Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 6. 12h:01' EZ A 72. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD 73. játékheted kezdete: ápr. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3074 SZÁMLA : XXXX |
gyk 87 40 | gyakorolsz a 87. tárggyal 40 pontért |
f 45 | kísérletezel a 45. tárggyal |
kt 66 | elkészíted a 66. tárgyat |
kf 66 2 | kézbeveszed/felveszed a 66. tárgyat a bal kezedbe |
f 153 | kísérletezel a 153. tárggyal |
fgy 40 15 3 | felt. gyógyítás 40 15 |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd az uzbány testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy szökőkút van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Elenios elsőáldozója. Egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy mind. kristályát, egy obszidián karkötőt, egy rőtmanó kacagányt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar bajnok trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy szutykos remák trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát. Továbbmész.
(Továbbmész...) [46,-17] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebzett sóhajtó dorony. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-16] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. [Mostantól használhatod a Feltételes Ásás: FÁS <TVP> parancsot. Ha fémet érzékelsz egy mezőn, automatikusan ásol. Egy körben maximum annyi TVP-t fogsz erre elkölteni, ahány TVP-t paraméterként megadtál. A parancs kikapcsolása az üres FÁS paranccsal történik. Ahhoz, hogy valaki megkapja ezt a parancsot, 5-ös bányászat szakértelem és legalább 30 fordulónyi tapasztalat szükséges.] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy északi aurach. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 10 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az északi aurach jobb vállát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 5 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szőrlajhár jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szőrlajhár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lajhár csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-14] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szőrlajhár lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szőrlajhár bal vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a szőrlajhár megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lajhár csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
be 7 | bemész a 7. titkos labirintusba |
lm 4 5 8 | mozogsz 4 5 8 |
Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Baar-ork testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Baar-ork megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Baar-ork még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 25 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 7 6 1 | mozogsz 7 6 1 |
SZÖGES BŐRPAJZS (66. TÁRGY) A szögekkel kivert bőrpajzs kiváló védelmet nyújt, nemcsak csökkenti az ellenfél csapásának erejét, a fegyvert meg is akaszthatja a sok tüske. Oké, de honnét szedd a tüskét? Kézenfekvő a dolog: az acélkemény sünmedve tüskéket használod. Ehhez legalább 10 ilyen tüskére van szükség, és persze egy kis bőrpajzsra. A készítése 18 pontba kerül, és kettővel javítja a védekezésedet. |
KIS VASPAJZS (159. TÁRGY) A kis vaspajzs az egyik legegyszerűbb tárgy, amit vasból lehet készíteni. Előállításához szükség van öt vasércre, amelyet egy vaskohónál, tíz pirkittel felfűtve, egy kőkalapáccsal dolgozhatsz meg. Ahhoz, hogy ezt a 6-os védettséget nyújtó tárgyat meg tudd csinálni a KT 159 paranccsal, 40 TVP elköltésével, legalább 3-as bányászat szakértelem szükséges. |
UZBÁNY (102. SZÖRNY) Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat. |
HALÁLBOKOR (2370. TÁRGY) A Negatív létsíkra nyílt tér-idő szakadásokon keresztül halálos spórák kerültek minden síkra, amelyek megmérgezték a növényeket, és átalakították őket. A halálbokor csak a mi világunkról tekintve tűnik halottnak: negatív energiákkal táplálkozik, folyamatosan szívja el az életenergiát környezetéből, növekszik! A halott bokorról - ha akarod - leszakíthatod a virágát, de vigyázz, mert a bokor egyetlen érintése könnyen elszívhatja életesszenciádat! A KT 2371 paranccsal egy bokorról egy virágot tudsz begyűjteni 5 TVP elköltésével. |
VARKAUDAR BARLANG (2200. TÁRGY) A nyomok alapján nem kétséges, hogy az előtted sötétlő mély barlang a varkaudar-thargodan invázió szétszóródott katonáinak nyújt menedéket. Talán érdemes lenne körülnézned odabenn! |
SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY) A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet. |
LEAH MEGIDÉZÉSE Az ég mintha kissé elszürkülne, mintha a hirtelen rezzenéstelenné torpant szél hátán egyetlen madárdal sem jutna el a füledhez... Aztán meghallod. Meghallod, amint egy túlvilági, hideg lelkű lény szól hozzád egy másik dimenzióból: "Ah, végre egy halandó, aki meg merte érinteni a követ! Egy vias thurnulhoz, Leah, a Halál és Végtelen Sötétség Istenének szolgájához beszélsz. Lelkem ebbe a kőbe van bezárva, várva, hogy leteljen az ezer év, amelyet gazdám büntetésként kiszabott rám. Feladatom, hogy minden hozzád hasonló vándor előtt felvillantsam, milyen végtelen hatalom, az élők és holtak feletti korlátlan uralom, a sötétség és halálvarázslatok félelmetes ismerete vár arra, aki Leahot, a Halál Urát választja istenének. Az idő elkoptatta az uram rúnaköveit, és a hívők száma egyre kevesebb... Mindenki az ígérgetőt, az alattomos és hatalomra éhes, ámde végtelenül tapasztalatlan új istent, Dornodont választja. Halld hát e nyomorult tolmácson keresztül az Uram ígéretét: ha Leah bármely rúnakövénél egy kellő áldozatot bemutatva imádkozol hozzá, követőjévé, sőt papjává válhatsz... Ne feledd, ez egyben a hatalom és a halhatatlanság ígérete is! Az áldozat egy bordacsont, egy csuklyavirág, és egy fekete gyöngy kell hogy legyen. Lelked, aurád pedig legyen sötét, mint az éj! Leah követői csak gonosz jelleműek lehetnek. Most pedig menj, és terjeszd az igét!" A kapcsolat hirtelen véget ér, és de ott maradsz kábán, magad elé bámulva. |
Erő: | 20 | Szint: | 10 | Merészség: | 4/1 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 480 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 16/16 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 137/103 | Jellem: | semleges (-7) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 33 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 9 (+1) | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 5 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
47,67 mezőn táborozol, a 7. labirintusban, 1. szinten, 3. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 13 | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. zárnyitás: | 2 | 9. vadászat: | 1 |
10. bányászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), vízionár (#66), sírlidérc (#172) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): 7. labirintus (47,67). törpe házikó (532): kész. kobudera lak (533): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 15, 16, 17, 21, 53. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) |
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rézsisak (#72) | 1 | * | szöges bőrpajzs (#66) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | csontszablya (#64) | ||
1 | kőkalapács (#13) | 3 | kőkés (#6) | 1 | obszidián penge (#2082) | |||
1 | * | parittya (#18) | 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | szögletes kő (#17) | ||
2 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
1 | + | deus ex machina (#1) | 2 | fáklya (#36) | 18 | kaja (#2) | ||
2 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 1 | lant (#238) | |||
1 | olló (#335) | 1 | távcső (#42) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 1 csepp tinta (#101), fér még: 19] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 13 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 6] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | bordacsont (#16) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 2 | drótszőr (#37) | 2 | fabontó (#106) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 2 | lajhár csont (#236) | 2 | lapkorong (#80) | |||
34 | madártoll (#112) | 2 | mákrózsa virág (#56) | 4 | mandibulapenge (#125) | |||
8 | óndarab (#85) | 2 | pirkit (#153) | 2 | rákpáncél (#97) | |||
2 | rókafarok (#124) | 7 | smirglilevél (#29) | 3 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 6 | varányszem (#30) | 2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 56.71 kg | Megterheltség: 113% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 9 | kaja (#2) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
10 | sünmedve tüske (#14) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | arany (#50) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | csontszablya (#64) | |||
1 | kőkés (#6) | 2 | lajhár csont (#236) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) |
45 | 46 | 47 | 48 | |
-20 | |
|
|
|
-19 | |
|
|
|
-18 | |
|
|
|
-17 | |
|
|
|
-16 | |
|
|
|
-15 | |
|
|
|
-14 | |
|
|
|
-13 | |
|
|
|