Karakterszám: |
5061 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
33 |
Játékhét: |
237 |
E
forduló ára: |
0 zs. 1 if. |
Maradék zseton: |
3 |
Forduló típusa: |
email |
Ingyenforduló:
|
1 |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2006. okt. 12. 9h:25' |
A következõ
fordulód táplálható: 2006. okt. 13. |
|
Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!
FALCO VESPERTINUS KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Eljön barlangodba
Eszet Lenke, egy tudatlan galetki, úgy érzed,
elszívja minden tudásod, ne csodálkozz, hisz egy nõ. A Tudósok klánjának
diák rangú tagja. Felszerelése: ezüst fejpánt, vándorcsizma, nagy pajzs,
a káosz sötét köntöse, bíbor láncing, az egyensúly gyûrûje. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van
egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett
mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén
mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Eszet Lenke már ott várakozik.
Õ nyert!
**
2. NAP ** Eljön barlangodba
Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös,
nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának polgár
rangú tagja. Felszerelése: kristályamulett, bronzmedál, az egészség sárgaréz
nyaklánca, kék köpeny, szivárvány karkötõ, fejpánt, fekete csizma. Már
amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Úgy állsz ott, mint akinek gyökeret vert a lába!"
Így válaszolsz: "Te szerencsétlen orgling fattyú!" A következõ átkot vágja
a fejedhez: "Vigyázz, mert mindjárt kipukkad a vízfejed!" Szóhoz sem jutsz
megdöbbenésedben! Micsoda átok!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy
a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
**
5. NAP ** Eljön barlangodba
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû,
tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú
tagja. Viselt tárgyai: a légzés csepp fülbevalója, bõrpáncél, szivárvány
karkötõ, bronzmedál, a Tél ezüstlánca, az energia malachit karkötõje, suhanó
csizma, a gólem nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, átlátszó köntös, a káosz
szürke sisakja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz
van kedve.
Elsõ mondata: "Süssön meg a nap!" Így válaszolsz: "Bûzödet csak a csúfságod
múlja felül!" Ezt mondja neked: "Annyi a bolhád, hogy ha egyet megölsz,
száz jön a temetésére." A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni!
Night Wolf a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát kap.
**
7. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Azirafael, egy igazvérû férfi. A Tudósok
klánjának diák rangú tagja. A következõket látod nála: szivárvány karkötõ,
bõrpáncél, hosszúkard, az egyensúly gyûrûje, halotti maszk, a kígyó fekete
csizmája, zöld köntös. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze kereskedelem szakértelemben való jártasságotokat. Leszaladtok a
bolthoz. Egy galetki épp zsákmányát hozta eladásra. Kiragadjádok a megdöbbent
polgár kezébõl a varázstárgyakat, és bementek a boltba. Mindketten a lehetõ
legjobb áron próbáljátok a tárgyakat eladni. A még mindig döbbent galetki
belép a boltba, a pénzt a kezébe nyomjátok. Most lássuk, ki kereskedett
jobban! Hát bizony gyengén szerepeltél! Azirafael sokkal jobb kereskedõ,
mint te.
**
8. NAP ** Bejön a barlangodba
Draco Instore, egy mérhetelen bölcsességgel
rendelkezõ, iszonyatos hatalmú vörös sárkány férfi. A következõket látod
nála: gyûrû, szivárvány karkötõ, kristályamulett, az elektromosság könnyû
láncinge, bronz lárvaköpeny, a gyorsaság vassisakja, az Örökkévalóság Rubinja,
bronzmedál, ezüst fülbevaló, Xantin bõröve, suhanó csizma. Szakértelempróbára
invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze lopakodás szakértelemben való jártasságotokat. Érdekes feladatot
találtok ki: ki jut be elõbb észrevétlenül a helytartó fogadótermébe? Csendben,
hangtalan árnyként indulsz útnak. Elsõként az õrt kell kikerülnöd, majd
az ajtószegletekbe és árnyakba lapulva, egészen a belsõ szobáig eljutni.
Draco Instore zajos mozgásával hamar felhívja magára a figyelmet. Te gyõztél!
**
13. NAP ** Szerény szállásodban lep meg
Worg, egy semmitmondó kinézetû,
idegbeteg, izomkolosszusnak tûnõ férfi. Viselt tárgyai: törpe pikkelyvért,
bronzmedál, a teknõs sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma,
a mágia gyûrûje, szivárvány karkötõ, az egészség szárnyas sisakja. Testének
leromlott állapota jelzi, hogy belegyalogolt a csapdádba, és 11-t sebzõdött.
Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.
*** 1. KÖR *** Parázs Worgot rohamozza. Megrohamozod Worgot. Worg elindul
Parázs felé. Parázs és Worg egymással harcolnak. Támadod Worgot. Nagy
levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(19
ép-t sebeztél). Parázs hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Támadod Worgot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban
elborítod tûzleheleteddel.
(18 ép-t sebeztél). Worg rád veti magát. Lekever
egyet jobb mancsával.
(18 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint farkával.
(11 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra.
(-1 ép.) Regenerálsz (+3
ép)
*** 3. KÖR *** Támadod Worgot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet
elborítják a lángnyelvek.
(17 ép-t sebeztél). Worg eszméletét vesztve összeesik.
Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 4/16.] Ezt a
csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+8%). Worg megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
**
15. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû,
büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának
polgár rangú tagja. Tárgyai: kristályamulett, bronzmedál, az egészség sárgaréz
nyaklánca, kék köpeny, szivárvány karkötõ, fejpánt, fekete csizma. Már
amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "De vastag bõr van a képeden!" Így válaszolsz: "Nõjön be az
orrod lika!" Így szól hozzád: "Te beszélsz, te még az allegóriát is összekevered
a filagóriával!" Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Shai-Hulud
a férgek ura a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
**
20. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Elkh Alhan Dozo, egy kihívásokra mindig
nyitott, néha túlzottan figyelmetlen, nemes férfi. Felszerelése: bronzmedál,
bõrpáncél, az élet utazóköpenye, ezüst fejpánt, sziklarepesz, a lich malachit
karkötõje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze kereskedelem szakértelemben való jártasságotokat. Leszaladtok a
bolthoz. Egy galetki épp zsákmányát hozta eladásra. Kiragadjádok a megdöbbent
polgár kezébõl a varázstárgyakat, és bementek a boltba. Mindketten a lehetõ
legjobb áron próbáljátok a tárgyakat eladni. A még mindig döbbent galetki
belép a boltba, a pénzt a kezébe nyomjátok. Most lássuk, ki kereskedett
jobban! Hát bizony gyengén szerepeltél! Elkh Alhan Dozo sokkal jobb kereskedõ,
mint te.
**
26. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû,
büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának
polgár rangú tagja. A következõket látod nála: kristályamulett, bronzmedál,
az egészség sárgaréz nyaklánca, kék köpeny, szivárvány karkötõ, fejpánt,
fekete csizma. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz
van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Hallom, úgy iszol, mint a csap." Rögtön visszavágsz:
"Örök vesztes vagy, apafej." A következõ átkot vágja a fejedhez: "Annyi
a bolhád, hogy ha egyet megölsz, száz jön a temetésére." Ez nem igaz! Nem
jut eszedbe megfelelõ válasz. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget
szenvedtél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
**
63. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Nalan Thunderwolf, egy karcsú, hosszú
kék hajú, zöld szemû, tetovált arcú, hegyesfülû, bronzbõrû nõ. A Tolvajok
klánjának lopakodó rangú tagja. Végignézed a felszerelését: köpeny, szivárvány
karkötõ, villámöv, az egyensúly gyûrûje, a nyomkeresés fejpántja, díszes
pikkelyvért, hosszúkard, ezüst nyaklánc, a villám kerek pajzsa, harci fejsze,
suhanó csizma. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze varázsitalfõzés szakértelemben való jártasságotokat. Varázsitalt
fõztök, vagy legalábbis olyasmit, ami halvány mágikus érzettel rendelkezik.
A vetélkedõ csúcspontja, hogy saját fõzeteteket kell felhajtani. Mindketten
halvány zöld fényben ragyogtok, és egyéb érdekes dolgok is történnek. Lássuk,
ki volt a jobb! A zsürizés megállapítja: Nalan Thunderwolf italára inkább
rá lehet fogni, hogy mágikus.
*** 309. nap *** Kiáltozást, fegyvercsörgést hallasz a távolban, melyeket
szinte elnyomnak fülsiketítõ vadállati üvöltések. Ismerõsnek tûnik ez
az artikulálatlan bömbölés, de semmilyen általad ismert torzszülött nem
lehet ilyen hangos! Ekkor rémülten futó véres, megtépázott galetkiket
látsz, akik a borzalomtól eltorzult arccal ordítják:
- ORGLINGOK, JÖNNEK
AZ ORGLINGOK!!!
Nem akarsz hinni a fülednek, ezek a nyomorultak, akik
galetkiknek merik magukat nevezni, mindenféle csúszómászó orlingok elõl
futnak? Szégyen! Torkodon kitörni készül a gúnyos nevetés, mikor rémálomba
illõ teremtményeket pillantasz meg a menekülõk után lódulni. Ez hihetetlen!
Egy gigászi, arany fényben izzó orgling szolga egyetlen ütéssel péppé
lapítja a Katona klán egyik kiképzõ tisztjét, mellette egy hasonlóan
hatalmas, ezüst aurával körülvett orgling kutya tépi a menekülõket, s
közben bûzös irhájáról szikrázva pattognak le a varázslók lövedékei. Te
is legszívesebben sikoltozva futnál messze, de büszkeséged nem engedi.
Harcba szállsz a többiek oldalán, s az egyre gyûlõ galetkik áradata lassan
legyûri a tomboló szörnyeket. De milyen áron! Széttépett, megcsonkított
galetkik borítják a földet mindenütt, a templom papjai pedig alig gyõzik
a jajgató sebesülteket gyógyítani. Mindenütt hitetlenkedõ galetkik kérdezgetik
egymást, hogy mi történhetett, s közben idegesen pislognak a legyõzött
szörnyek hatalmas, bûzlõ tetemei felé. Ekkor dobszót hallasz, s a szint
egyik elöljárója lép közétek.
- Halljátok galetkik a Császár szavát!
Amit ma itt láttatok, az nem volt elszigetelt jelenség, az orglingok támadásait
minden szintrõl jelentették, és mindenütt óriásira növelt, a varázslatoknak
sokkal jobban ellenálló példányokkal találtuk magunkat szembe. Ezeket
a támadásokat, - melyekben csak néhány teremtmény vett részt - sikeresen
visszavertük, de az elszenvedett áldozatok hihetetlenül magasak. A teremtményeket
az akadémikusok és tudósok átvizsgálták, és a náluk talált tárgyak alapján
és boncolásuk során megállapították, hogy egy eddig ismeretlen fûfélébõl
- amit Orglinggyökérnek neveztek el - és valamiféle mágikus tárgyakból
készített varázsitalokat ittak, melyek hihetetlenül megnövelték az orglingok
méretét és harci képességeit. Feltételezzük, hogy sámánjaik és varázslóik
készítették a kotyvalékokat, de az Orglingyökér váratlan megjelenése
- amit még a legjobb gyógyfûszakértõk sem láttak soha - az Ellenség munkájára
utal.
A bejelentést követõ döbbent csendben folytatja:
- Sajnos további
támadások várhatók, ezért mindenkire szükség van! Ezennel a Császár hajtóvadászatot
hirdet az orglingok ellen! Minden szinten magas jutalomban részesülnek
a legtöbb orglingot elejtõ galetkik. De kérlek vigyázzatok, csak a legmerészebbek
és legjobbak bocsátkozzanak harcba velük! Másrészt az Akadémia és a Tudósok
klánja szintén jutalmat ír ki azoknak, akik az orgling varázsitalok tanulmányozása
során legtovább jutnak! Most menjetek és készüljetek fel a harcra!
Szívedben
némi félelemmel és izzó gyûlölettel gondolsz az átkozott orglingokra és
megfogadod, hogy keservesen megbánják még, hogy kidugták a redves szaglószervüket
a bûzhödt csatornáikból! ÿ
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb
Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító
férfi. (hírneve 1458.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*már. 26.* Vulkán gyõzelmet aratott Dark Night a Gonosz felett.
*máj. 19.*
Csiri-ba és Ron megküzdöttek egymással, és Csiri-ba gyõzött.
*jún. 23.*
Vampírssonn Báró és Galóca megküzdöttek egymással, és Vampírssonn Báró
gyõzött.
*júl. 11.* Viharfelhõ csatában legyõzte Zoeras Kahnt.
*júl. 11.*
Artak Gildasmool teljesítette a 19. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*júl. 22.* Viharfelhõ csatában legyõzte Balayst.
*júl. 31.* Ivana Falcon
csatában legyõzte Lázadó Szolgát.
*aug. 12.* Black Diamond teljesítette
a 9. küldetést, amit a palotában kapott.
*szept. 15.* Black Diamond és
barátai végrehajtották az 52. többszemélyes kalandot.
*szept. 24.* Viharfelhõ
csatában legyõzte Káyosint.
Egy futár távoli híreket hoz:
*már. 14.* Fortian és Aranea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen.
*ápr. 1.* Csendes Don és Stanislava pszi párbajt vívtak. Csendes Don került
ki gyõztesen.
*máj. 5.* Mutaitot majdnem felfalta egy Teissak, a káoszkígyó.
*jún. 24.* Csendes Don és Baltazár, a behemót pszi párbajt vívtak. Csendes
Don került ki gyõztesen.
*okt. 3.* Örök Lázadó gyõzelmet aratott Ruh Nestah
felett.
*jan. 15.* Avvocato Terrasini és Viharfelhõ megküzdöttek egymással,
és Avvocato Terrasini gyõzött.
*máj. 10.* Köpködõ Méregzsák pszionikus
küzdelemben diadalt aratott Standard Graun felett.
*aug. 2.* Alba Regina
pszionikus párviadalban legyõzte Tigirlt.
*okt. 4.* Baltazár és Aaron
Boone, a Rontó pszi párbajt vívtak. Baltazár került ki gyõztesen.
*dec.
31.* Alba Regina és Liana pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]
be 11 4 |
meglátogatod a 11. épületet |
Ellátogatsz a Tudósok Klánjának épületébe. Döbbenten pillantasz fel, amikor
egyszercsak Okuler tudományos munkatárs áll elõtted. A találkozás nyilván
nem véletlen. Mélyen meghajolsz elõtte, és illendõen köszöntöd.
- Falco
Vespertinus - mondja õ. - Figyelemmel kísértem elõrehaladásodat a klánban.
Figyelemreméltó! Mi, a klán felsõ vezetõi, úgy döntöttünk, lehetõséget
adunk számodra, hogy részt vegyél a klán Különleges Tesztjén. Ha ezt sikeresen
kiállod, olyan jutalmat kapsz, amely nagy megbecsülést jelent a nálad jóval
magasabb rangú tagok között is. Bár a galetkik számára a harci képességek
jelentik a legfontosabb mércét, ez a teszt egyéb képességeidet fogja próbára
tenni. Jó ha tudod, hogy minden klán aláveti tagjait ennek a tesznek -
a császári szint vezetõi szerint fontos arra is felkészülnünk, hogy ha
sikeresen visszafoglaljuk a felszínt, akkor képesek legyünk áttérni a békés
életmódra. Idõkorlát nincs a küldetés teljesítésére, bár számítunk rá,
hogy a lehetõ legrövidebb idõn belül sikerrel jársz. Az elsõ teszt igen
egyszerû: hozz 10 egyforma gyógyfüvet. [A klánépületbe való belépéskor
a BE parancs második paraméterének adj meg egy 4-est, harmadik paraméternek
a fû sorszámát, ha ezt a küldetést teljesíteni akarod, tehát BE 11 4 {gyógyfû}.
Ha nincs nálad a 10 fû, nem történik semmi.]
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]
be 4 20 |
meglátogatod a 4. épületet |
A lakószint központi tere óriási. Ahányszor erre jársz, mindig egy rövid
idõre megállsz, hogy megcsodáld a hatalmas cseppköveket, a meredek sziklafalat,
amelyet számtalan lakóbarlang tarkít, és a központi épületegyüttes sziporkázó
milgandokkal megvilágított fenséges látványát. A tér egyik szegletében
egy kisebb csoport gyûlt össze. Kíváncsian közelebb lépsz. Egy szakállas,
mosolygós szemû, középkorú galetki ül a tér egyik kõemelvényén, ölében
lant. Valamilyen karizmatikus aura veszi körül, amitõl rögtön megkedveled.
Huncutul vigyorogva épp egy történetet ad elõ. A lantot nem zenére, hanem
inkább hangulatkeltésre használja. Egy-egy ijesztõbb résznél hirtelen megpendít
egy mélyebb akkordot, a vidáman részeknél pedig mulatságos hangokat csal
elõ a hangszerbõl. Érdeklõdve közelebb lépsz, de sajnos a történet pont
véget ér. Arany záporozik a bárd kalapjába, majd a tömeg szétszéled. Csalódottan
te is megfordulnál, de ekkor a fickó megszólít.
- Van egy történetem
neked is, Falco Vespertinus, csak neked!
- Honnan tudod a nevemet? -
fordulsz meg ámultan. A huncut vigyor nem tûnik el az arcáról.
- Én mindenkit
ismerek... és hamarosan engem is mindenki ismerni fog! Troy Archid vagyok,
a császár bárdja. Azaz, voltam - elbocsátottak a szolgálatból.
- Miért,
nem voltak elég jók a történeteid?
- Épp ellenkezõleg. Túl jók voltak!
Túl sok volt bennük az igazság, és a császár ezt nem kedvelte. - riadtan
körülnézel. Aki a császár ellen szól, annak nem jósolnak hosszú életet!
De nincs senki a közelben, és Troyban van valami, ami maradásra késztet.
- Sajnálom, hogy elbocsátottak az udvarból. Valamilyen történetet említettél,
kíváncsian hallgatlak!
Troy még szélesebben mosolyogva, felemeli az ujját.
- Nem addig van az! Nekem a történetmondás a megélhetésem. Hozz nekem
egy drágakövet - legyen akármilyen apró is -, és meghalgathatod életed
legjobb történetét! Holnap ugyanekkor itt várlak!
- Várj, talán van is
nálam! - turkálni kezdesz a zsebedben, de ahogy felpillantasz, a bárdot
nem látod sehol. Hová tûnhetett? A nyílt téren csak nem szívódhatott fel!
Persze, a császár énekmondója biztosan ismer egy-két trükköt.
[A bárdot
a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes
óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Elmagyarázod, hogy
a savimmunitás harci képességet szeretnéd elsajátítani. A portás türelmesen
végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Egy sötét szobába vezetnek,
ahol igencsak kellemetlen és rémisztõ mágikus szertartást végeznek rajtad.
Végül azonban az eredmény magáért beszél: birtoklod a kívánt harci képességet!
És ami ennél is több, most már saját erõbõl képes vagy továbbfejleszteni.
(-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
kf 26966 103 |
bekészíted a 26966. tárgyat |
A karmaidba veszed a sav görbekardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
kf 26801 |
bekészíted a 26801. tárgyat |
Felveszed a sav zöld köntösét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
kf 139 |
bekészíted a 139. tárgyat |
Felveszed a szivárvány karkötõt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
(15. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
kf 169 |
bekészíted a 169. tárgyat |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
m 4 10 2111 231 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,10) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 5,10) Kelet felé mozogsz. Furcsa dolgot látsz: egy mágikus idézõkört,
tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák nem égnek.
Hmm, itt már voltál.
(M 5,9) Irány észak! Hûs, páradús levegõ csapja meg az arcodat, és a következõ
pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz meg. Sajnos egyszer már ittál
belõle.
(M 5,8) Északra mész. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza
hever.
(M 5,7) Mindenre felkészülve, északra mész. A teremben csak halvány bûz
emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 6,7) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. A terem padlójára kék krétával
egy pentagramma van rajzolva, minden csúcsában egy-egy gyertya, ezek közül
az egyik ég. A kör közepén állva gyújtod meg a gyertyákat. Elemi erõvel
söpör végig rajtad az õsök mágiája! (+1 max. varázspont.)
(M 6,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]
Visszatérsz szállásodra.
(235. kaland:) Némi kutatást igényel, amíg újra
megtalálod a barlangtermet, ahol a kõhíd átvezet. Huh, itt akarsz lemászni?
No, most már nincs visszaút! Körültekintõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás
próba 5-ös küszöbre: sikeres] A végén egy nagyot ugrasz, így érkezel le
a barlangterem padlójára.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot!
Ellenfeleid 2 tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az 1. tehemótot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel,
és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(19 ép-t sebeztél).
Nehezen bírja a szagodat
(2 sebzés). Parázs és a 2. tehemót egymással
harcolnak. Az 1. tehemót téged támad. Megpróbál benyomni neked bal mancsával.
Mellétrafált a balfácán. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával.
(10
ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. tehemótot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(16 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(2 sebzés). Az 1. tehemót hörögve elterül. A 2. tehemót és Parázs egymással
harcolnak. Parázs halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3
ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. tehemótot. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(16
ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(1 sebzés). A 2. tehemót rád veti magát.
Odaken neked bal mancsával. Elhibázta. Odaken neked jobb mancsával.
(10
ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod a 2. tehemótot. Nagy levegõt veszel, és a következõ
pillanatban elborítod tûzleheleteddel.
(19 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(1 sebzés). A 2. tehemót halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz
(+3 ép)
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 2/42.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+41%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Itt az ebédidõ! Hozzálátsz az ételhez. (+30% jóllakottság.)
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset
is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
kétfejû patkány újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 10 aranyat.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben.
Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt,
amit találsz. Fémdarabokat találsz. Egy vagy több õsi páncélzat maradványai.
Hosszasan dolgozol, amíg összeilleszted õket. (+4 õsi relikvia.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]
Elhatározod, hogy vadászni mész. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy
lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Huh, leértél a
csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze.
Egy sziklaperemen sétálsz végig. Hideg borzongás fut végig rajtad, ahogy
lenézel a mélybe. Várjunk csak! Mi az ott? Kapaszkodók vezetnek le egy
helyen a falon. Valami van ott! Rejtekhely? Fészek? Ha legközelebb erre
jársz, megnézheted esetleg.
(321. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valamiben
megakad a szemed. Nocsak, itt
liánvirág nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró
lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy sahran rák (#21).
*** 1. KÖR *** Megindulsz a sahran rák felé. Már ott is vagy! Parázs megközelíti
a sahran rákot. A sahran rák feléd rohan. Megtámadod a sahran rákot. Tüzet
lehelsz ellenfeledre.
(13 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(1
sebzés). Parázs a sahran rákot támadja. A sahran rák halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 14/0.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+2%).
Szolgáidnak is jut 15%.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]
Kalandra fel! Portyára indulsz. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok
között, vajon ki van otthon? Nem habozol sokat, választasz egy barlangot.
A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad
Enki- a Föld Ura, egy barna hajú, kék szemû, kreol bõrû férfi.
A Katonák klánjának zöldfülû rangú tagja. Viselt tárgyai: bronzmedál, fejpánt,
törpe pikkelyvért, villámöv, suhanó csizma, köpeny, az egyensúly gyûrûje.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek
össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas
cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal
mászni kezdtek. Te érsz fel a csúcsra elsõként, Enki- a Föld Ura csak jócskán
lemaradva érkezik meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Izgatottan
ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek
világába. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak
a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. A szemed sarkából
mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad.
Ellenfeled egy hájas worpel (#31).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a hájas worpel elvarázsol
egy sebezhetetlenséget. A hájas worpel varázshatalma segítségével elmond
egy gránitbõrt. Parázs a hájas worpelt rohamozza. A hájas worpel felé
mozogsz, hogy megtámadhasd. Parázs a hájas worpelt támadja. Támadod a
hájas worpelt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod
tûzleheleteddel.
(18 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(1 sebzés). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A hájas worpel elõhív egy éhínség varázslatot. Iszonyatos
éhség lesz rajtad úrrá. A hájas worpelt próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz
ellenfeledre.
(19 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(2 sebzés).
A hájas worpel hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 1/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak 19% jut. Parázs táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 68.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. A közelben van egy kolónia,
amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen
találsz arrafelé ellenfelet. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot.
A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl
Arhan, egy ezüst hajú, kék szemû, magabiztos tekintetû
férfi. A Halhatatlanok klánjának egyszerû halandó rangú tagja. A következõket
látod nála: az egyensúly gyûrûje, fekete csizma, bronzmedál, a teknõs könnyû
pikkelyvértje, díszes fejpánt, khaldoran öv. Rövid beszélgetés után megállapodtok,
hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat.
A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok
a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Arhan
már ott várakozik. Õ nyert!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 58.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Az egyik kevésbé ismert, de
ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik.
A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg
megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést.
Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Egy szûk oldaljáratot
találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik.
Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy katapulter (#33).
*** 1. KÖR *** Felemelve a kerek követ, a katapulter rád lõ.
(13 ép-t sebzett.)
Megrohamozod a katapultert. Parázs a katapulter irányába megy. Támadod
a katapultert. Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(17 ép-t sebeztél). Szagod látható
benyomással van rá
(1 sebzés). Parázs a katapultert támadja. Regenerálsz
(+3 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a katapultert. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz!
Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(16 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(1 sebzés). A katapulter holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Parázs: 2/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+3%). Szolgáidnak 18% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy drágakõ
és 2 kerek kõ. [16 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
[ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +33 hírnevet kaptál. A kör során összesen
230 sebzést okoztál, és 63 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 42 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
233 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Falco Vespertinus, egy lángtollú, izzó csõrû, madárfejû galetki
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod:
piromád. Ez a 33. fordulód.
|
[1] erõ: |
4 / 2.65 |
[2] IQ: |
7 / 1.62 |
[3] ügyesség: |
4 (6) / 0.60 |
[4] egészség: |
5 / 2.24 |
[5] mágia: |
2 / 0.15 |
[6] gyorsaság: |
6 / 0.56 |
[9] Méret/ép: |
58 / 51 |
Min. méret: |
55 |
Barlangméret: |
58 |
|
|
Varázspont: |
22 / 21 |
Képességpont: |
7 / 91% |
Hõsi pont: |
10 (2) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
16% |
Galetki erõ: |
172 / 125 |
Hírnév : |
211 |
Jóllakottság: |
45% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
10 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
3 (1) |
Torzsz. csaták: |
156 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
117 (4) |
Leölt torzszülött: |
145 (5) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
5 (0) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diákjelölt (4)
Speciális
képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +4% varázstárgy találására;
20%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 8-as Klánkalandot (KK 8)! (összesen 25 TVP-t igényel)
[ok] 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd végre a 7-es Klánkalandot
(KK 7)! (összesen 25 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
12 / 2.68 |
[15] regeneráció: |
6 / 0 |
[20] savimmunitás: |
1 (6) / 0 |
[25] bûz: |
4 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.42 |
[46] csapdaészlelés: |
2 / 0.10 |
[47] zárnyitás: |
4 / 0.20 |
[48] mászás: |
5 / 1.64 |
[54] kereskedelem: |
5 / 0.80 |
[56] varázsitalfõzés: |
2 (3) / 0.93 |
[57] gyógynövények: |
1 (2) / 0.20 |
[58] nyomkeresés: |
4 (6) / 0.76 |
[59] vezetõkészség: |
2 / 0.10 |
[62] lopás: |
3 / 0.15 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 2 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.71 |
[67] régészet: |
7 / 4.16 |
[68] zene: |
3 / 0.91 |
[69] tanulás: |
2 / 1.48 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
5 / 0 |
[101] szakért.: |
3 / 2.04 |
|
|
|
bal karom |
[103] méret: |
3 / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 0.56 |
|
|
a sav görbekardja |
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Parázs, a kétfejû patkány |
24/24 |
185% |
160% |
3 / 2.48 |
harcol |
lélekenergia rész |
90% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
1 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ism 2 |
x 25 |
z 19 15 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 50 5;
VI erõ:200% ép:30%;
PV 8 3 4 5;
PSZ
48 54 56 58 66 68;
BA 5658 5 2296;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 15 szint: 1 sebzés: 5-13
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #9 (7. épület), #52 (20. épület),
#321 (33. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a sav zöld köntöse (#26801) |
* |
1 bõrpáncél (#9) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
2 maszk (#1090) |
* |
2 vándorcsizma (#1121) |
Ékszerek, kincsek |
|
611 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 bronzmedál (#207)
|
|
4 drágakõ (#2) |
|
1 gyûrû (#1225) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
1 a sav görbekardja (#26966) |
|
2 kerek kõ (#11) |
Varázsitalok és füvek |
|
4 csótányláb (#25) |
|
4 fehér gyógyital (#50) |
|
1 hõsiesség itala (#52)
|
|
1 liánvirág (#24) |
|
1 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala
(#51) |
|
2 mitulen fû (#20) |
|
1 ragálygomba (#26) |
|
1 sötét mák (#23) |
|
1 tejfonál (#28) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
2 üvegcse (#14) |
Egyéb kacatok |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
4 lemúr hártya (#161) |
|
2 mandibula (#157)
|
|
2 molad púp (#16) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
4 nordkristály (#146)
|
|
43 õsi relikvia (#17) |
|
2 pirgamit (#152) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 4 õsi relikvia (#17), 1 liánvirág
(#24), 2 kerek kõ (#11), 1 drágakõ (#2).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 10 arany (#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL
Kedves Játékostársunk, Van egy nagy hírünk
is a játékkal kapcsolatban: 2005. máj. 5-tõl megszûnt az a korlátozás,
hogy két forduló között legalább 3 napnak kell eltelnie. Ezentúl akár naponta
lehet lépni (de egy nap továbbra is csak egy normál fordulót). Ezenkívül
eltöröljük azt a szabályt, hogy ha valakinek egy lépéskor 20-nál több forduló
lemaradása van, akkor a lemaradást 20 fordulóra csökkentjük. Mindenemellett
bevezetünk egy új kedvezmény rendszert 2005. jún 1-tõl. Ha egy hónapban
legalább 4 fordulót léptél, akkor abban a hónapban az 5. fordulótól kezdve,
ha a fordulód emailes, kedvezményt adunk a forduló árából. Az 5. fordulóra
2 zseton, a 6.-ra 4 zseton stb. a kedvezmény, így egy emailes forduló ára
egy hónapban akár 10 zsetonra is csökkenhet. Az akció feltétele, hogy az
elõzõ hónapban legalább 4 fordulót léptél. Ezért indul csak júniustól,
mivel májusban tartjuk elõször nyilván, hogy az adott hónapban hány fordulót
léptél. A postai fordulók beleszámítanak az egy hónapban lépett fordulókba,
de ezekre kedvezményt sajnos nem tudunk adni. A beállítás UL-ek nem számítanak
bele, és ezekre további kedvezmény sem lesz egyenlõre. Ha ingyenfordulók
állnak rendelkezésedre, azokat a továbbbiakban is mindig elhasználod a
következõ fordulóra, függetlenül attól, hogy az teljes árú vagy kedvezményes.
Reméljük, hogy a fentieknek minden játékosunk örül, és akinek nagyobb
lemaradása van, végre lehetõséget kap arra, hogy felzárkózhasson. Kedves
Játékostársunk,
Ahogy azt holapunkon is jeleztük, 2006. szept. 1-tõl
a fordulók ára 10%-kal megemelkedik. Az új árak:
Postai forduló: 40
zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettõ együtt: 49 zseton
Megértéseteket köszönjük.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KASZINÓ A Hegy Urai ismét egy újabb szórakozási lehetõséget eszeltek ki
a vadászatban megfáradt galetkik számára. Ez a kaszinó! A kaszinóban aranyért
vásárolhatsz játékzsetont, amelyért a játékasztaloknál játszhatsz. Ha szerencsés
vagy, akkor fantasztikus nyereményekben lehet részed: ritka varázstárgyak,
pénz, drágakõ, dukátok, varázsitalok. És a legszerencsésebbek pedig ezüst,
arany vagy platina tókeneket nyerhetnek, amelyeket a kaszinó központi széfjében
egészen különleges holmikra váltanak be, mint például õskõ, idõkristály
és egyedi tárgyak.
A kaszinóban való játék rettenetesen egyszerû! Add
ki a BE 29 {mennyiség} parancsot. A második paraméter határozza meg, hogy
mennyit akarsz játszani. Egy játék ára alapértelmezésben 1 TVP és 100 arany,
de ezt bizonyos nyeremények (mint pl. kaszinóbérlet) csökkenthetik. Tehát
pl. a BE 29 20 parancs hatására 20 TVP-ért és 2000 aranyért játszol.
A
kaszinót a 20. fordulótól kezdve használhatod, és van egy vele kapcsolatos
korlátozás. Egy fordulóban legfeljebb az egyharmadát költheted el annak
a TVPnek, amit az elõzõ forduló végén kaptál. A Hegy Urai sem akarják,
hogy éjjel nappal csak a kaszinóban lebzselj, elhanyagolva magadat és a
fejlõdésedet.
BEÁLLÍTÁS UL Mostantól lehetõség van az ún. Beállítás UL használatára.
A beállítás UL-t (a továbbiakban BUL) akkor érdemes használni, ha egy körben
20-nál több parancsot akarsz kiadni. A BUL hasonló, mint egy normál UL,
a következõ eltérésekkel:
- A BUL-en nem használhatsz minden parancsot,
csak fõleg azokat, amelyek nem kerülnek TVP-be. A BUL-en használható parancsokat
ld. ennek az enciklopédiának a végén.
- A BUL-lel táplált fordulóban
nem kapsz TVP-t, nem nõ a fejlesztési kereted, nem kapsz kno-t, nem csökken
a jóllakottságod, és általában, semmi olyasmi nem történik, ami a galetkid
rendes életviteléhez tartozik.
- A BUL-re nem vonatkozik a korlát, hogy
csak 3 nap elteltével táplálható be. A BUL-t a rendes fordulód után akár
AZONNAL betápláljuk, de két rendes forduló között legfeljebb 1 BUL-t küldhetsz
be.
Hogy könnyebb legyen elképzelni, olyasmi ez, mintha az eddig 20 parancs
mellett az UL-eden használhatnál 20 extra parancsot a feltételes parancsok,
MAKrók beállítására, az eladásokra és hasonlókra anélkül, hogy erre plusz
TVP-t kapnál.
A BUL költsége mindössze 17 zseton, és a BUL-es fordulód
ugyanúgy néz ki, mint egy normál forduló, fejléccel, karakterlappal, tárgylistával
együtt. Ha egyszerre levélben és emailben is kéred, akkor az ára annyival
több, mint amennyi a mindenkori leveles és emailes forduló árkülönbsége.
Ha levélben küldesz BUL-t, kérjük, mindig a rendes UL-el együtt, összecsatolva
de legalábbis sorszámozva küldd õket, mert ha külön érkeznek, teljes forduló
díjat számítunk értük fel, mivel külön kell csomagolni és postázni.
A
BUL küldésére a rendes UL-t használd, azzal a különbséggel, hogy a fordulószám
helyén jelöld, hogy ez egy BUL. Ehhez vagy egyszerûen 999-et írj a normál
fordulószám helyett, vagy írd annak a fordulónak a számát, ami után a BUL
táplálását kéred, plusz egy B betût (internetes fordulónál egyszerûen csak
X-eld be a BUL spec. kód mezõt). Tehát pl. ha a 120. fordulódat küldöd,
és egy utána táplálandó BUL-t, akkor a normál UL-re 120-at, a BUL-re pedig
120B-t vagy 999-et írj. Ha a sorszámB jelölést használod, és a forduló
nem stimmel, akkor a BUL nem kerül betáplálásra, a 999-es jelölésnél mindenképp
betápláljuk. A 999-es jelölést javasoljuk azoknak is, akiknek az UL küldõ
programjában a fordulószámhoz (még) nem lehet betût írni. Levélben játszók
figyelmébe:
Ha biztos akarsz lenni benne, hogy a BUL-ed nem keveredik
össze egy normál UL-lel, kérünk, hogy a Spec. kódok rovatba is írd be,
hogy BUL!
A BUL-en használható parancsok listája:
A, AD, AUK, AZ, BA,
D, DD, DK, EA, EE, ERT, EXT, GY, HE, HF, HO, HP, HT, HTT, HU, I, KF, KNO,
L, LE, LEE, LIC, LP, LR, MAK, PSZ, PT, PTA, PTB, PV, SZ, SZE, SZGY, SZH,
SZK, SZKI, SZL, SZN, SZNO, SZV, TT, TV, TVSZ, UZ, VAR, VE, VEE, VG, VI.
A késõbbiekben bevezetett parancsoknál mindig fel fogjuk tüntetni, hogy
használhatók-e BUL-en avagy sem.