32. forduló, 34. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 31. 12h:02'
EZ A 80. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
81. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [64,11] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+121 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.)

f 131 kísérletezel a 131. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz mérg. ubuk tüskét. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 171.]

f 131 kísérletezel a 131. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Vadul gondolkozol... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 161.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[65,11] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az uzbány bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány bal lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált proteinfecske trófeát, és kiszedsz egy uzbány trófeát. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


(Továbbmész...) [66,11] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő süvítő rája nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Elhajítod a vacak uzbány trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő süvítő rája trófeát. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 141.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a mandibulakaszát, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +2 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tündérfény. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót. 2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! 3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] [30 pontot használtál fel, van még 111.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[67,11] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy proteinfecske lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a proteinfecske fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A proteinfecske csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt mágus. Amikor elhal a zaj, előmászol. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [68,10] Dombos terepre érkeztél. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy északi aurach nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach tömpe orrát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az északi aurach jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 10 életpontot vesztettél. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) Elhajítod a vacak orgyilkos trófeát, és kiszedsz egy északi aurach trófeát. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy óriás csontváz ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [69,9] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy acéldarázs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd az acéldarázs torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy élőholt mágus. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 81.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+15 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 41.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[70,8] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy proteinfecske közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske farkát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy élőholt mirg.

Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy autentikus vámpír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,8] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy zombi.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontváz.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 tapasztalatkövet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 39 (limit: 980), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3970.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,8] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy megsebzett karmos tankány. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy sírlidérc ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. [30 pontot használtál fel, van még 11.]

kt 69 1 elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 1.]

v 14 elmormolod a 14. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

v 15 135 3 elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 147 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalt kalandozó helyett hadviselt harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +3 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 172 pontot. A következő körben tehát 170 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGEZETT UBUK TÜSKE (137. TÁRGY)
Egyértelmű, hogyha a bozótban gyűjtött tüskéket bemérgezheted, miért ne tehetnéd meg ezt az ubuk tüskékkel? Egy ubuk tüske bemérgezéséhez egy csepp gyenge méreg szükségeltetik. A készítéshez add ki a KT 137 parancsot, 1 pontért tüskénként. Ez a félelmetes lövedék d8+4 sebzésű.

UZBÁNY (102. SZÖRNY)
Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat.

UZBÁNY CSŐR (169. TÁRGY)
Egy uzbány legyilkolása után kézenfekvő, hogy közelebbről is megvizsgálja az ember, miért is öli halomra oly könnyedén a különösen erős ugh mérget használó lényeket is. No igen, a csőr az oka! A kemény szarucsőr teljesen ellenálló minden méreggel szemben, az uzbány könnyedén át tud fúrni vele a méregtől átitatott szerveken keresztül a belső, ehető részekig. Kézenfekvő az ötlet - ha legközelebb valami erősebb mérgű lénnyel találkozol, meg kéne próbálni a farkáról/csáprágójáról/stb. lecsöpögő folyadékot felfogni bele. Ránézésre úgy tizenkét csepp ugh mérget lehet felfogni egy csőrben.

SÜVÍTŐ RÁJA (113. SZÖRNY)
Amikor a látóhatáron egy apró, fekete pont tűnik fel, még nem tudod, hogy milyen borzalmas veszély leselkedik rád. A pontból süvítő hang kíséretében hamarosan hatalmas testű, lapos, lebegő lény jelenik meg, amint félelmetes sebességgel száguld feléd. Bár sebzése, amelyet farkával és fogával oszt ki, nem túlzottan komoly, de félelmetes sebessége miatt szinte lehetetlen eltalálni. A legtöbb esélyed talán egy vágófegyverrel lehet.

AMNIOSZ-FA (202. NÖVÉNY)
Az amniosz-fa egy vastag, szürkés törzsű, dús lombú növény. Ha közelebbről megvizsgálod, kemény héjú, de belül lédús, érett gyümölcsöket pillanthatsz meg rajta. Bár rengeteg tápanyagot tartalmaz, förtelmes íze miatt szinte képtelen vagy lenyelni. Bizonyos elfogott állatok, szörnyek a fogságban csak ezt hajlandók megenni, a nálad levő egyéb kaját nem, így takarmánynak viszont jó lehet. Gyűjtése a KT 203 paranccsal történik, 4 TVP-ért.

TÜNDÉRFÉNY (25. VARÁZSLAT)
Mostantól nincs többé gondod a labirintusok sötétjére. Nem kell fáklyákat cipelned, nem kell attól rettegned, hogy két kör között a fáklyáidat ellopják. A tündérfénnyel fáklyafénynek megfelelő világosságot tudsz teremteni magadnak sötét helyeken. Ez azt jelenti, hogy ahol szükséged lenne egy fáklyára, automatikusan elmondod ezt a varázslatot, 1 VP-ért (akkor is, ha egyébként van fáklyád). Ez ilyenkor nem kerül TVP-be. Külön kiadott V 25 parancsnak nincs értelme.

AURACH FOG (657. TÁRGY)
Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez.

TAPASZTALATKŐ (975. TÁRGY)
Ősi népek elveszett tudása van ebben a sötét, bársonyos tapintású kőben. Minél tovább bámulod, annál inkább megbabonáz. Ahogy egyre közelebbről bámulod, szinte belezuhansz, mint egy fekete kútba... A legnagyobb önuralomra van szükséged, hogy visszahúzd a tekinteted! Vajon mi történt volna, ha tovább bámészkodsz? Próbáld ki, és kockáztasd életed, vagy maradj örök tudatlanságban! A tapasztalatkő használata 300 tevékenységpontba kerül. Természetesen nem átadható.

KARMOS TANKÁNY (137. SZÖRNY)
A karmos tankány majdnem másfél méter magas, orrszarvú bogárra emlékeztető szörny. Páncélzata valamilyen kemény, szürke kitin, ütőfegyveren kívül szinte semmivel sem lehet áthatolni rajta. Egyik nagy különbség (a méreten kívül) az orrszarvú bogárhoz képest, hogy nemcsak szarvát tudja támadásra használni, hanem borzasztóan hegyes és kemény karmait is.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran követője vagy. Ez a 33. fordulód.

Erő: 15 (16) Szint: 11 Merészség: 4/3 Magasság: 150 cm
IQ: 13 (14) Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 17 (18) Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 15 (18) Életpont: 180/64 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 4
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 72/42 Pénz: 40 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 204 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 107 TP-t kaptál. Jelenleg 18 170 TP-d van. A következő szinthez még 6 830 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, süvítő rája, északi aurach. A 27. fordulódban 18 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 18 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 4

Óvatosság (labirintusokban): 0
72,91 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 72

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 129 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14 (+1) 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 2 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 7
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. harcművészetek: 10 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 2
13. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 39 (limit: 980), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 3970.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

Összsúly: 41.91 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kerek kő (#19) 1 mandibulakasza (#127)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 3 aurach fog (#657) 9 madártoll (#112)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 tapasztalatkő (#975) 1 uzbány csőr (#169)
2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73
7
8
9
10
11
12
(65,11) phua-kúp (#372), Dornodon oltár, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 45. jellempróba, uzbány (#102)
(66,11) süvítő rája (#113), Sheran oltár, tavacska, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(67,11) proteinfecske (#139), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár
(68,10) Sheran oltár, vaskohó (#155), északi aurach (#350)
(69,9) egy ismeretlen isten rúnaköve, acéldarázs (#140)
(70,8) 33. jellempróba, gumifa (#38), proteinfecske (#139), élőholt mirg (#135)
(71,8) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), zombi (#49), csontváz (#48)
(72,8) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), karmos tankány (#137)

Üzenet küldése a karakternek