TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2024. szept. 24. 16h:41'
EZ A 997. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
998. játékheted kezdete: szept. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6
|
BOTANICA KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [2,-2] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Calen Randirral. E különös alak páncélzata a nap fényével ragyog. Mellvértjén látsz egy izzó jelet: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy griff nyakéket, egy kráken gyűrűt, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy Zu'lit fülkarikáját visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy elit gárdista trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: A viharfellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasa egy idomított spagulár. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod 1. napján calen Randir átadott neked 11 púderkövet.
Az 1. napon találkozol egy kontyos aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Egy arany emlékérmet, egy bo'adhun gyűrűt, egy bronz morférmet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst morfmedált, egy háború gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. smaragdját, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet és egy tűztagadót visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy füstherceg trófea és egy ködsárkány trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy agyartőrt tart. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy kontyos aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Egy arany emlékérmet, egy bo'adhun gyűrűt, egy bronz morférmet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst morfmedált, egy háború gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. smaragdját, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet és egy tűztagadót visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy füstherceg trófea és egy ködsárkány trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy agyartőrt tart. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz.
Az 1. napon találkozol egy kontyos aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Egy arany emlékérmet, egy bo'adhun gyűrűt, egy bronz morférmet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst morfmedált, egy háború gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. smaragdját, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet és egy tűztagadót visel. Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy füstherceg trófea és egy ködsárkány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy agyartőrt tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz egy vörös, copfos hajú, piros szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr elsőáldozója. Egy elit csatavértet, egy grifftoll kesztyűt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy Tharr Keresztjét és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy xirnox trófea és egy drónkeselyű trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Összeismerkedtek. Az ő neve Penge Borisz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon újból összefutsz Penge Borisszal. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol egy hófehér, copfos hajú, izzóan vörös szemű mutáns férfival. A bőre kreolszínű. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy behemót amulettet, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz vadászmedált, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst morfmedált, egy grifftoll kesztyűt, egy hakamát, egy Jerome köpenyét, egy kabutót, egy káosz szimbólumot, egy kotét, egy kráken gyűrűt, egy mind. napkövét, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy purifikátor övet, egy réz éjmedált, egy réz morférmet, egy réz morfjelvényt, egy roxati üvegszemet, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy sodét, egy tradicionális övet, egy tükörpáncélt és egy tűztagadót visel. Felszerelését egy északi tűzsárkány trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy Rém trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy teriád kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy goldugar a hátasa. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. {max. életpontja: 932.}
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lord Gregor. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Lord Gregorral. {max. varázspontja: 1406; max. pszije: 473.} Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon ismét találkozol Lord Gregorral. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összeakadsz egy kontyos aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre színe zöld. Egy arany emlékérmet, egy bo'adhun gyűrűt, egy bronz morférmet, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst morfmedált, egy háború gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy Iniac nyakláncát, egy jégisten amulettet, egy Khór maszkját, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor csizmát, egy mélybíbor karvédőt, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy mélybíbor páncélt, egy mélybíbor vállpántot, egy mind. smaragdját, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy teriadan karkötőt, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet és egy tűztagadót visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy füstherceg trófea és egy ködsárkány trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy agyartőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Odébbállsz.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+216 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy sötét gnóm nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 229.]
| * 1. KP: v 224 0 0 |
elmormolod a 224. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 229.]
| * 2. KP: v 28 0 0 |
elmormolod a 28. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 224.]
| * 3. KP: v 53 0 0 |
elmormolod az 53. varázslatot |
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 219.]
| * 4. KP: p 71 0 0 |
használod a 71. pszi képességet |
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi fejlesztés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 214.]
| * 5. KP: h 745 0 0 |
használod a 745. tárgyat |
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 214.]
| fgy 45 40 |
felt. gyógyítás 45 40 |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 214.]
| kpk 4 |
kezd. parancs kivétele: 4 |
P 71 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 214.]
| kpb 1 |
kezd. parancs berakása: 1 |
| p 71 |
használod a 71. pszi képességet |
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 214.]
[A parancs tárolásra került.]
| tno 2 1 |
növeled a 2. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 214.]
| tf 3 4 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
Irány az akadálypálya! Egy nehéz részen mészvégig többször, ahol időre kell végig ugrálnod egy csomó magas cölöpön, anélkül, hogy leesnél. Jól teljesítesz, és a gyakorlásnak meg is látszik az eredménye. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 66 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy epokitféreg!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy oldás varázslatot. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az epokitféreg testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 2 471 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Nohát, megszerezted a ritka kincset, ami egy gyakorlómedál! [4 pontot használtál fel, van még 210.]
| tf 3 4 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
Az akadálypályára mész, felállsz egy lábbal egy cölöpre, a másik lábaddal egy karikát pörgetsz, miközben feléd dobott apró tárgyakat kapsz el. Sőt, arra is figyelned kell, hogy amikor mérgezett ubukdobónyíl érkezik, akkor ne elkapd, hanem elhajolj. A mindenit! Ez volt aztán az edzés! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy nukleáris cickány! {max. életpontja: 94-103.}
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 pirkitet. 2 070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 6 drótszőrt. [4 pontot használtál fel, van még 206.]
| tf 3 4 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
Az akadálypálya mellett van egy kisebb rész, ezúttal ezt nézed meg. Apró, feléd hajított és lőtt tárgyakat kell elkapnod, vagy félreugrani előlük. Nem könnyű feladat, de néhány lila folt árán sokkal ügyesebb lettél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy nukleáris cickány! {támadása: 20.}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 35 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a nukleáris cickány testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 pirkitet. 2 015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 2 gernim balzsamot. [4 pontot használtál fel, van még 202.]
| tf 3 4 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
Irány az akadálypálya! Egy nehéz részen mészvégig többször, ahol időre kell végig ugrálnod egy csomó magas cölöpön, anélkül, hogy leesnél. Jól teljesítesz, és a gyakorlásnak meg is látszik az eredménye. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy orgoró! (ld. enc.)
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 14 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgoró sziklatestét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgoró sziklatestét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az orgoró fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az orgoró ollója a jobb karodat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgoró testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az orgoró testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 kőszemet. (ld. enc.) Elhajítod a vacak epokitféreg trófeát, és kinyersz egy alkalmas orgoró trófeát. 2 697 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 hibátlan tűzopált. (ld. enc.) [4 pontot használtál fel, van még 198.]
| tf 3 4 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
Irány az akadálypálya! Egy nehéz részen mészvégig többször, ahol időre kell végig ugrálnod egy csomó magas cölöpön, anélkül, hogy leesnél. Jól teljesítesz, és a gyakorlásnak meg is látszik az eredménye. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy vark. nekromanta!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 53 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta nyakát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem sikerült a vark. nekromanta ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 408 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 7 spirituszt.
(Feltételes gyógyítás:) Épp egy alkalmas gyógymódon töröd fejed, amikor megpillantasz egy virágzó yemma bokrot. Vigyázva, hogy le ne szakítsd a virágokat, kiszippantod a kelyhek alján összegyűlt életadó nedvességet. Mikor végzel a tizenötödik virággal is, érezhetően kivirulsz. (+35 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+38 életerő.) [84 pontot használtál fel, van még 114.]
| tf 3 4 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
Az akadálypályára mész, felállsz egy lábbal egy cölöpre, a másik lábaddal egy karikát pörgetsz, miközben feléd dobott apró tárgyakat kapsz el. Sőt, arra is figyelned kell, hogy amikor mérgezett ubukdobónyíl érkezik, akkor ne elkapd, hanem elhajolj. A mindenit! Ez volt aztán az edzés! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 46 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy köpködő bruhatag! {támadása: 26.}
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a köpködő bruhatag testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a köpködő bruhatag néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A köpködő bruhatag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 935 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 vámpírfogat.
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+24 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [44 pontot használtál fel, van még 70.]
| tf 3 4 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
Az akadálypályára mész, felállsz egy lábbal egy cölöpre, a másik lábaddal egy karikát pörgetsz, miközben feléd dobott apró tárgyakat kapsz el. Sőt, arra is figyelned kell, hogy amikor mérgezett ubukdobónyíl érkezik, akkor ne elkapd, hanem elhajolj. A mindenit! Ez volt aztán az edzés! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 42 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy orgoró!
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az orgoró ollóját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az orgoró bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az orgoró jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az orgoró ollója a jobb karodat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az orgoró bal vállát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az orgoró ollóját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 kőszemet. 2 566 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
Az edzőcentrumban töltött idő alatt egy kicsit a fegyverteremben is gyakoroltál. Meg is látszik az eredménye: +1 százalék szúrófegyver. A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 6 grifftojást.
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+39 életerő.) [44 pontot használtál fel, van még 26.]
| tf 3 4 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
Az akadálypálya mellett van egy kisebb rész, ezúttal ezt nézed meg. Apró, feléd hajított és lőtt tárgyakat kell elkapnod, vagy félreugrani előlük. Nem könnyű feladat, de néhány lila folt árán sokkal ügyesebb lettél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy vark. nekromanta!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. 41 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. [4 pontot használtál fel, van még 22.]
| tf 3 4 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
Az akadálypálya mellett van egy kisebb rész, ezúttal ezt nézed meg. Apró, feléd hajított és lőtt tárgyakat kell elkapnod, vagy félreugrani előlük. Nem könnyű feladat, de néhány lila folt árán sokkal ügyesebb lettél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 34 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy fémbontó szójer! {egyik sebzési módja: 3x 1d10+2.}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a fémbontó szójer jobb középső lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő arany papi karkötő felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Beléd hasít a felismerés: te itt életveszélyben vagy! Kereket oldasz. [4 pontot használtál fel, van még 18.]
| tf 3 4 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
Az akadálypálya mellett van egy kisebb rész, ezúttal ezt nézed meg. Apró, feléd hajított és lőtt tárgyakat kell elkapnod, vagy félreugrani előlük. Nem könnyű feladat, de néhány lila folt árán sokkal ügyesebb lettél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy dögkeselyű! Ez túl sok neked! Menekülsz. [4 pontot használtál fel, van még 14.]
| tf 3 4 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
Az akadálypályára mész, felállsz egy lábbal egy cölöpre, a másik lábaddal egy karikát pörgetsz, miközben feléd dobott apró tárgyakat kapsz el. Sőt, arra is figyelned kell, hogy amikor mérgezett ubukdobónyíl érkezik, akkor ne elkapd, hanem elhajolj. A mindenit! Ez volt aztán az edzés! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 26 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy nómenklatúra! {támadása: 23.} Ráébredsz, hogy ez már nem puszta sport, az életed a tét. Menekülsz. [4 pontot használtál fel, van még 10.]
| tf 3 4 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
Az akadálypálya mellett van egy kisebb rész, ezúttal ezt nézed meg. Apró, feléd hajított és lőtt tárgyakat kell elkapnod, vagy félreugrani előlük. Nem könnyű feladat, de néhány lila folt árán sokkal ügyesebb lettél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy epokitféreg! Ráébredsz, hogy ez már nem puszta sport, az életed a tét. Menekülsz. [4 pontot használtál fel, van még 6.]
| tf 3 4 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért |
Irány az akadálypálya! Egy nehéz részen mészvégig többször, ahol időre kell végig ugrálnod egy csomó magas cölöpön, anélkül, hogy leesnél. Jól teljesítesz, és a gyakorlásnak meg is látszik az eredménye. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy nómenklatúra! Ez túl sok neked! Menekülsz. [4 pontot használtál fel, van még 2.]
| tf 3 8 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért |
Az akadálypálya mellett van egy kisebb rész, ezúttal ezt nézed meg. Apró, feléd hajított és lőtt tárgyakat kell elkapnod, vagy félreugrani előlük. Nem könnyű feladat, de néhány lila folt árán sokkal ügyesebb lettél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 0.]
| szk 132 |
keresed a 132. szörnyet |
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
| * 1. BP: h 2107 0 0 |
használod a 2107. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
| * 2. BP: tf 3 12 0 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat -5 pontért |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
| * 3. BP: tf 3 12 0 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat -5 pontért |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-6 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 1, 27.
Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 173 pontot. A következő körben tehát 168 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad. |
ORGORÓ (170. SZÖRNY)
Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére. |
KŐSZEM (304. TÁRGY)
Ha leölsz egy olyan szörnyet, melynek pillantása kővé képes változtatni, általában kimetszheted a speciális mágikus képességgel rendelkező jobb szemét. Bár e tárgy a lény halála után már nem képes kővé változtatni, hasznos anyagi komponens lehet bizonyos varázslatoknál. |
HIBÁTLAN TŰZOPÁL (1642. TÁRGY)
Ahogy a kezedbe kerül ez a kő, rögtön megérzed, milyen tökéletes. Ilyen csodálatos dolgot csakis nagyhatalmú mágia lehetett képes létrehozni. A hibátlan tűzopál átlátszó külső rétegein keresztül egyenest a belsejébe látsz, ahol örök fénnyel tűz lobog. Azt mondják, aki sokáig erre az illúziófényre veti a tekintetét, maga is érezni fogja az izzást testének minden porcikájában. Nos, lehet benne némi igazság, jössz rá magad is. Az izzás természete persze leírhatatlan, csupán a hatását ecsetelhetem: ha a hibátlan tűzopált magadnál tartod, azokat a tárgyakat, amelyek KF-eléséhez adott fegyver szakértelem vagy tapasztalati szint korlátja van, egy szinttel korábban KF-elheted majd, mint egyébként. (Több ilyen tárgy hatása nem adódik össze.) A tárgynem átadható. |
KARAKTERLAP
Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 33. fordulód.
| Erő: |
16 (32) |
Szint: |
17 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
106 cm |
| IQ: |
27 (32) |
Támadás: |
36 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
50 kg |
| Ügyesség: |
15 (24) |
Védekezés: |
30 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
82/82 év |
| Egészség: |
17 (22) |
Életpont: |
290/81 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
15 |
| Szerencse: |
18 (24) |
Varázspont: |
505/59 |
Pénz: |
45 arany |
Kép. pont: |
4 |
|
|
Pszi pont: |
58/38 |
|
|
|
|
Eddig összesen 339 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
16 162 TP-t kaptál. Jelenleg
241 558 TP-d van. A következő szinthez még
18 442 TP szükséges. Trófeáid:
vark. nekromanta,
orgoró,
nómenklatúra. A 30. fordulódban 6812 arany került a bankszámládra. 6812 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
| HARCI ISMERETEK |
| szúrófegyverek: |
2 |
vágófegyverek: |
18 |
ütőfegyverek: |
3 |
| lőfegyverek: |
13 |
|
|
|
|
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -17.); stukilövedék (#414) (18 -); |
| 74,57 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK |
| Max életkor 947 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
2 |
2. nyomkövetés: |
7 |
3. mászás: |
1 |
| 4. csapdakészítés: |
14 (+1) |
5. gyógyítás: |
13 (+2) |
6. felderítés: |
1 |
| 7. szörnyidomítás: |
1 |
8. teológia: |
4 |
9. taumaturgia: |
20 |
| 10. szörnyismeret: |
7 |
11. pszi: |
8 (+1) |
12. vadászat: |
4 |
| 13. bányászat: |
4 |
14. főzés: |
3 |
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
| készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ) |
| vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ) |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
| kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 10 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
| fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
|
| Papi varázslataid |
| gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
|
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
|
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 3. és magasabb szintűek ellen |
| Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) |
| tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), oldás (#372) |
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) |
| lángcsóva (#31) |
>> |
7. szintű lényekre |
|
jégcsóva (#41) |
>> |
13. szintű lényekre |
| izomernyesztés (#33) |
>> |
nómenklatúra (#158) |
|
|
|
|
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
| 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| 3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (685): új. |
| HŐSTETTEID |
| Miniesemény statisztikák |
| Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart) |
| Megölt szörnyek: 106. Szerzett pont: 13356. Beállított erő: 0 Összpont: 13356 |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(2,-2) epokitféreg (#147), nukleáris cickány (#155), orgoró (#170), vark. nekromanta (#173), köpködő bruhatag (#773), fémbontó szójer (#150)