333. forduló, 335. forduló, Morholt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 21. 15h:05'
EZ A 448. JÁTÉKHETED, 334. FORDULÓD
449. játékheted kezdete: febr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3950
SZÁMLA : XXXX

MORHOLT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [195,108] koordinátán.
Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Padló Picasso tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 1 ollót.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 4 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+141 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1214 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+184 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 524. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 524.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-65 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 522. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 520. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-74 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 518. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-66 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 516. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 506. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. KP: használod az 1133. tárgyat a 841. tárgyat az 1629. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 485. Kapsz 21 VP-t.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 484. Kapsz 1 VP-t.]
Megpróbálod kitalálni, melyik lehet a korona eleje, és melyik a hátulja, ezért körbe-körbe forgatod a kezed között. Ebbe aztán úgy belefeledkezel, hogy szinte észre sem veszed, mikor történik meg a "csoda": kisül egy szemmelverés varázslat! Felkészülsz a szemmelverésre. [1 pontot használtál fel, van még 483. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 32 életpontot tudsz így gyógyulni. [-58 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 478. Kapsz 5 VP-t.]

* 6. KP: használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (2 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2110 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg ősmágus!

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megütöd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 5467 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 119, gyógyulás: 73, összesen: -46 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy quwarg parafenomén!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 123 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén bal első lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 5 quwarg tojást. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 438. Kapsz 40 VP-t.]

* 7. KP: használod az 1269. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 435. Kapsz 3 VP-t.]

* 8. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 243. varázslatot a 182. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 435.]
Szupersebesen mormolsz. Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-85 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 460. Kapsz 5 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-62 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 458. Kapsz 2 VP-t.]

* 9. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 120. varázslatot a 220. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 456. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 454. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-75 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 452. Kapsz 2 VP-t.]

* 10. KP: kézbeveszed/felveszed az 1658. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a Korrissh sisakját. [0 pontot használtál fel, van még 452.]

ek 40 33 t. energia kisütése: 40 33
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 165 TVP-t. [-33 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 617.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

tps 310 TVP spórolása: 310 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 310 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [310 pontot használtál fel, van még 307.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 2203 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 306. Kapsz 1 VP-t.]

h 697 2000 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+832 varázspont, -1665 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 306.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +113 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +101 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +106 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +92 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +104 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +85 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +90 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +104 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +116 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +94 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +93 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +117 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 306.]

v 84 283 elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske jobb oldalát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rohansz. {GYD:} Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske fejét. (5 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Zarknod szemével meghorzsolod az aranyfecske testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 915, sebződés: 4, gyógyulás: 138, összesen: +134 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 296. Kapsz 10 VP-t.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[194,107] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy álomvirágot. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy krómkaktuszt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku gólem közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gólem mellkasát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gólem mellkasát. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével néhányszor megcsapod a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Elhajolsz a ryuku gólem ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) {GYD:} Ent pásztorbottal meghorzsolod a ryuku gólem testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megpöccinted a ryuku gólem fémes combját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A ryuku gólem csapása csak a levegőt találja. A ryuku gólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 ryuku kalapács (ld. enc.). 6586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 15, gyógyulás: 133, összesen: +118 ÉP}

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy púpos varkaudar. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy taalru. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [193,107] A sík vidéket bozótos váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Találsz egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos nyakát. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2186 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 0, gyógyulás: 55, összesen: +55 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy élőholt quwarg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 453 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy ében halálhajcsár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar hadúr. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [12 pontot használtál fel, van még 284. Kapsz 12 VP-t.]

v 275 352 elmormolod a 275. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az érckonverzió varázslatot! Érzed, ahogy a testedbe áramlik a mágikus energia a kezedben lévő két ércdarabból. (+380 varázspont) [-53 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 279. Kapsz 5 VP-t.]

vv 161 221 elmormolod a 161. varázslatot a 221. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-85 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 277. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz!
Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét. A mezőn megsemmisült: gyilkos csalán, álomvirág, Chara-din monolitja, oltár, jellempróba. [-160 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 267. Kapsz 10 VP-t.]

kb 258 1 kiveszel a bankból a 258. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

v 144 3 elmormolod a 144. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a földelem idézése varázslatot! Megremeg a föld, ahogy lassanként előemelkedik a gigantikus méretű gránitelementál. És mindez a te parancsodra! [-70 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 247. Kapsz 20 VP-t.]

kb 280 3 kiveszel a bankból a 280. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

vv 221 elmormolod a 221. varázslatot
Gyorsvarázsolsz!
Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét. A mezőn megsemmisült: gyilkos csalán, álomvirág, Chara-din monolitja, oltár, jellempróba. [-160 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 237. Kapsz 10 VP-t.]

m 6 7 8 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra
[192,107] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy norpadolótika. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a norpadolótika testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megcsapod a norpadolótika testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. A norpadolótika csápol, de mindhiába. A norpadolótika megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy raaba-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy ében halálhajcsár. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy varkaudar katona. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [191,106] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kronotapír. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 171 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronotapír farkát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kronotapír tekergő ormányát. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével súrolod a kronotapír jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 46 életpontot sebeztél. A kronotapír megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kronotapír nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kronotapír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 4532 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-58 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 22, gyógyulás: 73, összesen: +51 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Találsz egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Tud Ákos. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy varkaudar vajákos. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy nőstény varkaudar volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [191,105] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Látsz egy ovimon-bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Találsz egy térkaput. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gránátkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm mészáros módra sült szarvasflekkent dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy éjkornis közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 127 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 36 életpontot vesztettél. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 113 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {GYD:} Zarknod szemével megcsapod az éjkornis bal oldalát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre az éjkornis öklelő szarvai elől. Az éjkornis megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 30 arany, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 3686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 52, gyógyulás: 8, összesen: -44 ÉP}

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy Notermanthi volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar katona. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 214. Kapsz 18 VP-t.]

tpf 310 TVP elővétele: 310 pontért
Felszabadítottunk neked 310 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 524.]

ek 503 193 97 t. energia kisütése: 503 193 97
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

190 191 192 193 194 195 196
104
105
106
107
108
109
(191,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169), éjkornis (#228)
(191,106) kronotapír (#286), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), régészeti lelőhely (#1208), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, művészi porolit (#720), 49. jellempróba
(192,107) norpadolótika (#226), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), Leah oltár, 47. jellempróba
(193,107) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár, 42. jellempróba, quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)
(194,107) Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku gólem (#394)
(195,108) quwarg harcos (#201), quwarg ősmágus (#302), quwarg parafenomén (#248), aranyfecske (#283)

[193,97] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy káoszbajnok. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy nőstény varkaudar volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol. Van itt egy tündérpalota (754. épület.). Észreveszel valamit a földön. Friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 519. Kapsz 5 VP-t.]

kld 41 küldetés végrehajtása 41
A karám valóban ott húzódik a mini-palota mögött, és aprócska, alig öklömnyi, spagulárra emlékeztető, háromszemű lények legelésznek benne. Nagyon békések. Letelepszel a fűbe, hogy a karám a lábad közé essen, óvatosan felveszed az egyik bübükét, kicsit simogatod, hogy megnyugodjon, aztán nekifogsz a kényes műveletnek. A kis szörnyeteg néhányszor beleharap az ujjadba, de aztán nagy nehezen sikerül megszabadítanod a bundájától. Na egy kész. Ahogy haladsz a munkában, úgy vagy egyre gyakorlottabb. Mire az utolsóval is elkészülsz, valóságos bübükenyíró fenoménná lettél! [300 pontot használtál fel, van még 219. Kapsz 300 VP-t.]

be 754 bemész a 754. épületbe
Egyenesen a miniatűr épület irányába csörtetsz. A palotácskába ugyan nem férsz be, de erre nincs is szükség, a tündérke máris eléd röppen. A piciny tündér (alig arasznyi magas), sebesen körberepül téged, és karba font kézzel ott marad az orrod előtt függve, lebegve a levegőben. Úgy látszik megismert, mert türelmetlenül várja a beszámolód. Gyorsan beszámolsz a sikeresen elvégzett munkáról, és kicsit még büszke is vagy magadra, holott egy ilyen egyszerű feladatot még egy puhány városlakó is elvégzett volna.
- Nos rendben van... - csacsogja a serteperte tündérke, és elgondolkodva repked kicsit előtted, fel, s alá, - ...de ilyen könnyen azért nem úszod meg. Hosszú időre elkötelezem magad, ha melléd szegődöm, ezért látnom kell, hogy megbízhatok benned, és komolyan veszed kettőnk szövetségét. Még egy feladatot bízok rád. Figyelj jól! Tortát sütök estére, de nincs itthon egy csepp méz sem. Légy szíves, és hozz nekem egy csuporka mézet a kaptárból! Nem lesz nehéz odatalálnod, csak kövesd a méhek döngicsélését. Tessék, itt van ez a csupor, és siess! - nyomja a kezedbe, a gyűszűnyi agyagkorsót a tündérke (a tündérke csuprát a karakterlapodon nem jelöljük).
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 42 parancsot kell kiadnod ugyanezen a helyen.] Nincs már miről tovább beszélgetni. Elköszönsz, és máris a dolgod után nézel. A serteperte tündérke utánad kiált, sok szerencsét kíván. [5 pontot használtál fel, van még 214. Kapsz 5 VP-t.]

szk 762 keresed a 762. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kentauruszt. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

ef 8 energia fejlesztése 8
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-7 TU.] Ügyességed TF-elődött. [70 pontot használtál fel, van még 144. Kapsz 70 VP-t.]

* 1. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

* 2. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 139. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. BP: elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-68 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 139.]
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 138. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a Korrissh sisakját, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 138.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 30, 13.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 138 pontod maradt, ebből a következő körre 138 pontot vihetsz át. Kapsz még 475 pontot. A következő körben tehát 613 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU KALAPÁCS (724. TÁRGY)
Ez az apró kalapács minden bizonnyal a ryuku gólem karbantartására szolgált - és mint ilyen, természetesen mágikus természetű, hiszen egyébként nem lenne alkalmas a feladatra. Persze, D3-as sebzésével nem sok értelme lenne fegyverként használni, még akkor sem, ha a bal kezedben is használhatod...

KARAKTERLAP

Morholt, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 334. fordulód.

Erő: 59 (109) Szint: 46 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 60 (106) Támadás: 89 (96) Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 53 (84) Védekezés: 148 (157) Menekülés: 20 % Életkor: 73/72 év
Egészség: 59 (109) Életpont: 1769/1887 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 60 (123) Varázspont: 3263/817 Pénz: 34611 arany Kép. pont: 87
Tudatpont: 54/0 Pszi pont: 623/388 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 29
Eddig összesen 4390 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 36 142 TP-t kaptál. Jelenleg 14 776 633 TP-d van. A következő szinthez még 323 367 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, drótszőrű mópat, rubin sárkány. A 323. fordulódban 87176 arany került a bankszámládra. 88483 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 9 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/12 ökölvívás: 28/19 (+7%) szúrófegyverek: 14/97
vágófegyverek: *26/100 ütőfegyverek: 42/44 (+2%) lőfegyverek: 7/17
dobófegyverek: 37/52 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (400%) << Daramoula pálcája (#950) (400%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (10 -21.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (22 -35.); vas dobónyíl (#189) (36 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
193,97 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 191,105
Kedvenc táborhely: 193,97
Kisebb kívánság: legutóbb 2013. évben 11. hónapban.
Legfeljebb 72 TU-t válthatsz TVP-re.
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve.
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/3 (+144%) 2. nyomkövetés: 62/20 (+30%) 3. mászás: 23/88
4. csapdakészítés: 35/40 (+6%) 5. csapdaészlelés: 21/53 6. gyógyítás: 13/85
7. titkosírás: 10/34 8. felderítés: 24/97 9. szörnyidomítás: 17/51
10. teológia: 138/6 (+78%) 11. taumaturgia: 147/61 (+36%) 12. szerencsejáték: 18/83
13. versengés: 26/90 14. harcművészetek: 30/13 15. zene: 9/85
16. szörnyismeret: 55/52 17. pszi: 50/57 (+6%) 18. zárnyitás: 27/2
19. vadászat: 11/75 20. vitalitás: 2/83 21. bányászat: 38/8
22. úszás: 12/22 23. főzés: 22/8 (+11%) 24. csapatmunka: 5/70

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 12 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
halált okozó lények (#9098), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), triklem drakolder (#275), aranyfecske (#283), armageddont lövő lények (#9099), vércápa sámán (#281)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Batulandazor (#4118), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +50 vp 40 költség alatt; taumaturgia: +50 vp 40 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 40 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (122,8,2) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem 2 (#188)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59)
szemmelverés (#137) vámpirizáció (#1) Symulf rúnája (#182) nagyobb agypajzs (#120)
hatalomvarázs (#220) varázsenergia (#161) planetáris őrdémon (#172) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), élőholt pozdorja (#134), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
élőholt pozdorja (#134) >> autentikus vámpír (#154) élőholt pozdorja (#134) >> szubreális vámpír (#223)
tűzeső (#61) >> kronotapír (#286) háló (#186) >> noth szellem (#250)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar vajákos (#690) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691) direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329)
háló (#186) >> lidércúr (#252) háló (#186) >> lélekorzó (#390)
háló (#186) >> Thargodan mágus (#318)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
agytaposás (#180) >> Thargodan mágus (#318) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
agytaposás (#180) >> élőholt ősmágus (#179) agytaposás (#180) >> varkaudar varázsló (#271)
agytaposás (#180) >> őrült varázsló (#255) agytaposás (#180) >> kísértetvarázsló (#424)
agytaposás (#180) >> quwarg ősmágus (#302) tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
csillagapród (#7215) (málhás: +64 kg teher) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +33 lopás ellen) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +19 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 5)
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
3.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 156 (limit: 160), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 17 655.
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXVIII. olimpián.
A II. toronyháborúban összesen 5 győzelmet arattál, ezzel 200 pontot szereztél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 30 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1395 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 gyógykenőcs (#313) 7 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2)
1 kerek kő (#19) 2 mithril (#352) 1 nyílvessző (#108)
1 sallank karom (#128) 1 szögletes kő (#17) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
152 arany (#50) 1 drótszőr (#37) 8 mákrózsa virág (#56)
3 pirkit (#153) 4 quwarg tojás (#360) 1 rézdarab (#70)
1 ryuku kalapács (#724) 2 sáfránypor (#211) 1 tyrex csont (#280)


Üzenet küldése a karakternek