33. forduló, 35. forduló, Vasav összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 10. 9h:17'
EZ A 82. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD
83. játékheted kezdete: febr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2875
SZÁMLA : XXXX

VASAV KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [52,23] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+58 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+4 varázspont.)

fkt 22 30 felt. készítesz a 22. tárgyat (30 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 22 tüskét. [22 pontot használtál fel, van még 150.]

tno 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

tno 3 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

kno 7 képesség-növelés 7
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
[0 pontot használtál fel, van még 150.]

f 130 kísérletezel a 130. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz hebrencs csapdát. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 140.]

kt 23 10 elkészíted a 23. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 mérgezett tüskét. [10 pontot használtál fel, van még 130.]

flh 7 23 felt. lőfegyver haszn. 7 a 23. tárggyal
Ok, FLH 7 23 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

flh 1 22 felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal
Ok, FLH 1 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[51,23] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sünmedve közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a sünmedve bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a sünmedve bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a sünmedve megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. Magadhoz veszel egy tekintélyes sünmedve trófeát. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot.

(Továbbmész...) [50,23] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy mélységi grittang. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges sünmedve trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes mélységi grittang trófeát. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,22] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trollfa. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a trollfa testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A trollfa megüti a bal válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trollfa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A trollfa támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadász varkaudar. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges mélységi grittang trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő vadász varkaudar trófeát. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 100.]

kt 116 10 elkészíted a 116. tárgyat (10 darabot)
Itt nincs móricserje, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy móri gyümölcsöt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 100.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+25 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 60.]

v 6 elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 55.]

m 7 2 2 mozogsz északnyugatra, keletre, keletre
[49,21] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kavadu. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kavadu testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a kavadu bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a kavadu fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kavadu belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy proteinfecske. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske bal szárnyát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske farkát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a proteinfecske jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. (ld. enc.) Elhajítod a vacak púpos burástya trófeát, és kinyersz egy alkalmas proteinfecske trófeát. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}


(Továbbmész...) [50,21] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy legyengült liumbe. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Nincs időd félrehajolni. (19 életpontot vesztettél.) Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [51,21] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mérges pók. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a mérges pók egyik lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a mérges pók bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szőrös pók közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrös pók bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a szőrös pók testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szőrös pók belecsíp a derekadba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szőrös pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 25.]

fkt 23 20 felt. készítesz a 23. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 mérgezett tüskét. [5 pontot használtál fel, van még 20.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-1 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 20 pontod maradt, ebből a következő körre 20 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY)
Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására).

MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY)
A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver.

TROLLFA (80. SZÖRNY)
Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ.

MADÁRTOLL (112. TÁRGY)
Sok madárszerű lényről szerezhetsz tollakat. Ha párnatömésre nem is, esetleg nyílvessző-tollnak jók lesznek.

KARAKTERLAP

Vasav, egy fekete, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr híve vagy. Ez a 34. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 15 Támadás: 10 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 4 Menekülés: 50 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 20 Életpont: 165/81 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 (13) Varázspont: 40/6 Pénz: 3 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 122 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 270 TP-t kaptál. Jelenleg 9 164 TP-d van. A következő szinthez még 2 836 TP szükséges. Trófeáid: proteinfecske, gyilkos tetű, vadász varkaudar.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 4 ütőfegyverek: 10 lőfegyverek: 8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -);
51,115 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 626 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 14 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. teológia: 3 (+1) 8. zárnyitás: 1 9. vadászat: 3
10. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
udvarolsz a 3. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 20 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 69.70 kg Megterheltség: 47%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van.
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 gyenge méreg (#26) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kavadu lebeny (#24) 3 madártoll (#112) 13 mérgezett tüske (#23)
6 sünmedve tüske (#14) 3 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

48 49 50 51 52 53
20
21
22
23
24
(49,21) gumifa (#38), oltár, 13. jellempróba, kavadu (#19), proteinfecske (#139)
(50,21) liumbe (#349)
(50,22) trollfa (#80), vadász varkaudar (#108)
(50,23) mélységi grittang (#103), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Leah oltár, 42. jellempróba
(51,21) mérges pók (#20), szőrös pók (#100)
(51,23) sünmedve (#33), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)

Üzenet küldése a karakternek