333. forduló, 335. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. ápr. 21. 9h:15'
EZ A 676. JÁTÉKHETED, 334. FORDULÓD
677. játékheted kezdete: ápr. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [158,118] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 kinemfogyó tegezt (50 arany), 1 császári kesztyűt (222 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 bunthar bőr (eladási ár: 700 arany, ebből a kezelési költség: 70 arany) ellenértékét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+14 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 670.]

* 2. KP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 670.]

kf 723 kézbeveszed/felveszed a 723. tárgyat
Leveszed a tankány karmot, majd felhúzod a kezedre a császári kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 670.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 670.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya támad rád. Rettegve, sikoltozva menekülsz. [50 pontot használtál fel, van még 620.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[157,117] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy áeratikus hasnyák. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 30.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 7 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csápjával megérint az áeratikus hasnyák. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az áeratikus hasnyák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 18, gyógyulás: 3, összesen: -15 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [157,116] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy szekérkaravánt. Északra tart.

[24 pontot használtál fel, van még 596.]

be 1215 9 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A gyeplőt fogó ráncos öregasszony bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északra indul.
15 mérföld megtétele után (bozótos területen): van itt egy quwarg boly.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [18 pontot használtál fel, van még 578.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(157,116) északra tartó szekérkaraván (#1215)
(157,117) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 26. jellempróba, áeratikus hasnyákok (#243)

[157,107] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Mohón iszol belőle. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy kihívás tornyát. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[18 pontot használtál fel, van még 560.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz nem túl meleg, de gyorsan mozogni kezdesz, és így már nem fázol. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna!

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy ezüst nyaklánc! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. [50 pontot használtál fel, van még 510.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Gyorsan levetkőzöl, aztán irány a tó! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy opati polip!

Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival az opati polip lecsap a bal karodra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy réz papi karkötő! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Megszárítkozol és felöltözöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [50 pontot használtál fel, van még 460.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[156,106] Kisebb hegyek emelkednek itt. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [155,105] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [154,104] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 416.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveted magadról a páncélt, és az egyéb, súlyos cuccokkal együtt a parton hagyod. Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy moszatrája!

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a moszatrája testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [50 pontot használtál fel, van még 366.]

usz 50 úszol 50 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! Hmm! A víz lehetne valamivel melegebb is. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Fúj! Egy dög úszik előtted. Öklendezve a felszínre merülsz. Mára elment a kedved az úszástól. [50 pontot használtál fel, van még 316.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[153,104] Az erdőt síkság váltja fel. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Thargodan csatamező van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.


(Továbbmész...) [152,105] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Észreveszel egy smirglibokrot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)


(Továbbmész...) [151,106] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. {egyik sebzési módja: 1x 8d6+8.} Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő drakolich nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Nincs időd félrehajolni. (54 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: móri gyümölcs, 2 fűszertartó, kazmár gyökér, réz papi karkötő. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a drakolich fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A drakolich fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mjölborg kalapácsával megütöd a drakolich farkát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a drakolich testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 67, gyógyulás: 3, összesen: -64 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+100 életerő.) [76 pontot használtál fel, van még 240.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+16 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 200.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 190.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 190.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 185.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 185 pontod maradt, ebből a következő körre 185 pontot vihetsz át. Kapsz még 475 pontot. A következő körben tehát 660 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSÁSZÁRI KESZTYŰ (723. TÁRGY)
Micsoda ősi relikvia! A nyulak módjára szaporodó purifikátorok felett istenekként uralkodnak a purifikátor császárok, ezek az óriásira nőtt intelligens egyedek. Azonban még közülük is, százból, ha egynél megtalálható ez az ős-purifikátor hájból készült szent ereklye. Viselésekor 6-ot ad a pusztakezes sebzésedhez, és 4-et a védettségedhez.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 334. fordulód.

Erő: 38 (37) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 37 (39) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 38 (58) Védekezés: 77 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 35 Életpont: 302/302 Jellem: jó (372) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (36) Varázspont: 293/224 Pénz: 623 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/2 Pszi pont: 29/15 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 21
Eddig összesen 1995 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2016 TP-t kaptál. Jelenleg 977488 TP-d van. A következő szinthez még 22512 TP szükséges. Trófeáid: hordóagyú mameluk, kultúrmasztodon, Ek'Hor. A 323. fordulódban 77 arany került a bankszámládra. 82 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/70 (+18%) ökölvívás: *21/100 szúrófegyverek: 23/46 (+1%)
vágófegyverek: 7/77 ütőfegyverek: 23/48 (+2%) lőfegyverek: *24/100
dobófegyverek: 10/3

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 26/69 (+10%) 2. nyomkövetés: 59/78 3. lopás: 6/23
4. mászás: 14/83 5. csapdakészítés: 21/48 (+5%) 6. csapdaészlelés: 24/62
7. gyógyítás: 84/67 (+20%) 8. titkosírás: 4/50 9. felderítés: 23/50 (+5%)
10. szörnyidomítás: 8/89 11. teológia: 9/16 (+3%) 12. taumaturgia: 27/70 (+2%)
13. szerencsejáték: 7/0 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/40
16. zene: 39/25 (+40%) 17. szörnyismeret: 8/2 18. pszi: 3/48 (+3%)
19. zárnyitás: 7/39 20. vadászat: 18/90 21. bányászat: 32/24 (+3%)
22. úszás: 19/36 (+52%) 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 4300. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 fűszertartó (#210) 1 kaja (#2) 1 kazmár gyökér (#205)
1 móri gyümölcs (#116)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ezüst nyaklánc (#117) 3 polip szívóka (#391) 1 rájabőr (#404)
1 rézdarab (#70) 5 spiritusz (#170) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(151,106) bávatag golombár (#165), drakolich (#760)
(152,105) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 23. jellempróba
(153,104) 40. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)
(154,104) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), tavacska, 34. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), noth szellem (#250), moszatrája (#198)
(155,105) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Leah oltár
(156,106) Fairlight oltár, érclelőhely
(157,107) tavacska, régészeti lelőhely (#1208), 36. jellempróba, elektromos angolna (#196), opati polip (#195)

Üzenet küldése a karakternek