Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. szept. 9. 12h:04' EZ A 57. JÁTÉKHETED, 34. FORDULÓD 58. játékheted kezdete: szept. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2254 SZÁMLA : XXXX |
ext | visszadátumozás kérelem |
fog 33 217 | elfogod a 33. szörnyet a 217. tárggyal |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
jlk 1362 | jelszó kimondása 1362 |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a sörényes ubuk jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sörényes ubuk farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk beleharap a kezedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [-292,-22] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő tintacsiga mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a tintacsiga testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [-293,-22] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy smirglibokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy púpos burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a púpos burástya testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a púpos burástya testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a sünmedve bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mancsával a sünmedve megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
kt 22 5 | elkészíted a 22. tárgyat (5 darabot) |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 1 22 1 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal (1 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tintacsiga testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tintacsiga testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tintacsiga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
ep 146 90 | építed a 146. tárgyat 90 pontért |
h 141 | használod a 141. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zoloboo testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a zoloboo testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zoloboo testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A zoloboo karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zoloboo száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
szk 141 | keresed a 141. szörnyet |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
VARÁZSLÁS Végre, a karaktered megtanult varázsolni! Mielőtt azonban két kézzel nyúlnál a könnyen megszerezhető hatalom után, nem árt, ha tudod - a mágia tudása sok-sok veszélyt is rejt magában. Komoly különbség van az istenektől kapott papi mágia és a varázslóktól tanult rúnamágia között. Az előbbihez az istened hűséges szolgálata, a tőle kapott feladatok teljesítése, a jellemedhez való hűség szükséges. Ha a vallásodnak nem megfelelően cselekszel, rövid időre vagy akár véglegesen elveszíthetsz bizonyos varázslatokat. Ha pedig megváltozik a jellemed, az összes, istenedtől kapott varázslatot elveszíted. A rúnavarázslatok használata ugyan nem követel ehhez hasonló megkötöttséget, bárki használhatja őket - legtöbbjükhöz viszont szükség van bizonyos anyagi komponensekre (különböző szörnyek alkatrészei, egzotikus növények). Varázsolni a V paranccsal tudsz. Első paraméternek meg kell adni a varázslat sorszámát. Ha egy új varázslatot megtanulsz, kapsz róla E.F-et, amelyben ez a sorszám szerepel, a varázslat részletes leírásával együtt. Előfordulhat, hogy egy varázslathoz meg kell adni 2. vagy 3. paramétert is, akkor ez el lesz magyarázva a leírásban. Egy varázslat elmondása 5 TVP-be kerül (néha többe, ilyenkor ez meg lesz említve a leírásban). Ezenkívül minden varázslatnak van bizonyos varázspont (VP) értéke - ennyi VP-be kerül a varázslat elmondása. Azzal, hogy megtanultál varázsolni, kaptál bizonyos számú VP-t, és minden újabb varázslattal, valamint szintlépéskor ez nő. Minél erősebb egy varázslat, annál több VP-be kerül. Minden forduló elején visszakapsz valamennyit az elhasznált VP-kből, ha az aktuális VP érték kevesebb a maximálisnál (az életpontokhoz hasonlóan). A kapott és visszanyert VP-k száma nagy mértékben függ az IQ-tól. Egy varázslat tarthat 1.) egy teljes fordulón keresztül, a forduló végén megszűnik; 2.) két forduló között, táborozás ideje alatt; 3.) egy adott feltétel teljesüléséig, addig a varázslat inaktívan lapul 4.) a legközelebbi csata végéig (ilyenkor általában a 2. paraméternél beállíthatjuk, hogy csata után újból elmondjuk a varázslatot, és hányszor). Vannak persze azonnal lezajló varázslatok, mint például a gyógyító és a harci varázslatok. Egy játékoson egyszerre 10 inaktív/táborozó/csata végéig érvényes és 10 forduló végéig érvényes varázslat lehet. 11. varázslat felrakása esetén a legrégebben felrakott megszűnik. Ha valakin van egy varázslat, és azt még egyszer rámondják, akkor az új változat felülbírálja az előzőt. A harci varázslatokat kicsit másként kell használni, ezekről részletesebb leírást majd akkor kapsz, ha szerzel egy ilyet. |
ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT) Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. A papi erőd növekedésével ez a büntetés egészen -10-ig nő. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart. |
![]() Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntően függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetsző cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követője jóságpontot kap), eltávolíthatnak tőle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerű KÖVETŐ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz előre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követő után a hűséges követő, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erős a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentősége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követő 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erős varázslatokat tud lőni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetőleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erősségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetőtől, mert nem fogja tudni megadni.] Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erősséged szempontjából. |
Erő: | 19 (20) | Szint: | 10 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 246 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 370 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 154/99 | Jellem: | jó (27) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 19 (20) | Varázspont: | 26/20 | Pénz: | 265 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 9/2 | Pszi pont: | 41/15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/14 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 15/76 (+25%) | lőfegyverek: | 13/52 (+12%) |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
70,52 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/73 | 2. nyomkövetés: | 1/76 | 3. mászás: | 3/88 |
4. csapdakészítés: | 4/60 (+21%) | 5. csapdaészlelés: | 1/15 | 6. gyógyítás: | 5/91 |
7. titkosírás: | 2/10 (+12%) | 8. felderítés: | 1/97 | 9. szörnyidomítás: | 1/0 |
10. teológia: | 1/6 (+106%) | 11. szerencsejáték: | 1/0 | 12. versengés: | 1/0 |
13. zene: | 1/0 | 14. szörnyismeret: | 4/57 | 15. pszi: | 7/11 (+9%) |
16. zárnyitás: | 2/6 | 17. vadászat: | 1/0 | 18. vitalitás: | 1/0 |
19. bányászat: | 4/36 | 20. testépítés: | 1/0 | 21. főzés: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), süvítő rája (#113) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A méreg a gonosz eszköze - hozz egy tucat csepp gyenge mérget, hadd változtassam vízzé! |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
emlékezetfrissítés (177) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrsisak (#57) | 1 | bronzpajzs (#89) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | ||
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | |
1 | * | sárga erőöv (#276) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bumeráng (#249) | 1 | * | fúvócső (#20) | 1 | * | kőkalapács (#13) | |
1 | kőkés (#6) | 1 | parittya (#18) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | ||
4 | * | tüske (#22) | 6 | ubuk tüske (#131) | ||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | * | nap szimbólum (#141) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | 3 | fáklya (#36) | |||
2 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 8 | kaja (#2) | ||
1 | kötél (#92) | 1 | mérleg (#81) | 1 | moa katalizátor (#386) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | rézkulcs (#75) | 1 | tatu dob (#234) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 36] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 100] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
4 | acélpengőke (#231) | 2 | álompor (#396) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 2 | bordacsont (#16) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
23 | drótszőr (#37) | 3 | evaporőr háj (#105) | 1 | fabontó (#106) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | grifftojás (#179) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | hebrencs állkapocs (#130) | 4 | kaktusztüske (#114) | 8 | lapkorong (#80) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 41 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | |||
6 | mandibulapenge (#125) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
6 | móri gyümölcs (#116) | 3 | ormánygőte csont (#21) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 2 | sallank karom (#128) | |||
6 | smirglilevél (#29) | 8 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | 15 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | tükör (#43) | 16 | varányszem (#30) | 2 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 45.84 kg | Megterheltség: 91% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kerek kő (#19) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | kaja (#2) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
9 | tinta (#101) | 4 | tüske (#22) | 6 | ubuk tüske (#131) |
-295 | -294 | -293 | -292 | -291 | -290 | -289 | |
-23 | |
|
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|