Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 13. 9h:15' EZ A 626. JÁTÉKHETED, 339. FORDULÓD 627. játékheted kezdete: aug. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3070 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 5 |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
vi 7 6 40 | viselkedésed: 7 6 40 |
ba 990 | nem támadod a jó jelleműeket |
tno 5 3 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
a 147 3796 1 | átadod a 147. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot) |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 135 4784 2 | átadod a 135. tárgyat a 4784. kalandozónak (2 darabot) |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [-15,31] Még mindig a városban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod az orgyilkos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az epokitféreg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1012 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [-13,31] A bozótost dombság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rőtmanó berzerker. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-5 életpont.) Rövid karddal megcsapod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 724 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [-12,31] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy gátvakond közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a khór darázs jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A khór darázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [-10,29] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő fabontó szójer nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-9,29] A terep továbbra is ritka erdő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Egy szolgánk, ha megéhezik,
Három foggal szalmát eszik.
Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy khór darázs került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a khór darázs bal vállát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a khór darázs jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a massza bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a massza farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a massza néhányszor agyarával! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-6 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány kőfejét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a földsárkány farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megütöd a földsárkány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a földsárkány fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A földsárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [-7,27] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [26 pontot használtál fel, van még 352.]
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 4 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
Erő: | 24 (26) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 73 (75) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 22 (24) | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 24 (28) | Életpont: | 293/291 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 33 (38) | Varázspont: | 1289/712 | Pénz: | 662 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 28/22 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 26/2 (+2%) | szúrófegyverek: | 3/29 (+16%) | vágófegyverek: | 14/71 (+7%) |
ütőfegyverek: | 1/96 | lőfegyverek: | 24/13 | dobófegyverek: | 4/40 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << rövid kard (#171) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 69/70 | 2. nyomkövetés: | 79/5 (+10%) | 3. mászás: | 7/93 |
4. csapdakészítés: | 19/61 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/96 | 6. gyógyítás: | 18/49 |
7. titkosírás: | 15/60 (+25%) | 8. felderítés: | 38/89 (+2%) | 9. szörnyidomítás: | 9/10 |
10. teológia: | 42/69 (+13%) | 11. taumaturgia: | 26/86 (+11%) | 12. versengés: | 2/105 |
13. harcművészetek: | 14/10 | 14. zene: | 13/65 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 29/86 (+1%) |
16. zárnyitás: | 5/33 | 17. vadászat: | 27/12 | 18. bányászat: | 32/9 (+3%) |
19. csapatmunka: | 1/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | nyuhaj karbin (#110) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
sünmedve (#33) (őrzi a holmidat: +7 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | hebrencs csapda (#147) | 10 | kaja (#2) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
37 | arany (#50) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | darázsszárny (#652) | |||
3 | fabontó (#106) | 1 | moa gyöngy (#378) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
3 | ragasztó (#83) | 3 | rézdarab (#70) |