332. forduló, 334. forduló, Gkar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. ápr. 30. 12h:05'
EZ A 406. JÁTÉKHETED, 333. FORDULÓD
407. játékheted kezdete: máj. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX

GKAR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [117,39] koordinátán.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2016. május 24., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Ezúttal megszűntetjük a tárgyátadási tilalmat, így az olimpiai nevezésed után is adhatsz át tárgyakat. Ha azonban ezzel kapcsolatban bármilyen visszaélést tapasztalunk, akkor a következő olimpián újra érvénybe lép a tilalom. Az olimpiai fordulókat a május 28-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+106 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+59 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 345 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 661.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 656.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 651.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 646.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 641.]

bb 2 10 beraksz a bankba a 2. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 641.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

116 117 118
38
39
40

[93,52] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 631.]

be 597 bemész az 597. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
hhaar burka (#32) 42 aranyért, izomernyesztés (#33) 50 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért,
fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, láthatatlanság (#76) 62 aranyért,
fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért, varázsvédelem II (#108) 620 aranyért,
felszínre ugrás (#109) 390 aranyért, varázspáncél (#156) 700 aranyért, Symulf rúnája (#182) 80 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért,
vízlélegzés (#185) 430 aranyért, háló (#186) 5600 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért, villámmágia (#227) 462 aranyért,
időcsere (#285) 100 aranyért, mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, emléktörlés (#338) 800 aranyért, tolvajvér (#364) 90 aranyért,
klónozás (#367) 2500 aranyért, oldás (#372) 160 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért, harci induló (#443) 200 aranyért,
filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért, gázpajzs (#467) 75 aranyért, savmágia (#477) 500 aranyért,
méregmágia (#480) 500 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 626.]

m 3 mozogsz délkeletre
[94,53] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. {max. életpontja: 59-64.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 2 gyöngymangót 4 aranyért, 1 rőtmanó kacagányt 5 aranyért.
Találkozol egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy goldugar! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. {támadása: 35.} Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat.
Összeakadsz Mostharral. Raia felszentelt papja. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy hegyi szamár. Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+3 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Békés Bodinnal. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. {egészsége: 32.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+3 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[12 pontot használtál fel, van még 614.]

be 593 bemész az 593. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Nrimdorjiusmurr, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db,
gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
drótszőr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db,
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db,
kék orchidea (#68) 8 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db,
lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db,
kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db,
tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db,
evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db,
rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db,
csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db,
szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db,
uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db,
vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db,
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfű (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db,
szuperkötél (#209) 4 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db,
ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db,
tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db,
kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db,
fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj (#269) 36 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db,
tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db,
arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, kőszem (#304) 10 ap /db,
galachmit (#310) 300 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje,
shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db,
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, rájabőr (#404) 6 ap /db,
era formázó minta (#418) 50 ap /db, fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, gór formázó minta (#444) 50 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db,
aranytoll (#572) 80 ap /db, jégkristály (#593) 40 ap /db, sámán erszény (#650) 20 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db,
darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db,
elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db,
rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db, kobudera csont (#705) 8 ap /db,
gnóm csont (#706) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, topáz erényöv (#731) 220 ap /db, dlathog kőzet (#829) 100 ap /db,
kitintüske (#879) 8 ap /db, tarantulakarom (#887) 40 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db,
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db,
mammutbőr (#1078) 12 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db,
hűségérme (#1141) 4800 ap /db, isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, Thargodan csont (#1181) 30 ap /db,
sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db,
teriád edény (#1278) 140 ap /db, bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db,
moa fogaskerék (#1348) 42 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db, azuka vese (#1462) 18 ap /db, ork sör (#1701) 32 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
álompor (#396) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aranytű (#272) 4 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db,
deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db, dorony tüdő (#212) 8 ap /db, dözmöng szív (#122) 3 ap /db,
drótszőr (#37) 2 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, etra hályog (#712) 25 ap /db, ezüst kulcs (#184) 12 ap /db,
fokhagyma (#403) 4 ap /db, fülemüle agyar (#267) 5 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db,
galachmit (#310) 30 ap /db, gromak bőr (#268) 8 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, huhogó bibe (#332) 8 ap /db,
jégszív (#282) 15 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kis aranykulcs (#240) 16 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db,
kötél (#92) 1 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db, márványkulcs (#245) 16 ap /db,
mászókampó (#165) 15 ap /db, mérleg (#81) 8 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, molluszk ház (#353) 2 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db, ork csodaszer (#1228) 18 ap /db,
pirkit (#153) 2 ap /db, pular kristály (#239) 8 ap /db, purifikátor háj (#269) 18 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje,
rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, rakolits por (#669) 7 ap /db, ramit kő (#226) 3 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
rézkulcs (#75) 6 ap /db, roxati zárfaló (#314) 100 ap /db, rubinkő (#679) 150 ap /db, sáfránypor (#211) 20 ap cseppje,
sámán erszény (#650) 10 ap /db, shinai gömb (#348) 40 ap /db, smaragd kulcs (#241) 24 ap /db, sólyomcsőr (#1223) 5 ap /db,
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db,
szent kehely (#257) 50 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, téfea-agy (#172) 8 ap /db, térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db,
tinta (#101) 1 ap cseppje, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vaskulcs (#183) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 609.]

ea 92 10 eladod a 92. tárgyat 10
Eladtál 10 kötelet. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 609.]

ee 212 665 268 eladod a 212. tárgyat a 665. tárgyat a 268. tárgyat
Eladtál 6 dorony tüdőt. 48 aranyat kaptál.
Eladtál 2 elkarog szőrt. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 3 gromak bőrt. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 609.]

ee 103 269 69 eladod a 103. tárgyat a 269. tárgyat a 69. tárgyat
Eladtál 4 magszim belet. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 purifikátor hájat. 18 aranyat kaptál.
Eladtál 15 szárnyas hernyót. 30 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 609.]

ee 267 eladod a 267. tárgyat
Eladtál 2 fülemüle agyart. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 609.]

m 2 8 8 mozogsz keletre, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[117,39] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy alpesi tehén. {egyik sebzési módja: 2x 1d10+1.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy púpos burástya! {egyik sebzési módja: 1x 2d6+2.}

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a púpos burástya testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 14 aranyat. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [117,38] Még mindig hegyvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő tüskés harci gromak nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 76 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Látsz egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vashegyű nyilat.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérgezett vasnyilat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [117,37] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETÉSE TILOS". Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy vadtroll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 14 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-4 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+3 kaja.) [77 pontot használtál fel, van még 532.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[117,36] Továbbra is alacsonyhegység. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Északra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy jégtroll közeledik. {támadása: 34.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 86 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a jégtroll jeges testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-13 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 62, gyógyulás: 5, összesen: -57 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [117,35] Még mindig hegyvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy kétfejű troll. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 42 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kétfejű troll jobb lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-16 életpont). A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 40, gyógyulás: 6, összesen: -34 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Látsz egy elhagyott bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 bronzhegyű nyilat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [117,34] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, a vaskulcs. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 6 kőkés, 9 elkarog szőr, 1 téfea-agy, 1 halcsont, 1 rézpáncél.
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy szekérkaraván van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy jégtroll közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 34.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a jégtroll jobb lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (12 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a jégtroll bal lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-25 életpont)! A jégtroll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 70, gyógyulás: 7, összesen: -63 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [100 pontot használtál fel, van még 432.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[117,33] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szekérkaravánt. Északra tart. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy quwarg boly van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [117,32] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy quwarg boly van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt quwarg. {védettsége: 14 szúró, 25 vágó, 20 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót.

(Továbbmész...) [117,31] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 171-190.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 24 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy földsárkány lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mélyén félhomály honol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip! {max. életpontja: 41-44.}

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a topránypolip testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 kis bőrpajzsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy quwarg bolyt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [99 pontot használtál fel, van még 333.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 328.]

* 3. BP: h 233 30 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+10 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 298.]

* 4. BP: ef 8 520 0 energia fejlesztése 8
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [42 pontot használtál fel, van még 256.]

* 5. BP: kb 2 3 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

* 6. BP: gy 40 0 0 gyógyítás 40 pontért
Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+24 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 216.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 16 fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[16 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 18, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 474 pontot. A következő körben tehát 674 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

TUDATI GYORSÍTÁS III. (520. TUDATI KÉPESSÉG)
A harcban közvetlenül használható tudati képességek leghasznosabbika a felsőfokú tudati gyorsítás, ehhez kétség sem férhet. Mind a mágusok, mind a mentalisták, de még a harcművész mesterek is irigyen bámulnak látva ezt a fürgeséget, melyet az ő tudásukkal nem lehet megmagyarázni. Bizony, ezt a trükköt nem tanítják egyik mágustoronyban, vagy kolostorban sem! Talán a tudati gyorsítás emelte az egykor volt lovagrendek felkent lovagjait olyan hatékony fegyverforgatókká? Valami köze biztos volt a nimbuszukhoz, ez biztos. Mostantól vadi új képességed segítségével szinte követhetetlenül forgatod jobbkezes fegyvered. [Ez azt jelenti, hogy az eddig megszokottnál eggyel több támadást adhatsz le vele. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.]

KARAKTERLAP

Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios bíborosa vagy. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 333. fordulód.

Erő: 53 (64) Szint: 23 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 26 (28) Agresszió: 3 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 55 (59) Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 14 (17) Életpont: 290/220 Jellem: jó (777) Tul. pont: 3
Szerencse: 26 (32) Varázspont: 433/11 Pénz: 6924 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 53/13 Pszi pont: 136/229 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 1
Eddig összesen 2065 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 287 TP-t kaptál. Jelenleg 1 195 672 TP-d van. A következő szinthez még 4 328 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, Rodrig, ongóliant. A 262. fordulódban 16870 arany került a bankszámládra. 22858 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 28/34 (+5%)
lőfegyverek: 24/63 (+3%) dobófegyverek: 23/10

Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << csontpálca (#329) << harci kalapács (#174)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -3.); nyílvessző (#108) (4 .); bumeráng (#249) (5 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -14.); mérg. vas dobónyíl (#190) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
117,31 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 59, 56, 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 85 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/79 2. nyomkövetés: 43/67 (+15%) 3. mászás: 8/83 (+11%)
4. csapdakészítés: 23/35 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/73 6. gyógyítás: 12/85 (+50%)
7. titkosírás: 5/43 8. felderítés: 34/55 9. szörnyidomítás: 7/4
10. teológia: 29/11 (+1%) 11. taumaturgia: 38/3 (+21%) 12. versengés: 17/28 (+5%)
13. zene: 23/63 (+37%) 14. szörnyismeret: 13/96 15. pszi: 19/36 (+7%)
16. zárnyitás: 1/23 17. vadászat: 21/15 18. bányászat: 36/6 (+20%)
19. főzés: 10/95 (+10%) 20. csapatmunka: 2/57

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 26 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 50 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ), kis bőrpajzsot (#45) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyu-shurikent (#157) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 25 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 20 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 20 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot )
elfogod ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219)
mászol max. 35 TVP-ért
cirkusz: küldetés, labirintus, szellemkastély (52)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), vakító fény (#43), jégcsóva (#41), agykorbács (#97), agyroppantás (#91), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> halálosztó kain (#168)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
3.) Csodálatos dolog a gyermeknemzés. Végy részt egy olyan légyotton, melynek gyümölcse egy kedves csemete, és vegyél részt legalább egy alkalommal gyermeked nevelésében!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 41, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 4 920.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
isteni közbeavatk. (205)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 37 nap szükséges, hogy használhassátok.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
2 Métely páncélja (#1562) 2 Mallon botja (#1526) 1 méregtagadó (#1531)
1 mutáns csont (#331) 1 mágusköpeny (#453) 1 mentát karkötő (#1551)
2 biami kvazárlándzsa (#568) 1 saválló fülbevaló (#1552) 1 Morgan sipkája (#466)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
663 nyílvessző (#108) 780 remák szív (#264) 642 purifikátor háj (#269)
1731 teriád féreg (#1276) 1639 tüske (#22) 308 tükör (#43)
1818 halcsont (#390) 1100 borkonyó bibe (#312) 429 fülemüle agyar (#267)
20390 isteni könnycsepp (#260) 1079 spiritusz (#170) 263 mutáns csont (#331)
56 rum (#1419) 840 vízionár szem (#102) 942 ezüstdarab (#326)
3000 varányszem (#30) 97 jégszilánk (#1128) 100 sárkánypikkely (#292)
84 fokhagyma (#403) 1329 nerub szemfog (#1871) 9786 madártoll (#112)
480 kapuőr életnedv (#1996) 6516 tinta (#101) 270 manifeszt.nyúlvány (#214)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 6 dorony tüdő (#212) 4 drótszőr (#37)
2 elkarog szőr (#665) 2 fülemüle agyar (#267) 2 gromak bőr (#268)
2 gyöngymangó (#135) 2 kerek kő (#19) 9 kötél (#92)
4 madártoll (#112) 4 magszim bél (#103) 2 pirkit (#153)
1 purifikátor háj (#269) 1 rőtmanó kacagány (#714) 10 szárnyas hernyó (#69)
1 ugh méreg (#166) 1 vaskulcs (#183) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
195 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 2 jégszív (#282)
5 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rézdarab (#70) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

116 117 118
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
(117,31) élőholt quwarg (#202), mély kút (#93), művészi porolit (#720), topránypolip (#86)
(117,32) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), élőholt quwarg (#202)
(117,33) északra tartó szekérkaraván (#1215), 50. jellempróba
(117,34) 44. jellempróba, érclelőhely, jégtroll (#164)
(117,35) kétfejű troll (#163), olvasztókemence (#86), Raia oltár, elhagyott bánya (#1685), érclelőhely
(117,36) érclelőhely, jégtroll (#164)
(117,37) vadtroll (#70)
(117,38) tüskés harci gromak (#156), mély szakadék (#154), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely
(117,39) alpesi tehenek (#91), mély szakadék (#154), Sheran oltár, púpos burástya (#92), érclelőhely

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016. május 28-án, szombaton, 9 órától a szokásos helyen, a Láng Művelődési Házban TF, ŐV, Végzetúr, Mágia Mesterei és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthető: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Számos vetélkedő, TF árverés legendás tárgyakért, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv- és kártyavásár! Végzetúr találkozó, kvíz és árverés, tombola, mini HKK versenyek! 2 és 4 fős csocsó! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedő és még sok más program vár. A helyszínen örökkévalóság ékkövet kérhetsz max. két karakterednek. A korábban bevezetett újítások (több TP, egyedi nyeremények, vigaszdíj, új játékos verseny) most is érvényesek lesznek. És persze a találkozón átveheted a TF olimpiai fordulódat is. Az olimpiára való jelentkezés határideje 2016. május 24. kedd. További részletek a www.beholder.hu oldalon. Várunk szeretettel május 28-án! A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek