Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 27. 9h:21' EZ A 610. JÁTÉKHETED, 335. FORDULÓD 611. játékheted kezdete: ápr. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3070 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
fkt 8 1 | felt. készítesz a 8. tárgyat (1 darabot) |
fog 120 219 | elfogod a 120. szörnyet a 219. tárggyal |
v 22 51 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 84 31 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A woor-antilop összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
flh 10 249 | felt. lőfegyver haszn. 10 a 249. tárggyal |
hu 188 | hulladék: 188 |
a 103 3796 1 | átadod a 103. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot) |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny tüzet lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a bíbor szulfagor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a mosolygó rettenet jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 11 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 14 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 34, gyógyulás: 3, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [15,51] A hegyvidéket síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manifesztátor került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Rövid karddal épp hogy megvágod a manifesztátor testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}
ek 133 | t. energia kisütése: 133 |
im 0 3 | imádkozol |
kt 29 3 | elkészíted a 29. tárgyat (3 darabot) |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [13,51] A dombság átmegy hegységbe. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [12,51] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Egy korinthai amőba les rád a sátor sötétjéből.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 46 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a korinthai amőba testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 22 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán (ld. enc.). 991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 49, gyógyulás: 6, összesen: -43 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [10,51] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [9,51] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal.
(Feltételes támadás:) Egy nyuhaj karbin! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Gyengülsz. (-1 erő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [7,51] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy emberevő került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával megkarcolod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az emberevő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a téfea magoflux bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a téfea magoflux testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A téfea magoflux összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [54 pontot használtál fel, van még 138.]
a 32 4144 1 | átadod a 32. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot) |
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 5. BP: | keresed a 33. szörnyet az 55. szörnyet a 360. szörnyet |
VARKAUDAR SZABLYA (516. TÁRGY) Feketén csillogó fémből készült, borotvaéles görbe szablya: az elit varkaudar harcosok fegyvere. Forgatásához min. 15-ös vágófegyver szükséges! A sebzése félelmetes, 4D6+5, és +3 támadást kap használója, ha varkaudar, egyébként csak +1 -et. A népmesék óva intenek a varkaudar tárgyak használatától: azt mondják, aki varkaudar tárgyakat használ, az idővel maga is varkaudarrá válik! Kérdés, hogy te mennyire hiszel az ilyen babonákban. |
SZÖRNYCSÁBÍTÁS (83. VARÁZSLAT) A szörnycsábítás varázslattal az adott szörnyfaj számára kedvező illatokat idézel elő, ezzel felkeltve a környéken tartózkodó, ilyen szörnyek figyelmét. A varázslat elmondása a V 83 paranccsal történik, 14 VP-ért és 3 TVP-ért. A parancsot akkor add ki, amikor már egy SZK parancsot is kiadtál. A szörnycsábítás megnöveli a következő kör elején a sikeres szörnykeresés esélyét, a papi szintedtől függően 10-16 százalékkal. |
KORINTHAI TALIZMÁN (814. TÁRGY) A teljesen szabálytalan, amőba formájú talizmánt bárki viselheti. Egyes híresztelések szerint gyógyító hatású, nem tudni ebből mennyi igaz, egy biztos: akinek a nyakában lóg, kettővel nő az egészsége. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható. |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 73 (75) | Támadás: | 18 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 22 (24) | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 24 (28) | Életpont: | 285/255 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (35) | Varázspont: | 1198/605 | Pénz: | 557 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 28/22 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *25/100 | szúrófegyverek: | 2/85 (+40%) | vágófegyverek: | 14/49 (+8%) |
ütőfegyverek: | 1/96 | lőfegyverek: | 24/13 | dobófegyverek: | 3/82 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) << rövid kard (#171) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 69/70 | 2. nyomkövetés: | 78/39 (+20%) | 3. mászás: | 7/91 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 19/41 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/96 | 6. gyógyítás: | 18/49 |
7. titkosírás: | 15/10 | 8. felderítés: | 38/5 | 9. szörnyidomítás: | 9/10 |
10. teológia: | 42/31 (+14%) | 11. taumaturgia: | 26/50 (+10%) | 12. versengés: | 2/89 (+16%) |
13. harcművészetek: | 14/10 | 14. zene: | 12/55 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 29/37 |
16. zárnyitás: | 5/33 | 17. vadászat: | 27/12 | 18. bányászat: | 31/92 (+24%) |
19. csapatmunka: | 1/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219), woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 160 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
trikornis (#104), csontváz lord (#177), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), szintszívó lények (#9097), nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
troll (#5), Leah hívők (#991), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), ember (#1), elf (#2), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152), Kerekkorsó Rendje (#9136), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), éhínség (#39), szárazság (#48), kisebb tűzlehelet (#110), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
szárazság (#48) | >> | nyuhaj karbin (#110) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
sünmedve (#33) (őrzi a holmidat: +7 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három nyuhaj karbin! (teljesítve) |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
16 | arany (#50) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
3 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 3 | rézdarab (#70) | |||
9 | spiritusz (#170) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | bumeráng (#249) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | fűszertartó (#210) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 7 | óndarab (#85) | |||
2 | pirkit (#153) | 4 | pular kristály (#239) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | téfea-agy (#172) |