Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 31. 12h:02' EZ A 80. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD 81. játékheted kezdete: aug. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2948 SZÁMLA : XXXX |
f 131 | kísérletezel a 131. tárggyal |
f 131 | kísérletezel a 131. tárggyal |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az uzbány bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány bal lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált proteinfecske trófeát, és kiszedsz egy uzbány trófeát. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [66,11] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő süvítő rája nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Elhajítod a vacak uzbány trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő süvítő rája trófeát. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
im | imádkozol |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a proteinfecske fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A proteinfecske csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [68,10] Dombos terepre érkeztél. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy északi aurach nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach tömpe orrát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az északi aurach jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 10 életpontot vesztettél. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) Elhajítod a vacak orgyilkos trófeát, és kiszedsz egy északi aurach trófeát. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [69,9] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy acéldarázs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Elszántan a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd az acéldarázs torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske farkát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [71,8] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [72,8] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy megsebzett karmos tankány. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
v 14 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 15 135 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
MÉRGEZETT UBUK TÜSKE (137. TÁRGY) Egyértelmű, hogyha a bozótban gyűjtött tüskéket bemérgezheted, miért ne tehetnéd meg ezt az ubuk tüskékkel? Egy ubuk tüske bemérgezéséhez egy csepp gyenge méreg szükségeltetik. A készítéshez add ki a KT 137 parancsot, 1 pontért tüskénként. Ez a félelmetes lövedék d8+4 sebzésű. |
UZBÁNY (102. SZÖRNY) Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat. |
UZBÁNY CSŐR (169. TÁRGY) Egy uzbány legyilkolása után kézenfekvő, hogy közelebbről is megvizsgálja az ember, miért is öli halomra oly könnyedén a különösen erős ugh mérget használó lényeket is. No igen, a csőr az oka! A kemény szarucsőr teljesen ellenálló minden méreggel szemben, az uzbány könnyedén át tud fúrni vele a méregtől átitatott szerveken keresztül a belső, ehető részekig. Kézenfekvő az ötlet - ha legközelebb valami erősebb mérgű lénnyel találkozol, meg kéne próbálni a farkáról/csáprágójáról/stb. lecsöpögő folyadékot felfogni bele. Ránézésre úgy tizenkét csepp ugh mérget lehet felfogni egy csőrben. |
SÜVÍTŐ RÁJA (113. SZÖRNY) Amikor a látóhatáron egy apró, fekete pont tűnik fel, még nem tudod, hogy milyen borzalmas veszély leselkedik rád. A pontból süvítő hang kíséretében hamarosan hatalmas testű, lapos, lebegő lény jelenik meg, amint félelmetes sebességgel száguld feléd. Bár sebzése, amelyet farkával és fogával oszt ki, nem túlzottan komoly, de félelmetes sebessége miatt szinte lehetetlen eltalálni. A legtöbb esélyed talán egy vágófegyverrel lehet. |
AMNIOSZ-FA (202. NÖVÉNY) Az amniosz-fa egy vastag, szürkés törzsű, dús lombú növény. Ha közelebbről megvizsgálod, kemény héjú, de belül lédús, érett gyümölcsöket pillanthatsz meg rajta. Bár rengeteg tápanyagot tartalmaz, förtelmes íze miatt szinte képtelen vagy lenyelni. Bizonyos elfogott állatok, szörnyek a fogságban csak ezt hajlandók megenni, a nálad levő egyéb kaját nem, így takarmánynak viszont jó lehet. Gyűjtése a KT 203 paranccsal történik, 4 TVP-ért. |
TÜNDÉRFÉNY (25. VARÁZSLAT) Mostantól nincs többé gondod a labirintusok sötétjére. Nem kell fáklyákat cipelned, nem kell attól rettegned, hogy két kör között a fáklyáidat ellopják. A tündérfénnyel fáklyafénynek megfelelő világosságot tudsz teremteni magadnak sötét helyeken. Ez azt jelenti, hogy ahol szükséged lenne egy fáklyára, automatikusan elmondod ezt a varázslatot, 1 VP-ért (akkor is, ha egyébként van fáklyád). Ez ilyenkor nem kerül TVP-be. Külön kiadott V 25 parancsnak nincs értelme. |
AURACH FOG (657. TÁRGY) Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez. |
TAPASZTALATKŐ (975. TÁRGY) Ősi népek elveszett tudása van ebben a sötét, bársonyos tapintású kőben. Minél tovább bámulod, annál inkább megbabonáz. Ahogy egyre közelebbről bámulod, szinte belezuhansz, mint egy fekete kútba... A legnagyobb önuralomra van szükséged, hogy visszahúzd a tekinteted! Vajon mi történt volna, ha tovább bámészkodsz? Próbáld ki, és kockáztasd életed, vagy maradj örök tudatlanságban! A tapasztalatkő használata 300 tevékenységpontba kerül. Természetesen nem átadható. |
KARMOS TANKÁNY (137. SZÖRNY) A karmos tankány majdnem másfél méter magas, orrszarvú bogárra emlékeztető szörny. Páncélzata valamilyen kemény, szürke kitin, ütőfegyveren kívül szinte semmivel sem lehet áthatolni rajta. Egyik nagy különbség (a méreten kívül) az orrszarvú bogárhoz képest, hogy nemcsak szarvát tudja támadásra használni, hanem borzasztóan hegyes és kemény karmait is. |
Erő: | 15 (16) | Szint: | 11 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 150 cm |
IQ: | 13 (14) | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 17 (18) | Védekezés: | 8 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 15 (18) | Életpont: | 180/64 | Jellem: | semleges (-8) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 20 (21) | Varázspont: | 72/42 | Pénz: | 40 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 13 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 4 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
72,91 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 72 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 129 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14 (+1) | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 2 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 7 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. harcművészetek: | 10 | 11. zárnyitás: | 1 | 12. vadászat: | 2 |
13. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. |
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 17, 18. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 39 (limit: 980), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3970. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos. |
MAKRÓID (jelenleg 0 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50. |
Összsúly: 41.91 kg | Megterheltség: 80% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kerek kő (#19) | 1 | mandibulakasza (#127) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 3 | aurach fog (#657) | 9 | madártoll (#112) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
2 | víz (#27) |
63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | |
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|