334. forduló, 336. forduló, Morholt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 24. 9h:18'
EZ A 448. JÁTÉKHETED, 335. FORDULÓD
449. játékheted kezdete: febr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX

MORHOLT KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,97] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Viripotens. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy bo'adhun tiarát, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy játékmesteri palástot, egy karomkesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy monstrum vállvédőt, egy olimpiai vasmedált, egy örökkévaló napkövét, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy quwarg ékkövet, egy réztornyot, egy rubin koszorút, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy Toodrok Din trófea, egy zafír sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 Raia csataszoknyáját, 1 csontamulettet.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 2 mocsári penkét. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] A teremtés zsákja létrehozott 1 halcsontot. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] Varázserőd regenerálódik. (+609 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+182 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 1065. hetének nyerőszámai: 10, 24, 11. 5 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy kentaurusz fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 641. Kapsz 7 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 639. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 639.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-65 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 637. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-60 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 635. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-74 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 633. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-66 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 631. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 621. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. KP: használod az 1133. tárgyat a 841. tárgyat az 1629. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 600. Kapsz 21 VP-t.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 599. Kapsz 1 VP-t.]
Két kézre kapod a koboldkoronát, lehunyod a szemed és akarod, erősen AKAROD, hogy csoda történjen! Egyszer csak elpukkan egy tolvajszem varázslat, mintha csak te magad mormoltad volna el a megfelelő igéket. Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [1 pontot használtál fel, van még 598. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 32 életpontot tudsz így gyógyulni. [-58 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 593. Kapsz 5 VP-t.]

* 6. KP: használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 139 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 3780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 2, gyógyulás: 59, összesen: +57 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg ősmágus!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 28 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 8 madártoll. 5308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 87, gyógyulás: 68, összesen: -19 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg parafenomén!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 4 quwarg tojást. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 553. Kapsz 40 VP-t.]

* 7. KP: használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+7 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 557. Kapsz 3 VP-t.]

* 8. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 243. varázslatot a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 557.]
Beizzik a turbómágia. Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-85 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 582. Kapsz 5 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-62 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 580. Kapsz 2 VP-t.]

* 9. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 120. varázslatot a 220. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 578. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 576. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-75 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 574. Kapsz 2 VP-t.]

* 10. KP: kézbeveszed/felveszed az 1658. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a Korrissh sisakját. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

h 1894 3 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 3 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [3 pontot használtál fel, van még 571. Kapsz 3 VP-t.]

kb 313 60 kiveszel a bankból a 313. tárgyat (60 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 60 gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

kb 500 1 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 571.]

kld 42 küldetés végrehajtása 42
Kicsit fülelsz, és máris meghallod a méhecskék döngicsélését. Elindulsz a hang után. A kaptár alig nagyobb egy mórigyümölcsnél, ezért óvatosnak kell lenned. Felnyitod a tetejét, és elhessegeted a porszem méretű méheket. Ajjaj! Hát ez csupán egy csepp méz, tizedéig sem lett vele a csupor! Szerencsére a közelben több kis kaptárt is találsz. Egyesével mindet kifosztod, ügyet sem vetve a kis szörnyikék dühös támadására. Órák múlva nagy nehezen, végre megtelik a csupor. [200 pontot használtál fel, van még 371. Kapsz 200 VP-t.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 2203 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 370. Kapsz 1 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[191,105] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gránátkaktuszt. Észreveszel egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm vadított gorombillafarhátot dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Már vár itt rád valami. Egy halálhozó.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 128 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (33 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó nyakát. (6 támadással 727 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Transzformálsz! (+72 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 151 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével épp hogy eltalálod a halálhozó testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 83 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 49 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
14727 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1123, sebződés: 359, gyógyulás: 209, összesen: -150 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 1 Vérfürdető magszim, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Mákrózsa főzet, 1 Illúziópalota, 1 Aranyeső. Ez sajnos semmit nem ér. Az ellenfél emeli a tétet. Határozatlan viselkedésed láttán bemérgesedik, te pedig ebből levonod a következtetést: jó lapjai vannak. Úgy találod, nem érdemes kockáztatni, az árnymanó dühös tekintetétől vezérelve az asztalra hajítod lapjaidat. 2203 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 57 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. A folyosón, melyre jutottál, csend és sötétség honol. Ez viszont nem tart sokáig, alig teszel pár lépést, feltűnik, hogy minden irányból apró szempárok, és valószínűleg a hozzájuk tartozó gazdáik is, figyelnek. Félelmeid ellenére megpróbálsz egyenesen továbbhaladni, tudomást sem véve a nem mindennapi csodálóidról. Megkönnyebbülsz, amikor további váratlan események bekövetkezte nélkül magad mögött hagyod őket. Már elkezded unni a kietlen folyosón való barangolást, amikor a távolból egy iszonyatos sikoltás hangzik fel, majd mintha közelítene forrása, egyre hangosodik és hangosodik. Leroskadsz a földre, és kezeid a füledre tapasztva várod, hogy vége legyen. Pár percig eltart, míg ezt a kellemetlen érzést újra a folyosó csendjének üressége váltja fel. Rémülten próbálsz úrrá lenni félelmeden, és kivárni, míg a hallásod visszatér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (145 életpontot vesztettél.) A folyosó hirtelen változtat irányt. A forduló túloldalán a kísértetvarázsló vár rád, viselkedéséből ítélve a harc elkerülhetetlen.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvarázsló testét. (5 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével eltalálod a kísértetvarázsló áttetsző karját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a kísértetvarázsló karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a kísértetvarázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 6810 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 9, gyógyulás: 105, összesen: +96 ÉP}

Hamarosan egy különös terem falai közé érkezel. Egy hatalmas szörny válik ki a sötétből, és tömzsi lábaival feléd igyekszik. Megszólal egy hang a fejedben a múltból. Hiszen már olvastál erről a szörnyről a misztikus legendáskönyvben, ez az a dög, amelyik ryuku páncéllal táplálkozik. Mielőtt közeledbe érne, kezedbe akad egy ryuku kalapács, te pedig első döbbenetedben a lény elé veted. Az nyálkás szájába fogja, és elvonul vele a terem túlsó végébe. Az egyetlen továbbvezető úton bizarr csápok tekeregnek - érzed belőlük a túlvilág auráját. Tétova lépést teszel a folyosón, és lesújt az első csáp. Bőröd elszíneződik a kezeden - rémülten rántod vissza. Megfelelő vitalitás nélkül itt öngyilkosság elindulni. Lehajtott fejjel sétálsz el a bejáratnál álló kísértet előtt, és folytatod félbehagyott, kalandokkal teli utad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy darázsfelhő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. {GYD:} Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {GYD:} Zarknod szemével eltalálod a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Több csapást kapsz a darázsfelhő farkától. (8 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 darázsfarok. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 darázsszárnyat. [darázsszárny ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 3057 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 93, gyógyulás: 55, összesen: -38 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ében halálhajcsár. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy púpos varkaudar. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)
[30 pontot használtál fel, van még 340. Kapsz 30 VP-t.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Kinyered egy manakristály energiáját. (+2079 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 340.]

v 163 364 67 elmormolod a 163. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

190 191 192
104
105
106
(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169), halálhozó (#419), kísértetvarázsló (#424), darázsfelhő (#763)

[364,67] A biztos földű erdő elmarad, lápos, mocsaras vidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mocsári penkét. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy viharóriás barlangot. Délre nézve látsz egy lávatavat. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy gyilkos csalán van. Északra egy ősvortex van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy talriai behemót. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a talriai behemót bal oldalát. (6 támadással 704 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével néhányszor megcsapod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 55 életpontot sebeztél. A talriai behemót feléd harap, de sikertelenül. {GYD:} Ent pásztorbottal többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (3 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mélyen koncentrálva, megidézel egy rovarfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével gyengén megütöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a talriai behemót, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 kaját. 22743 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2091, sebződés: 78, gyógyulás: 314, összesen: +236 ÉP}

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy Zinthurg börtönőr volt a rémület okozója. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy varkaudar che-pap. Amikor elhal a zaj, előmászol. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)
[-55 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 325. Kapsz 15 VP-t.]

v 169 999 40 elmormolod a 169. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-60 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 320. Kapsz 5 VP-t.]

kb 367 1 kiveszel a bankból a 367. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Trákin csákányát. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

fas 48 326 felt. ásás 48 pontért 326
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

ftv 180 332 felt. tám/véd. varázslat a 180. varázslatot a 332. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

hh 2167 2167 2167 használod a 2167. tárgyat a 2167. tárgyat a 2167. tárgyat
Előveszed a mágikus térképet, majd egy varázslatolvasás varázslattal értelmezed azt. Ezután már nincs más dolgod, mint a megfelelő mágikus parancsszóval aktiváld azt. Úgy látszik, hogy a térkép nem téged teleportál el máshová, hanem egy bizonyos személyt hozzád. Amint aktiválod a térképet, megjelenik előtted az ellenséges sereg egyik vezére: A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy Ylgoroth. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. [21 pontot használtál fel, van még 299. Kapsz 21 VP-t.]
Egy körben csak egyszer használhatod ezt a tárgyat! [0 pontot használtál fel, van még 299.]
Egy körben csak egyszer használhatod ezt a tárgyat! [0 pontot használtál fel, van még 299.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[363,66] Füves síkságra érkeztél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy tollaskígyó. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tollaskígyó pikkelyes testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tollaskígyó testét. (6 támadással 729 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével súrolod a tollaskígyó testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. A tollaskígyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a tollaskígyó a farkával, de elhibázta! Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. A tollaskígyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 madártollat. 16110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1117, sebződés: 45, gyógyulás: 8, összesen: -37 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gunymák anyó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy mópat bolyt. Délnyugatra egy életszikla van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Jól kivehetőek a távolban. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Zinthurg börtönőr. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar che-pap. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Mohón a kajára veted magad. (-2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 293. Kapsz 6 VP-t.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy rothadó lián. (ld. enc.)

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 124 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó lián testét. (7 támadással 153 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rothadó lián tekergő szárát. (6 támadással 601 életpontot sebezve.) Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor súrolva eltalálod a rothadó lián testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 60 életpontot sebeztél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 82 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézdarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ent pásztorbottal többször eltalálod a rothadó lián tekergő szárát. (5 támadással 495 életpontot sebezve.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével súrolod a rothadó lián testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. A rothadó lián csápol, de mindhiába. A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A rothadó lián csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 gyöngymangót. [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] 24312 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2160, sebződés: 157, gyógyulás: 24, összesen: -133 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 263. Kapsz 30 VP-t.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[362,65] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gunymák anyó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Jól kivehetőek a távolban. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Ráismersz a lényre. Egy mópat gigász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 126 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mópat gigász jobb középső lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a mópat gigász testét. (6 támadással 734 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével néhányszor súrolod a mópat gigász gigászi lábát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Időben félreugrasz a mópat gigász rúgása elől. A mópat gigász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15685 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1264, sebződés: 0, gyógyulás: 184, összesen: +184 ÉP}

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Egy porkupac mögé bújsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar che-pap. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Elbújsz egy kisebb domb mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy varkaudar che-pap. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [361,64] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Analotha egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nothar cserjét. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy égig érő pálmát. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy mösze uralkodó. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 129 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. {GYD:} Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mösze uralkodó tapogatozó fejét. (6 támadással 764 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor keményen megütöd a mösze uralkodó kitines hátát. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. A mösze uralkodó megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) (-3 TU.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 23717 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1312, sebződés: 237, gyógyulás: 265, összesen: +28 ÉP}

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy Zinthurg börtönőr. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy Sötétség Hercege. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [Rahn ékkő:] 1982 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [21 pontot használtál fel, van még 242. Kapsz 21 VP-t.]

ek 503 t. energia kisütése: 503
Ez a hely alkalmas táborhelynek látszik, megjelölöd, hogy később el tudj ide teleportálni. [-6 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 222. Kapsz 20 VP-t.]

mak 1 10
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

vv 71 120 70 elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 70. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 222.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 222.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 221. Kapsz 1 VP-t.]

vv 224 188 28 elmormolod a 224. varázslatot a 188. varázslatot a 28. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 221.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 221.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 221.]

vv 53 26 88 elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 221.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 221.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 221.]

vv 243 182 209 elmormolod a 243. varázslatot a 182. varázslatot a 209. varázslatot
Egy körben max. egy időtorzulást használhatsz. [0 pontot használtál fel, van még 221.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 221.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 221.]

vv 120 220 127 elmormolod a 120. varázslatot a 220. varázslatot a 127. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 221.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 219. Kapsz 2 VP-t.]

v 1 999 44 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 44 életpontot tudsz így gyógyulni. [-58 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 214. Kapsz 5 VP-t.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

h 697 9999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+1011 varázspont, -2023 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 214.]
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+133 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+136 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+145 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+138 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [120 pontot használtál fel, van még 94. Kapsz 120 VP-t.]

hh 1760 1269 1629 használod az 1760. tárgyat az 1269. tárgyat az 1629. tárgyat
Kortyolsz a kehelyből, érzed hogy felfrissülsz és erővel telítődsz. (+1207 ép ). [4 pontot használtál fel, van még 90. Kapsz 4 VP-t.]
Ezt a tárgyat ebben a fordulóban nem használhatod többször! [0 pontot használtál fel, van még 90.]
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

ek 116 80 313 t. energia kisütése: 116 80 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

szk 326 keresed a 326. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy smaragd sárkányt. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

* 1. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 85. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. BP: elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-68 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 85.]
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 84. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a Korrissh sisakját, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 84.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 30, 24.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Egy szögletes követ töm magába az agyagelementál. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlta munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tolvajszem hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 84 pontod maradt, ebből a következő körre 84 pontot vihetsz át. Kapsz még 476 pontot. A következő körben tehát 560 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZINTHURG BÖRTÖNŐR (379. SZÖRNY)
Ezek az izomtól duzzadó, gigászi Zinthurgok a kínzás mesterei, több gonoszság szorult beléjük, mint a legtöbb Thargodanba. Persze, áldozataik legtöbbször csak kegyvesztett Thargodanok, akiket uruk odavet számukra - azonban ha néha a karmaik közé kaparintanak egy-egy halandót, különleges csemegeként kezelik, és igyekszenek szenvedését a lehető leghosszabb időre megnyújtani.

TOLLASKÍGYÓ (635. SZÖRNY)
Ez a jókora méretűre megnőtt óriáskígyó nevét a feje hátulján, tarajszerűen ékeskedő tollakról kapta. Iszonyatos méretei láttán még a legmegtermettebb troll is sikoltva kezd menekülésbe, de még így is kétséges, túléli-e a vele való találkozást. A tollaskígyó ugyanis nagyon gyors, ráadásul fejlett intelligenciájának köszönhetően évszázadokig tartó élete alatt némi varázstudást is magára aggatott, amit a Thargodanokon való kísérletezgetéssel fejlesztett tökélyre.

ROTHADÓ LIÁN (427. SZÖRNY)
Sheran papjai elhozták a Sötét Földre az élet ígéretét. De vajon milyen sors vár a frissen sarjadt apró növényekre, amikor az éjfattyak váladéka hullik rájuk? Az azonnali pusztulás helyett néha egy-egy növény a mutáció útjára lép - a fertőzött csíra növekedni kezd, a tl'urlang gének táplálják, óriásira hizlalják, és velejéig romlott, gyűlölettől hajtott szörnyet hoznak létre, amely végigvonszolja magát az apró ligeteken, és megsemmisíti őket. Nem kétséges, a vámpirizációra való immunitásuk az éjfatty géneknek köszönhető...

NOTHARCSERJE (922. TÁRGY)
A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad.

1ÉGIG ÉRŐ PÁLMA (1689. TÁRGY)
Ez a pálmafaj nem tekinthető őshonos növénynek Ghalla sivatagjaiban, hiszen ugyanúgy a Teremtők szektájának mesterséges alkotása, akár maga az oázis, ahol megterem. A nevét vékony törzséről, és hihetetlen magasságáról kapta, mivel a harminc méteres példány egyáltalán nem számít ritkaságnak! Sajnos a gyümölcs, ami a pálmán terem, csak komoly mászás jártasság árán szerezhető meg, de megéri a fáradozást. A Földanya Gyümölcsének elnevezett különleges termés elfogyasztása ugyanis szinte teljesen megújítja a szervezeted!
[A termés begyűjtéséhez egy mászókaromra, 10 TVP-re és legalább 30-as szintű mászásra lesz szükséged. Sajnos a tyrkiai mászógép túl komplex ahhoz, hogy itt hasznád vehesd. Egy fordulóban ugyanarról a pálmáról maximum egy gyümölcsöt gyűjthetsz. Ha a H paranccsal 1 TVP-ért elfogyasztod, max. életkorod eggyel nő. Ha túl sok ilyen gyümölcsöt fogyasztasz, egy idő után már hatástalan lesz szervezetedre. Nem szaporítható.]

SÖTÉTSÉG HERCEGE (296. SZÖRNY)
A Sötétség Hercege nagyhatalmú Thargodan, amely képes alakváltoztatásra. Általában egy hatalmas és gyönyörű sötét elf képében tetszeleg, de ugyanígy kedveli a sárkány vagy a hatlábú, oroszlánfejű, gyíktestű fenevad alakját. Igazi alakja állítólag egy sötét, minden fényt magában nyelő, jellegtelen árny. A Sötétség hercege általában palotájából, erődítményéből tervezi a többi herceg elleni hadjáratokat, és ritkábban - ha egy dimenziókaput sikerül megnyittatnia egy rabul ejtett kóbor mágussal - akkor a halandók létsíkjára való kiruccanásait. A Sötétség hercege hihetetlen mágikus hatalommal rendelkezik, és általában erős Thargodanok veszik körül - úgyhogy semmi értelme sincs szembeszállnod vele.

KARAKTERLAP

Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 335. fordulód.

Erő: 59 (110) Szint: 46 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 60 (106) Támadás: 95 (102) Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 53 (84) Védekezés: 154 (163) Menekülés: 20 % Életkor: 73/72 év
Egészség: 59 (109) Életpont: 1771/1779 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 60 (123) Varázspont: 3269/2706 Pénz: 34530 arany Kép. pont: 87
Tudatpont: 54/2 Pszi pont: 623/506 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 29
Eddig összesen 4401 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 145 943 TP-t kaptál. Jelenleg 14 922 576 TP-d van. A következő szinthez még 177 424 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, drótszőrű mópat, rubin sárkány. A 323. fordulódban 87176 arany került a bankszámládra. 88919 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/12 ökölvívás: 28/24 (+5%) szúrófegyverek: 14/97
vágófegyverek: *26/100 ütőfegyverek: 42/52 (+8%) lőfegyverek: 7/17
dobófegyverek: 37/53 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (400%) << Daramoula pálcája (#950) (400%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -21.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (22 -35.); vas dobónyíl (#189) (36 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
361,64 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 361,64
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 11. hónapban.
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/35 (+132%) 2. nyomkövetés: 62/40 (+20%) 3. mászás: 23/88
4. csapdakészítés: 35/46 (+6%) 5. csapdaészlelés: 21/53 6. gyógyítás: 15/33 (+148%)
7. titkosírás: 10/34 8. felderítés: 24/97 9. szörnyidomítás: 17/51
10. teológia: 138/76 (+70%) 11. taumaturgia: 148/15 (+54%) 12. szerencsejáték: 18/95 (+12%)
13. versengés: 27/5 (+15%) 14. harcművészetek: 30/13 15. zene: 9/85
16. szörnyismeret: 55/74 (+22%) 17. pszi: 50/61 (+4%) 18. zárnyitás: 27/2
19. vadászat: 11/75 20. vitalitás: 2/95 (+12%) 21. bányászat: 38/8
22. úszás: 12/22 23. főzés: 22/19 (+11%) 24. csapatmunka: 5/70

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
halált okozó lények (#9098), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), triklem drakolder (#275), aranyfecske (#283), armageddont lövő lények (#9099), vércápa sámán (#281)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +50 vp 40 költség alatt; taumaturgia: +50 vp 40 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (122,8,2) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)
esszenciavédelem 2 (#188) csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse III (#59) Symulf rúnája (#182) nagyobb agypajzs (#120) hatalomvarázs (#220)
áldomás II (#169) erőpajzs III (#127) planetáris őrdémon (#172) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
élőholt pozdorja (#134) >> autentikus vámpír (#154) élőholt pozdorja (#134) >> szubreális vámpír (#223)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) háló (#186) >> noth szellem (#250)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar vajákos (#690) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691) direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329)
háló (#186) >> lidércúr (#252) háló (#186) >> lélekorzó (#390)
háló (#186) >> Thargodan mágus (#318)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
agytaposás (#180) >> Ylgoroth (#332) agytaposás (#180) >> Thargodan mágus (#318)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) agytaposás (#180) >> élőholt ősmágus (#179)
agytaposás (#180) >> varkaudar varázsló (#271) agytaposás (#180) >> őrült varázsló (#255)
agytaposás (#180) >> kísértetvarázsló (#424) agytaposás (#180) >> quwarg ősmágus (#302)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
csillagapród (#7215) (málhás: +64 kg teher) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +19 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 5)
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 156 (limit: 175), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 17 655.
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián.
A II. toronyháborúban összesen 5 győzelmet arattál, ezzel 200 pontot szereztél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 30 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1395 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
81 arany (#50) 3 gernim balzsam (#1894) 2 kerek kő (#19)
1 nyílvessző (#108) 1 ryuku kalapács (#724) 1 sallank karom (#128)
1 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 csillezsályalevél (#1253) 1 darázsfarok (#654) 1 elkarog szőr (#665)
60 gyógykenőcs (#313) 1 halcsont (#390) 29 isteni könnycsepp (#260)
81 kaja (#2) 17 madártoll (#112) 15 mákrózsa virág (#56)
3 quwarg tojás (#360) 1 Trákin csákánya (#367)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

360 361 362 363 364 365
63
64
65
66
67
68
(361,64) oltár, szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), égig érő pálma (#1689, belőle készíthető: #1690), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), mösze uralkodó (#789)
(362,65) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, mópat gigász (#309)
(363,66) tollaskígyó (#635), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Tharr oltár, művészi porolit (#720), rothadó lián (#427)
(364,67) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), talriai behemót (#312)

Üzenet küldése a karakternek