32. forduló, 34. forduló, Lujzika összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. febr. 8. 15h:07'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 33. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: febr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2935
SZÁMLA : XXXX

LUJZIKA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,87] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 1010. hetének nyerőszámai: 7, 29, 4. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

v 21 2 elmormolod a 21. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 2 kaja. [-6 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 176.]

v 15 68 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új kék orchidea. [-7 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 171.]

m 2 8 6 mozogsz keletre, északra, nyugatra
[108,87] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Ennivaló, hamm, hamm! (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [108,86] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+4% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod az uzbány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod az uzbány bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [107,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az uzbány bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod az uzbány jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Mandibulakaszával megvagdalod az uzbány testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod az uzbány bal vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Éhes vagy. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [30 pontot használtál fel, van még 141.]

m 8 2 1 mozogsz északra, keletre, északkeletre
[107,85] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebesített alpesi tehén. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigvagdosod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod az alpesi tehén testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. Mosolyogva kidobod a nevetséges mélységi grittang trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes alpesi tehén trófeát. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy rát-fát. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ork sámán közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 12 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával megvagdalod az ork sámán testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod az ork sámán testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+22 életerő.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [108,85] Még mindig füves síkságon vagy. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [109,84] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy élőholt quwarg volt a rémület okozója. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy karmos tankány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megkarcolod a karmos tankány bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [70 pontot használtál fel, van még 71.]

m 1 mozogsz északkeletre
[110,83] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy szürke rinocérosz. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Oopssz, ez mellément! Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+21 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [50 pontot használtál fel, van még 21.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

m 2 mozogsz keletre
[111,83] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy proteinfecske került az utadba. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a proteinfecske testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a proteinfecske testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a proteinfecske jobb szárnyát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a proteinfecske jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 11.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 1.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 1, 14.
A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 172 pontot. A következő körben tehát 173 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLŐHOLT QUWARG (202. SZÖRNY)
Egy quwarg harcos elpusztítása után pár órával újra feltámad, igyekszik továbbra is teljesíteni a bosszúhadjárat adta kötelességeit. Ekkor azonban már komolyabb ellenfél mint korábban, hiszen félelemsugarat képes bocsátani ellenfelére és életpontjainak száma is megnövekszik az új életformájának köszönhetően. Mivel eddigre már megpuhul a kitinpáncélja, most már szúrófegyvert érdemes használni ellene.

SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen.

KARAKTERLAP

Lujzika, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Sheran ministránsa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 33. fordulód.

Erő: 14 Szint: 9 Merészség: 7/3 Magasság: 144 cm
IQ: 16 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 12 (14) Életpont: 122/49 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 90/0 Pénz: 67 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/3 EFejl: 5
Eddig összesen 67 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 763 TP-t kaptál. Jelenleg 8452 TP-d van. A következő szinthez még 3548 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, orgyilkos, alpesi tehén. A 24. fordulódban 4195 arany került a bankszámládra. 4572 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 8/91 (+40%) ütőfegyverek: 2/81 lőfegyverek: 9/12 (+48%)

111,83 mezőn táborozol
EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/29 (+10%) 2. nyomkövetés: 12/53 (+30%) 3. mászás: 2/17
4. csapdakészítés: 2/99 5. gyógyítás: 6/84 (+80%) 6. teológia: 3/78 (+8%)
7. taumaturgia: 9/48 (+4%) 8. vadászat: 7/5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 311 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 bronzhegyű nyíl (#94) 2 vashegyű nyíl (#176) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 1 kék orchidea (#68) 2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(107,85) alpesi tehenek (#91), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 26. jellempróba, ork sámán (#345)
(107,86) uzbányok (#102), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), egy ismeretlen isten rúnaköve
(108,85) 23. jellempróba
(108,86) uzbány (#102)
(108,87) 28. jellempróba
(109,84) élőholt quwarg (#202), oltár, karmos tankány (#137)
(110,83) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Sheran oltár, szürke rinocérosz (#346)
(111,83) oltár, proteinfecske (#139)

Üzenet küldése a karakternek