életpontodat átváltod varázspontra, minden 2 életpontért 1 vp-t kapsz. 10 ÉP-d mindenképp fog maradni, tehát a kürt használatába nem halsz bele. A kürtöt körönként csak egyszer lehet használni, és használata nem hajtódik végre automatikusan, mint a varázskőé vagy a manakristályé - csakis a fenti H paranccsal tudod aktiválni. A kürt nem adható át és nem lopható el. |
| SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY) A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál. |
| TUBARKŐ (700. TÁRGY) Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő. - Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja. - Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém! Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned. |
| RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY) Az árnymanó sunyin rád sandít. - Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy! - Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt. A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható. |
| SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY) Az elf kósza elgondolkodva mér végig. - Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz. A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak. |
| CSONTAMULETT (711. TÁRGY) A remete már ismerősként üdvözöl. - Ismét van valami, amit el tudnék készíteni számodra, kalandor! A legendás csontamulett! Szükségem lesz hozzá egy ritualista amulettre, és 1-1 mutáns, elf, troll, kobudera és gnóm csontra. Remélem, minél hamarabb sikerül ezeket megszerezned! A csontamulett átvételéhez a Küldetés Teljesítése: KT 711 parancsot add ki, 5 TVP-ért a lápi hajlékon. A csontamulettet ha a nyakadba akasztod a KF 711 paranccsal, 2-vel megnöveli a szerencsédet, eggyel a védettségedet, és a tolvajoknak kisebb az esélye arra, hogy lopjanak tőled - lopás szakértelmük 25%-kal kevesebbnek számít. |
| Erő: | 14 (27) | Szint: | 11 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 161 cm |
| IQ: | 18 (28) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
| Ügyesség: | 11 (21) | Védekezés: | 39 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
| Egészség: | 13 (23) | Életpont: | 368/492 | Jellem: | gonosz (95) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 15 (38) | Varázspont: | 297/133 | Pénz: | 250 arany | Kép. pont: | 9 |
| Tudatpont: | 67/38 | Pszi pont: | 16/15 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1/1 | szúrófegyverek: | 11/27 | ütőfegyverek: | 4/32 |
| lőfegyverek: | 9/45 | ||||
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -10.); ezüsttollú nyíl (#363) (11 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 58,38 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 59 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 1/9 | 2. nyomkövetés: | 7/61 | 3. mászás: | 1/9 |
| 4. csapdakészítés: | 4/106 (+17%) | 5. csapdaészlelés: | 1/5 | 6. gyógyítás: | 8/100 |
| 7. titkosírás: | 1/30 | 8. felderítés: | 1/31 | 9. teológia: | 3/81 |
| 10. pszi: | 2/72 | 11. zárnyitás: | 1/5 | 12. vadászat: | 5/109 |
| 13. bányászat: | 1/106 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 30% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
| gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
| szintszívó (#96) (csak egyszer) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
| jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | ||
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| vámpirizáció (#1) (43,0) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | tulajdonságpajzs (#26) |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart! |
| 2.) Beszélgess egy halott lelkével. |
| 3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| szürke mágustorony (500): többek közt 16. tárgyat kell leadnod. |
| ISMERT LABIRINTUSOK |
| 26. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| a halál érintése (136) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| isteni kapcsolat (168) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| kihívás (206) |
| csonttörés (219) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| sötét rúna (297) |
| pszionikus védelem (307) |
| sötét rúna II. (359) |
| élőholt kísérők (360) |
| tudati feketemágia (390) |
| a mágia szeretete (393) |
| szórd két kézzel (397) |
| megvilágosodás (421) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 1 TU. |
| auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| manapajzs töltése (565) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| isteni regeneráció (572) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| a hit ereje III (579) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 8194 TU szükséges.) |
| elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
| Páncélok és pajzsok | ||||||||
| 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | elit csatavért (#295) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) | |
| 1 | * | kvazár kesztyű (#445) | 1 | * | kvazár sisak (#266) | 1 | mászókarom (#78) | |
| 1 | * | zafír erőöv (#397) | 1 | * | zangrozi csizma (#451) | |||
| Fegyverek és lövedékek | ||||||||
| 1 | agyartőr (#420) | 1 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | |||
| 1 | csontkés (#11) | 1 | * | ezüsthegyű lándzsa (#324) | 27 | * | ezüsttollú nyíl (#363) | |
| 2 | * | ezüsttőr (#322) | 1 | * | hosszú íj (#111) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | |
| 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | méregfog (#1553) | |||
| 1 | parittya (#18) | 3 | szögletes kő (#17) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
| Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
| 1 | drakolder gyűrű (#969) | 1 | * | gyémánt védőgyűrű (#726) | 1 | * | koponya szimbólum (#139) | |
| 1 | kráken gyűrű (#1165) | 1 | * | mind. smaragdja (#2750) | 1 | ryuku karvédő (#687) | ||
| 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | szerencsetalizmán (#366) |
| Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
| 50 | áldott kő (#642) | 1 | alkímiázó üst (#341) | 1 | bo'adhun idol (#745) | |||
| 24 | deus ex machina (#1) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 15 | fáklya (#36) | |||
| 100 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 69 | kaja (#2) | ||
| 1 | kötél (#92) | 5 | leviatángumó (#1757) | 1 | mászókampó (#165) | |||
| 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
| 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
| Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
| 3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 25] | ||||||
| 1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
| 1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
| 1 | kavadu iszák (#25) | [benne 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
| 5 | szent kehely (#257) | [bennük 50 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
| 6 | uzbány csőr (#169) | [bennük 16 csepp ugh méreg (#166), fér még: 56] | ||||||
| 6 | vizestömlő (#3) | [bennük 118 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
| Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
| 3 | antilopbőr (#48) | 2 | bordacsont (#16) | 4 | evaporőr háj (#105) | |||
| 3 | fabontó (#106) | 3 | grákóbőr (#41) | 1 | grifftojás (#179) | |||
| 86 | gyíkfű (#201) | 1 | gyöngymangó (#135) | 5 | kavadu lebeny (#24) | |||
| 7 | királygyík bőr (#44) | 1 | magszim bél (#103) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
| 4 | mandibulapenge (#125) | 1 | mutáns csont (#331) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
| 10 | pirkit (#153) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | |||
| 23 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | 3 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
| 1 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tükör (#43) | |||
| 14 | varányszem (#30) | 4 | vízionár szem (#102) | |||||
| Összsúly: 88.64 kg | Megterheltség: 71% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (7 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | ryuku mellvért (#689) | 1 | ryuku nadrág (#691) | 1 | ryuku sisak (#688) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 10 | arany (#50) | 2 | víz (#27) | |||||
| 57 | 58 | 59 | |
| 37 | |
|
|
| 38 | |
|
|
| 39 | |
|
|