337. forduló, 339. forduló, Dan McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 10. 9h:11'
EZ A 739. JÁTÉKHETED, 338. FORDULÓD
740. játékheted kezdete: jún. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5874
SZÁMLA : XXXX

DAN MCGEE KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [153,95] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 3 Eldereth szilánkot (5500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 20 borkonyó bibét (2000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 3 Eldereth szilánkot (5500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 3 Eldereth szilánk (eladási ár: 5500 arany, ebből a kezelési költség: 440 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 18 fokhagymát (50 arany). Átveszed a sikeresen eladott 20 borkonyó bibe (eladási ár: 2000 arany, ebből a kezelési költség: 160 arany) ellenértékét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+14 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+83 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+220 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+80 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 766. hetének nyerőszámai: 12, 2, 17. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy zoloboo sámán nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2394 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 490.]

* 1. KP: használod az 1629. tárgyat az 1133. tárgyat a 396. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy éber kakukk varázs hatalmát. Kakukk! Kakukk! [1 pontot használtál fel, van még 489.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 468.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

* 2. KP: használod a 112. pszi képességet
274 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

* 3. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 466.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 465.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 12. varázslatot a 184. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 463.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 461.]
Fürgén varázsolsz! [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 459.]

* 5. KP: beraksz a bankba az 1205. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 449.]

* 7. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 364. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 447.]
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 445.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 63. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 445.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 443.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 441.]

* 9. KP: használod az 1269. tárgyat az 1534. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-9 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 428.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy kisebb quwarg isten!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Semmi eredménye! A szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros lángnyelvekben. Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (6 támadással 414 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+41 varázspont.) A kisebb quwarg isten rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kisebb quwarg isten testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) A kisebb quwarg isten szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], 4 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 48 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 vas dobónyíl. 13167 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 485, gyógyulás: 0, összesen: -485 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 921 tapasztalati pontot kaptál. Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 71 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+111 életerő). [-15 varázspont.] Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [56 pontot használtál fel, van még 372.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

le 1257 leveszed/lerakod az 1257. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a Gorhud gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

kf 820 533 1171 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 533. tárggyal az 1171. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 372.]
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 372.]
Az ujjadra húzod a vark. pecsétgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 369.]

hu 44 626 451 hulladék: 44 626 451
Hulladék, ezért nem gyűjtesz királygyík bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sárkánytőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

hu 514 145 216 hulladék: 514 145 216
Hulladék, ezért nem gyűjtesz zafír medalliont. Hulladék, ezért nem gyűjtesz villám szimbólumot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ketrecet. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: ketrec (186,106)-> (380 ap), királygyík bőr (186,106)-> (3 ap), sárkánytőr (186,106)-> (200 ap), villám szimbólum (143,61)-> (10 ap), zafír medallion (143,61)-> (50 ap), zangrozi csizma (186,106)-> (25 ap), összesen 668 arany, 12 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 364.]

v 6 5 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 359.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

ek 7 7 14 t. energia kisütése: 7 7 14
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+14 titkosírás.) [-14 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 359.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
Bebújsz a mínosz-kúpba, és megpróbálod kiböngészni az írást. Professzionális vagy, ez nyilvánvaló az eredményből.

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
[100 pontot használtál fel, van még 259.]

m 1 1 7 mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra
[154,94] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [155,93] A terep vált: bozótos területen vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenőrizve, mászni kezdesz fölfelé. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos torát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1222 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg parafenomén!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 121 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2241 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 14 gyíkfüvet. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.

(Továbbmész...) [154,92] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [62 pontot használtál fel, van még 197.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[153,91] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy hóhérbimbót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy ekharion. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bal oldalát. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával megdöföd az ekharion bal lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ekharion vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 2178 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [153,90] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Killer egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. [34 pontot használtál fel, van még 163.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Bepillantasz: teljes a sötétség. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-8 varázspont.] Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 158.]

kf 475 1257 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 1257. tárggyal
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 158.]
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt, majd az ujjadra húzod a Gorhud gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

lm 100 100 100 mozogsz 100 100 100
[LM 2:] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [56. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [2. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [10. PONT.] [LM 11:] A fenébe! Egy zsákutca. [11. PONT.] Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [29. PONT.] [LM 30:] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [30. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [41. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 146.]

lm 100 100 100 mozogsz 100 100 100
[LM 42:] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [42. PONT.] Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [45. PONTON vagy.] [LM 46:] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [46. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-247 varázspont).
[LM 47:] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [47. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 137.]

lm 100 100 100 mozogsz 100 100 100
[LM 48:] Egy széles, magas terembe érsz. [48. PONT.] [LM 49:] Nincs megállás - továbbtotyogsz. [49. PONT.] [LM 50:] Haladsz előre. [50. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
[9 pontot használtál fel, van még 128.]

lm 100 100 100 mozogsz 100 100 100
[LM 51:] Egy széles, magas terembe érsz. [51. PONT.] Egy gránitelementált veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a gránitelementál jobb oldalát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a gránitelementál testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A gránitelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1963 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] Gorhud gyűrűje gyógyít rajtad. (+31 életerő.)
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[LM 52:] Mész tovább, előre. [52. PONT.] [LM 53:] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [53. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
[9 pontot használtál fel, van még 119.]

lm 100 100 100 mozogsz 100 100 100
[LM 54:] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [54. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 240 arany, 2 varázskő, 1 szent jogar, 1 szent kehely, 1 moa gyémánt (ld. enc.) és 10 pular kristály [pular kristály ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. És nicsak! Van még itt valami igen-igen fontos: a második darabja a varázsbotnak! Izgatottan rakod el. [LM 55:] Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. [6 pontot használtál fel, van még 113.]

* 1. BP: kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 113.]

* 2. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 83. varázslatot a 3. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 108.]
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 108.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 108.]

* 3. BP: használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy borkonyó bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 103.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 98.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 borkonyó bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 24, 25.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a Rughar familiárisa. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Izmozol kicsit a malomkővel. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 98 pontod maradt, ebből a következő körre 98 pontot vihetsz át. Kapsz még 479 pontot. A következő körben tehát 577 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA GYÉMÁNT (385. TÁRGY)
A Moa gyémánt egyike a legértékesebb és egyben legritkább Moa ékköveknek. Gyűjtsd össze az összes Moa ékszert - és kész leszel arra, hogy egy fantasztikus rítust hajtsál végre, melynek eredményeként egy igen értékes és csodálatos kristályt hozz létre.

KARAKTERLAP

Dan McGee, egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 338. fordulód.

Erő: 33 (40) Szint: 29 Merészség: 5/5 Magasság: 184 cm
IQ: 35 (56) Támadás: 39 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 29 (38) Védekezés: 85 Menekülés: 30 % Életkor: 40/41 év
Egészség: 29 (36) Életpont: 811/600 Jellem: jó (628) Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (66) Varázspont: 918/90 Pénz: 15653 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 33/9 Pszi pont: 232/218 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2965 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24086 TP-t kaptál. Jelenleg 2990735 TP-d van. A következő szinthez még 9265 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, vezérfarkas, kisebb quwarg isten. A 329. fordulódban 5979 arany került a bankszámládra. 6248 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/85 ökölvívás: 25/22 (+2%) szúrófegyverek: 27/87 (+7%)
vágófegyverek: 25/24 ütőfegyverek: 6/35 lőfegyverek: 28/32 (+1%)
dobófegyverek: 27/17 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (150%) << ököl (#28) (150%) << Raia pallosa (#426) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ezüsttollú nyíl (#363) (12 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/71 2. nyomkövetés: 84/44 (+10%) 3. mászás: 15/46 (+7%)
4. csapdakészítés: 20/65 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/99 (+18%) 6. gyógyítás: 62/1
7. titkosírás: 20/64 (+1457%) 8. felderítés: 22/91 9. szörnyidomítás: 14/40
10. teológia: 75/8 (+215%) 11. taumaturgia: 56/2 (+7%) 12. szerencsejáték: 3/79
13. versengés: 16/89 14. harcművészetek: 23/4 15. zene: 11/13
16. szörnyismeret: 43/62 (-166%) 17. pszi: 21/93 (+10%) 18. zárnyitás: 12/53
19. vadászat: 11/54 (-200%) 20. vitalitás: 1/9 21. bányászat: 32/66 (+8%)
22. úszás: 7/36 23. főzés: 9/93 24. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 66% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 19 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot )
mászol max. 56 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
korinthai amőba (#420) (csak egyszer), kék rothasztó (#421) (csak egyszer), smaragdgólem (#417), halálhozó (#419) (csak egyszer), vortexmágus (#418), noth szellem (#250) (csak egyszer), ősi szellem (#422), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), őrült varázsló (#255) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
bűbájlidérc (#761), varkaudar vajákos (#690), adamantit gólem (#750), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) varázsszem (#184) hadiszerencse III (#59) tolvajvér (#364)
esszenciavédelem (#165) erőpajzs II (#63) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44), villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), energiafolyam (#136), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) vakító fény (#43) >> dögkeselyű (#174)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255) villámcsapás (#50) >> varkaudar hírnök (#686)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) villámcsapás (#50) >> varkaudar hadúr (#270)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> ragyás burástya (#111) varázsvédelem (#34) >> pókkirálynő (#7079)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> Zinthurg (#180)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem (#34) >> pattanóböde (#145)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Hitemet mindenkinek meg kell ismernie. Gyóntass meg 8 gonosz kalandozót! (számláló: 0)
3.) Már nem sok kell hozzá, hogy arkangyaljaim közé kerülj. Oldj meg egy jellempróbát, és érd el a 777-es jóságot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 3 gyöngymangó (#135) 6 isteni könnycsepp (#260)
4 kaja (#2) 5 ketrec (#216) 1 királygyík bőr (#44)
2 pirkit (#153) 1 rókafarok (#124) 1 sárkánytőr (#626)
3 tinta (#101) 4 tolmokov-koktél (#351) 1 varányszem (#30)
1 villám szimbólum (#145) 2 zafír medallion (#514) 1 zangrozi csizma (#451)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1189 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 14 gyíkfű (#201)
1 moa gyémánt (#385) 2 spiritusz (#170) 2 szent jogar (#150)
1 szent kehely (#257) 2 varázskő (#305) 2 vas dobónyíl (#189)
13 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(153,90) a 75. labirintus bejárata, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 45. jellempróba, érclelőhely, gránitelementál (#205)
(153,91) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), érclelőhely, ekharion (#232)
(153,95) zoloboo sámán (#230), kisebb quwarg isten (#213), quwarg szabotőr (#301)
(154,92) Sheran rúnaköve, tavacska
(155,93) quwarg boly (#359), 31. jellempróba, Raia oltár, quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248)

Üzenet küldése a karakternek