331. forduló, 333. forduló, NépekMindenSzigete összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. júl. 6. 12h:03'
EZ A 581. JÁTÉKHETED, 332. FORDULÓD
582. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1548
SZÁMLA : XXXX

NÉPEKMINDENSZIGETE KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,26] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 30000 tapasztalati pontot.
A táborozás 15. napján ELFelejett Álmok leszívott rólad pszivel 15 életpontot.
A 15. napon megintcsak találkozol ELFelejett Álmokkal. {max. életpontja: 597.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 16. napon HóKinn,CsendBenn leszívott rólad pszivel 13 életpontot.
A 16. napon újból összeakadsz HóKinn,CsendBennel. {egészsége: 46.} Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 16. napon HóKinn,CsendBenn leszívott rólad pszivel 12 életpontot.
A 17. napon UgyanKedvesPotrien leszívott rólad pszivel 11 életpontot.
A 21. napon Vadak Ura leszívott rólad pszivel 9 életpontot.
A 21. napon megintcsak találkozol Vadak Urával. {max. varázspontja: 1012; max. pszije: 226.} Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+149 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-2 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+250 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+83 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 925. hetének nyerőszámai: 1, 29, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy purifikátor nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor szürke hengertestét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal többször mélyen végigmetszed a purifikátor testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Szarvaival a purifikátor megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 462.]

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy megsebesített purifikátor császár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 422.]

* 2. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 449. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 422.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 416.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 416.]

* 3. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+22 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 386.]

* 4. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 384.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 383.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 381.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 379.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 379.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 379.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 377.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 375.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 373.]

* 7. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 184. varázslatot a 157. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 371.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 371.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 371.]

* 8. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 227. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 369.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 369.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

* 9. KP: elmormolod a 66. varázslatot a 116. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+124 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 367.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 367.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 367.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 357.]

bb 464 10 beraksz a bankba a 464. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 nehéz harci kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

kf 458 kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat
Lecsatolod az arany pikkelyvértet, majd magadra öltöd a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

a 456 4718 1 átadod a 456. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 arany pikkelyvértet HóKinn,CsendBenn részére. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

a 451 1850 1 átadod a 451. tárgyat az 1850. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 zangrozi csizmát UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 352.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 317.]

a 269 5300 20 átadod a 269. tárgyat az 5300. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 11 purifikátor hájat Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[173,30] Az erdőt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kultúrmasztodon. {támadása: 58.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon nyakát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 109, gyógyulás: 63, összesen: -46 ÉP}

Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csontváz intéz feléd kihívást. {támadása: 6.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 bronzhegyű nyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz jön feléd. {támadása: 26.}

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét. {támadása: 19.}

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra. {támadása: 21.}

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír jobb oldalát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. De nem - ott sem találsz semmit! A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+4 kaja.)

(Továbbmész...) [172,31] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.

A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [171,32] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy quwarg nagymester. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 30.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester nyakát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}

[66 pontot használtál fel, van még 246.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[170,33] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Látásod kezd elhomályosulni, izzadság ömlik rólad. De az izzadság iszonyúan hideg. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya jön feléd. {max. életpontja: 630-699.} Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [169,33] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [168,33] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gort Grán irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [86 pontot használtál fel, van még 160.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[167,33] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza.


(Továbbmész...) [166,33] Még mindig az erdőben vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. [24 pontot használtál fel, van még 136.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenhyll néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat nem tűnik túl nehéznek: a szoba közepén egy medence van, tele vércápával, fölötte egy kötél vezet át, amelyen úgy kell átmenned, hogy a kezed nem érhet a kötélhez. Kézen állva, beleakasztod lábaidat a kötélbe, és mászni kezdesz. Erő, egyensúlyérzék és mászás szakértelem jócskán kell a feladat végrehajtásához, de te ezeknek nem vagy híján, lábaddal kapaszkodva, lassan végigmész, az acsargó cápák pofájába vigyorogva. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Gránitvállú Bruenor. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve vadász quwarg. A kalandmester int - itt az idő! {max. életpontja: 191-230.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg fejét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg torát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a vadász quwarg torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vasalt bunkóval megcsapod a vadász quwarg torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a vadász quwarg torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 31, gyógyulás: 8, összesen: -23 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Tralbrakonpók". Hadarva ismerteti a feladatot. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy esszenciakristály. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy taposó tappancs. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Üllőnyűvő Tarfin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladatod nem gyerekjáték. Egy hatalmas láda elé vezetnek. Amelyet rengeteg zár, lakat véd. Ezt a ládát kell kinyitnod egy negyed óra alatt. A ládát csapdák is védik, úgyhogy egyetlen rosszul megpiszkált zár, és a szobát mérges gáz önti el, vagy esetleg felrobban a láda! Hát, ez kemény lesz. A legkönnyebb zárakkal kezded. Sikerül is kettőt kinyitnod. A harmadik, egyszerűnek tűnő zárszerkezet egyszercsak pukkan egyet, és füst meg gáz kezd a ládából felszállni. Nem tudod folytatni a munkát.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 96.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Nrimdortrippók néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy mérg. ubuk dobónyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 86.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy orgoró életének! {támadása: 27.}

Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgoró testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az orgoró jobb vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az orgoró állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az orgoró ollója centiméterekre tőled záródik össze. Vasalt bunkóval megütöd az orgoró testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az orgoró ollóját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az orgoró, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az orgoró ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az orgoró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] 962 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Sziklakezű Duirgan néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. El kell mondanod, hogy milyen egy törpe bakancs. Magabiztosan válaszolsz. Még egy kérdést kapsz! Azt is meg kell mondanod, milyen egy ónix masszavadító. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Balrognyűvő Turgfil. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van előtted három ketrec, három különböző szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Megszagolgatod az ürülékeket, beledugod az ujjad. Végül kijelented, hogy az első sullártól, a második nukleáris cickánytól, a harmadik sóhajtó doronytól származik. Helyes a megoldás! 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laenea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat bár nem komplikált, de igencsak embert próbáló: Ölj meg egy ongóliantot! {egyik sebzési módja: 2x 4d10+15.} Nem vagy felkészülve e szörny legyalázására. Kapitulálsz! A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 46.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[165,33] Az erdőt síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [164,32] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés harci gromak közeledik. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak bal első lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Véres Holló vigyorog kajánul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 álomport. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 22.]

tim 50 titkosírás megfejtése 22 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 22.]
[0 pontot használtál fel, van még 22.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(164,32) tüskés harci gromakok (#156), phua-kúp (#372), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(165,33) oltár
(166,33) Elenios rúnaköve, kihívás tornya (#502), vadász quwarg (#241), orgoró (#170)
(167,33) művészi porolit (#720)
(168,33) művészi porolit (#720), Sheran oltár, 48. jellempróba
(170,33) Thargodan csatamező (#432), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(171,32) élőholt tigris (#766), oltár, quwarg nagymester (#214)
(173,30) kultúrmasztodon (#227), csontváz (#48), óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), oltár

[182,26] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. {max. életpontja: 141-170.} Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.


Összefutsz ELFelejett Álmokkal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy méregelementál trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy sárkányölő kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {támadása: 26.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Vadak Urával. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy őrjáratozó katona trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {ereje: 54.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz HóKinn,CsendBennel. Sheran főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy olimpiai ezüstmedált, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy pszi elementál lord trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy méregelementál trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {max. életpontja: 479.} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 17.]

ef 90 518 energia fejlesztése 90
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4784. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Drowsy Druid Abasc részére. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 504. tárgyat az 535. tárgyat
Sajnos nincs nálad aranypikkely. Ok, sikeresen átadtál 2 aranytermő ládikót Drowsy Druid Abasc részére. Sajnos nincs nálad sötét tekercs. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 11. varázslatot a 79. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 1 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 7. BP: keresed a 7004. szörnyet a 157. szörnyet a 393. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy purifikátort. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 8. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot a 140. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-57 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 9, 27.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 473 pontot. A következő körben tehát 471 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

NépekMindenSzigete, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Sheran nagyhatalmú főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 332. fordulód.

Erő: 35 (39) Szint: 20 Merészség: 7/5 Magasság: 185 cm
IQ: 36 (40) Támadás: 25 (27) Agresszió: 6 Testsúly: 179 kg
Ügyesség: 36 (40) Védekezés: 82 (86) Menekülés: 30 % Életkor: 9/9 év
Egészség: 35 (41) Életpont: 387/291 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 46 (52) Varázspont: 653/416 Pénz: 4409 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/14 Pszi pont: 174/156 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1136 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12856 TP-t kaptál. Jelenleg 541954 TP-d van. A következő szinthez még 58046 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, kultúrmasztodon, kputtyintó csalán. A 328. fordulódban 7838 arany került a bankszámládra. 7994 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 15/1 ökölvívás: 3/60 szúrófegyverek: 23/61 (+2%)
vágófegyverek: 22/25 (+7%) ütőfegyverek: 14/4 (+27%) lőfegyverek: 21/51 (+8%)
dobófegyverek: 10/89

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/91 (+21%) 2. nyomkövetés: 41/34 3. mászás: 11/63 (+4%)
4. csapdakészítés: 28/6 (+6%) 5. csapdaészlelés: 9/75 6. gyógyítás: 18/92
7. titkosírás: 12/67 8. felderítés: 42/66 (+3%) 9. szörnyidomítás: 15/38
10. teológia: 36/42 (+21%) 11. taumaturgia: 19/99 (+10%) 12. szerencsejáték: 1/24
13. versengés: 5/90 14. zene: 63/68 (+30%) 15. szörnyismeret: 26/28 (+35%)
16. pszi: 22/86 (+6%) 17. zárnyitás: 4/84 (+10%) 18. vadászat: 43/12
19. vitalitás: 10/22 20. bányászat: 28/15 21. úszás: 16/54
22. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot, csak egyszer), biami kvazárlándzsát (#568) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), drónkeselyű (#208), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
ember (#1), elf (#2), troll (#5), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), Leah hívők (#991), Duer-ork (#45), mutáns (#9), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) esszenciavédelem (#165) mentális pajzs (#72)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10)
tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> kétfejű troll (#163)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +7 védettség; +5 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (teljesítve)
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXV. olimpián, első hely a 2. kategóriában a XXXIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 52 TU.
tudatkinézis II (511) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 58 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 353 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
36 arany (#50) 1 arany pikkelyvért (#456) 2 aranytermő ládikó (#504)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüsttőr (#322) 1 isteni könnycsepp (#260)
1 nehéz harci kesztyű (#464) 10 purifikátor háj (#269) 1 szeksztáns (#32)
2 víz (#27) 1 zangrozi csizma (#451)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 2 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99)
5 gyöngymangó (#135) 16 kaja (#2)


Üzenet küldése a karakternek