TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2024. szept. 29. 12h:38'
EZ A 997. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD
998. játékheted kezdete: szept. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6
|
BOTANICA KALANDJAI
A megvett bónusznak köszönhetően ebben a fordulóban minden mezőn 2 szörny fog jönni.
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [2,-2] koordinátán.
Szivornya (1782) ellopott tőled 5 varányszemet.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 moa csiptetőt (999 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A táborozás 2. napján összefutsz Calen Randirral. Megnézed közelebbről ezt a fénylő páncélost. Nem mered hosszasan bámulni, de feltűnik rajta valamilyen jelkép: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy griff nyakéket, egy kráken gyűrűt, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy elit gárdista trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: A viharfellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy spagulár! {legmagasabb fegyver szakértelme: 24.} Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 2. napon találkozol egy kontyos aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Egy arany emlékérmet, egy bo'adhun gyűrűt, egy bronz morférmet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst morfmedált, egy háború gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. smaragdját, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet és egy tűztagadót visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy füstherceg trófea és egy ködsárkány trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy agyartőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. {legmagasabb fegyver szakértelme: 85.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 2. napon találkozol egy kontyos aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Egy arany emlékérmet, egy bo'adhun gyűrűt, egy bronz morférmet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst morfmedált, egy háború gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. smaragdját, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet és egy tűztagadót visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy füstherceg trófea és egy ködsárkány trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy agyartőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nem tűnik túl barátságosnak. Odébbállsz.
A 2. napon összeakadsz egy kontyos aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Egy arany emlékérmet, egy bo'adhun gyűrűt, egy bronz morférmet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst morfmedált, egy háború gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. smaragdját, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet és egy tűztagadót visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy füstherceg trófea és egy ködsárkány trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy agyartőrt tart. Hátasállata egy sullár! Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz.
Nem látszik valami barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
A 2. napon összefutsz egy kontyos aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Egy arany emlékérmet, egy bo'adhun gyűrűt, egy bronz morférmet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst morfmedált, egy háború gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. smaragdját, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet és egy tűztagadót visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy füstherceg trófea és egy ködsárkány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy agyartőrt tart. Hátasa egy idomított sullár. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész.
A 2. napon összefutsz egy kontyos aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Egy arany emlékérmet, egy bo'adhun gyűrűt, egy bronz morférmet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst morfmedált, egy háború gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. smaragdját, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet és egy tűztagadót visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy füstherceg trófea és egy ködsárkány trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy agyartőrt tart. Hátasállata egy sullár! {ereje: 155.} Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
A 2. napon összefutsz egy kontyos aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Egy arany emlékérmet, egy bo'adhun gyűrűt, egy bronz morférmet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst morfmedált, egy háború gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. smaragdját, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet és egy tűztagadót visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy füstherceg trófea és egy ködsárkány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy agyartőrt tart. Egy sullár a hátasa. {ereje: 157.} Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Otthagyod a másik kalandozót.
A 2. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Dornodon szerzetese. Egy Arany Beholderfejet, egy arany emlékérmet, egy arany morfjelvényt, egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkánycsizmát, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz morférmet, egy csonka fülbevalót, egy Dendeitren gyűrűjét, egy denevér szimbólumot, egy Dhl'molatzz tegezét, egy Dornodon talizmánját, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Fagyor övsálját, egy hősi övcsatot, egy Iniac nyakláncát, egy Khór maszkját, egy klasszik rézmedált, egy klasszikus kitűzőt, egy kyorg övcsatot, egy lordok övét, egy lovagi sisakforgót, egy mind. zafírját, egy napfény karkötőt, egy Niagren vállszíját, egy purifikátor övet, egy Putakalu karkötőjét, egy q. pusztító éremet, egy q. taposó medált, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót, egy szamurájvértet, egy szerencsekockát, egy tirik-hun medált, egy topáz erényövet, egy tőrvető vállszíjat, egy Toyaki csuklópántját, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy troglodita gyűrűt, egy tűztagadót, egy varkaudar fétist és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy élőholt draklen trófea, egy draklen családfő trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy Vércsapolót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy haragvó pegazus a hátasa. {védettsége: 243 szúró, 243 vágó, 243 ütő ellen.} Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Odébbállsz. Szivornya (1782) ellopott tőled 1 tolmokov-koktélt.
A 3. napon összefutsz Xenon Colinával. Sheran követője. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany emlékérmet, egy behemót amulettet, egy bronz éjmedált, egy bronztornyot, egy csodálatos nyakláncot, egy draklen csizmát, egy ezüst morférmet, egy ezüst morfjelvényt, egy fejvadász medált, egy grifftoll kesztyűt, egy hakamát, egy haramakit, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy kabutót, egy klasszikus kitűzőt, egy koponya gyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mágusköpenyt, egy medvebőr övet, egy mind. jádekövét, egy not. pusztító éremet, egy nozar-thin medált, egy olimpiai ezüstmedált, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy réz morfmedált, egy rizspapír-vértet, egy rubin koszorút, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy teriadan karkötőt, egy tűztagadót, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy hoarián sárkánybébi trófea, egy quwarg ölész trófea és egy teriád harcos trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon összeakadsz egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű mutáns nővel. Fekete a bőre. Egy boszorkánykendőt, egy bronz morférmet, egy bronz morfjelvényt, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mind. smaragdját, egy nodonrod kitűzőt, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó éremet, egy q. pusztító medált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy Thargodan légiós trófea és egy sötét ölész trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy goldugar a hátasa. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Dark Bloom. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Táborozásod 4. napján calen Randir átadott neked 1 dalb.kristálycsizmát.
Táborozásod 4. napján calen Randir átadott neked 2 szent kehelyt. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát. A játékvezető átadott Neked 5 kreiton esszenciát.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). (ld. enc.) Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+209 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy sötét gnóm nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 195.]
| * 1. KP: p 71 0 0 |
használod a 71. pszi képességet |
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 190.]
| * 2. KP: v 224 0 0 |
elmormolod a 224. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 190.]
| * 3. KP: v 28 0 0 |
elmormolod a 28. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 185.]
| * 4. KP: v 53 0 0 |
elmormolod az 53. varázslatot |
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 180.]
| * 5. KP: h 745 0 0 |
használod a 745. tárgyat |
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
| bb 674 1 |
beraksz a bankba a 674. tárgyat (1 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 1 dalb.kristálycsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 180.]
| p 73 |
használod a 73. pszi képességet |
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 170.]
| v 6 999 18 |
elmormolod a 6. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 165.]
| v 138 |
elmormolod a 138. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 160.]
| h 892 20 |
használod a 892. tárgyat |
Felhasználsz 20 esszenciát (+200 fejlesztési pont). (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 160.]
| fno 11 5 |
fejl. pont elköltés 11 5 |
Elköltesz 200 fejlesztés pontot a kincskeresés képesség növelésére. (+2% esélyt kaptál ritka kincs találására.) [0 pontot használtál fel, van még 160.]
| fno 10 5 |
fejl. pont elköltés 10 5 |
Sajnos nincs elég fejlesztési pontod (legalább 100 kell). [0 pontot használtál fel, van még 160.]
| fog 65 219 |
elfogod a 65. szörnyet a 219. tárggyal |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 160.]
| m 4 4 4 |
mozogsz délre, délre, délre |
[2,-1] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Látsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy sötét gnóm nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 14.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 5 életpontot vesztettél. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő Quirov mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Quirov testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a Quirov jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Quirov száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szereztél 63 aranyat. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
(Továbbmész...) [2,0] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} Itt csata lesz.
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. {támadása: 6.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed az útonálló bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy főutcát. Észreveszel egy nagyobb monolitot. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összeakadsz Dark Bloom. Egy boszorkánykendőt, egy bronz morférmet, egy bronz morfjelvényt, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Luthius karkötőjét, egy mind. smaragdját, egy nodonrod kitűzőt, egy Ovgun nyakláncát, egy q. irtó éremet, egy q. pusztító medált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy sodét, egy törpe bakancsot, egy tükörpáncélt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy kreiton idéző trófea, egy kreiton bűvölő trófea és egy sötét ölész trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. {max. varázspontja: 2788; max. pszije: 446.}
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
(Továbbmész...) [2,1] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy alpesi tehén. {max. életpontja: 61-68.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az alpesi tehén testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az alpesi tehén bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy emberevő. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed az emberevő fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod az emberevő bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy főutca van. Északnyugatra egy fény szentélye van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 30 stukilövedéket. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 8 nyílpuska lövedéket. Ügyességed TF-elődött. [99 pontot használtál fel, van még 61.]
| v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 59.]
| v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 57.]
| m 5 4 5 |
mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
[1,2] Még mindig hegyvidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy törpe bányát. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy főutca van. Északnyugatra egy főutca van. Északra egy főutca van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy drasmólyom lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a drasmólyom testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a drasmólyom fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy emberevő közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed az emberevő testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.
(Továbbmész...) [1,3] Még mindig hegyvidéken vagy. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy főutca van. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadtroll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a vadtroll jobb karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a vadtroll jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-7 életpont). A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy emberevő közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 2d7+2.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával végigmetszed az emberevő nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az emberevő jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [0,4] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy emberevő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alpesi tehén. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elhagyott bányát. (ld. enc.) Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [15 pontot használtál fel, van még 42.]
| v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 40.]
| v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 38.]
| m 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
[-1,5] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy világítótornyot. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy móleon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a móleon fémes gerincét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a móleon jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A móleon megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 fémrudat. 96 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy kőszáli disznó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a kőszáli disznó bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. Véres nyál csordul ki a kőszáli disznó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 kaját. 46 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-2,6] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy emberevő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az emberevő testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az emberevő fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alpesi tehén lehet. {védettsége: 4 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az alpesi tehén testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az alpesi tehén jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 7 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 28.]
| szk 65 |
keresed a 65. szörnyet |
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy goldugart. [0 pontot használtál fel, van még 28.]
| id 65 40 |
idomítod a 65. szörnyet 28 pontért |
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 28.]
| * 1. BP: h 2107 0 0 |
használod a 2107. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 23.]
| * 2. BP: tf 3 12 0 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [12 pontot használtál fel, van még 11.]
| * 3. BP: tf 3 12 0 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 11 pontért |
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 79 TVP-t kell elköltened.] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy emberevő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[11 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-4 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 25, 15.
Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 174 pontot. A következő körben tehát 174 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VÉDEKEZÉS A TOLVAJOK ELLEN
Eleged van a tolvajokból! Valamit ki kellene már találni védekezésül... Ez az! Mi lenne, ha táborozáskor néhány tárgyat begyűrnél a ruhád alá, ill. ráfeküdnél? Így ezeket a tárgyakat biztosan nem tudnák ellopni, akárcsak azokat, amelyek rajtad, ill. a kezedben vannak.
Ehhez a KF <tárgy> 3 parancsot kell kiadnod. Maximum két fajta tárgy lehet így őrizve, a tárgylistádon ezeket nem *, hanem + jelöli. Az így KF-elt páncél persze nem ad védekezést, a varázstárgy sem ad tulajdonságaidhoz, hiszen nem magadra öltöd, csak nagyon vigyázol rá. A többi KF-elt tárgyhoz hasonlóan, a LE paranccsal szüntetheted meg a tárgy-őrzést. Ha kézbevenni/felvenni akarsz egy őrzött tárgyat, akkor először egy LE parancsot kell rá kiadnod. Az őrzésnek persze csak táborozás alatt van jelentősége, az így beKF-elt tárgyakat is nyugodtan használhatod (pl. ásó).
Érdemes a birtokodban levő deus ex machiná(k)ra, ill. még egy fontos és értékes tárgyadra mindig kiadni. Aranyra sajnos nem működik ez a parancs (hiszen szanaszét van dugdosva, a különböző zsebeidbe), de a pénz védelmére van egy másik megoldás: rakd be Fairlight valamelyik bankjába.
Megjegyzés: a KF <tárgy> 3 parancsot az a barátod is használhatja, aki még nem kapta meg ezt az Encyclopediát. |
MOA CSIPTETŐ (1330. TÁRGY)
A moák tisztában voltak azzal, a fejükön lévő apró, fülnek nevezhető kitüremkedés melyik pontját kell elszorítani ahhoz, hogy agyuk tudatalatti részei megfelelően stimulálódjanak. A procedúra által az eddig vegetáló agysejtek is aktívvá tehetők, így az elme kapacitása kockázatok nélkül, egyszerűen megnövelhető. Ez az eljárás a gnómoknál is használható, így ha ebbe a fajba tartozol, és a moa csiptetőt a füled hegyére rögzíted, IQ-d megnő 3-mal. A csöppnyi tárgy szinte nem is látszik ezután, így nem is foglalja a helyet más fülbevalók elől. |
DALEBGAD KRISTÁLYCSIZMA (674. TÁRGY)
Az ősi idők érce, a dalebgad a létező legkeményebb anyag, amely az ismert világon és azon kívül létezik. Nemcsak megmunkálásának titka veszett már rég a múltba - amely nyilvánvalóan összetett mágikus eljárásokat is magába foglalt - mára már a belőle készült tárgyak is csak legendának számítanak. Ez a dalebgadból készült kristálycsizma egyedülálló relikvia - azonos könnyedséggel simul egy gnóm és egy troll lábára. Nemcsak hattal növeli meg a védettségedet, de mind az öt alaptulajdonságodat is megnöveli eggyel, amíg viseled! Nem veheted fel azonban, ha a szinted 25 alatt van. |
FEJLESZTÉSI PONTOK
Az Esthar császárság és szomszédos birodalmak teremtményei veszélyesebbek minden eddiginél, amivel eddig találkozhattál (persze, az éjfattyakat kivéve). Természetesen, ez az új kihívás új tapasztalatot is jelent, amelyet csak részben fejez ki a csatáért kapott tapasztalati pont. Minden egyes ilyen legyőzött lényért egy ún. fejlesztési pontot kapsz. A fejlesztési pontokból különböző képességeidet fejlesztheted, ahányszor 100 fejlesztési pontot összegyűjtesz, választhatsz az alábbiak közül:
1. sebzés: minden lőfegyverrel és közelharcban leadott támadásra kapsz +1 sebzést szörnyek ellen.
2. támadás: szörnyek ellen kapsz +1 támadást, ami nem csak találati esélyedet, de effektíve sebzésedet is növeli bizonyos mértékben.
3. védekezés: szörnyekkel szemben kapsz +2 védekezést, ami a találati esélyüket és effektíve sebzésüket csökkenti.
4. max. életpont: maximális lehetséges életpontod megnő 10-zel.
5. varázslat sebzés: minden alkalommal, amikor varázslattal sebzel, a varázslat alapsebzése +10% lesz, de legfeljebb +15 sebzés. Ez a harc közben, fegyveredből kilőtt varázslatra is vonatkozik. A sebzést mentődobás és egyéb hatások még csökkenthetik.
6. regeneráció: ahányszor egy szörny megsebez téged, 4-gyel kevesebb sebzést okoz, támadás típusonként egyszer érvényesül ez a bónusz.
7. tulajdonságpont: kapsz egy tulajdonságpontot, amelyet a TNO parancsnál használhatsz fel.
8. képességpont: kapsz egy képességpontot, amelyet a KNO parancsnál használhatsz fel.
9. gyors fejlődés: Legmagasabb fegyver szakértelmed kivételével az összes többi közelharc fegyver szakértelmed gyorsabban fejlődik (kb. 5%-kal)
10. vp regeneráció: minden parancsod végén vp-t regenerálsz, az előző parancs óta elköltött TVP és a vp regeneráció szintjének arányában. Ez a [... pontot használtál fel..] boxban jelenik meg, és az ott kiírt TVP-re kapod meg.
11. kincskeresés: kapsz +1% esélyt, hogy egy szörnynél olyan mágikus kincset találsz, amely annál a lénynél csak bizonyos eséllyel fordul elő.
12. halhatatlanság: +1% halhatatlanságot kapsz. Minden kalandozó vágya, hogy halhatatlanná váljon... Ez fontosabb annál, mint hogy némi csip-csup bónuszt kapjon a sebzésére vagy a támadására!
A fenti lista a későbbiekben bővülhet. Fontos, hogy egy fejlesztésre legfeljebb 5 pontot költhetsz. Ha legalább 7 féle képességre költöttél egyenként legalább 3 pontot, akkor az egy fejlesztésre költhető pontszám maximum 10.
A fejlesztéshez az FNO <képesség> <mennyiség> parancsot kell kiadnod, ahol <képesség> a fenti listából egy sorszám, mennyiség pedig hogy hányszor 100 fejlesztési pontot akarsz elkölteni rá.
Példa: FNO 4 2 parancs hatására 200 fejlesztési pont árán max. ép-d megnő 20-szal.
Megjegyzés: bár előfordulhat, hogy egy esthari szörny kevesebb TP-t ér, mint egy Sötét Földes (hiszen itt a TP egy részét fejlesztési pontban kapod), azért a trófeát le fogod cserélni, hiszen ez egyértelműen erősebb lény. |
ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY)
Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
KARAKTERLAP
Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 34. fordulód.
| Erő: |
16 (32) |
Szint: |
17 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
106 cm |
| IQ: |
27 (32) |
Támadás: |
36 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
50 kg |
| Ügyesség: |
16 (25) |
Védekezés: |
31 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
82/82 év |
| Egészség: |
17 (22) |
Életpont: |
291/287 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
15 |
| Szerencse: |
18 (24) |
Varázspont: |
505/106 |
Pénz: |
63 arany |
Kép. pont: |
4 |
|
|
Pszi pont: |
58/18 |
|
|
|
|
Eddig összesen 356 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
6 117 TP-t kaptál. Jelenleg
247 675 TP-d van. A következő szinthez még
12 325 TP szükséges. Trófeáid:
vark. nekromanta,
orgoró,
nómenklatúra. A 34. fordulódban 5858 arany került a bankszámládra. 5858 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
| HARCI ISMERETEK |
| szúrófegyverek: |
2 |
vágófegyverek: |
19 (+1) |
ütőfegyverek: |
3 |
| lőfegyverek: |
13 |
|
|
|
|
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -17.); stukilövedék (#414) (18 -); |
| 70,65 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK |
| Max életkor 947 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
2 |
2. nyomkövetés: |
7 |
3. mászás: |
1 |
| 4. csapdakészítés: |
14 |
5. gyógyítás: |
13 |
6. felderítés: |
1 |
| 7. szörnyidomítás: |
1 |
8. teológia: |
5 (+1) |
9. taumaturgia: |
20 |
| 10. szörnyismeret: |
7 |
11. pszi: |
8 |
12. vadászat: |
4 |
| 13. bányászat: |
4 |
14. főzés: |
3 |
|
|
| FEJLESZTÉSI PONTOK |
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 |
| 11. kincskeresés: 2 |
|
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
| készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ) |
| elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219) |
| vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ) |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
| kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
|
| Papi varázslataid |
| gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
|
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
|
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 3. és magasabb szintűek ellen |
| Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) |
| tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), oldás (#372) |
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) |
| lángcsóva (#31) |
>> |
7. szintű lényekre |
|
jégcsóva (#41) |
>> |
13. szintű lényekre |
| izomernyesztés (#33) |
>> |
nómenklatúra (#158) |
|
|
|
|
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
| 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| 3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (685): új. |
| HŐSTETTEID |
| Miniesemény statisztikák |
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart) |
| Megölt szörnyek: 106. Szerzett pont: 13356. Beállított erő: 0 Összpont: 13356 |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
-3 |
-2 |
-1 |
0 |
1 |
2 |
3 |
| -3 |
|
|
|
|
|
|
|
| -2 |
|
|
|
|
|
|
|
| -1 |
|
|
|
|
|
|
|
| 0 |
|
|
|
|
|
|
|
| 1 |
|
|
|
|
|
|
|
| 2 |
|
|
|
|
|
|
|
| 3 |
|
|
|
|
|
|
|
| 4 |
|
|
|
|
|
|
|
| 5 |
|
|
|
|
|
|
|
| 6 |
|
|
|
|
|
|
|
| 7 |
|
|
|
|
|
|
|
(-2,6) Sheran oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, emberevő (#119), alpesi tehén (#91)
(-1,5) egy ismeretlen isten rúnaköve, Fairlight oltár, világítótorony (#156), érclelőhely, móleon (#68), kőszáli disznó (#34)
(0,4) emberevő (#119), alpesi tehén (#91), világítótorony (#156), elhagyott bánya (#1685), érclelőhely
(1,2) világítótorony (#156), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), drasmólyom (#60), emberevő (#119)
(1,3) vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, vadtroll (#70), emberevő (#119)
(2,-1) Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), sötét gnóm (#132), Quirov (#975)
(2,0) útonálló (#130), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), nagyobb monolit (#2783), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), Dark Bloom (1637. kalandozó)
(2,1) alpesi tehén (#91), emberevő (#119), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), oltár, olvasztókemence (#86)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (S#fr#nykő (979. t#rgy) -> 8)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 30 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Vad#szat -> 0)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 0)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 1)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 2)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 3)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 4)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 5)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 6)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 7)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 8)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 9)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 10)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 11)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 12)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 13)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 14)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 15)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 16)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 17)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 18)
2024.09.29 12:38 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (5 db Kreiton esszencia (892. t#rgy) -> 19)
˙