335. forduló, 337. forduló, Nantosvelta összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 7. 9h:28'
EZ A 612. JÁTÉKHETED, 336. FORDULÓD
613. játékheted kezdete: máj. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3070
SZÁMLA : XXXX

NANTOSVELTA KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [7,51] koordinátán.
A távolban egy szörny közeledik feléd. Felkészülsz a harcra. Megdöbbenve veszed észre, hogy ezzel a szörnnyel már harcoltál. Nem csak a fajtája ismerős, hanem maga az állat is, ez az a szörnyeteg, amit elsőként öltél le a Túlélők Földjén. Teste kissé átlátszó, mint a szellemeknek lenni szokott, de a fogai elég valóságosnak tűnnek. Ahogy közelebb ér, hallod, amint lassan azt kántálja túlvilági, sziszegő hangon: Bosszú, bosszú!! Felkészülsz a védekezésre, ám hiába lengeted a fegyvered, az ártalmatlanul siklik át a szellemlény testén. A szörny combodat marcangolja, és te nem tudsz védekezni. Még utoljára átgondolod, vajon hol követhettél el hibát, mikor valahonnan a távolból kiabálást hallasz: Jaj nem, nem akarok meghalni!! Döbbenten veszed észre, hogy te vagy az aki kiabál. Az álom maradékát is kidörzsölöd a szemedből. Elrettenve gondolsz arra, hogy az ősi bölcsek szerint az álmok sosincsenek igazság nélkül.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+148 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 709. hetének nyerőszámai: 18, 8, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 99 TVP-t kell elköltened.] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy fémbontó szójer. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a fémbontó szójer bal vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 466.]

* 2. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 466.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 461.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 431.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 431.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +3 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 426.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 421.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 416.]

bb 1 1 beraksz a bankba az 1. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 416.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 386.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[8,50] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fémbontó szójer közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Ez mellément. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer bal oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mászókampó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [8,49] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy törpe bányát. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy quwarg boly van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [8,48] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ezüstsörény előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy quwarg bolyt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sörényes ubuk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [52 pontot használtál fel, van még 334.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +28 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tulajdonságpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet! 2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! 3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! [30 pontot használtál fel, van még 304.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 274.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 244.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[7,47] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Látsz egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy quwarg bolyt. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [6,46] A síkság után kisebb hegyek következnek. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Találsz egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy fémbontó szójer. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a fémbontó szójer bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő varkaudar szablya felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [5,45] A hegy lábánál kezdődő sűrű erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy óriás liánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Nincsen lábam, mégis járok,
Ide-oda szaladgálok -
Addig mélyesztem a fogam,
Míg csak át nem rágom magam.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Árny Vadász előtt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [49 pontot használtál fel, van még 195.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza jobb oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-8 életpont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a massza szőrös potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A massza kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 17 életpontot vesztettél. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 óndarabot. 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 43, gyógyulás: 2, összesen: -41 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy díszes rézpajzs, 7 mérg. ubuk tüske, egy rövid íj és 4 gyöngymangó. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [60 pontot használtál fel, van még 135.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 135.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[4,44] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy patak van. Északra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [3,43] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy uzbány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával megérinted az uzbány bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt templomot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gunymák anyó lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Találsz egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [2,42] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy nektoraf. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Elszántan a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a nektoraf jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A nektoraf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 99.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítés meghozza eredményét. Egy tárgyat találtál: 1 magszim bél. Elteszed. Egy kiválóan álcázott helyen találsz 5 szögletes követ[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [20 pontot használtál fel, van még 79.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 79.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[1,41] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a trappoló dinymák nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 59.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 59.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 39.]

a 32 4144 1 átadod a 32. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szeksztáns. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 1. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 34.]

* 3. BP: építed a 720. tárgyat 34 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 31.]

* 5. BP: keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy rőtmanót. [0 pontot használtál fel, van még 31.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-3 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 20, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a sünmedve. 2 kaját töm magába a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 31 pontod maradt, ebből a következő körre 31 pontot vihetsz át. Kapsz még 477 pontot. A következő körben tehát 508 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT)
Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb).

KARAKTERLAP

Nantosvelta, egy vörös, hosszú hajú, piros szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 336. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 19 Merészség: 7/6 Magasság: 161 cm
IQ: 73 (75) Támadás: 18 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 22 (24) Védekezés: 23 Menekülés: 40 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 24 (28) Életpont: 286/282 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (35) Varázspont: 1226/592 Pénz: 557 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 28/26 EFejl: 30
Eddig összesen 1070 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4326 TP-t kaptál. Jelenleg 444090 TP-d van. A következő szinthez még 5910 TP szükséges. Trófeáid: fagyelementál, quwarg nagymester, jégtroll. A 320. fordulódban 5054 arany került a bankszámládra. 5458 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *25/100 szúrófegyverek: 3/5 (+20%) vágófegyverek: 14/57 (+8%)
ütőfegyverek: 1/96 lőfegyverek: 24/13 dobófegyverek: 3/91 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << rövid kard (#171) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 69/70 2. nyomkövetés: 78/51 (+12%) 3. mászás: 7/91
4. csapdakészítés: 19/46 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/96 6. gyógyítás: 18/49
7. titkosírás: 15/35 (+25%) 8. felderítés: 38/27 (+22%) 9. szörnyidomítás: 9/10
10. teológia: 42/41 (+10%) 11. taumaturgia: 26/59 (+9%) 12. versengés: 2/89
13. harcművészetek: 14/10 14. zene: 12/85 (+30%) 15. szörnyismeret: 29/37
16. zárnyitás: 5/33 17. vadászat: 27/12 18. bányászat: 31/104 (+12%)
19. csapatmunka: 1/34

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219)
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 11, max: 12)
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> nyuhaj karbin (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
sünmedve (#33) (őrzi a holmidat: +7 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A víz egy Sheran-pap számára természetes lételem. Imádkozz, amint úszás szakértelmed elérte a 7. szintet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1) 8 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 díszes rézpajzs (#84) 10 gyöngymangó (#135) 1 magszim bél (#103)
7 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nektoraf faggyú (#667) 6 óndarab (#85)
1 rézdarab (#70) 1 rövid íj (#107) 6 ubuk tüske (#131)
1 uzbány csőr (#169) 9 vasérc (#152) 55 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(1,41) oltár, törpe bánya (#435), Chara-din rúnaköve, érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(2,42) nektoraf (#355), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár
(3,43) uzbányok (#102), patak, oltár, szent liget (#439), Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár
(4,44) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(5,45) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), massza (#217)
(6,46) világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(7,47) 42. jellempróba, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(8,48) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sörényes ubuk (#89)
(8,49) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, Chara-din rúnaköve, érclelőhely
(8,50) fémbontó szójer (#150), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek